Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 09.04.2010 klo 18:07

Kukkujat

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 53

Loikkanen

Loikkanen
Viestimäärä: 56

VS: KUKKUJAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 14:21  
+
0
Aaah olisi ihan kauhea into päästä treenaamaan koiran kanssa jotain ohjattua! Mutta kun täällä ei tapahdu mitään. Itse olen kauhean huono etenemään määrätietoisesti, varsinkin kun meillä ei ole mitään kisatavoitteita, ja muutenkin tuntuu, että joskus vain tyssää johonkin pienee juttuun. Agilitykin on ollut tauolla nyt kuukausia, kun lähin paikka on 30 kilsan päässä ja auto vain satunnaisesti käytössä.

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: KUKKUJAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 15:01  
+
0
Huomenta!

Herättiin juuri.. noo, nukkumaankin menty vasta kuuden aikaan. Ensi yöksi taas töihin ja huomenna pitääkin sitten nousta jo vähän aikaisemmin, kun töihin taas puoli kahdeksitoista.

Lara on nyt ilman kauluria, kokeillaan joskos osaisi olla nuolematta mahaansa. Jos se edes enää osaa olla ilman.

Ja joo, mustakin nää uudet hymiöt on vähän hankalia..
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa

Tita

Tita
Viestimäärä: 434

VS: KUKKUJAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 15:44  
+
0
Kokeillaanpas sitten osaanko enää käyttää tätä ollenkaan.. Minunkaan sähköpostia ei enää löytyny mistään, niin vaihdoin sit nimimerkkiäkin. Ei kyllä muuttunu yhtään paremmaksi :nauru: Kummallisia soikeita hymiöitä täällä nykyään :eek: Eikä oo enää sitä toista pirua, yhyy..

bzzz

bzzz
Viestimäärä: 22

VS: KUKKUJAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 16:16  
+
0
Tuli vähän shoppailtua :cool: Koirat sai uudet kongit ja nameja. Kissat sai hiirilelut ja uudet pannat ja sellasen jakaja hihnan. Sit ostin pillin ja uuden naksuttimen :hymy: Itse sain kaksi hupparia ja farkut ja L-koodin kaksi tuotantokautta. Ne oli tarjoukessa :nolo::cool:
Nyt kahvia ja lenkille!
Rakkauteni : Dina -amstaffi/pitbull/collie neiti -05, Milo -pointteri poitsu -09
Maukujat: Niila -06/09 ja Nelli - 11/09
Pilven reunalta meitä suojelee spk poitsuni Otto <3

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: KUKKUJAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 16:20  
+
0
Lenkille mennään tääläkin ihan just. Ihana ilma ulkona. Eli mieluummin sinne ulos nyt..
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

Danielle

Danielle
Viestimäärä: 143

VS: KUKKUJAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 16:52  
+
0
Vielä kun oppisin lainaamaan noita viestejä, tai siitä tehtäis yhtä yksinkertanen kun ennenkin. En oo vielä oppinu seuraamaan kuka sanoo mitäkin, kun ihmiten avatar-kuvat on muuttunu, ja joillain nimimerkitkin, mutta eiköhän se tästä.:nauru:
Bichon Frise Dani 3/2007
Havannankoira Tilda 1/2008

tildani.vuodatus.net

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KUKKUJAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 17:09  
+
0
Koirat on ihan puhki, rankkaa tehdä pihahommia.:hymy: <- tuo hymiö on vähän irstaan näköinen..

Jyp teki ekan maalin!:peukku:

Mä ostin kans tänään Hilmalle ja Pepelle kongit, Urmolle ostin jo aiemmin. Aikuisten kongit oli mälsän punaisia, Pepe sai sellaisen (koska oli kovempi verraten pentuversiion) ja Hilma pinkin pentukongin.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.04.2010 klo 17:10)

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 17:17  
+
0
pnkd Banaaniletut kuulostavat jänniltä. Minkä ohjeen mukaan oot niitä tehnyt?

Mä en varmaan ymmärtäisi edes jännittää mihinkään karhuun tai vastaavaan törmäämistä, en ennen kuin kuulisin jostain, että ko. eläin olisi jossain lähistöllä nähty. Meidän pikkumetsässähän oli talviseen aikaan ilves ja kyllä siellä vähän jänskätti kulkea, varsinkin jos Mauno alkoi haukkumaan yhtäkkiä kesken lenkin. Nopeasti joutui hihnaan aina jos alkoi kovasti haukkumaan.

Namnam, kylläpä tortillat onkin hyviä. Ei valittamista, vaikka naksulautanen jäikin tekemättä.

Muoks. Kirjoitusvirheitä yritetty korjailla.
Manu 6/2008
Morris 3/2013
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.04.2010 klo 17:19)

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 17:24  
+
0
Kukkupöö, Nukkumatilta terveisiä! :nauru:

Nanaki taisi kysyä, mikä Rapella on. Se on ollut sellainen nurruunen, väsynyt ja kipeäkin nyt viikon verran. Lääkkeillä olo paranee, mutta aamulla oli taas huonommassa kunnossa. Nyt mä myönnän sen tosiasian: Rapsusta on tullut vanha. :neutral:

Tänään vielä yövuoro ja sit taas melkein viikon vapaa. :cool:

Edit// Kiitos kaikille tsempeistä! Näköjään tää on tällaista aallokolla surffailua, välillä hyvä ja välillä huono päivä.
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.04.2010 klo 17:37)

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: KUKKUJAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 17:43  
+
0
Äh, mua ärsyttää viikonloput. Inhoan viikonloppuja, kun nämä sotkee rytmin aina ihan kokonaan. Odottelen tässä, että pääsisin Laran kanssa lenkille, kun ei ihan vielä viitsi mennä, kun pitää kuitenkin töihin sitten lähteä. Ihan levoton olo kokoajan, kun ei oikein tiedä mitä tässä viitsisi/ehtisi tehdä.
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: KUKKUJAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 18:22  
+
0
boxerowner, oivoi Rapea, toivotaan että sen olo kohenee, tosi kurjaa. Tsemppejä meiltäkin sinne ja paljon!
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: KUKKUJAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 18:59  
+
0
Iltaa, kotiin palattu synttäreiltä ja lenkkikin tehty. Nyt mua vaan kauhistuttaa ettei Sinillä vaan oo matoja kun oon täysin unohtanu sen keväisen matokuurin ja nyt sillä on maha turvoksissa:shifty: SanttuJ siis heitti tuola kysymys ketjussa mulle vastausta että turvotus voi mm. madoista johtua..

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: KUKKUJAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 19:00  
+
0
Terve vaan munkin puolesta uudella palstalla!
Meillä meni taas päivän suunnitelmat uusiksi kun Annin kolikon kokoinen jo ruvella ollut HotSpot yön aikana kaulurin alla, lehahti kämmenen kokoiseksi punoittavaksi ja keltaista märkää erittäväksi alueeksi. Ei kun taas päivystykseen, jossa ollaanki nyt käyty jo kolmana peräkkäisenä viikonloppuna, joten tämähän käy jo säännöllisestä harrastuksesta..:neutral:
Nyt sitten Canofite Vetiä sinne 2 kertaa päivässä ja koko ajan pitää vahtia ettei pääse rapsuttamaan sitä. Tänään en sitten päässy sen takia töihin ja nyt vaan toivotaan että se asettuisi huomiseksi, niin että ai tarvitsisi laittaa sitä hemmetin kauluria kun menen töihin. Kun se hautoo mutta toisaalta estää raapimisen.
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.04.2010 klo 19:25)

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KUKKUJAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 19:04  
+
0
^Tosi ikävä kun Annilla on nyt niin paljon vaivoja. Pikaista paranemista. Tulee ihan mieleen viime kevät/kesä Hilman kanssa, milloin söi rotanmyrkkyä, häntä murtui, kynsinauha mäti, kynsi irtosi. Pelkkää eläinlääkärireissua, paketointia ja lääkkeitä.

Jyp johtaa peliä jo 4-1, näyttäs vähän siltä et TPS aloitti tappiolla.:cool:

Amos

Amos
Viestimäärä: 376

VS: KUKKUJAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 19:04  
+
0
Heippa vaan minunkin puolesta. En ihan heti meinannutkaan osata käyttää tätä uutta palstaa, vaan kyllä tämä tästä...
Mä hommasin uudet lenkkarit ja nyt pitäs lähtee testailemaan niitä.
Sekarotuinen Luna 06/09
R.I.P Lusifer 20.2.2006 - 5.2.2013

Ursula

Ursula
Viestimäärä: 322

VS: KUKKUJAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 19:11  
+
0
Haudihou :) Ollu hieno päivä mutta mennyt sisätilloissa. Koirien kanssa käyty vaan aamulla aikaisin 30min lenkillä. No huomenna sitten enemmän.

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 19:43  
+
0
Mulla mennyt viikonloppu ihan ohi, kun yöt menee töissä. Miten nyt voi jo olla lauantai-ilta?? :eek:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KUKKUJAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 20:03  
+
0
Kukkuu,

mä en ehtinyt tänään ollenkaan lenkille, kun eka aamulla käytiin kaupoilla ostamassa rakennustarvikkeita ja sen jälkeen siivosin pihaa 2,5h. Kissat ja koirat auttoi pihahommissa, joten ihan väsyneitä ne nyt on.

Yksi projekti olisi vielä tälle illalle. Nimittäin koirien pesu. Voin uskoa, että nuo ei ilahdu, kun tajuavat, mihin joutuvat.

Annille ja Rapelle paranemisia!

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: KUKKUJAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 20:46  
+
0
Annille myös paranemisia!

Siivousurakka lähes ohi, vielä pitäisi pyykkiä pestä. Voisi tuon koirankin laittaa pyykkiin, mutta ehkä joku toinen kerta.. Kiva kun on kevät, mutta voi hitsi tuo kuran ja hiekan määrä!
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

Ursula

Ursula
Viestimäärä: 322

VS: KUKKUJAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 20:59  
+
0
Ilmeisesti ollut aika paljon epäselvyyksiä uudelle palstalle rekisteröitymisen kanssa :aurinko: Eli tänne palstalla pitää kaikkien rekisteröityä uudelleen käyttäen sitä sähköpostiosoitetta joka oli vanhalla palstalla käytössä, jotta saa vanhan palstan nimimerkin käyttöön. Nimimerkit ja sähköpostiosoitteet on tavallaan yhdistetty, jos yrittää rekisteröityä eri s-postiosoitteella niin vanhaa nimimerkkiä ei saa käyttöön :)

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 53
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään10
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 22:00)