Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 19.02.2016 klo 23:55

Kukkujat 38

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8

Beauceron

Beauceron
Viestimäärä: 940

VS: KUKKUJAT 38 - Maanantaina, 12.12.2016 klo 00:21  
+
0
Olin koiramessuilla ja jos en ihan väärässä ole, taisin bongata Jaajon sieltä lauantaina.
Haaveissa kl u

jakiem

jakiem
Viestimäärä: 74

VS: KUKKUJAT 38 - Tiistaina, 13.12.2016 klo 09:14  
+
0
Me sunnuntaina lähettiin ennen pallopaimennusesitystä, kun penskojen kehät oli ohi ja ostokset tehty. Tapahtumatorin ohi kun mentiin niin yritin kuikuilla jos pallopaimennuksen kopissa olis ketään näkyny, mutta paria koiraa lukuunottamatta tyhjältä näytti.

Kiva reissu, mutta tälläsenä stressiapinana vähän pienemmät tapahtumat on enemmän miun juttu :D Mut sainpa ostettua pennulle ne tavarat joita suunnitelinkin ja vähän enemmän :D
Kääviln Nella (4/2002)
Toyviln Enni (6/2005)
Buhund Virna (7/2016)

Unesta piirretty, hiilistä hiottu - Kolmen koiran kopla ja se kaksijalkainen.

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: KUKKUJAT 38 - Lauantaina, 17.12.2016 klo 20:38  
+
0
^ Jooh, ei mekään ehditty siinä pallopaimentajien "kopissa" paljoa aikaa viettää, saavuttiin yhen aikoihin paikalle, sit kierreltiin miehen kans (se oli meillä assarina/kuvaajana su) ympäriinsä, käytiin syömässä jne. :hymy: Kyl me heti tullessamme käytiin kiertään pentunäyttelyalue, ei vaan osunu yhtään buhundia silmään niin mietin et olikohan teiltä kehät jo ohi siinä kohtaa.:mietiskel:
Mut joo onhan noi aika stressaavia ympäristöjä ihmisillekin tollaset valtavat koiratapahtumat, ei tollasia montaa kertaa vuoteen jaksais. :nauru:
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

jakiem

jakiem
Viestimäärä: 74

VS: KUKKUJAT 38 - Sunnuntaina, 18.12.2016 klo 09:41  
+
0
Meillä oli kehä about aikataulussa ja buhundit osu suurinpiirtein siihen kahentoista maille. Oltiin vielä paikalla yhen maissa, mutta mie olin kaverin kanssa kiertelemässä ja kihlattu oli toisen kaverin kanssa vahtimassa häkissä olevia penskoja :D
Ei kyl jaksais useampaan otteeseen. Aiemmin tuli käytä rottien (ja myöhemmin kanin) kanssa PetExpossa/Lemmikkimessuilla samassa paikassa jotka oli sen kaks kertaa vuodessa ja oltiin molempina päivinä. Rottien puunaamisessa oli vielä huomattavasti enemmän hommaa kuin buhundeissa. Mut vaikka ne oli rankkoja ja viikonlopun jälkeen oli aina ihan kuollut, ei ne ollu yhtä stressaavia jotenkin :D
Kääviln Nella (4/2002)
Toyviln Enni (6/2005)
Buhund Virna (7/2016)

Unesta piirretty, hiilistä hiottu - Kolmen koiran kopla ja se kaksijalkainen.

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: KUKKUJAT 38 - Sunnuntaina, 18.12.2016 klo 14:41  
+
0
^ Ok. :hymy: Voin kyllä kuvitella että rottien puunaaminen ei oo ihan niin yksinkertaista kun koirien! :nauru:

Laitoin muuten tonne Videoita koirista -ketjuun nyt sen meidän pallopaimennusshown, voi sieltä käydä kattomassa parhaat palat yhdeksi esitykseksi koottuna. :peukku:
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

Beauceron

Beauceron
Viestimäärä: 940

VS: KUKKUJAT 38 - Maanantaina, 19.12.2016 klo 13:35  
+
0
Laitoin lähinnä ajankuluksi uuden profiilin deittisivustolle, ja ei voi sano kuin että kyllä on creepyä kun joku jonka kanssa olet vasta pari viestiä vaihtanut menee mitään sulta kysymättä (eikös se jonkun fb yleensä sitä toiselta kysymällä hankita) etsimään sut fb:stä ja lähettämään kaveripyynnön. En edes tajua miten se on voinut mut löytää, mutta ilmeisesti deittipalstan sähköpostin asetuksiin jäi ensin vahingossa mun oikea nimi. Tosin fb:ssä oli viimeksi asian tarkistaessani ainakin 10 ellei ylikin samannimistä henkilöä, mikä tekee asiasta aika ihmeellisen (varsinkin kun mun profiilikuva on pelkkä maisema eli siitä ei voi tunnistaa).

Meni kyllä tehokkaasti halut jutella sen kanssa enempää... Jotenkin sen fb-profiilikin on selkeä feikkiprofiili, ei esiinny minkään henkilön nimellä eikä kavereita ole vissiin yhtäkään saatika sitten yhtään ainutta kommenttia tai tykkäystä sen lataamiin kuviin. Kiva mun sitten olla siinä avoimin kortein (mun fb-profiili on kuitenkin mun oikealla ja koko nimellä), kun toisesta ei tiedä edes etunimeä...

Ja naamakuvan kun ehdin jo sille sähköpostilla lähettää (ennen kuin se haki mut fb:stä) niin vastaukseksi tuli vaan että pitäisi olla kokovartalokuva. :roll:
Haaveissa kl u

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: KUKKUJAT 38 - Perjantaina, 03.02.2017 klo 19:50  
+
0
^ Huh, kaikenlaisia hyypiöitä sitä onkin liikenteessä. :eek: Pelottavaa.

Missä kooceeläiset on... :( Talviunillako?
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

hypophrenia

hypophrenia
Viestimäärä: 1231

VS: KUKKUJAT 38 - Torstaina, 09.02.2017 klo 17:14  
+
0
^ Hihi, käyn täällä vielä säännöllisen epäsäännöllisesti lueskelemassa :shhh: Ei jotenkin vaan oo tullu kirjoteltua, kun lähinnä pyörii enemmän fb-ryhmissä.
"Tomorrow - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored."

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: KUKKUJAT 38 - Sunnuntaina, 12.02.2017 klo 17:56  
+
0
^ Joo, onhan se fb aktiivisempi ja myös nopeempi käyttää (mobiililla aineskin) niin ihan ymmärrettävää silleen. Harmin paikka vaan kun täällä on niin kovin hiljasta! :neutral: Ehkä kevään ja kesän tullen saa kooceekin taas eloa, toivotaan. :hymy:

Huh, mie just tossa tein blogiin semmosen varuste/tarvikepäivityksen, missä listasin ja laitoin kuvina Lepon kaikki tarvikkeet ja arvioin paljonko niihin oli menny rahaa. :nauru: Kauhistutti ihan kun laskin niitä yhteen, mut lelujen kohdalla (joita on ihan liikaa) oli ilahduttavaa huomata että suurin osa oli tullu jostain muualta kun meidän ostamana. :hymy:
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

jakiem

jakiem
Viestimäärä: 74

VS: KUKKUJAT 38 - Maanantaina, 13.02.2017 klo 07:28  
+
0
^ Miuta on ihan älyttömästi harmitanu kun foorumi-kulttuuri selvästi on kuihtumassa ja siirtymässä facebookkiin. Itellä ainakin yhtä korkea kynnys kirjottaa foorumille kuin fb:n ryhmiin ja perinteisillä forkilla on niin paljon helpompi lukea vanhoja keskusteluja ja kaikki tieto on niin paljon jäsennellympää. Samalla tavalla harmittaa kun yksi fandom on vuosien saatossa siirtynyt (tai ainakin sen länsimaalainen "haara") livejournalista tumblriin. Osaa edes kirjoittaa sitä oikein :D
Kääviln Nella (4/2002)
Toyviln Enni (6/2005)
Buhund Virna (7/2016)

Unesta piirretty, hiilistä hiottu - Kolmen koiran kopla ja se kaksijalkainen.

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: KUKKUJAT 38 - Torstaina, 16.02.2017 klo 14:39  
+
0
^ Jep, onhan se tosi sääli. Tarvis facen helppokäyttöisyyden (foorumi pysyis aktiivisempana jos olis tapana laittaa ihan pieniäkin kommentteja muiden julkaisuihin, kuten Facebookissa monesti tehdään koska kommentointi on helppoa ja nopeaa) ja foorumeiden järjestelmällisen keskustelurakenteen jotenkin yhdistettynä keskenään.
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 38 - Lauantaina, 18.02.2017 klo 21:26  
+
0
Tervehdys kaikille! Eksyn näköjään tänne pulisemaan siinä vaiheessa kun on tylsää :shifty:

Mä onnistuin tän viikon aikana vetämään kaks kertaa nurin pyörällä! Ei tämä varttunut kroppani oikein arvosta näin kovaa kohtelua ja oon makeasti jumissa kaulasta alaspäin. Mustelmilta kylläkin säästyin, mitä nyt pari pientä sinelmää, joita en kyllä laske mustelmiksi. Kunnon mustelma on joko violetti tai sitten semmoinen sairaalloisen vihertävä. Niin kerta. Perjantaina meninkin jo töihin autolla, kun alkuviikosta oli kerran onnistunut 50 % todennäköisyydellä kaatumaa työmatkalla. :nauru:

Innin kans käytiin tänään juoksemassa epiksissä muutama rata ja tuossa se köllii vieressä ihan sikiunessa. :love:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu lauantaina, 18.02.2017 klo 21:27)

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: KUKKUJAT 38 - Sunnuntaina, 19.02.2017 klo 10:45  
+
0
^Auts!

Mäkin kaaduin tällä viikolla yhdellä hiekkametsätiellä kun se oli ihan jäässä! sen jälkeen käännyin suosiolla metsään kun siellä ei ollut niin liukasta. Käsi ja niska oli kipee ja olen ollut tämän viikon noroviruksessa! Nyt alkaa olemaan semmoinen olo että voi alkaa vähän tekemäänkin jotain. On muuten ihan järkyttävä tauti!!
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: KUKKUJAT 38 - Sunnuntaina, 19.02.2017 klo 15:25  
+
0
^^ Aijaijai! :neutral: Mä en edes uskalla pyöräillä talvisin, eikä oo onneks vielä toistaseks tarvinnutkaan. Nyt vaan sit rauhallista venytystä ja hierontaa, jospa ne lihakset siitä rytinästä toipuis vähän nopsempaan... :hymy: Nyt on vielä petollisen liukasta jos on satanu teilläkin päin lunta, siihen jään päälle kun satelee.

^ Huh, noro on tosi inha tauti, toivottavasti toipuisit pian siitä kunnolla. Miekin oon kipeenä parhaillaan, tosin vaan flunssassa ollu keskiviikosta asti. Eilen alko nuhavaihe, joten kämppä täynnä nessuja. :nauru: Ja harmittaa kun mies joutuu hoitaan kaikki ulkoilut ja askareet, aamupäivällä se kävi kaupassakin reippaana poikana. Mut eiköhän se kohta sairastu, sit kun mä alan parantua. :nauru:
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 38 - Sunnuntaina, 19.02.2017 klo 19:14  
+
0
Tällä on vasta tänään satanu lunta jään päälle ja hirvittää kahta kauheammin liikkua tuolla kun ei yhtään nää missä on kunnon jää alla. :neutral:

Meillä on taloudessa vaan yks auto käytössä ja kummankin työmatka on sopivan pyöräilymatkan päässä, joten talvella pyöräilyltä ei voi välttyä. Arvelin kyllä, että vois hankkia semmosen fillarin, johon saa kunnon renkaat alle, et pysyy astetta paremmin talvellä pystyssä ja sillä ois vähän kivempaa vetää maastossa.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

nauris

nauris
Viestimäärä: 1082

VS: KUKKUJAT 38 - Maanantaina, 20.02.2017 klo 09:31  
+
0
^Nostan hattua, mua ei sais talvella pyörän selkään kirveelläkään :nauru: Nytkin meillä on niin liukasta, että tartten kaksi kuppia kahvia jo sen miettimiseen mihin umpimetsään noiden koirien kanssa paukkasen lenkille jotta eivät telo itseään tuolla peilijäällä.

Pari viikkoa sitten katselin kun joku fillaroi keskustassa kahden koiran kanssa. Se on kans sellanen mihin en ryhtyisi talvella (enkä oikeastaan kesälläkään, edes yhden koiran kanssa - ydinkeskustassa pyöräilyyn meinaan) :eek:
spn -13
broholminkoira, uros -16

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 38 - Maanantaina, 20.02.2017 klo 16:48  
+
0
^ Mä oon harrastanu Innin kans vetopyöräilyä myös talvella :shifty: Työkaverit monesti kauhistelee näitä mun edesottamuksia ja itsesuojeluvaiston puutetta, mutta jos ei omista potkukelkkaa tai suksia, niin talvella jää nuo vetolajit melko niukiksi. :viheltel:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: KUKKUJAT 38 - Maanantaina, 20.02.2017 klo 20:32  
+
0
^ Hui! :nauru: Samaa mietin kun nauris, ihan hirveen liukasta on eikä tulis mieleenkään pistää pyörää alle. Yhen kerran pyöräilin talvella (osan matkasta) kun piti fillari saada juna-asemalta kotiin, sillon oli loskakeli niin ihan hyvin luisti kans, sen jälkeen ei oo houkuttanu. :nauru: Hatunnosto siis täältäkin moiselle hurjapäisyydelle!
Kaverilla kävi silleen pyörälenkillä koiran kans, et meni kurre koiran nenän eestä tien poikki... :shifty: Hirmu varma koira yleensä ei voinut vastustaa kiusausta, ja loikkas pyörän vasemmalta puolelta oikeelle, onneks ei ite jääny pyörän alle mutta emäntä kaatus kyllä mukavien asfaltti-ihottumien kera. :neutral:
Mut hyvä jos jotkut omaa hyvän tasapainon ja osaa kaatua hallitusti! Ite en osaa. :nauru:
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi
(Viestiä on muokattu maanantaina, 20.02.2017 klo 20:33)

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: KUKKUJAT 38 - Perjantaina, 04.08.2017 klo 20:48  
+
0
On kyllä ihan pyllystä, että kc on kuollut.

Mä oon tässä viimepäivinä kaivellut palstaa ja lueskellut vanhoja keskusteluja, ah mitä nostalgiaa. :love:..

Niin ne ajat muuttuu. :suru:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: KUKKUJAT 38 - Lauantaina, 05.08.2017 klo 22:55  
+
0
Onhan se surkeaa. Face on ihan järkyttävän huono keskustelualusta, joten mulla ei ainakaan mahdolliset fb-ryhmät pysty korvaamaan foorumia. Tosin ihan hyvää tekisi itselle, jos vielä vähentäisi netissä roikkumista.

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28165
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6323
Viestejä yhteensä545659
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 20.04.2024 klo 03:30)