Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 22.01.2015 klo 18:05

Kukkujat 37

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 50

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 37 - Perjantaina, 13.02.2015 klo 22:26  
+
0
^^Vereluovutuksesta tulee aina mukava maailman pelastaja olo :nauru: Meikäläistä on lapsuudessa koetun sairaalajakson jälkeen etonut kaikki suonien ronklaamiset, mut senkin kestää kunnialla kun tietää omalla toiminnallaan osallistuvan henkien pelastamiseen :hymy:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

mariax

mariax
Viestimäärä: 65

VS: KUKKUJAT 37 - Perjantaina, 13.02.2015 klo 22:36  
+
0
Mua harmittaa niiin paljon etten pääse verta luovuttamaan kun en luovuttajaksi sovi.. :( Pienellä vaivalla saisi hyvää aikaiseksi. Sen sijaan painostan aina kaikkia muita luovuttamaan omastakin puolesta niin tekee ainakin jotain asian eteen :nauru:
Fieldspanieli Veeti 11/2014

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: KUKKUJAT 37 - Perjantaina, 13.02.2015 klo 22:38  
+
0
Mäkään en muista mikä mun veriryhmä on. Kai sen jostain lappusista näkis jos viittis jostain kaivella. Kerran olen mennyt luovuttamaan verta mutta suositeltiin että jätän välistä koska paino oli siinä ja siinä voinko luovuttaa vai en ja sitten ois voinut tulla toooodella huono olo.

Mullapa alkoi talviloma:aurinko: Tuli vähän yllättäen, mutta juuri sopivaan väliin kun olin jo loman tarpeessa.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: KUKKUJAT 37 - Perjantaina, 13.02.2015 klo 23:22  
+
0
Miulla olis tarjolla hyvää AB+ verta, jos uskaltaisin joskus vaan mennä luovuttamaan. Epäilen kyllä kovasti, verikokeetkin tekee pahaa. Oon nössö. :nauru:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KUKKUJAT 37 - Lauantaina, 14.02.2015 klo 12:59  
+
0
^Täällä toinen nössö :shifty: ja tarjolla olisi B- verta... Ehkä mä vielä joskus menen, paitsi onkohan siinä jotain yläikärajaa? :nauru:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: KUKKUJAT 37 - Lauantaina, 14.02.2015 klo 15:13  
+
0
^ Muoks, tarkistin.

SPR Veripalvelu kirjoitti:

Verenluovutuksen uusi ikäraja on 18–70 vuotta

Verenluovutusta voi siis jatkaa siihen asti, kunnes täyttää 71 vuotta. 66 vuotta täyttänyt voi luovuttaa verta vain, jos edellisestä verenluovutuksesta on alle kaksi vuotta. Käytännössä tällä hetkellä verenluovutusta voivat jatkaa korkeintaan 68-vuotiaat.



Mä oon B+ enkä oo ikinä kipeä :ylpea:
Rise to reset the world.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 14.02.2015 klo 15:14)

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: KUKKUJAT 37 - Sunnuntaina, 15.02.2015 klo 15:29  
+
0
Hihii oltiin eilen sovittu avon kanssa että ei mitenkään osallistuta noihin ystävänpäivä-hömpötyksiin eikä ostella toisillemme mitään. Tulin illalla kotiin äidiltä ja keittiönpöydällä odottikin lahja, KAULIN. Sain kaulimen lahjaksi?! Aluksin olin ihan varma että se on jotain kettuilua, muta avo kertoikin että on pistänyt merkille ettei meillä ole kaulinta ja miun kossupullo-kaulin alkaa olla aika finito. :nauru: Sen jälkeen sain myös pullasudin lahjaksi, koska se näyttää kuulema oksettavalta kun voitelen sämpylöitä ja pullia käsin. :cool:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Helmi12

Helmi12
Viestimäärä: 1591

VS: KUKKUJAT 37 - Sunnuntaina, 15.02.2015 klo 15:54  
+
0
Elenan yksinolot paranivat 100% kun älysin laittaa sen yksin makuuhuoneeseen ja oven kiinni. Helmi ja Essi siis olohuoneessa. Nyt on mennyt jo monta päivää niin, ettei ole kuulunut pihahdustakaan koko aikana. Ei ole niin stressaavaakaan koirille. Elena stressasi kun piti haukkua Helmin vieressä ja Helmi ja Essi stressasivat kun piti kuunnella sitä.

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: KUKKUJAT 37 - Sunnuntaina, 15.02.2015 klo 18:23  
+
0
^ Hieno homma! :aurinko:

Me käytiin avon kans kaverilla ystävänpäivälounaalla (ekaa kertaa kyläiltiin sielä kun kesällä tutustuttu koirien kautta), oli aika jänskää kun siellä oli pari hänen kaveriaankin mut hyvin pärjättiin. :hymy: Ruokakin oli hyvää ja näin jälkkäri-ihmisenä nautin suuresti mokkapaloista ja aleksanterinleivoksista. :love:
Tänään ois pitäny olla corgilenkki mut en mä kehannu ton mahapöpöisen kans lähteä, ettei tartu. :neutral: Vaikka on ollukin maha jo ihan ok muutaman päivän. Tarvii huomenna soittaa eläinlääkärille kun Lepolla olis perjantaina kastrointi, että pitääkö sitä siirtää tuon mahapöpön takia vai mitenkä. Koira on ollu kyl pirtsakka koko viikon.
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

nauris

nauris
Viestimäärä: 1082

VS: KUKKUJAT 37 - Sunnuntaina, 15.02.2015 klo 19:02  
+
0
Mä sain avolta pätkiksen ja sipsipussin. Kumpikin maistui.

Huomenna ois loma loppu ja paluu töihin. Vaikka onkin ihanat työkaverit niin ei yhtään kyllä huvittaisi. Ei tullut sitä lottovoittoa taaskaan, niin kai se on silti pakko ryhtyä taas raskaan työn raatajaksi. Eipä sillä, oli päivällä jotenkin ihan sellainen vetämätön huimausolo päällä ja raahustin avon ja koiran perässä jäällä ihan tuskassa, niin illan odotettu tokotunti oli pakko myydä kaverille ja käyttää loppupäivä sohvalla nuokkumiseen :( Nyt taas on sellainen olo kuin ois nukkunut 24h putkeen. Eli ihan pihalla ja päähän sattuu.
spn -13
broholminkoira, uros -16

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: KUKKUJAT 37 - Sunnuntaina, 15.02.2015 klo 20:38  
+
0
Kaveri osti tänään mun auton pois kun on romottanut pihassa jo monta vuotta. Tosi iloinen olen että pääsi eroon siitä koska korjaamolle vienti ois maksanut varmasti enempi mitä ton arvo on ja toisekseen se oli aika epäluotettava, mutta silti jäi jotenkin haikea mieli. Autohan se vaan on mutta niin sitä vaan semmosiinkin kiintyy:nolo: :nauru:

Näin tuossa pari tuntia sitten mun yhtä naapuria kun kauppaan olin menossa ja se kyseli että onko eräs toinen naapuri vaikuttanut siihen miksi auto läksi pihasta. Oon muutamaan kertaan jo tästä henkilöstä täällä kertoillutkin. Olin että ei, että kaveri sen halus ostaa ja ihan vapaa ehtoisesti sen möin, niin tää toinen naapuri oli mennyt isännöitsijälle valittamaan mun autosta:roll: Se on siis mun omalla autopaikalla ja lumet olen vielä kolannut ympäriltä eikä sillä ole etes oma autopaikka mun vieressä, ei siis häiritse millään lailla kenenkään elämää. Isännöitsijä ei tosin ole mulle siitä sanonut joten mitään väärää en ole tehnyt.

Mä oon luullut että sillä on ainoastaan mua kohtaan jotain kaunoja, mutta nyt kävikin ilmi että se valittaa koko ajan jostain ja puhuu kaikista paskaa. Jokseenkin huojentunut olo kyllä, että vika ei tosiaan ole mussa vaan puhtaasti tässä naapurissa vaikka koko ajan sen oon tiennyt. Miettii vaan että mikä saa ihmisestä tuollaisen. Ja mitähän se seuraavaksi keksii.

Huomenna pitää soitella isännöitsijälle muissakin asioissa joten pitää kysellä siltä että mikä tää juttu nyt oikein on.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Liinuska

Liinuska
Viestimäärä: 1312

VS: KUKKUJAT 37 - Maanantaina, 16.02.2015 klo 09:57  
+
0
Olen lähdössä 1.3 treenikaverin kanssa erään mm-kisaajan oppiin päiväksi.. tai olisi tarkoitus. Mutta mistähän hitosta löytää lainaksi pienen häkin mikä mahtuu takapenkeille, että saisi ton piskin kyytiin :D En kyllä viitisis yhden päivän takia ostaa pientä häkkiä.. Perhana!
Malinois narttu RP Stara s. 9.9.2014 "Tara"

Rottweiler uros Roni s. 1.2.2011 - 1.12.2014
(Viestiä on muokattu maanantaina, 16.02.2015 klo 09:57)

Sherlock

Sherlock
Viestimäärä: 1331

VS: KUKKUJAT 37 - Maanantaina, 16.02.2015 klo 10:01  
+
0
Kävin sitte hammaslääkärissä ja ne päätti poistaa heti ton mun viisaudenhampaan! :eek: En ollu kyllä yhtää varautunu siihen, ku oon kyllä muutenki ollu aina siinä uskossa et aina tarttee ottaa röntgen ennen poistoa. Noh, tämäpä tutki hampaan ja tokas, että poistetaan se nyt heti, kasvaa sen verran vinoon.

No, ompahan seki nyt hoidettu pois alta :nauru: Kesäkuussa tarkastukseen ja katotaa miltä toi toisen puolen yläviisaudenhammas näyttää, et pitääkö seki poistattaa...
Sekarotuinen - "Minni" (-06)
Welsh corgi pembroke - "Nita" (-10)

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: KUKKUJAT 37 - Maanantaina, 16.02.2015 klo 10:03  
+
0
^^Kysy treenikavereilta ? Paikallisesta fb-koiraryhmästä, (koira)kirppisryhmästä ?
//väksy
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





(Viestiä on muokattu maanantaina, 16.02.2015 klo 10:03)

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: KUKKUJAT 37 - Maanantaina, 16.02.2015 klo 16:09  
+
0
Mäki ajattelin facessa huudella pientä (kevyt)häkkiä lainaan/vuokralle pennunhakureissulle. Kannattaa vaan Liinuska laittaa ilmoa johki nettiin.
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: KUKKUJAT 37 - Maanantaina, 16.02.2015 klo 16:54  
+
0
Miksi Mulla on kamala kultainen noutaja pentu kuume!! Haluuuuuuun :love: Mut ei se oikein ole mahdollista pitkään aikaan :neutral:
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: KUKKUJAT 37 - Maanantaina, 16.02.2015 klo 17:51  
+
0
^Mullakin on iha hirvee pentukuume! Ja sama täällä, saa nähä, koska voisin mun pentuhaaveet toteuttaa.

Mimmonen lumitilanne muualla Suomessa on? Havahduin tänään mettässä siihen, et siellähän oli melkeen kokonaan lumetonta! Jossain avoimemmissa paikoissa oli hiukan lunta, mut pääosin oli maa paljaana. Ei täällä muuallakaan hirveesti lunta oo, esim. mistään pelloilla hiihtelyistä on turha haaveilla, ellei oo joku varjonen kohta. Ei tää lumettomuus kyl mikään ihme oo, ku lämpötilat on ollu jo pitkään plussalla, nyt on taas ollu hiuka pakkastakin.

Tällanen lumitilanne siis Turussa ja lähiseudulla. Mun puolesta ei tarttis ees tulla enää lunta, pakkasta vois kyl hiuka olla, ni ei joudu kuratassuja pesemään. Tulee nopsaan kevät, ku ei oo pal lunta sulatettavaks. Kauhee keväthinku jo nyt, ku aurinko on paistanu nii ihanasti koko viikon. Ja pajunkissojaki me jo bongattiin! :hymy:

Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: KUKKUJAT 37 - Maanantaina, 16.02.2015 klo 17:59  
+
0
^Mullakin on jyllännyt jo tovin pienen pennun kuume... :shifty:

Siis onko todella Turussa jo noin lumetonta! :eek:
Meillä on Kittilässä n.70-80cm lunta ja pakkastakin riittämiin.
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

nauris

nauris
Viestimäärä: 1082

VS: KUKKUJAT 37 - Maanantaina, 16.02.2015 klo 18:10  
+
0
Tampereellakin lunta, vaikka joissain kohdin näkyy jo maatakin. Eilen oli hankikanto jäällä ja pakkasta tänäänkin :love:

Ilmoittauduin äsken meidän ekalle leirille (vahvistusmeiliä odotellessa) ja tehtiin vähän nose work -kurssin kotiläksyjä koiran kanssa. Työpäivä loman jälkeen meni myös yllättävän kivuttomasti!

Keittiössä haisee ihan 10 vuotta vanhalle bioroskikselle, mutten ole onnistunut vielä paikallistamaan hajua... Roskiksenkin vein eilen, niin vaihtoehdot on aika vähissä :mietiskel:
spn -13
broholminkoira, uros -16

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KUKKUJAT 37 - Maanantaina, 16.02.2015 klo 18:14  
+
0
Mulle iski lumishokki kun tulin Kuopioon Helsingistä lauantaina. Täällä on kaduilla semmoisia metrisiä kinoksia kun on aurattu, ei vaan kotona. Ei tästä pääse kauheasti nauttimaan itse tai koiran kanssa kun on niin paljon muuta menoa. Enkä tosiaan haluaisi Helsinkiin enää lunta, saisi tosiaan sulaa pois vaan mieluummin, mutta aivan takuulla sieltä kuitenkin joku takatalvi tulee huhtikuussa :D

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6330
Viestejä yhteensä545685
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään5
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265839
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 11:00)