Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 19.02.2016 klo 23:55

Kukkujat 38

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 8

Saippa

Saippa
Viestimäärä: 617

VS: KUKKUJAT 38 - Perjantaina, 08.04.2016 klo 19:40  
+
0
^Ohhoh, aikamoista. Toki tiesin, että lto:illa työtilanne on hyvä, mutta että noin hyvä! :eek::nauru:
Shelttimies Noppa (Pilvimarjan Kuka, 2/2013)
etäjäseninä slkn:t Siiri (Liehkun Ciiku, 4/2003) ja Selma (Tiitiäisen Reela (4/2006)

http://koiratulikotiin.blogspot.fi/

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: KUKKUJAT 38 - Perjantaina, 08.04.2016 klo 20:50  
+
0
SiljaSiili, en tiiä yhtään, mikä on lastentarhanopettajien tilanne. Eikä mua valitettavasti kiinnosta sen alan työt. Just hain yhtä vuoden bilsan ja mantsan open sijaisuutta, eile tuli viesti, et hakijoita oli 38, kaks haastateltiin. En haluu ees aatella, mite monta hakijaa on johonki virkaan. :neutral:

Joko muut on maistanu tätä? :love:

Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006
(Viestiä on muokattu perjantaina, 08.04.2016 klo 20:53)

Sherlock

Sherlock
Viestimäärä: 1331

VS: KUKKUJAT 38 - Torstaina, 14.04.2016 klo 23:09  
+
0
Kylläpäs on tänään ollut melkoinen päivä. Töistä kotiin ja koirien kanssa ulos, söin ja sit kaupungille kaverin kanssa. 19 maissa takas ja melkeesti heti ihmettelin ku haisee ihan kärylle, et mitä hittoa. No ei kauaa menny ku tuli kasa paloautoja, poliisi ja pari ambulanssia. Naapurirapussa, seinänaapurissa tulipalo eikä asukas selvinny hengissä. Tämä kyseinen asukas on ollut vieläpä mun työpaikan asiakas, monesti käynyt siivoamassa, pesemässä pyykkiä ja vienyt kauppatavaroita ko. henkilölle :suru:

Ai kauhee et tekee pahaa kyllä, miten on kärsinyt kun tuolla tavalla on menehtyny :suru:
Sekarotuinen - "Minni" (-06)
Welsh corgi pembroke - "Nita" (-10)

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 38 - Tiistaina, 19.04.2016 klo 22:54  
+
0
Mielenkiinnolla odotan ens yötä. Viime yönä nimittäin mulle suoritti pappi apulaisineen manausta. Yritin niille selvittää, että ei mun olotila niiden messuamisesti sen kummemmaksi muuttunut, en uskonut koko puuhaan ja tuskin olin riivattu sen vuoksi, että kävin parturissa. Säikähdin kyllä pirusti kun katsoin peiliin ja takaisin tuijotteli verenpunaisilla silmillä varustettu kaveri, jolla oli samanlainen kuontalo, mitä Ring -elokuvan Samaralla. :eek: Pikkasen piti puhallella ja miettiä todellisuutta kun havahduin unesta.

Pakarat meinaa olla kivasti jumissa kun löydettiin Innin kanssa uusia lenkkeilymaastoja joissa on mielettömän jyrkkiä mäkiä. :jjei: Töissäkin alkaa hommat pikkuhiljaa tasottumaan kun kiire aika alkaa olemaan ohi. Ens kuussa saan vietettyä talviloman, joten pääsee vähän tyhjentämään nuppiakin.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: KUKKUJAT 38 - Maanantaina, 25.04.2016 klo 19:33  
+
0
Työkaveri puheli tänään, että tyttärensä on varannut chihuahuan, joka tulee ensi viikolla. Siinä kun sitten jutusteltiin, selvisi että pentu on rekisteröidyistä vanhemmista, mutta itse pentuetta ei rekisteröity. Hinnaksi pennulle oli laitettu 750 euroa. Sanoin ihan suoraan työkaverille että minusta se on huono ajatus, jonka perustelin sitten toki myös. Työkaveri pyysi kirjoittamaan selittämäni asiat ylös ja meilasi tyttärelleen, jolla oli kanttia vetäytyä kaupasta ja kiitti vielä päälle kun ei itse tiedä näistä asioista mitään. Olin ihan ihmeissäni, yleensä ihmiset tuossa kohtaa tuhahtavat että mut kun mä haluun ja ottavat silti. No, kerrankos sitä.
Rise to reset the world.

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KUKKUJAT 38 - Tiistaina, 26.04.2016 klo 16:38  
+
0
Tutulille kiitti salmiakki vissy -vinkistä :hymy: En ole edes tajunnut katsella virvoitusjuomahyllyjä "sillä silmällä" että olis jotain uutuuksia, kun meillä menee nykyään pelkästään Lidlin vissyä.
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 38 - Tiistaina, 26.04.2016 klo 21:59  
+
0
Tietää, että kevät on tosiaan tullut kun koira löytää lenkillä Jättipotin eli Lambiin käärityn Ihmisen Ulosteen. Olin tänään vaan sen verran kärppänä, että ehdin rääkyä niin maan perkuleesti, että koira näki parhaimmaksi yökätä puoliksi nielaistun pökäleen takaisin maahan. :twisted: Ottaiskohan ne kaupungilla tosissaan jos nakkais palautuslaatikkoon ehdotuksen, että lanauspalvelujen lisäksi näille suosituimmille kuntoilupaikoille jätettäisin myös kakkapusseja talviurheilijoille? :enkeli:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: KUKKUJAT 38 - Tiistaina, 26.04.2016 klo 22:43  
+
0
Oho, mäki pistin Lto:n paperit menemään kun tiesin työtilanteen olevan hyvä, mutta että noin hyvä. Mites yliopistossa menee, voinko mä päästä sisään molempiin hakuihini vai jos käy niin että pääsen ykköseen ni automaattisesti en pääse kakkoseen? Oon alkanut tässä muutenkin nimittäin ajatella, että ennemmin menisin lto:ksi kuin luokanopettajaksi.

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: KUKKUJAT 38 - Maanantaina, 02.05.2016 klo 19:54  
+
0
Täällä on vappureissattu kaveria ja koiriaan moikkaamaan, vaihteeksi omatkin pääsi mukaan ja saivat runsaan ulkoilun lisäksi hieronnankin per kuono. Auringonpaisteessa juhlittu Minkan 11v synttäreitä tänään :jjei: Tuli käytyä Tampere KVssa pyörähtämässä lauantaina, aina hassua kun menee eri päivänä kuin oma rotu on. Uus harja ja pehmoviltti ja oikein maukkaanhaisevia kalanameja ja karvalliset kaninkorvat (tarjoillaan myöhemmin) kotiutui sieltä.
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina
(Viestiä on muokattu maanantaina, 02.05.2016 klo 19:55)

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: KUKKUJAT 38 - Tiistaina, 03.05.2016 klo 22:29  
+
0
^ Myöhäiset onnittelut Minkalle! :hymy:

Lepolla oli tänään treffit gööttitytön kanssa, rakastuttiin molemmat siihen otukseen... :love: Leikkivät niin innoissaan keskenään, gööttikin selvästi ymmärsi Lepon leikkejä ja hauskaa tuntui olevan. Siinä vaiheessa kun silittelin sen turkkia ja pörrötin sen pientä päätä, pystyin yht äkkiä sieluni silmin näkemään itselläni joskus kyseisen rodun edustajan. Tuli sellanen läpitunkeva, hyvä olo, että tämä se on.
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: KUKKUJAT 38 - Keskiviikkona, 04.05.2016 klo 13:35  
+
0

dinski kirjoitti:

Tuli sellanen läpitunkeva, hyvä olo, että tämä se on.



Jee! :nauru:

Tsiisus miten pihalla on kuuma, nää ensimmäise lämpimä päivät on aina ihan tuskaa, hiki valuu, heikottaa ja pyörryttää jatkuvasti. Olo on ihan kamala.

Sunnuntaina Pietariin MM-kisoihin, sinnekin on alustavasti luvattu melkein +20 astetta, täytynee käydä ostamassa jotain fiksuja kesävaatteita kun niitä ei oikeen ole.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KUKKUJAT 38 - Keskiviikkona, 04.05.2016 klo 16:31  
+
0

mmaija kirjoitti:

Tsiisus miten pihalla on kuuma, nää ensimmäise lämpimä päivät on aina ihan tuskaa, hiki valuu, heikottaa ja pyörryttää jatkuvasti. Olo on ihan kamala.


Tuttu tunne :nauru: Kohta se helpottaa kun siihen tottuu, mun keho vaan ei tunnu tottuvan ja kärsin koko kesän kuumuudesta ja hikoilen kuin pieni possu :D
Ja vitsit että oon nauranu itelleni kun auringonpaiste on ihanaaaaaa, mutta hitto oon neljättä päivää popsinu päänsärkylääkkeitä kun astuu ekana ulos niin alkaa migreenioireet valon takia :ttou: Kiva että on kesä, mutta voisko tää pää olla reagoimatta näin? :D Sit talvella ja syksyllä taas masentaa kun ei oo valoa..

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: KUKKUJAT 38 - Torstaina, 12.05.2016 klo 11:50  
+
0
Moikka tännekin pitkästä aikaa!
Onko kukaan syöttänyt koiralleen Yumegan showdog öljyä? Onko tehokasta?
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: KUKKUJAT 38 - Sunnuntaina, 12.06.2016 klo 13:10  
+
0
Plääh, koiru jumissa jostain kohtaa takapäätä/selkää. :neutral: Oli suunnitelmissa keskiviikkona lähteä yön yli vaellukselle, huomenna tulee hieroja hieromaan ja katotaan voiko lähteä vai ei. Ekaa kertaa niin mulle kuin Lepollekin tää koirahieronta, ihan mielenkiinnolla sillee odotan.
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 38 - Sunnuntaina, 07.08.2016 klo 23:37  
+
0
Tämä ihmislapsi on huomenna varmasti niin kipeä, että sängystä nouseminekin voi osoittautua ylivoimaiseksi koetukseksi. Käytiin lauantaina kavereiden kanssa seikkailupuistossa ja voi jestas se otti voimille :eek: Mentiin parin tunnin jälkeen (note to self:äärimmäisen typerä idea) kaikista vaikeimmalle radalle ja viimeisellä esteellä roikuin turvavaljaiden varassa ätisemässä, kun oli kädet jo niin maitohapoilla, etten ylös enää päässy :shifty: Kärsivarsista jäi nahat köysiverkkoon ja jalat on sinisenä mustelmista, mutta pojat oli hauskaa :nauru:

Mitäs muiden elämään kuuluu? Onko tullut seikkailtua? :hymy:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: KUKKUJAT 38 - Maanantaina, 08.08.2016 klo 07:16  
+
0
^^Mitäs oireita Lepolla on ku on jumissa,kiinnostais vaan tietää mistä sen huomaa että koira jumissa..? :) Toivottavasti hieronta auttaa :peukku:

^En ole varsinaisesti seikkaillut, pitääkin kyl ehdottomasti koittaa joskus tommosta seikkailupuistoa kuulostaa hauskalta.
Festareilla on tullu käytyä tänä kesänä aikast paljon..
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018
(Viestiä on muokattu maanantaina, 08.08.2016 klo 07:24)

Sufa

Sufa
Viestimäärä: 394

VS: KUKKUJAT 38 - Maanantaina, 08.08.2016 klo 10:04  
+
0
Väinö menee muutaman viikon päästä Viikkiin verenluovutustesteihin. :hymy: Toivottavasti menee läpi ja pääsee luovuttamaan! Vähän jännittää tuo 30kg painoraja, tulee olemaan siinä ja siinä. Kävin tossa pari viikkoa sitten Mustissa ja Mirrissä ja siellä vaaka näytti 28,7kg. :eek: Vähän kyllä epäilen voiko se ihan noin vähää olla. Sylissä punnitsemalla sain jotain 29,5-29,7kg. En sitten tiedä miten tarkkoja ne siellä Viikissä on tuon painorajan kanssa. :mietiskel:
Onko kenenkään muun koira käynyt luovuttamassa verta? :hymy:

Helmi12

Helmi12
Viestimäärä: 1591

VS: KUKKUJAT 38 - Maanantaina, 08.08.2016 klo 19:01  
+
0
Essilläkin kävi hieroja 2 kertaa. Sillä oli niska ja lavat aika pahasti jumissa. Se oli ollut haluton kävelemään hihnassa, sai melkein vetää perässä. Eikä halunnut edes lähteä lenkille. Vapaana meni ihan normaalisti. Ei oikein halunnut leikkiä pennun kanssa, pakeni aina sängyn alle. Ei kuitenkaan aristanut mitään kohtaa ja venytteli normaalisti jne. Nyt kun on 2 kertaa hierottu, on kuin eri koira. Piristyi todella paljon, haastaa itse pentua leikkimään ja juoksemaan, pomppii jne. Hihnassakin saattaa itse ruveta härnäämään pentua, yllyttää sitä juoksemaan jne. Meinaa mennä välillä hankalaksi, kun tarkoitushan olisi kävellä hihnassa nätisti ja rauhallisesti :nauru:

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: KUKKUJAT 38 - Maanantaina, 08.08.2016 klo 19:37  
+
0

magik kirjoitti:

^^Mitäs oireita Lepolla on ku on jumissa,kiinnostais vaan tietää mistä sen huomaa että koira jumissa..? :) Toivottavasti hieronta auttaa :peukku:


Joo hieronta tepsi ihan hyvin, kaks kertaa se tosin vaati! :hymy: Ekalla kerralla Leppo oli jumissa niskasta hännäntyveen saakka enemmän tai vähemmän, eikä selkää saatu kunnolla auki vaikka lähemmäs 2h oli herra hierottavana ja laseriakin näytettiin. Onneks nyt on kaikki hyvin ja päästiin sen tokan hierontakerran jälkeen sit sinne vaelluksellekin. :hymy:
Mä huomasin että Lepolla saattaa olla joku paikka jumissa siitä, että agilitykeppien treenaamisen jälkeen illalla se haki tosi kauan ponnistusasentoa kun oli tulossa sängylle... Seuraavana aamuna ei ollut asiasta epäilystäkään, kun rappusia ei meinannu koira päästä alas kun oli niin tönkkönä, ja ulkona peitsasi ravin sijaan ja kävely oli sellast köpöttelyä. Siinä vaiheessa kysyin jo huolestuneena hierojalta puhelimitse että tarviskohan toi koira vähän käsittelyä, ja hän sanoi että "Kyllä ja pikaisesti!" Ja ohjeisti lyhyitä hihnalenkkejä sen päivän ja portaissa kantamista.
Kyl mä uskon että sen huomaa, sit kun oma koira on oikeesti jumissa. :hymy: Sitä on niin tottunut kattelemaan niiden kulkua ja kävelyrytmiä, ja jos se kävelytapa muuttuu tai koiralla on hankaluuksia käydä maate/nousta tai se lakkaa venyttelemästä/venyttelee koko ajan, silloin voi epäillä että jossain on jumi.

^ Hyvä että Essikin pääsi lihasjumeista eroon! :hymy: Mäkin huomasin siis siinä vaiheessa vasta ne jumit kun oli menneet keppitreenin jäljiltä tosi pahaksi (veikkaan siis että pieniä jumeja oli ollut jo sitä ennen, vaikka meidän treenaaja pistikin Lepon aika koville siellä kepeissä eikä tullu ehkä taukoiltua riittävästi). Joskus niitä lihasjumeja ei huomaa muusta kuin koiran muuttuneesta käytöksestä, aina se kävelytyyli tai venyttely ei muutu. Voin kuvitella kuinka ilonen Essi oli kun oli kroppa taas kuosissa, kun unohtu hihnaetikettikin ja ois pennun kans pitäny päästä leikkiin. :nauru:
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi
(Viestiä on muokattu maanantaina, 08.08.2016 klo 19:38)

Sherlock

Sherlock
Viestimäärä: 1331

VS: KUKKUJAT 38 - Torstaina, 11.08.2016 klo 13:06  
+
0
Ai hitto, sain vihdoinki aikaseks soitettua lääkärille aikaa mun hornoninäppyjen takia. Josko saisin jotain apua tähän helvettiin. Nyt ei onneks oo ees paha, enempi on vaan arpia ja muutama finni, mutta auta armias vaan ku koko leuka kukkii jossain vaiheessa.

Spiresistä nyt toivoisin saavani, jos vaikka lääkäri sitä määräis. Vähän kyllä veikkaan, että saan taistella asiasta ja lähden vastaanotolta pois ilman mitään reseptiä :nauru:
Sekarotuinen - "Minni" (-06)
Welsh corgi pembroke - "Nita" (-10)

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 8
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6330
Viestejä yhteensä545685
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään5
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265839
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 13:00)