Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 09.04.2010 klo 18:07

Kukkujat

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 53

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: KUKKUJAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 12:04  
+
0
Minulla ei ollut ongelmia tämän nimimerkin saannin kanssa, mutta joillain on tuntunut olevan.

Jaaha, josko pian alkaisi siivousurakka.
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: KUKKUJAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 12:06  
+
0
Minä ootan innolla mätsärikautta kunnolla alkavaksi :D Niissä on niin mukava viettää kivaa kesäpäivää koiran kanssa puuhaten :)

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: KUKKUJAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 12:07  
+
0
Maddy, mulla ei toiminu eilen rekkautuminen eikä kirjautuminen vanhalla nikillä.
Ilmoitti ettei tunnista mun sähköpostiosoitetta. Ja kokeilin kaikilla kolmella jotka mulla on. :nolo:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

bzzz

bzzz
Viestimäärä: 22

VS: KUKKUJAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 12:08  
+
0

Yrititkö siis rekata sisään vai kirjautua sisään? Tälle uudelle palstalle piti vanhankin nimimerkkinsä haluavan rekkaantua uudelleen ja sitten rekisteröitymisen yhteydessä laittaa nimimerkiksi vanha nimimerkkinsä. Ja sitten siinä vaiheessa järjestelmä tarkisti, että sähköpostiosoite täsmäsi vanhan palstan samalla nickillä olleeseen sähköpostiin.



No mä sitten teinkin sen ihan vääri, no ei voi mitään. Tällä mennään :)

Jaijah, Täytyy pyytää vaan joku vähän opastamaan ja auttamaan ennen kun sinne lähtee et osaan seisottaa ja tehdä ne jutut siellä oikein :) Mut eiköhän se siitä.
Rakkauteni : Dina -amstaffi/pitbull/collie neiti -05, Milo -pointteri poitsu -09
Maukujat: Niila -06/09 ja Nelli - 11/09
Pilven reunalta meitä suojelee spk poitsuni Otto <3

unemelodie

unemelodie
Viestimäärä: 513

VS: KUKKUJAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 12:09  
+
0
Itteki kokeilin kaikilla mahdollisilla s-posteilla mitä mulla on, mutta ei onnannut. Eipä tuo haittaa.. Uus palsta, joten olkoot uus nimimerkkikin.
En voi tarjota lohtua
sillä olen vain ihminen..
En voi tarjota lämpöä
sillä itsekin palelen..
ja maata astelee
varjo mustuvan taivaan
yllään yön kylmä laulu..

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: KUKKUJAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 12:09  
+
0
^^Eihän siellä mitään kummempaa tarvitse osata. Mennä omalla numerolla kehään ja sitten seisottaa koiraa kun tuomari katsoo ja juoksuttaa kun tuomari käskee :)

Niin ja noista nimimerkeistä sen verran, että minen tajua ketä kukakin on jos ne vaihtaa sekä nimimerkin, että avan. Pitäis säilyttää etes vanha ava, jos nimeä vaihtaa. Pyh, sanon minä :ylpea:

(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.04.2010 klo 12:10)

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: KUKKUJAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 12:10  
+
0
Minäkin haluaisin mätsäreihin! Parissa ollaan vaan oltu, viimeksi oltiin talvipakkasella ulkona pidetyssä match showssa. Eiköhän noihin vielä pääse, vaikka ensi kesänä.
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: KUKKUJAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 12:12  
+
0
Täällä on vasta loppukuusta, vapun lähellä mätsäreitä. No, niitä odotellessa.

bzzz

bzzz
Viestimäärä: 22

VS: KUKKUJAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 12:12  
+
0

^^Eihän siellä mitään kummempaa tarvitse osata. Mennä omalla numerolla kehään ja sitten seisottaa koiraa kun tuomari katsoo ja juoksuttaa kun tuomari käskee :)


No mulla nyt vaan on vähän paineita, joskus kakarana käyny sellasissa joten oikeesti en tiedä niistä mitään. Ja toi koiran seisottaminenkin. Sitä pitää harjotella :)

Oon jumittanu liian kauan koneella, nyt valmistautuu kauppoihin. Hauskaa päivää kaikille !
Rakkauteni : Dina -amstaffi/pitbull/collie neiti -05, Milo -pointteri poitsu -09
Maukujat: Niila -06/09 ja Nelli - 11/09
Pilven reunalta meitä suojelee spk poitsuni Otto <3

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: KUKKUJAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 12:13  
+
0
^Minä oon aina tyyliin edellisenä iltana opettanu koirat seisomaan, kun seuraavana päivänä mätsäri/näyttely. Ei jaksa turhia paineita ottaa, ja kyllähän nuo on seissy kun siitä hetken palkkailee vaikka mätsäripaikallakaan vasta :)

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: KUKKUJAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 12:15  
+
0

Sonik kirjoitti:
Maddy, mulla ei toiminu eilen rekkautuminen eikä kirjautuminen vanhalla nikillä.
Ilmoitti ettei tunnista mun sähköpostiosoitetta. Ja kokeilin kaikilla kolmella jotka mulla on. :nolo:


Sähköpostiosoitteen pitäisi olla sama kuin vanhalla palstalla oli käyttäjätiedoissa. En nyt sitten tarkemmin osaa sanoa, mikä oli vikana, mutta jos haluat säilyttää Sonikin ja rekkaroiduit uudelleen myös RedCat-nickillä niin poistetaan se kummittelemasta. :hymy:

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: KUKKUJAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 12:16  
+
0
No mulla ei onneks ollut vanhalla nikillä avaa ollenkaan, kun parjas et kuva on liian iso. Muistaakseni.. :mietiskel:
Mut allekirjotus on sama pienellä lisäyksellä, ku viimeks.
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 13:36  
+
0
maddy :kieli: Mä en ollut koskaan aiemmin edes mätsäreissä käynyt ja sitten kun sinne mentiin ja heti kehään tietämättä mistään mitään niin kyllä siinä olonsa tunsi hyvinkin tyhmäksi ja hävetti, kuten sanottua, ihan suunnattomasti. Nykyään hävettää vieläkin, mutta eri tavalla ja vähän eri mittakaavassa. Täällä on mätsäreitä piakkoin ja kyllähän niihin mennään. Häpeilemään tai ei.

Mulla ongelmat nimimerkin kanssa johtuivat siitä, että ei meinannut sähköpostit tulla perille vaikka oikea osoite olikin. Vasta kun olin uuden salasanan pyytänyt muutamaan otteeseen niin sain kaikki sähköpostit kerralla perille.

Nyt on vieraat jo lähteneet ja kakkua ja kahvia jäi. Kuka on kahvia vailla?
Manu 6/2008
Morris 3/2013
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.04.2010 klo 13:37)

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 13:42  
+
0
Kävin ostamassa kaupasta aineet banaanilettuihin ja hunajamanteleihin. Pakko päästä kohta tekemään ainakin toista - miksei molempiakin.

Itse en edes tiedä miten mätsäri eroaa oikeasta näyttelystä, enkä ole kyllä vaivautunut selvittämäänkään. Kasvattaja ehdotti, että meidän pennun ensimmäinen näyttely olisi elokuussa Kaivarissa. Kivalta se kuulosta ja sopii paremmin kuin hyvin, kunhan ei itse tarvitse mennä kehään. :nauru:
Petit Brabancon "Mökö"

Ispu

Ispu
Viestimäärä: 576

VS: KUKKUJAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 13:55  
+
0
Meil olikin kiva aamu- ensin rusakko aamupalalla lintulaudan alla. Sit koirien kanssa karhunjäljillä ja Isla pääs vielä hirven hajujakin haistelemaan. Koppelokin tavattiin.
Oli muuten ihan mieletön se karhunjälki. Otin kuvan ja laitoin hanskat siihen viereen, et näkee koon. Ei kyl huvittais sitä kohdata.
Blogi
Blip
Muistoissa Kamu&Miki.

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 13:59  
+
0
^Mä oon ihan vainoharhanen karhujen suhteen. Kesäisin tutkin tarkkaan näkyykö jälkiä tai kuuluuko ääniä. Muutaman kerran on tullu hipsittiä melko nopeasti kotiin ku on jälkiä näkyny.

Avokilla on tänään kaukalopalloturnaus eikä tuota oo paljon näkyny. Illalla vois käydä saunassa pitkästä aikaa. Nyt sais pikkuhiljaa alkaa koiran kans kehittelee jotain liikunnallista..
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.04.2010 klo 14:01)

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KUKKUJAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 14:00  
+
0
Kaupungilta kotiuduttu, tai käytiin Terrassa, Urmon kans oltiin siinä parkkiksella ihmettelemässä, tottisteltiin ja ohiteltiin pyöriä. Avo kävi jossain työkalukaupassa, jätti meidät tien toiselle puolelle eläinkauppaan, siellä oli tosi surkeaa palvelua, myyjä tyyliin kaivoi nenää kassalla ja katseli mun pantaetsintöjä. Menin sinne työkalukauppaan ja tiskillä joku krapulainen ukko yritti väkisin rapsuttaa Urmoa (joka oli mun sylissä) ja sanoi koko ajan "vuf, vuf". Blokkasin kädellä sen rapsutukset ja se ihmeissään sanoi et ai, sitä ei saa rapsuttaa. Sanoin vaa vähän äänekkäämmin et ei saa, jos ei osaa käyttäytyä kun aikuinen ihminen. Se ukko lehahti ihan punaiseksi ja ne miehet kassalla naureskeli.

Nyt pihalle uppopumpun asennukseen, meinaa meidän lampi tulvia kohta yli laitojen.

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: KUKKUJAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 14:08  
+
0
Piti nyt sitten kuitenkin vaihtaa tämä sama avatar, pidän siitä enemmän ehkä..

Huuh kun tulee kuuma siivotessa, pakko pitää pieni tauko. Taas.
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

Ispu

Ispu
Viestimäärä: 576

VS: KUKKUJAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 14:08  
+
0
Mie en oo enää niin vainoharhainen karhujen suhteen, kun on tullu metsällä oltua mukana monta vuotta. Pari ekaa syksyä meni, et näin hirvetkin vasta majalla. Nyt on niitäkin nähtyä melkein joka kerta. Karhua en oo koskaan nähny luonnossa.
Blogi
Blip
Muistoissa Kamu&Miki.

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KUKKUJAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 14:16  
+
0
^Mä varmaan saisin p*skahalvauksen jos näkisin karhun lenkillä, pelkät karhun jäljet ja jätökset on saanut vilkuilemaan ympäriinsä.

Nää uudet hymiöt on ihan tyhmiä, eikä löydy oikein sopiviakaan.:mietiskel:

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 53
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545431
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään9
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.03.2024 klo 22:00)