Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 22.01.2015 klo 18:05

Kukkujat 37

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 50

nolle

nolle
Viestimäärä: 874

VS: KUKKUJAT 37 - Torstaina, 29.01.2015 klo 01:34  
+
0
Mä oon taas hereillä tähän aikaan.. onneksi ens viikolla jatkuu taas koulu, joten normaali arki alkaa ja on pakko mennä vähän aiemmin nukkumaan!
spu-Raju s. 03/2014 entinen poliisiprojekti
spu-Roti s. 06/2016 poliisiprojekti

Muistoissa
xu-Rolle s. 10/2010 - 12/2015♥



_Kisse_

_Kisse_
Viestimäärä: 574

VS: KUKKUJAT 37 - Torstaina, 29.01.2015 klo 08:12  
+
0
Mie nukahdan kyllä joka ilta kiltisti viimeistään klo 22 :nauru: Ollu koko syksyn ja alkuvuoden perehdytyshommissa ja vaikka se kuinka kivaa mun mielestä onkin, niin on se jotenkin tosi kuluttavaa myös. Noh, huhtikuulle kun vielä jaksaa niin pääsee iteki tekee töitä, eikä vaan opettaa toisille miten niitä tehdään :shifty:
- Welsh Corgi Pembroke, Maxim s. 26.1.2014 -
- maatiaiskisu Sulo Sigmund Mauritzio s. 22.11.2012-

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: KUKKUJAT 37 - Torstaina, 29.01.2015 klo 16:36  
+
0
Näihin nukkumisrytmeihin.. Itsellä pukkaa flow-tila päälle vasta siinä 23.00 kieppeillä, menepä siinä nukkumaan sitten kun kädet syyhyää tekemään kaikkea muuta kuten piirtämään tai järjestelemään tavaroita. Hilkulla tosiaan oli tuossa joulukorttirumbassa etten ois toissavuoden tapaan valvonut läpi vuorokauden ja "freesinä" töihin :viheltel: Mutta jäi kuin jäikin kolmisen, nelisen tuntia aikaa nukkua siihen väliin pariin kertaan. Maalla kun ollaan niin siellä saatan joskus harvoin mennä nukkumaan jo sillon yhdeltätoista mutta siinäkin on vaaransa jos otan kirjan mukaan, kello voi yhtäkkiä olla taas puoli kolme aamuyöllä.

Olen huomannut että tiistait ja perjantait olen ihan älyttömän väsynyt ja siitä voisi kehitellä itelleen terveellisemmän rytmin halutessaan. Usein vaan korkeintaan kaks viikkoa kestää aikasemmin nukkumaan menot ja sitten taas lörähtää.

Huvittaa vieläkin aamupäivän töihinlähtö. Alakerran beussit, tarkemmin nuorempi niistä, osuivat samaan aikaan luhtitalon portaiden alapäähän kun olin laskeutumassa niitä omieni kanssa. Ehdin vaan ihmetellä että hetkinen..ei meidän kerroksessa (yht 3 asuntoa ja sama määrä alhaalla) ennen ole noin isoja koiria ollut. Sitten tajusin että B. se sieltä rynnii portaisiin haistelemaan :nauru: Harvemmin noin "törmäillään" mutta kun katveesta nurkan takaa pamahtivat enkä kuullut kun olin just läsäyttänyt oman oven kiinni, niin minkäs teet. Onneksi kuitenkin jäi hajurako kun kokoeroa on jonkin verran ja Kiri siinä kuitenkin ehti vähän kiekasta että perskula meiän portahat :twisted::hymy:
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: KUKKUJAT 37 - Torstaina, 29.01.2015 klo 18:02  
+
0
Kerkesin jo unohtaa miten ärsyttävää vuokramarkkinoilla plärääminen on :mad: Irtisanoin siis mun opiskelija-asuntosäätiön vuokrakämpän koska tässä on se perinteinen kuukauden irtisanomisaika, eli jos olisi mennyt helmikuulle irtisanominen niin olisi saattanut käydä niin että maaliskuussa olisi ollut kaksi kämppää maksettavana. No nyt mennään sitten riskillä ja yritetään saada helmikuun aikana uusi asunto järjestymään, hakemuksia on laitettu sata ja nyt vaan ootellaan. Ärsyttävää kun tosi moni Vuokraoven kautta löytyvä yksittäinenkin asunto pitää hakea hakemuksella, sellaisia kämppiä joista voi suoraan soittaa on hirveän vähän! Onneksi pääsen miehen luo kamojeni kera jos tulee hätä, tää ei vaan yhtään sovi mulle kun oon sellainen tyyppi jolla pitää olla kaikki kontrollissa kokoajan.
Rise to reset the world.

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: KUKKUJAT 37 - Perjantaina, 30.01.2015 klo 04:13  
+
0
Hereillä! :nauru: Ois vasta 6 töihin meno, mutta aattelin nyt nousta kun kerran niin pirteänä heräs. Säikähin jo että oon taas myöhässä, mutta kerrankin näin päin:cool: Menin kyllä jo 9 jälkeen unille, mikä lie mielenhäiriö tullut. Hyvin kerkee pitemmän aamulenkin käydä jos toi mun yksi prinsessa vain jaksaa nousta sohvalta.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: KUKKUJAT 37 - Perjantaina, 30.01.2015 klo 06:26  
+
0
^^ Joku tais täällä just neuvoa, että kannattaa ite laittaa ilmo et etsii asuntoa. Niille yksityisillekin saattaa kuitenkin tulla niin paljon viestejä, ettei ne paljoo jaksa plärätä. Kannattaa ainaki kokeilla!
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-

_Kisse_

_Kisse_
Viestimäärä: 574

VS: KUKKUJAT 37 - Perjantaina, 30.01.2015 klo 08:08  
+
0
^^^Me taas avon kanssa etsitään edelleen haluamaltamme alueelta hieman isompaa kaksiota mitä nyt. Nykyinen paikka on hieman liian vilkas (kauppakeskuksen vieressä) minun (ja koiran) makuun. Kiire ei onneksi etsinnöillä ole, muttakun on löytynyt 1-2 sellaista asuntoa kuukausiin joita voitais hakea ja niissä on ollu näytöt keskellä päivää, ettei varmasti kumpikaan päästä kattomaan :ttou: Yritin sopia myöhempää aikaa välitysfirman kanssa, mutta ei kuulemma käy, pitää olla just sillon paikalla. Ymmärrän kyllä, mutta hieman takaraivossa nakertaa kun mitään ei oo päässy edes katsomaan :eitietoo:
- Welsh Corgi Pembroke, Maxim s. 26.1.2014 -
- maatiaiskisu Sulo Sigmund Mauritzio s. 22.11.2012-
(Viestiä on muokattu perjantaina, 30.01.2015 klo 08:08)

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 37 - Lauantaina, 31.01.2015 klo 12:58  
+
0
Koirien kans aamulenkillä käyty ja nyt saiski alkaa pakkaamaan. Suihkun jälkeen suunta kohti merta ja mökkiä, jossa vietetään kaveriporukalla hauskaa. Koko kuukausi ollut sen verran raskas, et tulee kyllä tarpeeseen päästä tuulettaa nuppia :jjei:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Helmi12

Helmi12
Viestimäärä: 1591

VS: KUKKUJAT 37 - Lauantaina, 31.01.2015 klo 15:47  
+
0
Voi elämä noita juoksunarttuja! Helmin juoksut alkoivat ja heti ensimmäisestä päivästä se rupesi tyrkyttämään takapuoltaan Elenalle ja kääntää häntää sivuun. Ja vinkuu ja yrittää saada Elenan huomion. Tökkii Elenaa kuonolla ja pomppii sen ympärillä. Ja välillä Elena yrittää Helmin selkään… Eikä Helmillä ole mitään sitä vastaan. Ja niinä hetkinä kun Helmi ei ole vauhdissa vaan makoilee jossain niin Elena vinkuu ja mölisee Helmin vieressä. Kävin pellolla aamulla ja en voinutkaan päästää Helmiä vapaaksi. Se näki melko kaukana 2 shelttiurosta ja hirveä veto sinne ja vinkui samalla. Normaalisti Helmiä ei voisi vähempää kiinnostaa vieraat koirat. Se ihastui noihin samoihin sheltteihin edellisten juoksujen aikana ja ei näköjään ollut unohtanut ihastustaan tässä puolen vuoden aikana. Elenasta en ole ihan varma, onko juoksut jo kunnolla alkaneet, merkkejä on ollut ilmassa jo jonkin aikaa. Noilla on aina olleet juoksut yhtä aikaa. Essikin nuolee Elenan “värkkiä” välillä oikein antaumuksella. Pari-kolme viikkoa tätä pitäisi taas jaksaa…

nauris

nauris
Viestimäärä: 1082

VS: KUKKUJAT 37 - Sunnuntaina, 01.02.2015 klo 10:34  
+
0
Seilasin Itämerellä ja kylläpä muuten meni rahaa koska nuuska, viski, hajuvesi ja Victoria´s Secret :shifty: Ihan mun tapojen vastaista ostaa jotain hajuvettä, mutta nyt meni ostokontrolli aivan täysin kun olin kahden naisen kanssa matkassa :nauru: Niin juu, ja söinhän mä vatsani buffassakin niin kipeäksi, että pystyin makaamaan hytissä yhdessä asennossa hengitykseen keskittyen sillä aikaa kun kaverit väänsivät kiharoita diskoteekkia varten...

Tällä aikaa avo on asentanut laserin meidän olkkariin, eli nyt on disko kotona 24/7 jos haluaa :nauru::ttou:
spn -13
broholminkoira, uros -16

norah

norah
Viestimäärä: 864

VS: KUKKUJAT 37 - Sunnuntaina, 01.02.2015 klo 10:37  
+
0

nauris kirjoitti:

Niin juu, ja söinhän mä vatsani buffassakin niin kipeäksi, että pystyin makaamaan hytissä yhdessä asennossa hengitykseen keskittyen sillä aikaa kun kaverit väänsivät kiharoita diskoteekkia varten...



Ai kauhee, ei ainakaan jäänyt epäselväksi et oliko hyvää sapuskaa :nauru: :nauru:
Belgianpaimenkoira tervueren Mutka s. 8/12
Belgianpaimenkoira groenendael Moto s. 2/17
† Belgianpaimenkoira groenendael Meeko 9/14 - 4/2022

nauris

nauris
Viestimäärä: 1082

VS: KUKKUJAT 37 - Sunnuntaina, 01.02.2015 klo 10:41  
+
0
^Oli kyllä hyvää ja jos itse ottaa, ei saa jättää :nauru:
spn -13
broholminkoira, uros -16

suibe

suibe
Viestimäärä: 1153

VS: KUKKUJAT 37 - Sunnuntaina, 01.02.2015 klo 18:33  
+
0
Miten ihmeessä mä oon onnistunut saamaan tikun mun jalkapohjaan keskellä talvea?? :eek: Mietin, kun kantapää kipeyty vaan kipeytymistään, ja äsken kun oikeen tihrustin, niin sinne on uponnut pieni tikku. Enkä saa sitä millään pois. On vielä sopivasti semmosessa kohdassa, että tohon jos kehittää mätää tai paiseen niin en kyllä pysty kävelemään ollenkaan :ttou:

Noihin unirytmeihin: Mä herään aina seittemältä. Tai jos kello soi niin aikaisemmin. Tänään nukuin "pitkään", eli puol kasilta olin vasta ylhäällä. Koirat nukkuis joskus pidempäänkin, ainakin Penny, mutta minkäs teet kun mun rytmi on mikä on. Jos yritän nukkua pidempään, saan vaan kropan kipeeks jostain syystä. Siis niskat jumiin jne. Varmaan johtuu siitä etten löydä heräämisen jälkeen enää hyvää asentoa ja pitää väkisin yrittää sängyssä pötkötellä, niin eihän se rentoa ole... Jouluna nukuin yllättävän pitkään kun joulupäivänä vasta yheksän aikaan nousin, mutta muuten en muista koska viimeks olisin ollut kovin paljon seiskan jälkeen vielä pedissä.
schippn 08/2012
schippn 08/2014

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: KUKKUJAT 37 - Sunnuntaina, 01.02.2015 klo 19:30  
+
0
Mä nukuin tänään johonki 12 ja päivä on menny kiukkusena ja väsyneenä, eli liian pitkät yöunet. Heräsin 8 ja 10 mutta pöljänä en noussut ylös vaikka tiesin miten käy. Ja tykkään kyllä herätä aikaseen, mutta tykkään myös valvoa myöhään ja näitä kahta on hyvin vaikea yhdistää:D

Oon ollut 5pv ilman karkkia, sipsejä, valmisruokia tai muuta moskaa. Aattelin siis aloittaa syömään terveellisemmin ja johan tuon nyt jo huomaa kun maha ei pullota kuten normaalisti eikä ole niin raskas olo. Nyt yritän tässä väkisin opetella syömään omenaa, pahalta maistuu muttakun pilkkoo ihan pieniksi paloiksi niin meneehän tuo alas:nauru: Huomenna pitää kattoa mitä muita rehuja sieltä kaupasta oikein löytyykään. Saa nähdä miten pitkään tätäkin innostusta kestää, mutta toivottavasti kestää.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 37 - Sunnuntaina, 01.02.2015 klo 21:50  
+
0
Kyllä oli Innillä olleet maailman kirjat sekaisin, kun ei emäntä ollut sängyssä illalla nukkumassa. Oli kuulemma pitänyt hönttästä hirveesti ennen ku oli pystynyt omalle pedilleen asettumaan. Luna on onneksi tämmösiin jo niin tottunut, et oli nukkua röhnöttänyt täysin tyynenä :nauru: Sohvalla oli tiivis tunnelma, kun siihen istahdin kotiin tultuani. Örinä vaan kuului kun koirien piti niin kovasti halata ja syliin ängetä :love:

Kohta vois turvonnen ja pöhöttyneen ruhoni suihkuun raahata ja valmistautua työrupeamaan.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: KUKKUJAT 37 - Maanantaina, 02.02.2015 klo 18:09  
+
0
Mä opin juuri semmosta triviatietoa et olin kyl ihan hämillään, aina luullut että asia on toisin. Romaneilla ei ole mitään tekemistä romanialaisten tai Romanian kanssa (toki romaneita sieltäkin löytyy), vaan ovat alunperin Intiasta lähtöisin olevaa kansaa. :eek: Tuli kyllä semmonen olo että on ollu tähän asti ihan tyhmä ja sivistymätön joidenkin asioiden suhteen. :nauru:
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

Sufa

Sufa
Viestimäärä: 394

VS: KUKKUJAT 37 - Maanantaina, 02.02.2015 klo 18:38  
+
0
^Mitäääh :eek: Oli ihan pakko googlettaa, mutta noinhan se näköjään on...

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: KUKKUJAT 37 - Maanantaina, 02.02.2015 klo 19:02  
+
0
Mä oon kyl tienny ton romanijutun, mut vissii aika moni ei, oha se nimi aika hämäävä.

nauris, tulee sun buffetin jälkeisestä olotilasta mieleen mun sisko, joka yks vuos jouluaterian jälkeen makas sohvalla ja itki kipeetä mahaansa. :nauru: Risteilyllä mätettyään pääse sentään hyttiin lepäämään, mut se vasta onki kauheeta, ku on vaan päiväristeilyllä (Turusta Maarianhaminaan ja takas), eikä ookkaan hyttiä, misä sulatella ruokaa. :nauru:

Jänskättää, mennään Alissan kaa huomenna vihdoin lääkäriin. Oltiin torstaina mettälenkillä ja Alissa juoksi siskon koiran kanssa pitkin mättäitä ja nilkutti sen jälkeen hetken kolmijalkasena. Sama jalka ärtyy usein rajummasta juoksemisesta ja on välillä tosi jäykkä levon jälkeen. Tsekataan nyt, ettei oo sit mitään pahempaa vialla. Ne oudot oireet, joista purkauduin aikasemmi loppu yhtäkkiä, mut voin samalla kysellä sit niistäkin.
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: KUKKUJAT 37 - Maanantaina, 02.02.2015 klo 19:09  
+
0

syntaksivirhe kirjoitti:

^^ Joku tais täällä just neuvoa, että kannattaa ite laittaa ilmo et etsii asuntoa. Niille yksityisillekin saattaa kuitenkin tulla niin paljon viestejä, ettei ne paljoo jaksa plärätä. Kannattaa ainaki kokeilla!



Joo, laitettiinkin sitten tori.fihin Halutaan vuokrata-ilmo ja saatiinkin sen kautta yksi tarjous, harmi vaan että alue on huono ja asunto liian iso ja täten hintava, mutta kyllä se tosiaan näyttää kannattavan. Pitäis käydä varmaan kelluttamassa välillä.

_Kisse_ kirjoitti:

^^^Me taas avon kanssa etsitään edelleen haluamaltamme alueelta hieman isompaa kaksiota mitä nyt. Nykyinen paikka on hieman liian vilkas (kauppakeskuksen vieressä) minun (ja koiran) makuun. Kiire ei onneksi etsinnöillä ole, muttakun on löytynyt 1-2 sellaista asuntoa kuukausiin joita voitais hakea ja niissä on ollu näytöt keskellä päivää, ettei varmasti kumpikaan päästä kattomaan :ttou: Yritin sopia myöhempää aikaa välitysfirman kanssa, mutta ei kuulemma käy, pitää olla just sillon paikalla. Ymmärrän kyllä, mutta hieman takaraivossa nakertaa kun mitään ei oo päässy edes katsomaan :eitietoo:



Just... Aika moni kuitenkin tekee yksivuorotyötä, niin mikä ihme se on ettei päästä katsomaan. Onpa mälsää! Meilläkään ei ole vieläkään lykästänyt, mies soitti yhteen tarpeen mukaan asuntoja jakelevaan säätiöön ja sieltä kehottivat seuraamaan sähköpostia tällä viikolla joten oon tietty silmä kovana ja puhelin hollilla töissäkin. Jospa jospa...
Rise to reset the world.

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: KUKKUJAT 37 - Maanantaina, 02.02.2015 klo 19:35  
+
0

Sufa kirjoitti:

^Mitäääh :eek: Oli ihan pakko googlettaa, mutta noinhan se näköjään on...


Jep. :nauru: Ja Tutuli nimenomaan noiden nimien takia mäkin oon aina luullut että romanit tulee Romaniasta. Ilmeisesti siis "rom" tarkoittaa romaneitten kielessä maskuliinisuutta ja "romanin kansalaista", kun taas Romania on ottanut nimensä Rooman valtakunnasta. Jänniä juttuja.
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28165
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6323
Viestejä yhteensä545659
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään8
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 21:30)