Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 22:10

Kukkujat 3

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 57

Taikaponi

Taikaponi
Viestimäärä: 137

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 11.06.2010 klo 09:00  
+
0
Huomenta ja hauskaa viikonlopun alkua!

Me ei olla vielä otettu noutokapulaa käyttöön vaikka ollaan reenattu jo puoli vuotta "tosissaan".
Koppishan ei leiki, joten sille on ihan turha yrittää opettaa leikin varjolla mitään. Luulen että siitä noutokapulasta tulee meillekin vielä ongelma. Toisaalta, ihan turha stressata sitä ennen kun on alokasluokan liikkeet hanskassa :hymy:
On kyllä hienoa huomata että agilityn vaihtaminen tokoon oli Koppiksen kohdalla täysin oikea ratkaisu. Ensi maanantaina olis taas rotuyhdistyksen treenit joissa tolla on tapana sikailla ihan huolella, saas nähdä...

Mitäs ihmisillä on suunnitelmissa vk.lopuksi?
http://koiratsydeemit.blogspot.com/

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 11.06.2010 klo 09:15  
+
0
Meillä sitten otettiin hissit pois käytöstä täksi päivää joittenki sähkötöiden takia. Onneksi vahingossa huomasin tuon ilmotuksen eteisessä eilen viimesellä pissatuksella, koska muuten oltais oltu aamulla pulassa. Nyt siis ehittiin varautua ja lähtä ajoissa kotoo (en uskaltanu jättää ihan siihen puol ysiin niinku lapussa sanottiin töiden alkavan, koska aina yleensä katkasevat sähköt / veden /minkä millonki jo aiemmin) evakkoon. Asun siis neljännessä kerroksessa ja Peppi ei osaa kulkee portaita, joten ois ollu kiva kannella se tuolta ylhäältä alas jos olisivat ehtineet ottaa hissit pois käytöstä. Nyt kaikki hyvin, ei vaan päästä kotiin ku vasta iltapäivällä.

Meiän viikonloppusuunnitelmana on ottaa lauantaina ihan rennosti ja levon kannalta, ehkä hiukkasen kotihommia ja kiva mettälenkki. Sunnuntaina onki meidän ekat näytelmät. Pitää koittaa olla aattelematta sunnuntaita kovin etukäteen, muuten kerkeen lietsoa itteni hyvään jännityspaniikkiin.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 11.06.2010 klo 09:19  
+
0

Taikaponi kirjoitti:

Mitäs ihmisillä on suunnitelmissa vk.lopuksi?


Ei yhtään mitään :cool: Puolitoista viikkoa on mennyt yhdessä humussa niiden yo-juhlien takia ja nyt aion ihan vain olla. En mene mihinkään, en tee mitään ja jotenkin sellainen olo, ettei tee mieli edes puhua kenenkään kanssa :nauru:
Juhlaputki skoolauksineen, grillailuineen alkoi viikko sitten keskiviikkona kun italialaiset tuli. Perjantaina skotit ja poika avonsa kanssa ruotsista, toissailtana oli vielä viimeiset vieraat joten on tässä ollut vähän maksa kovilla :viheltel::nauru:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 11.06.2010 klo 09:22  
+
0
Rihvoni! :heiluti:

Jumankekka, että mulla on koirakuume! Näin toissa yönä taas unta, että mulla oli ruskea dobermanni, mitenkähän tähän ny pitäis reagoida? :mietiskel:

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 11.06.2010 klo 09:22  
+
0
Viikonloppu suunnitelmat, huomena serkun häät ja perjantaina on Hiron pentutreffit :hymy: Saas nähdä kuinka sisarukset tulee toimeen keskenään. Ennen leikkiä tehdään kaikille jälki. Toivottavasti ei olis sateinen päivä

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 11.06.2010 klo 09:23  
+
0
Kuuska: silleen että sun pitää hankkia ruskee koira :nauru: tai ihan vaan koira, ihan miten vaan :enkeli:

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 11.06.2010 klo 09:33  
+
0
Minulla on harvinaisen kiireinen viikonloppu. Tänään muutama kaveri tulee meille istumaan iltaa ja saatetaan käväistä kaupungillakin, sillä veli on lupautunut viettämään aikaa Möksyn kanssa. Lauantaina käyn katsomassa vihdoin sen SATC 2:n ja sunnuntaina suunnitelmissa olisi retki Mökön kanssa jos vain säät sallivat (tämä koira kun on ainakin omasta mielestään tehty sokerista).

Pitäisikö sitä muka jaksaa siivota? Vessan pesu ja kasa tiskejä tuolla odottelee, mutta sen sijaan valmistaudun katsomaan Gleetä. :roll: Onneksi on koko päivä aikaa..
Petit Brabancon "Mökö"

Annny

Annny
Viestimäärä: 273

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 11.06.2010 klo 09:35  
+
0
Huomenna agikisat Riihimäellä :peukku: Mitään muuta ohjelmaa ei vklopulle olekkaan tullut suunniteltua.
"Anything your dog can do my Border Collie can do better ;)"

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 11.06.2010 klo 09:37  
+
0
Heippa Kuuskaseni :heiluti: Eipä ole pitkään aikaan "nähty" kun on ollut tässä kaikenlaista kooceilyä häiritsevää toimintaa :heristel:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Taikaponi

Taikaponi
Viestimäärä: 137

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 11.06.2010 klo 10:12  
+
0
Kuuska: Sitä että sä otat mun kanssa samaan aikaan aussiepennun :nauru:

griffon: Teillähän on ollut oikeen international viikko siellä! Mä odotan myös innolla kun ensi kuussa tulee eräs ranskalainen ystäväni Suomeen. Viimeksi erottiin hieman riitaisissa merkeissä.

Mä meen huomenna Sählyn SM skaboihin koko päiväksi. Pitäkää peukkuja että voitetaan!
Illalla ystävän synttärit ja sunnuntaina olisi PAKKO muuttaa. Kankkusessa muuttaminen on sitten niin hauskaa :suru:
http://koiratsydeemit.blogspot.com/

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 11.06.2010 klo 11:08  
+
0

Kuuska kirjoitti:


Jumankekka, että mulla on koirakuume! Näin toissa yönä taas unta, että mulla oli ruskea dobermanni, mitenkähän tähän ny pitäis reagoida? :mietiskel:



Koirakuumeeseenhan ei tunnetusti auta kuin yksi asia; koira. :wink:

Ja huomenta vaan, käytiin eilen Ikeassa mutkat ja nyt on lisäosa tuohon kirjahyllyyn ja kylppäriinki saatiin hyllykkö ostetuksi. Jeii. Tänään ne pitäs sitten koota ja siivoilla toi työhuone siihen kuntoon, että sinne viittis kattoa edes. Täällä ois viikonlopun suunnitelmissa piha-altaan tyhjennys&ylöskaivaminen ja jos sataa vettä, niin sitten pitää opparia kirjottaa.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 11.06.2010 klo 11:28  
+
0
Heps. Ei onnistunut eilen tänne kirjoittaminen, jumitti niin totaalisesti. Tiedä sitten missä syy. Eilen kävi asunnonkatsoja ja heti päätti, että muuttaa tähän. Illasta käytiin sitten tulevalla asunnolla, avo maalasi viimeiset kerrokset listoihin ja mä puuhasin pihassa. Harmi etten mitään mistään kasveista ymmärrä, toivottavasti kuitenkin saataisiin ihan siisti piha.

Kuten arvata saattaa, meidän viikonloppusuunnitelmat sisältävät hyvin pitkälti muuttotouhuja. Lisäksi voisi pyörähtää Muuramen markkinoilla, kaikki pikkukojut kun on niin kivoja.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Murmuu

Murmuu
Viestimäärä: 457

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 11.06.2010 klo 11:36  
+
0
Huomenna on kaverin häät, ylihuomenna taas tulee joitakin sukulaisia meille kahville juhlimaan meidän naimisiinmenoa. Hyvä syy leipoa ja paljon. :jjei:

FCI

FCI
Viestimäärä: 964

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 11.06.2010 klo 11:50  
+
0
Kukkuu.

Kyllä tää on ihan tuskaa kun Bea sairaslomailee. Beakin vaan angstaa, kun Ninja pääsee treenaamaan ja rassu jää kotiin aina.

Kohta lähdetään käymään citnaltalla :hymy:
kodinturva pk saksanpaimenkoira Ninja -06
etevä pelastuskoiran alku bordercollie Bea -08
pelastuskoira-oppilas saksanpaimenkoira Piina -10
missikeisarin alku vinttipimee venakko Eero -11

Lalaa

Lalaa
Viestimäärä: 159

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 11.06.2010 klo 12:00  
+
0
Seppo Lehto on kuningas!

:peukku:
Heipa!
Lomaa vietetään ja pituuta 173cm ja paino 63kg.Siinä tietoni.Sultakaan en halua muita tietoja kuin pituuden ja painon.Kaiki muu on sivuseikka.Venäläinen ruletti.Jos ilmoitat muita niin tiput listoilta.

nevermind

nevermind
Viestimäärä: 498

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 11.06.2010 klo 12:17  
+
0
pnkd: hui kamala, onneks löyty se kirjekuori.
SanttuJ: Minäki haluan ilmasen verijälkikurssin!. :nauru: kävipä teillä hyvä tuuri kun tommosen jutun bongasit.
Täällä ei taida olla mitään viikonloppusuunnitelmia. Muutakun että ihan rauhassa ollaan. Viime lauantai olikin sen verta riehakas että alkoholia voi maistaa seuraavan kerran juhannuksena. Niin. Se juhannus. Mitähän ihmettä sitä keksis? Mitkään festarit ei oikein kiinnostais.
Bokseri Oona 25.11.2009
(Viestiä on muokattu perjantaina, 11.06.2010 klo 12:18)

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 11.06.2010 klo 12:39  
+
0
Niin se voi olla, ettei tähän kuumeeseen oo ku yks lääke.. Hellulle on tosin tulossa syksyllä nelijalkainen jahtikaveri, muistuttaiskohan se pieni paskiainen sen, ettei pentujen kanssa oo aina niin ihanaa.. :D:nauru:

Taikaponi, aussie on my mind, joka aamu kuolaan yhden tricin perään, joka tulee firman edessä vastaan.. :love:
(Viestiä on muokattu perjantaina, 11.06.2010 klo 12:40)

NtiC

NtiC
Viestimäärä: 503

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 11.06.2010 klo 12:56  
+
0
^ Lainaa Nemoa hetkeksi! Parit kunnon iltahepulit kun seurailet niin saatat pentukuumeinesi olla toista mieltä! :wink:

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 11.06.2010 klo 13:03  
+
0

NtiC kirjoitti:

^ Lainaa Nemoa hetkeksi! Parit kunnon iltahepulit kun seurailet niin saatat pentukuumeinesi olla toista mieltä! :wink:



Tähän mä en kyllä usko, mä rakastin Iisan hepuleita (joita se jatko koko lyhyen ikänsä päivittäin) loppuu saakka, vaikka se tiesikin parkettinaarmuja ja lentäviä mattoja. :nauru:

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: KUKKUJAT 3 - Perjantaina, 11.06.2010 klo 13:04  
+
0
Ja mä voin täältä lainata myös iltahepulestailtahepuleinta shelttikakaraa pahimpaan kuumeeseen.. :nauru:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 57
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28166
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6324
Viestejä yhteensä545663
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 20.04.2024 klo 11:45)