Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 22.01.2015 klo 18:05

Kukkujat 37

Siirry sivulle: 1 ... 47 48 49 50

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: KUKKUJAT 37 - Torstaina, 26.11.2015 klo 20:22  
+
0
Noin niinku normaalisti munkaan koirat ei piittaa mitään vesisateesta ja 6 vuoden aikana vehniskään ei ole koskaan ollut liian väsynyt lähteäkseen lenkille, mutta kerroinko sen jutun, kun pari kk takaperin kävin testaamassa uudet sadevehkeet:

Sillon oli syksyn kovimmat rankkasateet ja vettä tuli aivan saavista kaatamalla. Koirat oli auton takakontissa ja yritin komentaa ja käskyttää niitä sieltä ulos. Ei onnistunut. Se tilanne oli kuin jostain komediasarjasta, kun vuoron perään kiskoin yhden koiran alas ja sillä välin, kun kiskoin toista, toinen hyppäs takas autoon. :nauru:

Meinasin jo luovuttaa ja menin ratin taakse istumaan, mutta kun kerran olin ajanut metsätien varteen asti, niin pitihän se lenkki tehdä. Lopulta sain koirat perkeleillä alas ja saman tien, kun alettiin kävellä, molemmat oli ihan innokkaina mukana, mutta toi aloitus oli melkein yhtä nihkeä kuin mun tiskaamisten kanssa... :viheltel:
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: KUKKUJAT 37 - Torstaina, 26.11.2015 klo 23:17  
+
0
Meilläkin lähdetään, mutta varsinkin meidän "isoista" (jotka on jääneet junnun sään varjoon jo jokunen tovi sitten...) kyllä huomaa että aika paskaa se niiden mielestä on jos kovaa sataa. Collie varsinkin siristelee ja peitsaa sateella tosi närkästyneen oloisena.
Rise to reset the world.

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: KUKKUJAT 37 - Maanantaina, 30.11.2015 klo 20:39  
+
0
Avo ei tiennyt mitä synttärilahjaksi mulle hankkisi, minäpä tiesin ja tilasin. :love:

Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: KUKKUJAT 37 - Keskiviikkona, 02.12.2015 klo 14:55  
+
0
Alissakin lenkkeilee mielellään säällä ku säällä, ei haittaa sadekaan. Meiän perheen tipsu piiloutu aina sängyn alle, jos kuuli ulkona satavan ja oltais oltu ulos lähössä. :nauru: Nyt on kyl satanu enemmän ku laki sallii... Oon ollu niin onnellinen mun uusista Gore tex -kengistä, luksusta lenkkeillä kuivin jaloin. :aurinko: Ennen oli syksysin sukat märät joka lenkin jälkeen, kumisaapaissakin on reikä, eikä niissä oo kiva kävellä pidempiä lenkkejä. Sais kyl tulla jo lunta, ne kolme päivää, ku täällä oli pakkasta ja hento kerros lunta reilu viikko sitten oli niin ihania: oli valosaa ja koira oli lenkin jälkeen puhdas. Ei kyl näytä silt, et ois toinen joulukuuta :nauru::

Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

Kaneli

Kaneli
Viestimäärä: 635

VS: KUKKUJAT 37 - Keskiviikkona, 02.12.2015 klo 16:30  
+
0
Onhan sitä sadetta tullut, mutta on ollut ihmeen paljon aurinkoisiakin päiviä. Musta tuntuu aina ihmeelliseltä, jos marras- tai joulukuussa paistaa aurinko, kun ne ovat yleensä ihan pimeitä kuukausia :shifty:, vaikkei tähän ole lähdettä heittää...

Saisikohan sitä mentyä lauantaina tai sunnuntaina Messukeskukseen, en pysty päättämään. Tekisi mieli nähdä massoittain koiria, shoppailu ei kiinnosta niinkään.

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: KUKKUJAT 37 - Keskiviikkona, 02.12.2015 klo 18:20  
+
0
Minä kävin tänään koirineni ulkoilemassa automatkan päässä ja onneksi ei olleetkaan pitkospuut niin liukkahia kun pelkäsin. Aurinkokin nähtiin kun liikkeelle lähettiin mutta siinä se.

Messariin en ollut alunperin lähössä tänä vuonna mutta tulikin kaverilta kysely eikä olla nähty vuoteen kun välimatkaa on, niin täytyyhän sinne sitten kuitenkin lähtä :nauru: Josko kattelis niitä ohjelmanumeroita, ja jos muistaa niin käy oman rodun kehänreunalla kurkkaamassa. Junnut on aina mielenkiintosia, tosin en ole vielä pätkän vertaa kattonut kuinka paljon sinne on sunnuntaina ilmotettu skippejä. Taas on suuuuri onkelma mitä kummipojalle jouluksi, kerran ostin tassupipon tuolta mutta pitäs keksiä jotain muuta..enkä usko että tuolta koiratapahtumasta..no ehkä sukat :hymy:
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 37 - Keskiviikkona, 02.12.2015 klo 18:40  
+
0

Meidän pieni panorotta Ada joutuu nyt etsimään uuden elämäntarkoituksen, koska rakkauslapset Hadeksen kanssa eivät ole enää edes teoriassa mahdollisia. Vähän käy sääliksi sitä, kun se on niin reppana tuossa pöhnässään. :neutral: Lääkäri kuitenkin kehui että on aivan upeassa kunnossa niin päältä kuin sisältäkin.

Toivottavasti meillä tämä sekalaumaelämä nyt vähän tasoittuu. Pahimmillaan ollut yhteensä kuudet juoksut vuodessa, kun mastiffit ovat tehneet välijuoksuja Adan perässä. Jospa ne nyt palaisivat normaaliin syysjuoksurytmiinsä.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 02.12.2015 klo 18:59)

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: KUKKUJAT 37 - Keskiviikkona, 02.12.2015 klo 19:58  
+
0
^ :peukku:
Tsempit vaan Adalle paranemiseen. Muistan vieläkin tuon laastarisiteen poistohivutusoperaation Minkalta (onneks oli ja on aika maltillinen tapaus).
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina

Sufa

Sufa
Viestimäärä: 394

VS: KUKKUJAT 37 - Torstaina, 03.12.2015 klo 06:57  
+
0
Mäkin kävin vihdoin varaamassa Väinölle ajan kastrointiin. :hymy: Samalla kertaa peilataan silmät, sekä kuvataan lonkat, kyynärät, selkä ja ehkä myös olat ja polvet. Parempi hoitaa kaikki kerralla. :nauru:

Messariinkin ois tarkoitus mennä! Vähän vaan vielä arvon meenkö molempina päivinä...

norah

norah
Viestimäärä: 864

VS: KUKKUJAT 37 - Torstaina, 03.12.2015 klo 20:21  
+
0
^ Koska teillä on aika? Mun pitäis myös Meekolle varata aika ens vuoden puolelle, mutten vielä oo saanut aikaseksi. Tarkotus myös ottaa kuvat samalla.

Ja tottakai kumpanakin päivänä, niin paljon koiria ja kojuja et nähtävää riittää! :wink: Mua ja Mutkaa saa tulla moikkaamaan, jos vaan tunnistaa. Ollaan kumpanakin päivänä paikalla :hymy:
Belgianpaimenkoira tervueren Mutka s. 8/12
Belgianpaimenkoira groenendael Moto s. 2/17
† Belgianpaimenkoira groenendael Meeko 9/14 - 4/2022

Sufa

Sufa
Viestimäärä: 394

VS: KUKKUJAT 37 - Torstaina, 03.12.2015 klo 20:36  
+
0
^Me saatiin aika 18.12., se oli ainut päivä kun mulle sopii ennen joulua. :hymy: Ja mäkin oon tuota lykännyt, mutta nyt vihdoin otin itteeni niskasta kiinni! Miten tollaset asiat onkin aina niin vaikee saada aikaseks.:roll:
Ja hei nyt kun sanoit, niin voi olla että mä tuunkin häiriköimään teitä messaris! :nauru: Oon tällä viikolla treffaillut jo paria belgiä ja ensi viikolle on myös sovittuna parit belgitreffit. Seuraavaks lähtee viesti eräälle kasvattajalle... :viheltel:

norah

norah
Viestimäärä: 864

VS: KUKKUJAT 37 - Torstaina, 03.12.2015 klo 20:57  
+
0
^ Haha, sanoppa se! Muka kauheen vaikeeta... :nauru:

Tuu ihmeessä! Me ollaan luultavasti se pienin parivaljakko, pieni omistaja ja pieni koira :nauru:
Ps. Nakkasin sua yksärillä!
Belgianpaimenkoira tervueren Mutka s. 8/12
Belgianpaimenkoira groenendael Moto s. 2/17
† Belgianpaimenkoira groenendael Meeko 9/14 - 4/2022

Cinderellla

Cinderellla
Viestimäärä: 1316

VS: KUKKUJAT 37 - Perjantaina, 04.12.2015 klo 20:11  
+
0
Mekin ollaan molempina päivinä mustan kanssa paikanpäällä! :heiluti:
Eipä tarvi pelätä, että turhan pitkiä yöunia tulisi viikonlopun aikana, kun kumpanakim päivänä saa nousta jo kukonlaulun aikaan :D
Tiibetinspanieli u 1/2005
Belgianpaimenkoira groenendael n 7/2012
Belgianpaimenkoira tervueren u 4/2014
Belgianpaimenkoira tervueren n 4/2017

norah

norah
Viestimäärä: 864

VS: KUKKUJAT 37 - Perjantaina, 04.12.2015 klo 22:12  
+
0
^ Joo ei todellakaan :nauru: kello soi tossa ennen neljää ja mä istun vieläkin väri päässä sohvalla :nauru: pitäis pakata ja valita vaatteet jajaja...koiran oon sentään harjannu jo!
Belgianpaimenkoira tervueren Mutka s. 8/12
Belgianpaimenkoira groenendael Moto s. 2/17
† Belgianpaimenkoira groenendael Meeko 9/14 - 4/2022

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: KUKKUJAT 37 - Maanantaina, 07.12.2015 klo 12:32  
+
0
Sain juuri varmistuksen että lähdetään muutaman viikon päästä katsomaan gööttipentuja! :love: En kestä!
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: KUKKUJAT 37 - Maanantaina, 07.12.2015 klo 16:18  
+
0

mmaija kirjoitti:

Sain juuri varmistuksen että lähdetään muutaman viikon päästä katsomaan gööttipentuja! :love: En kestä!


Ääk, mäkään en kestä sun puolesta! :love: Kävin messarissa rapsuttelemassa gööttiläisiä ja kyl oli mainioita kavereita, mieskin ihastu kun yhellä vanhalla gööttidaamilla oli hurrrjasti heiluva puputöpöhäntä. :nauru:
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: KUKKUJAT 37 - Maanantaina, 07.12.2015 klo 21:46  
+
0
^ Onn ollut koko päivän ihan intopinkeenä, sitten iski kylmä todellisuus vasten kasvoja ja ruotsinläksyt oli pakko tehdä. Tilalle tuli suunnaton ärsytys jota yritän nyt kadottaa katsomalla pentutavaroita netistä. :cool: Nyt siirryn myös takaisin tuonne pentupulinaan.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: KUKKUJAT 37 - Torstaina, 17.12.2015 klo 13:42  
+
0
Ai että, pakkasta joku -10 ja sen verran lunta maassa että vois jopa talveks sanoa:love: Lunalle pitäis kyllä joku takki väkertää kun aloitti sopivasti karvanvaihdon ja ihan onneton turkki tällä hetkellä.

Bongattiin kaks kauristakin tuossa lähipellolla pitkästä aikaa ja onneksi huomasin ne ennen koiria niin kerettiin pois alta. Pitääkin muistaa varoa kun tuolla liikkuu ainakin siihen saakka että jäät kestää.

Mä jäin myös loma(utukse)lle, 5pv tosin palkallisia vapaita vielä. Hirveen kiva on kyllä mutta toki taas noi raha asiat ressaa kun kuitenkin joutuu jonkun aikaa odottamaan liitosta rahoja. Vaan onhan sitä ennenkin pärjätty:hymy:
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: KUKKUJAT 37 - Perjantaina, 18.12.2015 klo 16:03  
+
0
Onko kenenkään koira seonnut ohrasuurimoista? :nauru: Ostin kaupasta äsken nimittäin pussillisen rikottuja ohrasuurimoita ja samantien kotiin tullessa Muhku työnsi pään kauppakassiin ja haisteli vimmatusti jotain. Nostin yksi kerrallaan tavaroita pois ja ohrasuurimopaketin kohdalla tuo pökäle oikein innostui ja yritti tassulla hakata pussia ja nuoli sitä vimmatusti. Annoin Muhkulle muutaman maistiaisen ja ilmeisesti oli yhtä herkullinen maku kuin tuoksukin, koska nyt koira istuu keittiössä kuivakaapin edessä, jonne laitoin pussin, ja välillä örähtelee. :nauru:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 37 - Perjantaina, 25.12.2015 klo 00:48  
+
0
Neljännesvuosisata jo mulla tätä elämää takana. 8-9v. siitä koirat.comia :nauru:
Tää palsta on niin hiljentynyt ja parantunut (?) parin vuoden aikana, ettei kehtoo enää tulla hämmentää soppaa. Jotenka eiköhän mun palstailut ollut tällä erää tässä, peace :jjei:

  Siirry sivulle: 1 ... 47 48 49 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6264
Viestejä yhteensä545427
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään5
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265759
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.03.2024 klo 12:00)