Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 03.05.2010 klo 22:39

Kukkujat 2

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 52

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 21:22  
+
0
Meillä Poju masistelee, kun sillä pitää olla tötterö päässä. Sille tuli jotain ihme ihottumaa ja punoitusta joihinkin kohtiin ja etenkin jalkaansa se nuolee turhan innokkaasti. Myös pepun ympäristö kutisee ja punoittaa. En tiedä, johtuuko nuo iho-oireet karvojen ajelusta vai mistä. Selkäkin sillä taas jumii ja se aiheuttaa tassujen nuolemista.

Paranemisia täältäkin toisten koirille! On ikävää, kun koira sairastaa.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 22:10  
+
0
Kaikille sairastaville koirille paljon rapsuja ja pikaisia paranemisia!

Me ollaan taas tyttöjen kesken kahdestaan kotona, avo on työmatkalla. Ihan mälsää. Tai oikeastaan säälittävää: ennen olin ihan mielelläni yksin kotona ja ei yksin asumisessakaan mitään vikaa ollut. Olen mummoutumassa ja tarvitsen sen oman papan tuohon. Mummoutumista tukee myös se, että olen ruvennut tissuttelemaan. Taas lasissa Baileysiä. Iltaryyppy ennen nukkumaanmenoa. :shifty:
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 22:41  
+
0
Iltakukkuu, kylläpä puuduttaa. Kohta taas nukkumaan. Oikein mukava kun saa nukkua kunnon yöunet, mutta työvuoron jälkeen ei kyllä ehdi tekemään juuri mitään ja sitten pitääkin jo taas olla menossa unille. No, vielä kolme päivää ja sitten taas ehtii.

Mukava kuulla, että Armas ja Nelli saivat molemmat hyviä uutisia. Paranemisrapsuja kaikille sairastaville koiruuksille, toivottavasti pian helpottaa.

Älkää puhuko herkuista noin paljon. Namnam, mutakakkua, suklaata, karkkia, mitä tahansa hyvää. Mäkin tahtoo.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 22:51  
+
0
Mun pitäis vielä ripustaa pyykit ja mennä suihkuun. Onpas kyllä ihanaa saada siskot huomenna kylään. Ja illalla vielä toko-treenit Sakun kanssa.

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 22:53  
+
0
Rosa: Laitoin mailia neutilauksesta, se on laitettava huomenna niin ehkä vielä ruokaa riittää. Ilmota mulle huomiseen 12 mennessä mitä otat, niin laitan tilauksen eteenpäin.

Miksi mä vielä pööpöilen ympäri kämppää kun pitäs olla jo suihkuun menossa. Finrexiniä on tullut lipitettyä tänään, toivottavasti tää kurkku asettuis, tuntuu niin pöljältä olla saikulla pelkän äänen takia, vaikkakin on oleellinen juttu töissä.

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 23:18  
+
0
Inni, kiitos huomautuksesta. Kävin laittamssa sulle s.postia.

Nyt mä ryhdistäydyn ja nousen tästä. Menen tupakalle, ripustamaan pyykit, suihkuun ja nukkumaan.

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 23:28  
+
0
Kukkuuta vain.
Pitäisi suunnistaa nukkumaan.

Apua apua apua, kummitytön synttärit lähestyy, eikä mulla ole vielä haisuakaan mitä antaisin lahjaksi. Voisi huomenna mennä kaupungille katseleen. Ehkä sitä jotain keksii.
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 23:30  
+
0
^^Huomasinkin sun postin.

Nanaki: Minkä ikäinen sun kummityttö on?

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 23:31  
+
0
inni, täyttää vuoden.
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 2 - Tiistaina, 04.05.2010 klo 23:40  
+
0
^ Ite ostin just kaverin vuoden täyttäneelle tytölle lahjaksi semmottisen laatikon johon sullotaan eri muotosia palikoita niistä rei´istä ja lisäksi siihen ensilusikan ja -haarukan. Lisäksi itestä on mukavia kirjat ja pehmolelut.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 05.05.2010 klo 07:33  
+
0
Me taasen päädyttiin miehen kanssa siihen, että perustetaan tili kummilapselle. Lapsille on niin vaikeaa hankkia lahjoja, niin ajateltiin siirtää joka synttäreillä ja jouluna jonkinlainen summa rahaa tilille ja kummilapsi saa sitten täysi-ikäisenä käyttöoikeuden tililleen. Tuskin miellyttää pikkuipanaa moinen järjestely, mutta sitten isona varmaan kelpaakin rahaisa pankkitili.
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 05.05.2010 klo 08:16  
+
0
Mä oon ostanu molemmille kummilapsille semmosen palikkalaatikon kun ovat täyttäneet vuoden ja on ollut tosi mieluisa. :) Kummityttö täyttää kesällä 2, nyt halusin tehdä jotain itse joten tein oman lorupussin lorukortteineen. :)
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 05.05.2010 klo 09:26  
+
0
Mun pitäisi saada itsestäni niskasta kiinni, siivous, kaupassakäynti ja laskujen maksu odottaa tekijäänsä mutta kun ei huvita yhtään. Sen jälkeen koirat lenkille ja Nellin kanssa pentukurssille. Mutta kun mua vaan huvittais maata sohvalla...Yritän litkiä ED:ä, jos saisin siitä energiaa. Periaatteessa kun aloittaa, niin sitten ei enää väsytä, mutta mä olen niin tolkuttoman huono aloittaja.
Sitä piti hehkuttaa, että Nelli on oppinu pidättämään ison hädän jo ulos asti, viikkoon ei ole tainnu tulla sisälle kertaakaan. No nyt kun näin sanon, niin varmasti se on eteisessä jo vääntämässä..:) Siitä puheen ollen, onko teidän koirat tosi tarkkoja siitä, mihin ison hädän voi ulkona tehdä. Anni saattaa pyöriä tosi kauan edestakaisin ennen kuin aloittaa, tuntuu kuin kysessä olisi pyhempikin toimitus kun niin hartaasti pitää "leposija" paskalle etsiä..
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 05.05.2010 klo 09:33  
+
0
Meillä kanssa plikan kummitäti teki tilin sille jo ristiäislahjaksi ja laittaa synttäreinä ja jouluna rahana sille ja se kans saa siihen käyttöoikeuden 18 vuotiaana sit. Ikäänkuin ajokorttirahasto, tai pesämuna opiskeluja varten.
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 05.05.2010 klo 09:36  
+
0
Huomenta

Ihana kun sai nukuttua viime yönä jo paremmin, Urmokin antaa aamulla nukkua pidempään. Kyllä se alkaa piippailemaan hätäänsä aiemmin, mutta hiljenee kun ei tuu alakertaan. Heräsin tänään vasta kasin jälkeen. Urmo ei halua yön ja aamun aikaan tehdä kakkosta sisälle ja siksi alkaa herättyään ääntelemään. Yhdet pissit yön aikana tekee kylppäriin, kaivon kannelle. Tosi kivasti osaa pyytää aina ulos jos hätä iskee.

Juulia: NHienoa et Nelli on oppinut pidättämään tarpeitaan ulos saakka. Meillä ollaan kans tarkkoja sontapaikasta. Pepe haluaa tehdä aina jossain syrjässä ja pyörii ennen aloitusta paikallaan, Urmo käy kans pusikoissa. Hilma taas mahdollisimman tasaisella ja siistillä maastolla, kaupungissa asuessa asfaltille, mahdollisimman keskelle jalkakäytävää. :nauru:

Mun pitäs käyä hakee piilarit ja varata sitten johonkin niiden tarkastukseen vielä aika. Ei yhtään jaksattais lähteä piilareiden takia kaupunkiin ajamaan.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 05.05.2010 klo 09:38)

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 05.05.2010 klo 09:38  
+
0

juulia80 kirjoitti:

Sitä piti hehkuttaa, että Nelli on oppinu pidättämään ison hädän jo ulos asti, viikkoon ei ole tainnu tulla sisälle kertaakaan. No nyt kun näin sanon, niin varmasti se on eteisessä jo vääntämässä..:)


Ethän sä tuota "ääneen" sanonut, kirjoitit vain :cool::wink:

Ihana aurinkoinen päivä tulossa :peukku: Joten pihatyöt kutsuu. Kiva yrittää saada nuo kolme karvajalkaa pysymään poissa multapläntiltä, mikä saatiin aikaan kun tuhottiin vanha kasvimaa. Kunpa siihen kasvaisi pian nurmikko! *toivoo*
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

NtiC

NtiC
Viestimäärä: 503

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 05.05.2010 klo 09:54  
+
0
Kukkuuta vaan!

Ihana aurinkoinen aamu! Eikä edes tuule, mikä on erittäin positiivista. Äsköinen kahvitauko olisi voinut kestää paljon pidempään, niin mukava tuolla ulkona oli istuskella :cool:

Nemo ei ole koko aikana tehnyt kuin kerran isot hädät sisälle, mikä on aikamoinen suoritus. Samaten öisin ei ole pissejä tullut sisälle kuin 2krt. Ja nyt tällä viikolla kun herra on ollut ensimmäistä kertaa täyden työpäivän verran yksin kotona, niin lattiat on säilynyt puhtaana. En tiedä sitten nukkuisiko se niin paljon yksinollessaan?
Kun taas iltasella kun ollaan kotona ja se leikkii tai touhuaa kissan kanssa niin niitä pissivahinkoja kyllä tulee. Pissihätää se ei vielä pyydä ulos, mutta isomman hädän tullessa kyllä ilmoittaa että olisi syytä mennä.

Olisipa jo viikonloppu! Pääsisi pikkuherran kanssa pentupiireileen ja sen jälkeen olisi tarkoitus mennä vähän shoppaileen piiiiiitkästä aikaa :hymy:

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 05.05.2010 klo 10:17  
+
0
Meillä Nelli ei ilmaise mitenkään piippaamalla hätäänsä, mun pitää vaan ostan lukea muut "merkit" että nyt olisi jotain tulossa. Aamulla se saattaa herätä ja hipsutella hiljaa papereilleen pissalle ja sitten alkaa purra luuta itsekseen. Ja mä saatan herätä muuten vaan ja sieltä, keskeltä lattiaan luu suussa Nelli mua napittaa:) Se liikkuu kuin kissa, kun on niin kevyt ettei kynnetkään juuri rapise lattiaan kuin Annilla. Toisaalta hyvä ettei se ala kurkku suorana kiljua nälkäänsä ja tylsyyttää aamuyöstä, mutta sitten osaisin viedä sen ulos oikeaan aikaan aamulla. Monesti juuri aamupissat tulee tän vuoksi paperille kun pieni hiiviskelijä ei herätä mua:) Anni kyllä piiippaa ja kävelee edestakaisin aamulla, jos sillä on hätä.
Ai niin, ja äskeiseen "työlistaan" mun piti vielä lisätä että Anni pitäisi pestä tänään. Ja arvatkaapa oonko vieläkään aloittanu mitään...No kuusi tuntia aikaa, sitten lähdetään sinne Nellin pentukurssille ja sitä edeltävälle pentujen leikkitunnille:)
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 05.05.2010 klo 10:52  
+
0
Kukkuu.
Vapaapäivä. Voisin käyttää sen puutarhatöihin, kun kaksi koiraa lähtee kohta pois tieltä. Naapuri ottaa Aurin ja Jeren lainaksi. Vähän kyllä jännittää Aurin puolesta, kun ei se juntti oikein ole tottunut. Tuntee kyllä naapurin oikein hyvin, mutta silti.. Tekee varmasti sille oikein hyvää.
Säikähdin aamulla puolikuoliaaksi kun Auri oli tehnyt mulle kasvonaamion sinisestä servetistä. Heräsin imeskelty servetti poskella, ja järkytys oli melkoinen kun ensimmäistä kertaa katsoin itseäni peilistä. Poski oli aivan sinivihreä :eek: Hetken kesti ennen kuin muistin Aurin lahjan.

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: KUKKUJAT 2 - Keskiviikkona, 05.05.2010 klo 11:56  
+
0
^:nauru: Auri taas vauhdissa!

Jee! Nyt on siivottu, tiskattu, maksettu laskut ja kävin suihkussa. Kunhan hiukset kuivaa, niin sitten yhdistetylle kauppa- ja koiranulkoilutusreissulle. Meidän Cittarin yhteydessä on Faunatar ja aina jos menen sinne kauppaan jos Anni on mukana, niin Anni jää Faunattareen sen myyjätädin "hoitoon" siksi aikaa ja oikein pyydettiin että tule vaan aina kun haluat. En mä ikinä mitään isoja ostoksia lähde tekemään, muutaman perustavaran haen että pärjään huomiselle. Saa nähdä miten Nelli käyttäytyy kun se on nyt ensimmäistä kertaa mukana tuolla reissulla..:viheltel:
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 05.05.2010 klo 11:56)

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 52
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään10
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 21:30)