Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 22.01.2015 klo 18:05

Kukkujat 37

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 50

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KUKKUJAT 37 - Tiistaina, 03.02.2015 klo 21:38  
+
0
Voi :ttou: Pelästyin äsken et mikä ihme luomi mulle on yhtäkkiä tullu rintaan, melkein tissien väliin. Kunnes sit huomasin että olikin maapahkinän kuoresta pala jotenkin liiskautunu iholle :nauru:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KUKKUJAT 37 - Tiistaina, 03.02.2015 klo 21:49  
+
0

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: KUKKUJAT 37 - Tiistaina, 03.02.2015 klo 21:53  
+
0
^ :neutral::hymy: ...Mulla on ollut selässä jossain lapaluun alapuolella sellanen oletettavasti luomi joka aina joskus aukes ja vuoti aika rajusti (kokoonsa nähden) verta. Mitä nyt ite oon pystyny kattomaan peilillä niin ei näy enää juuri mitään eikä ole varmaan pariin vuoteen auennut. Olin ehtinyt jo harkitsemaan sitä polttoa vai mitä niille nyt tehdäänkään että rauhottuvat.

Rupesin eilen korvalehtiä hiplaamaan ja tuntuu että toinen reikä josta korun vois pistää läpi, on ehkä mennyt umpeen. Tosi vähän tulee pidettyä mitään koruja, kun en tykkää isoista ja pikkaset aina katoaa jonnekin, enkä osaa yöksi jättää niitäkään paikalleen. Pitäs mennäkin nuppineulalla vähän kokeilemaan ku jaksas. Sen kerran ku johkin ois menossa ja alkaa laittamaan korvakorua niin kohta on korvalehti punasena ja aavistuksen turvonnut kun sitä reikää ei löydykään..grande turhaumus :mad:

Tänään päivälenkillä luotin nuoskalumen tuomaan kitkaan ja persiilleenhän sitä mentiin niin että pääkin kalahti vähän tiehen ja kankkuun tuli kait mustelma. Sen yhen kerran kun jätin ne mummoraudat kengistä poies. Ensin harmitti ja sitten huvitti, naureskelin "koko matkan kotiin" ja junnukoira katto että mikä tuota vaivaa..

Sellanen terveyspäivitys tällä erää.
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina
(Viestiä on muokattu tiistaina, 03.02.2015 klo 21:54)

nolle

nolle
Viestimäärä: 874

VS: KUKKUJAT 37 - Tiistaina, 03.02.2015 klo 22:13  
+
0
^Auts. Mä en onneksi kaatunut, mutta tosi hyvin luistelin ihan ilman suksiakin junnun perässä tuolla ulkona, kun se oli vääähän villi :ttou:
spu-Raju s. 03/2014 entinen poliisiprojekti
spu-Roti s. 06/2016 poliisiprojekti

Muistoissa
xu-Rolle s. 10/2010 - 12/2015♥



Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: KUKKUJAT 37 - Tiistaina, 03.02.2015 klo 22:27  
+
0
^ Jep. Ostin tosi hyvät kengät kirppikseltä (uudenveroiset Salomonit) ennen joulua ja mielestäni niissä oli sopivasti kitkaa pohjissa..paitsi ettei sitten näemmä riitäkään. Olen todella kriittinen kengänpohjista kun kerran erehdyin ostamaan tallille "ihan oikeat tallikengät" joissa olikin sitten ihan käsittämättömät tappolestit alla ettei niillä voinut näillä keleillä viedä edes heppaa tarhaan tms. Icebugit jääneet vielä hankkimatta kun oon noilla kantaraudoilla ihan hyvin pärjännyt muttei ne siellä kotoeteisessä lojuessaan noihin kaatumisiin oikein auta :viheltel:

Olin tosiaan mieltänyt että sitä nuoskalunta on siinä sen verran ettei ole enää/vielä jäistä mutta oli nuo jalkakäytävät ehtineet kuitenkin sitten kiillottua jotenkin sopivasti ja pikkunen alamäkikin sattui olemaan.
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina
(Viestiä on muokattu tiistaina, 03.02.2015 klo 22:29)

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: KUKKUJAT 37 - Keskiviikkona, 04.02.2015 klo 09:34  
+
0
Mä en käytä talviaikaan mitään muuta kuin Icebugeja, tai joskus harvoin piikkipohjaisia juoksulenkkareita. Nyt vaan on ärsyttävä keli, kun jään päällä on irtolunta. Eilen meinasin kengistä huolimatta mennä pariin otteeseen nurin, kun piikit eivät yllä jäähän asti, mutta irtolumi ei pidä jalan alla yhtään. Toistaiseksi selvisin pystyssä kuitenkin...

Eilen kävin ekaa kertaa influenssan jälkeen tanssahtelemassa. Huikeaa, miten huomaa oman kehityksen, vaikka viime kerta (tämän jakson eka) jäi väliin, pääsi silti hyvin mukaan. Ja tuolin kanssa toimiminenkin tuntuu jo paljon luontevammalta! Eikä kesken tunnin yskittänyt kertaakaan, mutta kai sitä täytyy vielä yrittää ottaa vähän rauhallisemmin...

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: KUKKUJAT 37 - Torstaina, 05.02.2015 klo 17:14  
+
0
Oujee nyt on uusi vuokra-asunto :hymy: Satolla sattui vielä olemaan helmikuussa sellainen liittymisetu että jokaisen uuden vuokrasopimuksen kirjoittaja joka muuttaa tietyn vuokrasumman ylittävään asuntoon saa 500 euron S-ryhmän lahjakortin :eek: Vallilan verhot, here I come.
Rise to reset the world.

Sufa

Sufa
Viestimäärä: 394

VS: KUKKUJAT 37 - Torstaina, 05.02.2015 klo 18:14  
+
0
^Ohhoh, toi on jo tuntuva lahja! Onnea uudesta kodista! :aurinko:

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: KUKKUJAT 37 - Torstaina, 05.02.2015 klo 22:03  
+
0
^ No äläpä! Kauhea valinnanvaikeus että mihin se käytetään :nauru: Ja kiitos!
Rise to reset the world.

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: KUKKUJAT 37 - Torstaina, 05.02.2015 klo 22:46  
+
0
^Voit postittaa sen mulle. Mä kyllä keksin sille käyttöä! :enkeli:
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: KUKKUJAT 37 - Perjantaina, 06.02.2015 klo 09:31  
+
0
Onnea naukuselle asunnosta! Ihan kiva liittymisetu kyllä, tuollahan ostaisi jo monen kuun ruuat. Tai sisustustavaraa.... :shifty:

Heitin avon töihin kuudeksi tänään ja sen jälkeen menin takaisin nukkumaan, Muhku kömpi jostain viereen ja jossain vaiheessa heräsin siihen että tuo koira ulvoo. UNISSAAN. :eek: Säikähdin ihan pirusti, kerran aikaisemmin joskus pikkupentuna teki tuon saman, yöllä kävi ulvomaan. Siinä se hetken vieressä sängyllä veti serenadia silmät kiinni, laittoi pään takaisin tyynyyn, mässytti hetken ja jatkoi tuhisemista. Mamman oma pikku susi. :love:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015
(Viestiä on muokattu perjantaina, 06.02.2015 klo 09:32)

Sherlock

Sherlock
Viestimäärä: 1331

VS: KUKKUJAT 37 - Perjantaina, 06.02.2015 klo 13:36  
+
0
Hui suatana, tänää soittelin hammaslääkärille viisaudenhampaiden takia (ylhäältä kasvaa ihan vinoon...) ja sain ajan 16.2! :eek: Mä en tykkää yhtään käydä hammaslääkärissä, en sitte yhtää...Ja mä niiiiin toivon et se hammaslääkäri sanois et ei tarttee poistattaa :nauru:
Sekarotuinen - "Minni" (-06)
Welsh corgi pembroke - "Nita" (-10)

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: KUKKUJAT 37 - Perjantaina, 06.02.2015 klo 16:29  
+
0
Haha, olen minäkin yksi mielenipahoittaja! :nauru:

Liityin yhteen facen trimmausryhmään, missä on toista tuhatta jäsentä ja muutama tuttukin. Kuitenkin heti alkuun ylläpitäjän kilometrisäännöistä tuli pienet natsivibat, mutta ajattelin siellä olleen ongelmaa keskustelijoiden ja sääntöjen kanssa, minkä takia tiukka linja.. Etusivua selatessa silmään osui kerrasta toiseen niin raivostuttavia viestejä ylläpitäjältä, että mua meinas oikeasti alkaa pänniä ihan tosissaan.. Mikäköhän mahtoi olla sen akan ongelma..? Piti saman tien erota ryhmästä, ettei mee hyvä, aurinkoinen viikonlopun alku ihan pilalle. :nauru:
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: KUKKUJAT 37 - Perjantaina, 06.02.2015 klo 17:06  
+
0
^Hehee, hyvän päätöksen teit:nauru: Vaikka eihän hänellä ole mitään ongelmaa vaan kaikilla muilla on ja suomalaiset on vaan kateellista porukkaa jnejne. Ärsyttää etes ajatella koko ihmistä ja sitä sen asennetta.

Ompas kiva taas kun viikonloppu edessä! Lenkki tehty ja ruoka tulilla ja aion illan viettää hyvillä mielin sohvalla köllötellen.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: KUKKUJAT 37 - Perjantaina, 06.02.2015 klo 18:34  
+
0
^Mullaki samanlaiset suunnitelmat, eli köllöttelyä. :nauru: Olin siskojen kaa eilen Disney on ice-jääshowssa ja nyt on kauhee hinku kattella Disneyn leffoja. Oli kyl mahtava show, sai nauraa ja kaikki ne musiikit, ah. :love: Keskittymiskyvyttömät lapset hiuka häiritsi, yks potki mua jalkaa, yks penkkiä, yks hinku vessaan kesken kaiken... Melkeen kaikki oliki siel lasten kaa ja sit mää ja siskot siel vähintään yht innoissaan ku lapset. :nauru: Oli jo aikaki saada toi taas Turkuun, viimeks se on ollu täällä 15 vuotta sitten, oon ollukki aina iha katkera, ku se on joka vuos tullu vaa Helsinkiin.

Pikkase olin muute tänää helpottunu, ku selvis, et Alissan lonkan laserterapia maksaaki vaa 20€/kerta, eikä 120€ niinku luulin. :nauru: Olinki viimeks maksanu jo kaikki kuus kertaa valmiiks ja tiistain laskussa oli siks summana toi 120 euroo, Allun lonkka siis laseroitiin ekan kerran jo tiistain tutkimuskäynnillä.
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: KUKKUJAT 37 - Perjantaina, 06.02.2015 klo 19:19  
+
0
Täälläki samat meiningit kuin Niiillä ja Tutulilla. Kävin töiden jälkeen koirien kaa hiihtämässä kun oli vielä hetken valoisaa, ihanaa tää talvi taittuu sittenkin :aurinko:
Sit rykäsin fetasalaatin ja nyt köllöttelen Vipan, sipsipussin ja oluen kanssa sohvalla.
Ahh, vapaa viikonloppu :jjei:.
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: KUKKUJAT 37 - Perjantaina, 06.02.2015 klo 21:33  
+
0
Mäykky oli kaikessa hiljaisuudessa päässyt käsiksi tassuiksi ulkoeteisessä sulamassa olleeseen kalkkunansiipilaatikkoon ja hotki menemään kolmatta siipeään kun yllätin sen. Kehtasi vielä alkaa kiroilemaan, kun kävin hakemassa sen pois buffettinsa luota. :nauru: Ilmeisesti kostoksi kokemastaan vääryydestä väänsi hetki sitten kasan bashkaa keittiön lattialle... Nyt se makaa keskellä olohuoneen lattiaa ja maha on kuin viimeisillään tiineenä olevalla nartulla. Ja silti olis pitänyt saada jatkaa ruokailua. :ttou:
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: KUKKUJAT 37 - Perjantaina, 06.02.2015 klo 22:31  
+
0
^Voi toista, montakoha siipeä ois menny, jos ois saanu rauhassa herkutella? :nauru: Alissaki kerran tyhjensi hoitoon tulleen Armin nappulapussin, ku unohdin laukun lattialle. Oli epäilyttävän hiljasta ja siellähän se neiti oli pää muovipussissa maha pinkeenä. :-D

Pitäskö hei hommata tämmönen jackrusselin ja shetlanninlampaan sekotus? Ei maksais ku 500 €. :peukku:
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: KUKKUJAT 37 - Perjantaina, 06.02.2015 klo 22:38  
+
0
^ Hei, ihan pilkkahinta! Painonsa arvonenhan se on kullassa kun on kaksi eri lajia saatu risteytymään keskenään :paapatus:
Rise to reset the world.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 06.02.2015 klo 22:38)

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: KUKKUJAT 37 - Perjantaina, 06.02.2015 klo 22:48  
+
0
^Joo ja osaa se sentään käskystä istua ja mennä maahan! Aika hyvin otukselta, joka on puoliks lammas. :nauru:
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006
(Viestiä on muokattu perjantaina, 06.02.2015 klo 22:50)

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545688
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään8
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 16:15)