Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 22.01.2015 klo 18:05

Kukkujat 37

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 50

nauris

nauris
Viestimäärä: 1082

VS: KUKKUJAT 37 - Lauantaina, 07.02.2015 klo 08:20  
+
0
Mulla alkoi eilen viimeinen viikko vuoden 2014 kesälomaa :jjei: Aion ulkoilla, syödä hyvin, lukea kirjoja ja ehkäpä urheilla jonkin tv-sarjan tuotantokauden läpi. Harmi vaan, että True Detectiven jälkeen kaikki on tuntunut jo lähtöön paskalta...

Ja onnea naukuselle asunnosta! Niin ne asiat vaan tuppaa järjestymään :hymy:
spn -13
broholminkoira, uros -16

_Kisse_

_Kisse_
Viestimäärä: 574

VS: KUKKUJAT 37 - Lauantaina, 07.02.2015 klo 09:09  
+
0
^True Detective on ehkä yksi maailmankaikkeuden parhaista sarjoista, oon kahlannu sen läpi jo kahdesti :nauru: Joten ymmärrän pointtisi, mikään ei tunnu sen jälkeen enää miltään! (paaaitsi ehkä Game of Thrones jos se vaikka alkaisi jo..)

Mulla olis talvilomaviikko maaliskuun lopulla ja tuota säätä kun katsoo, niin sillon on varmaan jo täysi kevät. Noh, en valita :love:
- Welsh Corgi Pembroke, Maxim s. 26.1.2014 -
- maatiaiskisu Sulo Sigmund Mauritzio s. 22.11.2012-

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 37 - Lauantaina, 07.02.2015 klo 11:44  
+
0
Pitääkin pistää tuo True Detective korvan taakse ja katsoa joskus :hymy:

Kyllä nahka punoittaa kun vietin puoltoista tuntia aamulla kasvojen puhdistuksessa. Kyynelet vaan valu kun poistettiin kaikki mahdolliset mustapäät nassusta :nauru: Törsäsin samalla kertaa rahaa uusiin kasvojenpuhdistusaineisiin. 80 euron rasvaa :eek: en raaskinut tähän hätään ihan ostaa, mut jos sen sit viittis mukaan ottaa kun on tuo entinen kulutettu loppuun.

Kohta elukoiden kans nauttimaan ulkoilusta ja illalla sit kattoo avon kans nyrkkeilyä.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu lauantaina, 07.02.2015 klo 11:45)

nauris

nauris
Viestimäärä: 1082

VS: KUKKUJAT 37 - Lauantaina, 07.02.2015 klo 18:41  
+
0
^Kannattaa, se oli huikea sarja. Meni ainakin mulla all time lemppareihin Twin Peaksin ja The Wiren seuroihin. Plus tää on tällästä akkojen ihkuttelua, mutta koska Matthew McConaugheysta on tullut noin kuuma :eek: Tajusin sen vasta jossain kolmannessa jaksossa että jösses miltä se mies näyttää :nauru:
spn -13
broholminkoira, uros -16

_Kisse_

_Kisse_
Viestimäärä: 574

VS: KUKKUJAT 37 - Lauantaina, 07.02.2015 klo 18:58  
+
0
^Katsopa True Detectivin jälkeen Magic Mike...
- Welsh Corgi Pembroke, Maxim s. 26.1.2014 -
- maatiaiskisu Sulo Sigmund Mauritzio s. 22.11.2012-

nauris

nauris
Viestimäärä: 1082

VS: KUKKUJAT 37 - Lauantaina, 07.02.2015 klo 19:14  
+
0
^Oon jo googlannut kuvia No voishan sitä tutustua aiheeseen. Mulla on näemmä joku teinityttövaihe näin melkein kolmekymppisenä :nauru: Ei pääse yli eikä ympäri. Varmaan nuo aiemmat leffat on olleet niin luotaantyöntäviä että oon jotenkin sulkenut silmäni asialta. Nyt viime vuosina ollut tosin tosi hyviä rooleja. Ottiatuotanoin :viheltel:
spn -13
broholminkoira, uros -16

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: KUKKUJAT 37 - Sunnuntaina, 08.02.2015 klo 05:50  
+
0
Hö, mulla on menny tommonen sarja ihan ohi taas, kakkosella on näköjään tullut eka kausi. Mistä noita jaksoja voi kattoa? T: Kaikesta nykyaikaisesta jälkeenjäänyt:viheltel: :nauru:

Vähän hölmistynyt olo kun nukuin kellon ympäri. Ajatuksena vaan päikkärit kun oltiin päivä veljen valassa ja väsähti ihan hyvästi näköjään. Miten musta on tullut näin vanha kun mitään enää jaksa:P No mutta saapahan rauhassa lenkkeillä ja kerkeää Milan kyniä tänään ennen agia jos se jaksais paremmin tehdä hommia:hymy:
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Tingelstiina

Tingelstiina
Viestimäärä: 510

VS: KUKKUJAT 37 - Sunnuntaina, 08.02.2015 klo 11:27  
+
0
^HBO Nordicin saa kuukaudeksi veloituksetta käyttöön, mikäli et siis ole vielä kokeilujaksoa käyttänyt :hymy:
Vpn 06/13

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: KUKKUJAT 37 - Sunnuntaina, 08.02.2015 klo 18:48  
+
0
^Kiitos, täytyypä testata:hymy:

Lunalla ja Milalla alkoi samaan aikaan juoksut ja mä olin ihan oikeasti niin innoissani:shifty::nauru: Mun tyytööt. Viime syksynä ne oli peräkkäin joten jospa se menis helpommalla näin samaan aikaan. Vaikka harmittaa kun jää naksutinkurssi välistä mutta sama sinne on ilman koiraakin mennä ja tehdä asiat sitten kotona.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Cinderellla

Cinderellla
Viestimäärä: 1316

VS: KUKKUJAT 37 - Maanantaina, 09.02.2015 klo 18:28  
+
0
Eikös täällä KC:ssakin jotkut juuri hankkineet noita aktiivisuus-rannekkeita?
Minä ostin tänään tuollaisen CLR Sports rannekkeen, yhteensopiva Android puhelimien kanssa. Saas nähdä kuinka pelittää!
Onko kenelläkään henk.koht. kokemuksia juurikin tästä kyseisestä? Mä olen jotenkin ihan hurahtanut askelmittariin, puhelimessa se S-Healthy ja kilpailuhenkisenä pyrin saamaan askeltavoitteet päivittäin täyteen, haastetta tuo vapaapäivät kun ei ole sitä töissä kipittelyä :D Unenlaadun mittauskin kuulostaa mielenkiintoiselta. Mä en tykkää lenkeillä kantaa puhelinta lainkaan mukana, jos lähdetään porukalla. Oon koittanut pitää ne ihan some- ja yhteydenpitovapaana aikana, mutta askelien takia on aina ollut taskussa. Nyt voi huoletta jättää kotiin ja turvautua rannekkeeseen!
Tiibetinspanieli u 1/2005
Belgianpaimenkoira groenendael n 7/2012
Belgianpaimenkoira tervueren u 4/2014
Belgianpaimenkoira tervueren n 4/2017

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: KUKKUJAT 37 - Maanantaina, 09.02.2015 klo 18:30  
+
0
^ En osaa sanoa tuosta kyseisestä vehkeestä mitään, mutta villiä kun meillä on töissä sellainen viiden hengen porukka joilla on noita rannekkeita ja pystyvät niiden avulla mm. tarkkailemaan toistensa unta :shifty: Tuommoinen kelpais kyllä mullekin, ainakin joku painostaisi tekemään kaikkea.
Rise to reset the world.

Cinderellla

Cinderellla
Viestimäärä: 1316

VS: KUKKUJAT 37 - Maanantaina, 09.02.2015 klo 18:35  
+
0
^ Oho! Ai niinkin joillain pystyy! Onpa aika jännä :D Tulis aina noottia töissä, kun tullu nukuttua vähän heikosti haha.
Mä oon ottanut nyt vapaapäivien ja iltavuorojen rutiiniksi aamulenkit metsään/jäälle ja se on just sen pitunen et tulee tietty askelmäärä täyteen heti aamusta, mieluusti tietty vähän enemmän :D Motivoi oikeesti liikkumaan paljon enemmän! Meillä tarvittais vielä toinen tuollainen ranneke, niin päästäisiin kilpaileen kumpi askeltaa enemmän/nukkuu paremmin heh :D
Tiibetinspanieli u 1/2005
Belgianpaimenkoira groenendael n 7/2012
Belgianpaimenkoira tervueren u 4/2014
Belgianpaimenkoira tervueren n 4/2017

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: KUKKUJAT 37 - Maanantaina, 09.02.2015 klo 19:01  
+
0
Mul on Polar Loop ja tossa se on roikkunu ranteessa siitä saakka, ku sen postista hain. Motivoiva toi todellakin on! Niin kivaa aina pitkin päivää kattella, kui pal on kertyny askeleita ja paljoks puuttuu tavoitteesta. :hymy: Mun tiedoilla pitää päivässä kipittää noin 17 000 askelta, et tulee tavote täyteen ja joka kerta se tuntuu ihan mahtavalta ku mittarissa lukee GOAL. :nauru: Unenlaatua on kans kiva seurata.

Käytiin tänään taas laserterapiassa Alissan kanssa ja se meni klinikan sisälle häntä heiluen. Viime kerral se oli vähän varautunu, muisti kai, et ei ollu kovin kiva vierailu viimeks, ku se piti rauhottaa. Hoitaja sanoki, et monet koirat tulee tosi mielellään laseroitaviks, koska se auttaa tehokkaasti kipuun. Kuulemma tuollaki käy pari vanhaa koiraa, jotka söi ennen jatkuvasti kipulääkkeitä, mut laserterapian ansiosta ne ei tartte niitä enää ollenkaan. :hymy:
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 37 - Maanantaina, 09.02.2015 klo 21:36  
+
0
^ Annetaanko Alissalle laseria siis niveliin?
Ilo on menossa ens viikon ke fyssarille taas ja aikoi fys laittaa laseria Ilon selässä oleviin sitkeisiin trigger-pisteisiin, jos ne sillä lähtis aukenemaan.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: KUKKUJAT 37 - Maanantaina, 09.02.2015 klo 21:42  
+
0
Meilläkin menivät tänään molemmat koirat laseroitavaksi hännät heiluen.
Tänään just käytiin pitemmän tauon jälkeen hierojalla ja Moona joka nyt on ylipäätään vähän varovainen tuollaisissa paikoissa ja pidättyväinen vieraiden ihmisten kanssa, meni ensitöikseen pusuttamaan hierojatädin. Selvästi hyvät muistot jäänyt kun sillekin on parina kertana laseria annettu.
Vilma meni suoraan hierontamatolle ja kävi selälleen ketarat ojossa että "Aletaas hommiin" :love:.
Hieroja nauroi, että olipa paras asiakaspalaute ikinä !
Ja olihan muuten koira jumissa :neutral:.
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: KUKKUJAT 37 - Maanantaina, 09.02.2015 klo 23:48  
+
0
^Haha, ihana Vilma, helppo hoidettava ainaski. :nauru:

^^Alissalla laseroidaan oikeen lonkan seutua ja sit alaselkää, et kaipa se nivelkin siinä osansa saa. Käydään nyt kolme viikkoa kahesti viikossa ja sit katotaan, mikä ois sopiva väli, kuulemma se on koirakohtasta.

Oli muuten hauska, ku viime viikon tiistaina eläinlääkärin vaaka näytti Alissan painoks 11 kiloa ja hiukan sitä ihmettelin, ku se on Allulle aika vähän. Tänään se sama vaaka ilmotti sit painoks 13 kiloa, en ihan usko, et Alissa ois viikossa lihonu kahta kiloa. :nauru: Annoin kipulääkettäkin sit ton 13 kilon painon mukaan.
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 37 - Tiistaina, 10.02.2015 klo 09:15  
+
0
nnora, se on kyllä hauskaa kun koira jo tietää, mistä on kyse ja intona menee hierojan käsittelyyn.

Mehän mentiin fyssarille kun muutama viikko sitten kisoissa Ilo oli kauhean haluton, ei oikein halunnut juosta lujaa eikä hypätä ja pujottelukin oli vähän so-so. Sillä olikin sitten selkä niskasta takareisiin asti jumissa, ja rintalihaksetkin olivat jo saaneet osansa. Nyt ollaan kolmesti käyty ja tosiaan reilun viikon päästä jälleen, ja välissä oon pyrkinyt päivittäin venyttelemään selän ja takareidet, ja alkaa olla tytsy vetreytymään päin.

Mutta kyllä mulla oli niin huono omatunto, ties kuinka kauan tuo on jo ollut jumissa ja minä en oo huomannut. :(
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: KUKKUJAT 37 - Tiistaina, 10.02.2015 klo 11:40  
+
0
^Täällä kans huono omatunto. :suru: Nyt kun muistelen, niin muistan Alissan oireilleen tota oikeeta takajalkaa jo viime kesänä. Muistan, ku oltiin mökillä ja Alissa ontu jalkaa hetken riehuttuaan siskon koiran kanssa. Sillon tosin luulin, et Alissalla on selkä jumissa ja ontuminenkin meni äkkiä ohi. Välillä sillä oli myös niitä hassuja oireita, jotka tuli ja meni. Alkusyksystä mentiinkin sinne kraniosakraaliterapiaan, josta oli paljon apua ja hetken Allu oliki tosi vetree. No, pääasia, et saatiin nyt apua Alissalle ja tiietään, mistä kaikki ne oireet johtu.

Päätin myös, et jos mulle tulee joskus toinen koira, ni sen kanssa käydään säännöllisesti fyssarilla/osteopaatilla/hierojalla, vaikka ei ees harrastettais mitään fyysisesti rasittavaa, ni huomataan mahollisimman pian pienetkin vammat ja ehkästään se, et vammoista seuraa jotain pahempaa, kuten nyt Alissalle toi nivelrikko. Koiria on kyllä välillä vaikeaa lukea, sillä ne osaa piilottaa kipunsa ja siinä vaiheessa, ku koira esim. ontuu, kipu voi olla jo tosi kovaa.
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: KUKKUJAT 37 - Tiistaina, 10.02.2015 klo 12:44  
+
0
Mä oon yrittänyt käyttää edes puolen vuoden välein hierottavana nuo, ja silti taas tuli muka yllätyksena kuinka jumissa tuo Vipanen oli. Mä olin kattellu et vähän lyhkäsen näkönen taas oli sen takapotku, muuta oiretta ei ollut. Moona onkin paremmassa kunnossa ja se ei ole pitkiin aikoihin ollutkaan pahemmin jumissa.
Mä soimaan itteäni etten kuvauttanut Vipalta selkää sillon nuorempana kun kuvattiin lonkat ja kyynärät.
Nyt en voi olla miettimättä onko siellä selässä kenties jotain kun niinkin herkästi jumiin vetää.
Tosin nyt sillä oli pomppulihakset kaamessa kunnossa, eli johtunee vaan tuosta umpihankitarvonnasta tällä kertaa.
Oon kyllä päättänyt että seuraavaksi kun tulee joku tarve rauhottaa se, niin otetaan samalla selästä kuvat.
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





yorath

yorath
Viestimäärä: 1124

VS: KUKKUJAT 37 - Tiistaina, 10.02.2015 klo 14:03  
+
0
^ Väpäkin vetää aika iloisesti jumiin tasaisin väliajoin. Ja juurikin takapotkusta ja ryhdistä sen oikeastaan ainoastaan huomaa, että gubbe on taas ihan juntturassa. :neutral: Käytiin terveystarkeissa viime kuussa ja selkä oli ihan siisti, eli se vetää jumiin ihan muuten vaan. Mutta me saatiin hierojalta hyvät kotihoito-ohjeet, joita kun vaan jaksaa viikoittain kotona tehdä niin tyyppi pysyy vetreässä kunnossa. Että tuskinpa Vilmallakaan siellä selässä mitään on, nämä vain on niin junttaantuvia tuulitukkia nämä lappalaiset. :wink:
{ slku Väinö s. 02.01.2013 }
{ slku Unto s. 02.06.2016 }

Hengessä mukana-blogi / instagram @hengessamukana

But the ocean's not whiskey and I'm not a duck.

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28165
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6323
Viestejä yhteensä545659
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään8
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265826
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 13:15)