Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 03.05.2010 klo 22:39

Kukkujat 2

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 52

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 11:08  
+
0
Kukkuu,

mä näin kamalaa painajaista yöllä. Avo petti mua ja meni sitten kuolemaan auto-onnettomuudessa. Vieläkin kiukuttaa, vaikka tietää että oli uni vaan.

Nyt koitan tapella yhden excel-tiedoston kanssa, kun en saa summa-toimintoa toimimaan. En käsitä mikä tossa on.:mad:

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 11:15  
+
0
^Onko se läppärissä vai pöytäkoneessa? Jos on läppärissä, niin ota mukaan meille tullessa, katotaan yhdessä jos et saa sitä tottelemaan ennen sitä.

Painajaiset on ahistavia ja mulla on kans vielä herätessä/päivällä paha mieli tai oon äkäinen unesta. Ihan muutaman kerran tullut avolle kiukuteltua sen takia, kun on unessa tehnyt jotain.:nolo:

Aamulla kun heräsin ja hieroin silmiä, mun oikean silmän alaluomi on tosi arka koskiessa ja siinä on punainen läntti. Saas nähä tuleeko tulehdus tai näärännäppy.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 04.05.2010 klo 11:18)

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 11:29  
+
0
Huomenta, täällä onkin sitten lunta maassa.. Mökön ilme oli mahtava, kun se näki, että tämä hullu nainen kantaa sen tuollaiseen ilmaan ja laskee vielä märkään maahan. Pikapissat ja äkkiä kohti kotia seinän viertä kulkien ja lätäköitä väistellen. Voisi melkein luulla, että poika ei pidä lumesta tai vedestä. :nauru:

Nukuttiin aamulla kolmisen tuntia päikkäreitä sohvalla vieretysten, kun tänä yönä nukkuminen ei taas sujunut ollenkaan. Mökö taisi herätä kahdelta ja ennen kuutta itkemään - tai oikeastaan kiljumaan. Kova ääni lähtee kyllä näin pienestä olennosta. :nauru: Veljellä oli hermo kireällä töihin lähtiessä, helppohan minun on olla, kun voi lepäillä pennun kanssa. Veli oli sitä mieltä, että pitäisi ostaa DAP-haihdutin, mutta se tuntuu vähän aikaiselta tässä vaiheessa..
Petit Brabancon "Mökö"

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 11:46  
+
0
Inni, mulla on excel vaan pöytäkoneella. Läppärissä ei ole officepakettia. Mulla on jotenkin ihan paska olo. Tekisi mieli vaan itkeä ja kiukutella. Typerää.

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 12:04  
+
0
^Tietokoneilla ja niiden toimimattomuudella on ikävä tapa aiheuttaa ylimääräistä tuskaa.

Ja huomenta päivää kaikille! Täällä taas näyttää aurinko porottavan ja aattelin Lunan kans lähteä ihan autolla käymään pidemmällä lenkkipolun-etsimis-reissulla.

Painajaiset on kyllä ihan hanurista. Meinasin muutama yö sitten tintata avokki ku näin painajaista et mustekala hyökkäs mua kohti. Todellisuudessa avokki oli laittanu oman kätensä unissaan mun tyynyn alle yrittäessään ottaa mua kädestä kiinni. Säpsähin melko raivoisasti hereille.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu tiistaina, 04.05.2010 klo 12:04)

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 12:54  
+
0
Mä näen aina pari kertaa viikossa jotain kamaluus unia mihin herää keskellä yötä. Jotain ihme fiiliksiä että joku seisoo selän takana tappoaikeissa ym mukavaa. Loppu yö meneekin säpsähdellessä hereille. :roll:

Kohta saa lähteä kampaajalle, ja sitten illalla taas ois parin tunnin koiran kynintä operaatio edessä. Vitska että mä olen hidas. Vielä ois vajaa viikko aikaa ennen sen trimmaaja aikaa saada sen runko täysin karvattomaksi. Erityisesti pohjavillattomaksi, että seuraavan kerran ois sitten taas vähemmän kynittävää. Mutta kyllä mä tästä kehityä, ainakin toivottavasti, muuten kyllä menee hermo jos vielä vuoden kuluttua koiran nykkimiseen menee pari kytä tuntia. :eek:
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 14:28  
+
0
Kukkuu! Vapusta selvitty, tänään on jo aidosti freesi olo.

Mäkin näin painajaisia viime yönä, kovin on ahdistavaa herätä yöllä ku ei pitkään aikaa tajua, että on nähnyt unta, ja loppuyö menee sitte sellaisessa puolihorroksessa ku on unenrippeet karissu siinä rauhoittumisen ohessa. :roll:

Viikonloppua jo kovasti odottelen, perjantaina alkaa viikon "loma" ja lähtö Helssinkkiin! :cool:

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 14:29  
+
0
Sovittiin toinen näyttö sille asunnolle jota käytiin su katsomassa ja sitten katellaan pitäiskö siitä tarjousta laittaa:cool:

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 14:48  
+
0
wuf, vau! Kiva että sopivan tuntuinen kämppä löytyi noin nopeasti :hymy:
(en tiedä miksi, mutta toi hymyilevä hymiö näyttää jotenkin väsyneeltä tai kyllästyneeltä...)

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 14:52  
+
0
^niin näyttääkin, vähän sillain että väkisin nyt hymyn heitän vaikka ei millään jaksa.:hymy:
Onhan se aika outoo että heti eka tuntu kivalta, käytiin me sentään toistakin katsomassa:shifty:

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 15:11  
+
0
^ Sehän on vain hyvä! Ootteko muuten menossa tänään hakutreeneihin? Mä tuun sinne sen beussin omistajan kyydillä.

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 15:23  
+
0
^Ei olla :neutral: kun j on illassa auton kanssa, enkä mää varmaan yksin ees uskaltais vielä lähtee ajaan.. Harmittaa

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 15:27  
+
0
^ Voi harmi. Joku toinen kerta sitten, voi olla että tuun sinne toistekin maalimieheksi ja ehkä sitten kesällä pennun kanssa :hymy:

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 15:29  
+
0
^noni, hyvä homma:hymy: harmittaa kyllä mutta eihän näille mitään voi

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 17:54  
+
0
Kukkuut,

Käytiin Rosan kanssa katsastamassa yksi hakumaasto ja tosi kivan alueen sinne saa tallattua. kävin siellä sit samalla Hilman ja Pepen kans lenkillä hiihtouralla.

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 17:57  
+
0
wuf, vitsi oon kateellinen jos noin helpolla löydätte asunnon! Mää oon jo ennen joulua alkanu seuraan myytäviä kohteita ja nyt tän kevään ihan tosissaan oon ettiny. Mutta ei löydy mieluista! Yks ois ollu joka aivan ihana ja seutuun nähden halpa neliöhinta, mutta takapiha oli tosi onneton. Sitten oli toinen siltä samalta alueelta, mutta jänistin ihan viime tipassa ja sitten meniki vähän nenän eestä ku jäin liikaa miettiin. Oulussa ainaki rivarit menee ihan hetkessä, siinä ei paljo voi jäähä miettiin et ottaako vai ei.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 18:07  
+
0
Armas sai terveen paperit! :jjei: Lopullinen ultraus- ja virtsanäytediagnoosi saadaan loppuviikosta, mutta kuulemma oikein hyvältä näyttää. Epäili, että ehkä on ollut joku lyhyt tulehdusysteemi tia syönyt jotain epämääräistä (kuten aiemmin lääkäri epäili että olisiko saanut napattua jostain esim. tulehduskipulääkettä tjsp). Rakenteellisesti kaikki ok sisuskaluissa ja kehui vielä oikein iloiseksi ja hyväkäytöksiseksi nuorukaiseksi.
Että on helpottunut olo! :hymy:
Toivottavasti muidenkin sairastavien koirien kanssa käy hyvin!
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 18:13  
+
0
Armakselle :peukku:

Ai että tekee gutaa syödä ensin nää irtokarkit ja sit vasta ruveta tekeen ruokaa...
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 18:17  
+
0
^ Naaamnam, mulla tekis mieli ihan älyttömästi leipoo mutakakku, mutta pitää ajatella nyt linjoja ja tahon näyttää etes jotenkuten kivalta sitten ens viikolla Ääsjoella!

Muoks. Niin, ja ihana kuulla, että Armas ok!
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä
(Viestiä on muokattu tiistaina, 04.05.2010 klo 18:19)

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 18:31  
+
0
Hieno että Armas sai terveen paperit!

Karvakamu: Voit tehdä mulle mutakakun.:enkeli: Mä söin viime viikolla ekaa kertaa ihan jonkun itsetekemää mutakakkua, aiemmin vaan maistanut pakasteversioita. Pitää tehdä sitä joskus itse, oli aivan sikahyvää vaniljakastikkeen kans. Mun pitäs miettiä mitä mä leipoisin viikonloppuna, kun maanantaina on mun vuoro vielä pullarinkiin herkkua.

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 52
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28165
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6324
Viestejä yhteensä545661
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 20.04.2024 klo 05:00)