Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 22:10

Kukkujat 3

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 57

Ursula

Ursula
Viestimäärä: 322

KUKKUJAT 3 - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 22:10  
+
0
Uusi kukkujat taas, jee :)
(Viestiä on muokattu torstaina, 24.03.2011 klo 19:59)

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: KUKKUJAT 3 - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 22:21  
+
0
Kolmas kukunta menossa jo? :eek:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 3 - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 22:26  
+
0
Ihmisillä on täällä paljon kukuttavaa. :viheltel:

Pitäisi kohta suunnistaa taas iltalenkkilöiselle. Jos sitä vaikka hölkkäilisi tänään, eilinen pyörälenkki oli meidän ensimmäinen ja hienosti meni sekin.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: KUKKUJAT 3 - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 22:32  
+
0
Me käytiin jo iltalenkkeilemässä. Nyt ois nukkumaanmeno aika. Harmittaa että on unohtunu pistää kameran akku lataukseen ja ei saanu otettua Hiron 6kk kuvaa :neutral:

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 3 - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 22:37  
+
0
Joko Hirokin on 6kk? Miten tuo aika meneekin noin nopeasti, huh. Meillä olisi täällä syntymäpäivät sunnuntaina, mun pieni karvakorva täyttää mukamas 2 vuotta.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 3 - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 22:39  
+
0
Iltalenkiltä kotiuduttu. Iski kahdeksan aikaan hirvee Bree Van De Kamp -kohtaus ja jynssäsin raivolla mökkiä puhtaaksi. Loppu vaan virta melko nopeesti ku sisällä lämpöä vaatimattomat 27 astetta. :nauru: Pyykkikone on laulanu koko päivän ku ollaan pesty talvivaatteita "telakalle" laitettavaksi. Nyt voiski suihkussa käydä ja mönkiä sänkyyn.

Kiva et wuf sai hyviä uutisia lääkäriltä ja onneksi innille ei käyny pahasti.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: KUKKUJAT 3 - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 22:46  
+
0
Jaijah: juu, aika menee ihan hirveen nopeesti, vastahan se oli ihan pikkunen

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 3 - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 22:49  
+
0
Oho. wufin hyvät uutiset olikin mennyt multa ihan ohi kun nopeasti selasin viestejä läpi. Hieno juttu, että mitään vakavaa ei ollut. Toivottavasti nyt vihdoin helpottaa.

Eihän tästä nyt tule yhtikäs mitään, meinaan jumiutua koneen ääreen. Än yy tee - NYT. Ylös, ulos ja lenkille. Sitten suihkun kautta pehkuihin.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: KUKKUJAT 3 - Torstaina, 03.06.2010 klo 08:17  
+
0
Huomenta!

Ja inni, onni onnettomuudessa, ihan varmasti säikäytti läheltä piti -tilanne. Hirvet on kivoja eläimiä, lautasella.

Taikaponi, iltapäivällä mä voin sua infota, ku saan nää kuunvaihdehommat kuosiin. :aurinko:

Aivan hirviä väsymys, kuuntelin, ku py:n naapurit tappeli taas vaihteeksi kahteen saakka. :pyssyt:

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 3 - Torstaina, 03.06.2010 klo 10:19  
+
0
Rapsu täyttäis tänään 10 vuotta... Oi mamman murukultaa, onnea sinne missä oletkin! :heiluti:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KUKKUJAT 3 - Torstaina, 03.06.2010 klo 10:30  
+
0

Kuuska kirjoitti:


Ja inni, onni onnettomuudessa, ihan varmasti säikäytti läheltä piti -tilanne. Hirvet on kivoja eläimiä, lautasella.



Joo, karjalanpaistissa tai koirien ruokana. :nauru:

Huomenta vaan,

Nopeesti on mennyt tämäkin viikko, enää yks päivä ja vapaa vkonloppu, avonkin pitäis olla ihan kokonaisuudessaan kotona, eikä lähteä reissuun.

Tiiina

Tiiina
Viestimäärä: 98

VS: KUKKUJAT 3 - Torstaina, 03.06.2010 klo 10:49  
+
0

Taikaponi kirjoitti:

Wau! Ihanaa että ihmiset viitsii omasta ajastaan veloittaa osan noin hienoon "työhön".


Kiitos :) Ja siis oikeasti alkuun suoraan sanoen pelotti ihan mielettömästi ja tuntui, etten osaa auttaa mitenkään. Asuntojen siivoilusta, tavaralahjoituksista ja muutamasta kyydityksestä huolimatta kaikkein eniten heitä tuntuu kuitenkin auttaneen ihan vaan läsnäolo. Yhdessä tekeminen ja juttelu. Ihan mielettömän mukavaa touhua! Mulle sattui loma tosi hyvään kohtaan ja kun he vielä asuvat lähelläni, niin menen mieluusti mukaan niin usein kun pääsen. Itsellekin jotain tekemistä...

Ja kukutikukkeli vaan! Mulla on tosi orpo olo kun tietokone oli tiltannut kun jäi olosuhteiden pakosta omineen päälle. Tosi kiva. Nyt se tilttaa ekaan ruutuun. Pelkään että kuvat yms on mun tuurilla tuusannuuskana tai kadonneena... :/
Mutta ostinpa sentään viimein oikean auton! Ja olen saanut sormenpäällä kiinni sosiaalisen elämän nanomillistä...
Marly '01 & Pasi '10, in memoriam Leo ♥

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 3 - Torstaina, 03.06.2010 klo 11:28  
+
0
Mikä on tämä väsy joka mua kiusaa taas joka päivä?! Ihan hyvin oon nukkunu ja semmosta 8 tunnin yöunta. Ärsyttävää.

Mutta, oiiii ihanaista, tänään pääsen näkemään mun parhaan ystävän 9 päivän ikäisen vauvan! Piti mennä jo tiistaina, vaan siellä olivat niin väsyneitä että vaihettiin tälle päivälle. En oo koskaan nähny noin pientä vauvaa :eek:, jänskää!
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: KUKKUJAT 3 - Torstaina, 03.06.2010 klo 12:13  
+
0
Heipähei :hymy: On niin ihana huomata miten pikku hippis on kuin huomaamatta oppinu asioita, enään ei tunge heti ruokakaapille kun oven avaa tai jos tunkee riittää pieni huomautus että höps höps, ei sinne. Enään ei juurikaan pompi pöydille (lukuunottamatta keittiön taso joka sekin onneks vähentyny), ei pureskele meitä, osaa suhthyvin kulkea hihnassa, on oppinut erilaisia temppuja, ei yritä tunkea päätä ruokalautaselle (jos syödään sohvalla) jne. Kunhan se pääsee vielä eroon kammosta toisia koiria kohtaan joka sekin jo on parantunut niin jee :hymy: Sillon alkuun jossain kohdin mulla oli niin hirvee stressi kaikesta ja nyt on taas se mukava rauhallinen olo palannut:jjei:

nevermind

nevermind
Viestimäärä: 498

VS: KUKKUJAT 3 - Torstaina, 03.06.2010 klo 12:33  
+
0
Mökiltä kotiuduttu! Ja haluan äkkiä uudestaan. Oli kyllä mielettömän kivaa. Oonallakin oli, kyllä näki kun se oikein nautti pellolla kirmailemisesta ja nurmikolla pötköttämisestä. Tulipahahan neiti nyt tutustutettua traktoriin, mopoon, nuotioihin ja veneilyynkin. Ekana päivänä heti puolen tunnin jälkeen toi onnistu säikäyttään mut kyllä jälleen toheloinnillaan. Saunalla oltiin ja siinä vieressä pelto ja välissä oja, jossa vaan vähän ränsistyny lankku ylitystä helpottamassa. Oona kouhotti kauheeti vauhtia siellä pellolla ja päätti kirmata sitte meidän luo, mutta kappas vaan, kun täysiä tullaan niin arviointikyky saattaa heiketä... En tilannetta kunnolla nähny mutta tassuhan siltä ilmeisesti lipes siltä lankulta ja molskahduksen kuulin kun neiti kävi ojassa. Eipä tuossa vielä mitään mutta kun kauhee uikutus alko kuuluun kun koiruus sieltä ojasta ryömi. Heti oli kyllä mulla sydän kurkussa kun koskaan aiemmin en oo ton kuullu uikuttavan vaikka on vähän sattunutki. Siinä se sitten ontu oikeeta etujalkaa ja katseella koitti tavottaa mua ja vikisi. Ei onneks sattunu mitään pahempaa, kävin jalan läpi ja hetken päästä juoksu pellolla jatku... Hyvä että näin päin.
Mutta ah, oli kyllä mukavata. :aurinko:
Bokseri Oona 25.11.2009

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: KUKKUJAT 3 - Torstaina, 03.06.2010 klo 14:57  
+
0
Kukkuuta vaan.
Se ois sitten niinku viikonloppu. Hieman väsytti aamulla kokouksessa, nuokuin sielä vain.
Huomenna olisi lähtö minulla ja koiralla äidin luo. Äidin kanssa mennään lauantaina kummitätini hautajaisiin.. Ja sunnuntaina on pikkuveljen koulunpäättäjäinbileet.
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT 3 - Torstaina, 03.06.2010 klo 17:15  
+
0
nevermind: Hyvä, että selvisitte säikähdyksellä. Täälläkin tekisi hirveästi mieli pakata kassit ja suunnata mummolaan Mökön kanssa. Jättimäinen piha ja oma ranta kyllä houkuttavat - pakko varmaan muutaman viikon päästä lähteä.

Huh. Ei kyllä voi muuta sanoa kahden päivän pääsykoeputken jälkeen. Väsyttää ja ärsyttää lähinnä. Eilinen meni kuumeisena ja pahoinvoivana, kun unohdin syödä. Onneksi tänään on ollut jo parempi päivä ja illalla saan Möksy-kullan takaisin kotiin, onkin ehtinyt jo tulla kamala ikävä. Saa nähdä pääsenkö minnekään opiskelemaan - eihän noista psykologisista testeistä osaa oikein arvioida. :eitietoo: Nyt saa ainakin hyvällä omallatunnolla röhnöttää sohvalla ja katsoa rästiin jääneitä tv-ohjelmia. Ostin palkinnoksi itselleni vähän hyvääkin joten ehkä tästä mieli vielä paranee..
Petit Brabancon "Mökö"

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KUKKUJAT 3 - Torstaina, 03.06.2010 klo 17:20  
+
0
Kukkuu tännekin :)

Sossulta oli tänään ilmestynyt tasan vuokran verran rahaa mun tilille. Hyvä, että saan ainakin vuokran maksettua mutta kävi tässä mielessä, että tuleekohan sieltä enää sitten lisää vai kuvitteleeko ne, että elän tämän kuun tuolla tilillä valmiina olevalla 13 eurolla :s Ensi viikon perjantaina on se sossuaika, joten siellä sitten viimeistään selviää lisää.

Mitäs muille kukkujille tänään? :)
Varjo 12/2010 ♥

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT 3 - Torstaina, 03.06.2010 klo 17:22  
+
0
^ Ihana sossu! Sulla(kaan) ei ole kesäksi ollenkaan töitä? Täällä odotellaan Kelan päätöstä, että saanko tukea vuokraani ollenkaan vai mennäänkö koko kesä säästöillä mahdollista opintopaikkaa odotellessa. :ttou: En nimittäin vuokrasopimusta kirjoittaessani tiennyt, että kämppiksillä pitäisi olla erilliset sopimukset, jotta heitä ei luettaisi samaan ruokakuntaan.
Petit Brabancon "Mökö"

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KUKKUJAT 3 - Torstaina, 03.06.2010 klo 17:28  
+
0
^ Jep, töitä ei tunnu löytyvän vaikka hakemuksia on laitettu pilvin pimein. Monella muulla kuulemma sama :S
Varjo 12/2010 ♥


  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 57
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6264
Viestejä yhteensä545426
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265759
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.03.2024 klo 10:00)