Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 03.05.2010 klo 22:39

Kukkujat 2

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 52

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 19:07  
+
0
hyvä Armas:nauru:

Karvakamu: Mua vähän kummastuttaa tää myös mutta kaikinpuolin vaikuttaa kivalta. Maanantaina nyt näkee miltä se tuntuu toisella katsomisella

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 19:17  
+
0
inni, en oo koskaan tehny ite mutakakkua, mutta tekis mieli tehä, kerran oon ite tehtyä saanu kaverilla maistaa. Namia! Ja se on kuulemma vielä niin helppo ni ehkä itekki onnistuis :)
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 19:28  
+
0
^Pitäsköhän huomenna innostua leipomaan mutakakku, tosin minut tuntien syön sen yksin huomisen aikana.. Pitää varmaan kaivaa netistä resepti siihen. Vkonloppuna leipomiselle jää aika vähän aikaa, kun lauantaina on pentuetapaaminen Lohjalla ja sunnuntaina mennään äitin luo kahvittelee.

muoks. netissä on ihan liikaa mutakakun ohjeita. Nyt siis sais laittaa mulle linkin tai ohjeen johonkin hyväksi koettuun mutakakkuun, kiitos!
(Viestiä on muokattu tiistaina, 04.05.2010 klo 19:32)

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 19:31  
+
0
Mutakakku on ihan pop! Joskus tein avokille yllätykseksi ja kyllä oli hyvää :kieli: Jotku immeiset paistaa sen liian kypsäksi :paapatus:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Tiiina

Tiiina
Viestimäärä: 98

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 19:53  
+
0
Hienoa että Armaksella ei ollut mitään vakavempaa :)

Minä täällä taas hei. Kylä lähtee. Nyppii aivan järjettömästi. Mun auto on aina ollut tosi kiva ja blaablaa, mutta siinä on aina -siis aina- jotain laitettavaa. Sen lisäksi että jotkut molopäät on runnonut sitä ja se näyttää peltoautolta, siinä vuotaa jäähdytin, temppuilee akku, se syö bensaa ja öljyä ja niin edelleen. Milloin menee tuuletus, milloin lohkolämmitin, umpiot pitää vaihtaa, tsiljoona pikkuhommaa leiman saamiseksi, sun muuta vatun rasittavaa. Tänään mulla kärähti lopulta ihan täysillä, siihen tuli ilmeisesti sähkövika, en tiedä eikä kiinnosta. Auto jätti minut ja minä jätin sen. Siellä se seisoo äidin riesana ja mulla on se varaosa-auto persiin alla. Ja tasan siihen päivään asti, kun pääsen näistä eroon ja saan lainan oikeaan autoon. Ärrinpurrin mur ja rauh. :mad: Kiitän.

Saanko korkata karkkipussin?
Marly '01 & Pasi '10, in memoriam Leo ♥

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 20:07  
+
0
kukkuu!
ihanaa kuulla että Armakselta ei löytynyt mitään virtsistä vakavampaa! Sama diagnoosi oli meillä, eli mitään vakavaa Nellillä ei ole:jjei: jospa tää meidän sairastelu helpottaisi tästä. Positiivisuuspulinassa on vielä lisätietoja. Mutta meidän päivä on mennyt eläinlääkäriinmenoa odotellessa ja ilta sitten rentoutuessa, kun saatiin niin hyviä tuloksia. Mulla on huomenna vapaapäivä ja ajattelin, että voisin pestä Annin aamulla ja illalla onkin Nellin pentukurssi:kieli:
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 20:18  
+
0
oleo, kyllä saat! Olispa itselläkin karkkia. Vaan ei, minä tyttö se täällä vaan sairastan kuin mikäkin karhunpoika.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 20:23  
+
0
Onnittelut sekä Nellin että Armaksen hyvistä tuloksista!

inni & Karvakamu: Suosittelen Fazerin Block levystä (leipomiseen tarkoitettua tummaa suklaata) löytyvää ohjetta mutakakkuun. Itse syön kakun mieluiten vadelmahillon kanssa - se kirpeys tuo kivaa vaihtelua täyteläiseen suklaaseen. :)
Petit Brabancon "Mökö"

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 20:24  
+
0
^ Minusta parempaa on vielä survotut pakastevadelmat, hillo on vähän turhan makeeta. Vaikka toki sekin on äärettömän nannaa. Ja vaniljajätskiä tai kermavaahtoa kans!
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 20:29  
+
0
^^Fazerin block-suklaata oonkin joskus käyttänyt leivonnassa, pitääkin sen ohjetta sitten kokeilla ja itseasiassa löytyykin multa block-suklaan reseptivihko kaapista, kiitti vinkistä. Mä varmaan syön mutakakun sitten vaniljajäätelön tai vaniljakastikkeen kanssa, mä en oikein pidä marjoista ja suklaasta sekotettuna.

Hilma kattoo nojatuolissa Liviltä Isännän ja koiran käytöskoulua (?) ja murisee siellä liikkuville koirille.:nauru:
(Viestiä on muokattu tiistaina, 04.05.2010 klo 20:30)

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 20:30  
+
0
^^ Itsellä on käytössä mummon tekemää vadelmahilloa, jota se aina tuo tänne ja se on juuri sopivaa. Kaupan hillot onkin sitten ihan liian sokerisia. Mietin juuri aamulla, että pitäisi keitellä itse mansikkahilloa, kun tuo kaupan on niin onnetonta.
Petit Brabancon "Mökö"
(Viestiä on muokattu tiistaina, 04.05.2010 klo 20:30)

Amos

Amos
Viestimäärä: 376

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 20:40  
+
0
Älkää ny puhuko täällä herkuista kun mun pitäs laihistella eikä se onnistu kun kuola valuu näppikselle... :heristel:
Sekarotuinen Luna 06/09
R.I.P Lusifer 20.2.2006 - 5.2.2013

Tiiina

Tiiina
Viestimäärä: 98

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 20:46  
+
0
^Mullakin oli laihispäätös kun kävin kaupassa. Ja kah, nyt mulla on pakkasessa jäätelöä, yläkaapissa karkkipussi, jemmassa sipsipussi ja limppari jääkaapissa. "Jos tulee vieraita"... :shifty:
Marly '01 & Pasi '10, in memoriam Leo ♥

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 21:01  
+
0
Hienoa ettei kenenkään koiralta löytynyt mitään vakavampaa, paljon paranemisjaksuja täältäkin. Parturissa ois käyty ja kiva kesä tukka ois taas. Lenkillä sain vanhemman ja viisamman narun päähän ja se menikin kauniisti niin että pysty helposti mennä sauvoilla samalla. Näppärä tuo halvinkin mahdollinen "koiravyö" saa vähän liikettä tuonne lapojen väliinkin kun sauvoja heiluttelee lenkillä. Nyt tyypit nukkuu tyytyväisenä mahat täynnä ja lenkitettynä. Itse pitäis vielä suihkuun raahautua ja sitten nukkumaan että taas jaksaa huomenna.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 21:03  
+
0
^Minkälaisen tukan leikkasit? Mulla on kans ens viikon perjantaina kampaaja, ei mitään hajua mitä tehdään hiuksille.

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 21:03  
+
0
Ilta-kukkuu,

ihanaa, että Armas ja Nelli sai hyviä uutisia lääkäristä!

Mä saan huomenna siskot kylään ja tämäkin päivä parani kahden lenkin avulla.

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 21:07  
+
0
Tää on tämmönen melko vaalee vähän punertavalla pohjalla vaaleeta raitaa, pieni otsis oikeella puolella vähän viistosti, edestä vähän pidempi ku takaa, eli edestä menee melkee leukaan. Kuulostipas järkeävältä. :nauru: Tykkään kyllä kovasti, vaikka eipä se huomenna enää samalta näytä mun laitto taidoilla. Oikeen tummaa ei ole järkeä näin kesää vasten laittaa kun aurinko haalistaa kuitenkin. Syksyllä sitten taas pistetään punasempaa.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 21:07  
+
0

SaMaJa kirjoitti:

Toivottavasti muidenkin sairastavien koirien kanssa käy hyvin!



Meillä selviää huomenna röntgenistä onko ontuminen nivelrikkoa vai ei. Tai toivottavasti huomenna. Viim. torstaina. Mutta huomenna kuvat.

Muuten ihan jees fiiliksellä, eilinen hirveä kurkkukipu on muuttunut flunssaksi ja räkäyskäksi joten voi syödäkin jo jotain vaikka makuaisti on edelleen kadoksissa!
Mutta muuttuupahan sairaus, ei jumita yhteen kohtaan niin toivottavasti ei tarvi lekurille mennä minunkaan :jjei:

Ozidanie

Ozidanie
Viestimäärä: 76

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 21:10  
+
0
Hyvä juttu et Armas ja Nelli voivat hyvin, eikä kyseessä ollut mitään vakavampaa :jjei:
Meilläkin alkaa turvotus hiljalleen laskea eikä haava enää eritä mitään. Antibiootitkin menee mukavasti ruuan seassa :D

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 21:16  
+
0
eetla: hyvin ymmärsin, kivalta kuulostaa. mulla on kans nyt sellanen leikkaus et edestä on pidempi ja takaa lyhempi.

Paljon on kyllä kipeänä kc:laisten koiria. Kaikille vielä paranemisrapsuja.

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 52
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28155
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6320
Viestejä yhteensä545639
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265818
(Tilastot päivitetty viimeksi 16.04.2024 klo 07:00)