Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 03.05.2010 klo 22:39

Kukkujat 2

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 52

Ursula

Ursula
Viestimäärä: 322

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 10:11  
+
0
Nyt on ruvennu toinen koira kusemaan yöllä sisälle :roll: Näemmä saadaan sponssata meidän vakkarieläinlääkäriasemaa ihan reippaasti tän kevään aikana.

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 10:41  
+
0
Aamukukkuut vain täältä aurinkoisesta Oulusta! Tässä oon tunnin saanu kulutella aikaa, normiajan varasin aamuun, mitenhän ihmeessä olin näin reipas.. Oottelen että pääsen lähteen leipomoon hakeen mumman äitienpäiväkakku tilaukset (arvatkaa ootanko sunnuntaita: lihavoileipäkakkua ja valkosuklaahyydyke-kermakakkua vadelmilla :kieli: ). Se kuorma on perillä klo11 joten kohta pääsen lähteen ajeleen. Toivottavasti siellä ei oo kovin jonoa, kun sitten mulla ois vähän kiirus lenkkitreffeille lapsuudenystävän kanssa joka käymässä täällä. Peppi levottomana tuossa vaan pyörii kun se on nyt tottunu että joka aamu lähtään porukoille töihin ja pääsee peuhaan Jasmin kanssa.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 11:08  
+
0
Mä ilmoitin Nasun sitten tottelevaisuuskoulutukseen. Saas nähdä miten käy, tiistaina ois eka ryhmä. Mä olen sitä itseni ja omien sosiaalisten tilanteiden kammon vuoksi siirtänyt, ja mutuillut että kun Nasu ei osaa ja kun se on semmonen ja tämmönen, mutta mitenkäs se oppii kun ei sitä opeteta. Koulutukseenhan mennään oppimaan. Silti jännittää niin että oikeen hihitän täällä ääneen. :nolo:
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 11:10  
+
0

FCI

FCI
Viestimäärä: 964

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 11:17  
+
0
^^Turhaan jännität, hyvin se menee :hymy: Lohduttavaa, että jollakin muullakin on tuota sosiaalisten tilanteiden jännitystä.

Kaupoille pitäisi lähteä. Sitä ennen tankkaan itseeni virtaa litkimällä monta kuppia kahvia.
kodinturva pk saksanpaimenkoira Ninja -06
etevä pelastuskoiran alku bordercollie Bea -08
pelastuskoira-oppilas saksanpaimenkoira Piina -10
missikeisarin alku vinttipimee venakko Eero -11

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 11:20  
+
0
Mennään ottamaan Tuirelta oppia jatkokoulutukseen, katellaan sitten jos löytyisi joku vähemmän tyyris jatkoa ajatellen. Peruskurssinhan Nasu kävi toissa talvena samassa paikassa. Tuleekin kiirus alkuviikko kun Nasulla on maanantaina trimmi ja sitten heti tiistaina eka koulutus. Jänskättää ihan kaameasti. Saas nähdä millaset shout Nasu saa siellä aikaiseksi. :nolo:
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 11:37  
+
0
^Nuo show -elkeet on varmasti niin tuttuja kaikille kouluttajille et turhaa stressaat :wink:

Tänään olis luvassa koiran henkistä väsyttämistä. Mietin eilen illalla et tuolla elukalla voi nuppia kuumotta ku ei olla päästy treeneihin pääkoppaa väsyttämään juoksujen takia. Luultavasti se ja nuo juoksut saa tuon vähä ylivirittyneeseen tilaan. Mä oon ilman järjestetyn koulutuksen mukana tuomaa tsemppausta tosi laiska treenaamaan. Vois polkea sille jäljen tuohon pellolla ja kehittää muutaki väsytystä.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu perjantaina, 07.05.2010 klo 11:37)

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 12:06  
+
0
eetla: Hyvin teillä menee, älä stressaa.:hymy: Sitten alat tokoileen meidän kanssa, jos et halua ohjattuun ja maksulliseen tokoon mennä.

Kävin sitten mäkkärissä, lähtiessä tuli vastaan yks kohta entinen työkaveri ja se lähti mun seuraks. Oli tosi kiva nähdä pitkästä aikaa, aloitettiin aikanaan samaan aikaan työt, ollut opintovapaalla alkuvuoden.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 07.05.2010 klo 12:07)

sitepi

sitepi
Viestimäärä: 380

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 12:51  
+
0
Aioin jäädä Tepin kanssa kotiin, mutta kuitenkin lähdemme mökille. Samahan sen on siellä lepäillä ja helpompi käydä ulkona kun pääsee suoraan ovesta ulos eikä tarvitse pantaa laittaa.

Aika poikki tuo poitsu on edelleen, mutta varmaan lääkitys vielä vaikuttaa, onneksi ei tunnu olevan kipuja!
R.I.P. rakas Tepi ja Piki

Ozidanie

Ozidanie
Viestimäärä: 76

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 13:01  
+
0
Ei kyllä tunnu olevan tänään meikäläisen päivä sitten ollenkaan. Kävin aamusta kampaajalla ja aiemmin yksinoloissa ei ole ollut ongelmia... No nyt tietenkin koirat (siis molemmat) huusivat kuin hullu niin lähtiessäni kuin palatessani. Naapuri tuli juuri ovesta ja pahoittelin siinä meteliä, mutta naapurin setää ei onneksi haitannut. Huh! Ja muutenkin tuo pieni kokeilee nyt kaikkia rajoja ihan kokoajan. Varsinkin tänään. Onneksi kampaus sentään miellyttää silmää!
Oon nyt tässä päivän ravannu ulko-ovesta sisään ja ulos, ihan vaan nopeesti ja sit hitusen pidemmän aikaa. Eiköhän noi kohta rauhotu...
Ja sääkään ei oo miellyttävä... No, toivottavasti jonkun päivä on alkanu hyvin!

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 13:05  
+
0
Mun pitäis tänään mennä 60v synttäreille ja tuntuu ettei oo mitään päällepantavaa :eitietoo: Miksei oo ikinäkoskaan mitään vaatteita vaikka komerot tursuu kaikenmaailman riepuja... :roll:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 13:08  
+
0
Huh, menihän se kammottava tentti läpi. Vieläpä ihan hyvällä arvosanalla :cool:
Nyt voikin lopettaa sen stressaamisen ja siirtyä uuteen stessattavaan aiheeseen: muutto melkein viikon päästä ja kaksi tenttiä 1,5 viikon sisään. Kämppä on kuin kaaos muuton takia ja tässä sotkussa pitäisi keskittyä lukemaan...

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 13:19  
+
0
Hipsukalta tutkittiin taas pissanäyte ja positiivistä oli se että ph on laskenu kasista seiskaan mutta valkosoluja oli vielä todella paljon. Nyt otetaan sitten maanantaina näyte suoraan rakosta rauhotettuna :neutral: Hankalaksi asian tekee se, että Hiro ei saa pissata kun tullaan töistä kotiin, että sillä olis rakko täys, joka on aika haastavaa, pitää vaan toivoo että se ei tälläkään kertaa pissaa syliin.

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 13:25  
+
0
^ Höh, tosi kurjaa. Kummallisen sitkeä se Hiron tulehdus, toivottavasti menisi pian ohi :neutral:

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 13:38  
+
0
griffoni, tuo vaattettomuus on semmonen asia joka tuskin koskaan tulee muuttumaan. Joko tietty vaate ei sovi juhlan luonteeseen tai sitä on käyttäny liian monesti tai se on huono vuoden aikaan nähden jne. :eitietoo: Ollappa mies ja sais käytää aina samaa takkia ja housuja, paitaa vaan vaihtaa.

muoks. Pitäisköhän lopettaa tää turha koneella notkuminen ja lähtä juoksuttaa koiraa :roll:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu perjantaina, 07.05.2010 klo 16:17)

FCI

FCI
Viestimäärä: 964

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 13:42  
+
0
Mikäköhän ihme muhun iski; mä haluan kampaajalle, heti. Nyt ei muuta kun soittelemaan ja toivotaan että kampaajalla ois aikaa..
kodinturva pk saksanpaimenkoira Ninja -06
etevä pelastuskoiran alku bordercollie Bea -08
pelastuskoira-oppilas saksanpaimenkoira Piina -10
missikeisarin alku vinttipimee venakko Eero -11

Jimena

Jimena
Viestimäärä: 108

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 13:51  
+
0
Miksi toi siivoomisen aloittaminen on niin hemmetin vastenmielistä? Sain mä lastalla isommat otettua lattioilta mut vielä pitäs siivota keittiö. Lauantaina tai sunnuntaina imuroidaan vasta kunnolla kun anoppi tulee kylään sunnuntaina. Ei viitti viä imuroida kun kuitenkin sais impata uudestaan heti lauantaina :shifty:

Ja miksi se täti ei voi soittaa jo siitä seuraavasta haastattelusta?! No ehkä ensi viikolla.

Mitäs viikonloppusuunnitelmissa? Me mennään tänään ideaparkkiin kierteleen ja syömään Coyoteen. Illalla sitten leffoja. Huomenna alkaa vissiin MM-kisat.. Sunnuntaina tulee anoppi kahville ja mun pitäs tehdä valkosuklaakookoskinuskikakku vai mikä lie oli edelllisessä Ruokapirkka -lehdessä.

FCI

FCI
Viestimäärä: 964

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 14:11  
+
0
Mun pitäisi tänään aloittaa järjestelyt huomista varten; lupasin järjestää kaverille syntymäpäiväjuhlat. Huomenna olisi sitten juhlintaa ja sunnuntaina äitienpäivä, eli lapsen kanssa ajanviettoa, sukuloimista ja hakutreenit.
kodinturva pk saksanpaimenkoira Ninja -06
etevä pelastuskoiran alku bordercollie Bea -08
pelastuskoira-oppilas saksanpaimenkoira Piina -10
missikeisarin alku vinttipimee venakko Eero -11
(Viestiä on muokattu perjantaina, 07.05.2010 klo 14:21)

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 14:14  
+
0
Är. Yritin imuroida, mutta tuo imuri on ihan pas..! Alakerran suosiolla vaan lakaisin, yläkerrasta sain imuroitua eteisen ja pienen osan makkarista. Nyt odottelen, että suodatin yms. kuivuu niin pääsen imuroimaan makkarin loppuun ja työhuoneen. Tänne yläkertaan kertyy sellaista pientä pölyä, en ymmärrä, kun alhaalla sitä ei juurikaan ole (ehkä se nousee ylös?). Pitäisi ehkä vaan imuroida ja luututa lattiat useammin.. :shifty:

Meillä on viikonloppu suunnitelmissa (taas) töitä. Tämä yö ja huominen yö. Ottaa taas päähän ja en jaksa odottaa, että pääsen näistä yövuoroista eroon. Sen lisäksi minun veli tulee kai huomenna käymään, saunomaan ja syömään. Tulee intistä yllätyslomalle ja ilmoitti tulevansa meille syömään, kun kaupoista ei kuitenkaan saa mitään ja minä olen kuulemma kuitenkin hamstrannut. :viheltel: Sunnuntaina sitten avon vanhemille käymään ja kuulemma illasta saattaa tulla porukkaa taas meille grillailemaan.
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KUKKUJAT 2 - Perjantaina, 07.05.2010 klo 14:16  
+
0
Mä voitin meidän perjantaipulloarvonnassa nordic berries-kossupullon. Minä joka en edes väkeviä juo ja osallistun ajoittain arvontaan ihan vaan siks kun tykkään arvonnoista. :nauru:

Mun vkonloppusuunnitelmat on vielä vähän auki lauantain osalta, saattaa olla et meillä on kisastudio, MM-lätkää katottas avon ja Rosan+miehen kanssa. Sunnuntaina mennään iltapäivällä äitin luo kahvittelemaan.

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 52
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään10
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 17:15)