Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 22:10

Kukkujat 3

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 57

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 3 - Sunnuntaina, 06.06.2010 klo 18:44  
+
0
Juhlahumua ja pitkää ikää Maunolle! :nauru:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

Tiiina

Tiiina
Viestimäärä: 98

VS: KUKKUJAT 3 - Sunnuntaina, 06.06.2010 klo 18:53  
+
0
Wufille myöhästyneet syndeonnet :)
Ja tietty Jaijahin Manu the nukkatukalle onnittelupusut!
Monna, minkäsmoisen terran Mutka saa? Mullakin alkais kohta olla terran hankinta eessä. Täytyy kattoa jos saisi eksän valjastettua terranrakentelupuuhiin, kerta itekin on siitä vielä niin innoissaan...

Kukkuu! Tietsikka toimii, painajainen palasi! :nauru: Aattelin tästä lähteä taas vaihteeksi tuohon paikalliseen kahville. Ei mennyt oikeen tää päivä putkeen. Tarkoitus oli olla, mennä ja luuhata. Sen sijaan autoni on muuttoapuna (kirottu olkoon tämä pää joka osti tuttavapiirin ainoan ilmastoidun tila-auton) ja mulla menot veks. Mutta ei se mitään. Loma on silti loma :)
Marly '01 & Pasi '10, in memoriam Leo ♥

nevermind

nevermind
Viestimäärä: 498

VS: KUKKUJAT 3 - Sunnuntaina, 06.06.2010 klo 19:40  
+
0
Mä tein samalla tavalla kuin Tutuli, Oonan ostin lakkiaisrahoilla. Tosin mulla ei rahat ollu säästötilillä vaan vaatekaapissa. :nauru: mutta yllättävän hyvin ne siellä säily.
Huh eilen juhlittiin kyllä rankasti kaverin lakkia. Oon vaan nukkunu koko päivän koira kainalossa sohvalla. Oonakin ihan poikki yökyläilystä. Kohta pitäs saada ittensä ylös ja lähtee käymään lenkillä. Portaiden nouseminenkin kyllä sai jo hien otsalle...:nolo:
Bokseri Oona 25.11.2009

FCI

FCI
Viestimäärä: 964

VS: KUKKUJAT 3 - Sunnuntaina, 06.06.2010 klo 19:45  
+
0
No voihan... Bea oli tänään pellolla riehaamassa kaverin kanssa ja onnistui repimään siinä sitten anturansa auki. Treenitauolle siis. Elokuussa olisi koe, että vähän ärsyttää..
Ninja saa sitten tehdä hommia raunioilla, kunnes Bea palaa sairaslomalta.
kodinturva pk saksanpaimenkoira Ninja -06
etevä pelastuskoiran alku bordercollie Bea -08
pelastuskoira-oppilas saksanpaimenkoira Piina -10
missikeisarin alku vinttipimee venakko Eero -11

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 3 - Sunnuntaina, 06.06.2010 klo 20:47  
+
0
^ Voi Beaa, paranemisrapsuja.

Manu kiittää ja kumartaa onnitteluista. Poitsu sai maksalaatikkokakun ja lahjaksi röhkivän porsaslelun, vaikka ei se ääni oikein röhkinnältä kuulosta.

Käytiin myös kavereiden kanssa Amarillossa syömässä, että olikin hyvää sapuskaa.

pnkd Onnea lakista!
Manu 6/2008
Morris 3/2013

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 3 - Sunnuntaina, 06.06.2010 klo 21:11  
+
0
Ilta kuks. Mekin käytiin tänään Amarillossa syömässä miehen kanssa. Vedin niin paljo ku napa veti ja vähän päälle. Sitten vielä vähän aikaa sitten laku jäätelöä ja kermavaahtoa ja mansikoita. Nasun kanssa yritettiin myös reenata kapulaa ja sitten kauko-ohjausta sekä sitä lähetys/nappulan nouto/ja luoksetulon keskeytys maahan menoon, muuten hyvä mutta Nasu ei mene maahan kun maa on märkää tai kylmää. Pitää reenata sisällä kauko-ohjausta ja maahanmenoa jospa se siitä. Tänään sain leikitettyä kapulalla (kiellettyä) eli heittelin ja sitten annoin suuhun kapulan niin neljä kertaa ottamaan suuhun. Eli ehkä se tästä, ehkä.

Tonttiakin on kierrelty ja etsitty ei vaan löydy, kai se on pakko laittaa lehteen ilmoitus.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 3 - Sunnuntaina, 06.06.2010 klo 23:26  
+
0

oleo kirjoitti:

Monna, minkäsmoisen terran Mutka saa? Mullakin alkais kohta olla terran hankinta eessä. Täytyy kattoa jos saisi eksän valjastettua terranrakentelupuuhiin, kerta itekin on siitä vielä niin innoissaan...


Ihan tollanen lasinen liukuoviterra kokoa 80x40x40. Löysin herppi.netistä sen huippuhalvalla käytettynä. :peukku: Se ja siihen sopiva lämpömatto 70e, ei paha. Onko sulla rakenteilla pytonillekin uusi terra? Mähän hankin alkujaan tollasen vajaa 400l liukuoviterran tuolle pytonille mutta herra päätti lopettaa syömisen kun reppana koki asumuksen liian isoksi. On ollut lihotuskuurilla sängynaluslaatikossa maaliskuusta asti. Eiköhän tuo nyt kelpaa herralle kun on sivuja peitetty kalliotaustalla ja ängetty sisustusta niin täyteen kuin mahtuu. Seuraava projekti onkin alkaa laittaa pytonin ekaa terraa viljalapsosille.

nefret

nefret
Viestimäärä: 37

VS: KUKKUJAT 3 - Sunnuntaina, 06.06.2010 klo 23:33  
+
0
Yksi kukkuja ilmoittautuu. Kai sitä muuten olis jo nukkumassa, mutta yövuoron luvannu tehdä, niin mikäs tässä. (:

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: KUKKUJAT 3 - Sunnuntaina, 06.06.2010 klo 23:51  
+
0
Maunolle synttörionnittelut! Ihania kuvia oli kuvaketjussa synttärisankarista!
Voi FCIn Beaa, tuollaiset onnettomuudet on tosi kurjia, kun sitten pitää rajoittaa elämää sen vuoksi.
monna: puhutko sä nyt siitä isosta käärmeestä, että se saa läpinäkyvän terraarion teidän makuuhuoneeseen? Miten te voitte nukkua sen kanssa samassa huoneessa...mua karmii ajatuskin että sellainen luikertelee yöllä mun petikaveriksi..puistatus!

Nelli ei ollut tuhonnut tänään mitään kun olin töissä, jipii! Laitoin vesikuppiin ihan vähän vettä ja vaihdoin sen paikkaa. Meinasin tiputtaa silmäni, kun täällä on niin siistiä kun tulin töistä. Huomenna iltavuoro ja aamulla kaverin kanssa treenaamaan agilityä Ojankoon. Täytyy katsoa miten Anni menee, että kehtaako sen kanssa ollenkaan mennä lauantaina sinne kisoihin..:)
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

Tiiina

Tiiina
Viestimäärä: 98

VS: KUKKUJAT 3 - Maanantaina, 07.06.2010 klo 00:14  
+
0
Iltamoi!
Lähdin paikalliseen kahville ja istuinkin siellä sitten nelisen tuntia. Katottiin tarjoilijan kanssa Menetetty Maa ja hölötettiin omituisia. Aateltiin sen kanssa pitää huomennakin leffailta. Ai kuinnii illat on tylsiä? :nauru:

Monna, ok. Hyvä että pytonisi on nyt alkanut syömään, toivottavasti kelpuuttaa uuden terransakin. Mulla on nyt pytonilla tuollainen n.90x40x40 kokolasiterra, hyvin näyttää herra viihtyvän ja syö ihan ok. Haluaisin kuitenkin sille isomman.. Eksällä olisi siis sellainen arviolta 90x40x90 vitriini, josta se ite suunnitteli terraprokkista, mutta toisaalta intoutui myös, että rakentaisi ihan alusta alkaen itse. Kunhan nyt vaan saa hlökohtaset jutut sen kanssa viimeiseen asti hoidettua (lue: eksän ymmärtämään että tää oli oikeasti tässä), niin voisi kysellä siitä terraarioapua. Boalle nyt ainakin alkutekijöihin hommaan suuremman, mietin että teetän/ostan tota pytonin terraa vähän suuremman, johon lätkäsen boan suurempaa odotellessa, ja sitten aikanaan se isompi siirtyisi pytonille. Tai jotain. En tiä viäl :nauru:

muoks.Juulia ei sitten varmaan haluakaan kuulla siitä, kun mun reilu metrinen pyton karkasi ja kierteli kämppää yöllä jonkusen tunnin, ennenkun jäi kiinni :cool: Plus siis sen terra on luonnollisesti tossa sängyn vieressä. Tai päädyssä, jos tarkkoja ollaan.
Marly '01 & Pasi '10, in memoriam Leo ♥
(Viestiä on muokattu maanantaina, 07.06.2010 klo 00:17)

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 3 - Maanantaina, 07.06.2010 klo 01:40  
+
0
Mä ostin yo-rahoilla digikameran... Ja jotain muuta, mutta en kyl muista mitä. :mietiskel:

Yökukkuut, yövuoroa 3 tuntia takana ja 5,5 tuntia edessä. Onneksi meidän kesätyöntekijä on täällä yövuoron kenraaliharjoituksessa, joten mun ei tarvi tehdä töitä lainkaan (ei kerrota pomolle). :nauru:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: KUKKUJAT 3 - Maanantaina, 07.06.2010 klo 01:55  
+
0
Kuume nousee ja olo on vähän levoton. Nukkumaan ei ainakaan tee mieli mennä. Linnottauduin sohvalle ja toivon että töllöstä tulee vielä jotain järkevää pari tuntia kunnes tähän (toivottasti) sammahdan.
Voihan nenä jos oon ens viikollakin kipeä, kun koko viime viikko jo meni lepäillessä :/

FCI

FCI
Viestimäärä: 964

VS: KUKKUJAT 3 - Maanantaina, 07.06.2010 klo 09:11  
+
0
Huomenta.

Pikkusisko herätti mut kahdeksalta ja pakottaa mukaansa hammaslääkäriin. Mä sitten päätin, että raahaan sen meille lapsenlikaksi, että saan siivota rauhassa.

Illalla sitten maalimieheilemään rauniokokeeseen.
kodinturva pk saksanpaimenkoira Ninja -06
etevä pelastuskoiran alku bordercollie Bea -08
pelastuskoira-oppilas saksanpaimenkoira Piina -10
missikeisarin alku vinttipimee venakko Eero -11

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: KUKKUJAT 3 - Maanantaina, 07.06.2010 klo 09:34  
+
0
Jännittää kamalasti mennä hakemaan sitä penskaa kotiin. En oo nukkunut melkein ollenkaan.
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

Amos

Amos
Viestimäärä: 376

VS: KUKKUJAT 3 - Maanantaina, 07.06.2010 klo 09:57  
+
0
Huh mikä viikonloppu takana, onneksi pääsee töihin lepäämään. :nauru: Olin perjantaina illan valmistelemassa yksiä yo-juhlia ja lauantaina aamusta asti sitten siellä töissä. Sieltä piti sitten suoriutua vielä juhlimaan yhden kaverin juhlia ja ne venähtikin sitten aamuyöhön asti. Sunnuntaina ei sitten jaksanutkaan tehdä mitän erikoista. Niin ja autokin temppuilee, saas nähä mikä sitäkin vaivaa, tällä hetkellä se muistuttaa joulukkusta kun suunnilleen kaikki varoitusvalot palaa ja vilkkuu. :mietiskel:
Sekarotuinen Luna 06/09
R.I.P Lusifer 20.2.2006 - 5.2.2013

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: KUKKUJAT 3 - Maanantaina, 07.06.2010 klo 10:13  
+
0
On ollu Amarillo suosittu paikka eilen, mekin nimittäin käytiin siellä syömässä. :nauru: Ärsytti vaan ku ei jaksanu siitä megasuuresta annoksesta syödä ku puolet, vaikka oli ihan mielettömän hyvää. Noista ketjuravintoloista tuolla on kyllä parhaat ruuat ylipäätään, eikä ole kovin kallis.

Pihan siivousta ois tänään edessä, noi oksat pitäs saada vihdoin raahattua kaatopaikalle tosta rumentamasta näkymää.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: KUKKUJAT 3 - Maanantaina, 07.06.2010 klo 11:35  
+
0
Me käytiin perjantaina juhlistamassa nelivuotispäivää vähän myöhässä Amarillossa! Mieheke pääsi armeijasta lomille, ja tahtoi ihan välttämättä maksaa munkin annoksen, vaikka mulla on paljon isommat tulot kuin sillä ja tarjouduin maksamaan. Kuulemma erikoisjoukkojen lomapuku päällä ei saa tehdä virheitä, johon ilmeisesti lukeutuu tilanne, jossa nainen maksaa miehen annoksen. :roll:

Ei mutta ruoka oli hyvää, seura parasta ja oli muutenkin ihanaa!

Lukuunottamatta sitä, että anoppi, anopin australianpaimenkoira ja miehen pikkuveli tulivat tänne meille yöksi. Ei siis oltu nähty kolmeen viikkoon, ja voin sanoa että oli aika tiivis tunnelma täällä kaksiossa kolmen keskikokoisen koiran, kolmen aikuisen ja yhden lapsen pyöriessä ympäriinsä. Ei voinut oikein olla kahdestaan, mikä sai mun pinnan kireälle.

Mitä ihmettä mä teen, kun luultavasti muutan tammi-helmikuussa miehen perässä täältä Oulusta etelään, ja näitä mun kamoja pitäisi karsia RANKALLA kädellä, jotta saataisiin kaikki yhdellä autolastillisella menemään. Olis kivaa saada näistä vähän tuottoa, mutta en millään jaksais kirpputorirumbaa. Mikä olis hyvä vaihtoehto?
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 3 - Maanantaina, 07.06.2010 klo 11:48  
+
0
^ En tiedä onko Facebookissa, oululaisille samankaltaista ryhmää kuin tamperelaisille "ostetaan/myydään/annetaan/vaihdetaan/Tampere". Siellä porukka ilmoittelee myytävistä ja tarvitsemistaan tavaroista, mä oon sinne jotain laittanut myyntiin ja laiskana kirjoittanut että vain nouto. Ihan kivasti on toiminut.

Mä olen katsellut tässä koko aamun Pedigreen sivuilla videoita, meidän pennun pentueesta on siellä muutama klippi :love: Ovat jokin Pedigree-pentue tms.

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: KUKKUJAT 3 - Maanantaina, 07.06.2010 klo 11:57  
+
0
^Eikä! Mäkin oon kattellut niitä videoita ja miettinyt, että hassua kun en ennen edes tiennyt beusseista ja nyt yhtäkkiä niitä on videoilla ja teille tulossa ja... :nauru:

Ne rappusia kiipeävät pennut :love: Pakotin miehenkin katsomaan sen videon, kun se oli niin ihana! :nauru:
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 3 - Maanantaina, 07.06.2010 klo 12:29  
+
0

juulia kirjoitti:

monna: puhutko sä nyt siitä isosta käärmeestä, että se saa läpinäkyvän terraarion teidän makuuhuoneeseen? Miten te voitte nukkua sen kanssa samassa huoneessa...mua karmii ajatuskin että sellainen luikertelee yöllä mun petikaveriksi..puistatus!


Juu, juuri siitä. Mamman pikku Mutka! :love: Tosin se asuu nyt olkkarissa. Toivotaan ettei ole liian rauhaton paikka. Jos on, niin sitten se menee tuonne meijän makkariin takas. :hymy: Sä et varmaan uskaltais meillä pistää silmiäs kiinni kun pelkäisit että joku madoista luikertelis sun peiton alle? :nauru: Juulia, huomasitko muuten kun laitoin sulle yksäriä siitä ens lauantaista?

oleo kirjoitti:


Monna, ok. Hyvä että pytonisi on nyt alkanut syömään, toivottavasti kelpuuttaa uuden terransakin. Mulla on nyt pytonilla tuollainen n.90x40x40 kokolasiterra, hyvin näyttää herra viihtyvän ja syö ihan ok. Haluaisin kuitenkin sille isomman.. Eksällä olisi siis sellainen arviolta
90x40x90 vitriini, josta se ite suunnitteli terraprokkista, mutta toisaalta intoutui myös, että rakentaisi ihan alusta alkaen itse. Kunhan nyt vaan saa hlökohtaset jutut sen kanssa viimeiseen asti hoidettua (lue: eksän ymmärtämään että tää oli oikeasti tässä), niin voisi kysellä siitä terraarioapua. Boalle nyt ainakin alkutekijöihin hommaan suuremman, mietin että teetän/ostan tota pytonin terraa vähän suuremman, johon lätkäsen boan suurempaa odotellessa, ja sitten aikanaan se isompi siirtyisi pytonille. Tai jotain. En tiä viäl :nauru:


Terrasuunnittelu on kivaa! :hymy: Mäkin niin mielellään asuttaisin Mutkan isompaan mutta kun ei syö isossa niin ei sitten. Asukoot sitten pienessä kopissa. Entinen omistajakin sanoi että on hienoa että pystyy ja haluaa tarjota käärmeelle reilusti tilaa mutta pytoneiden kohdalla se ei vaan aina toimi. Ja sen sai huomata kantapään kautta. Uskoisin että tuossa jatkaa nyt syömistä entiseen tapaansa, laatikossa tosiaan söi tosiaan kuin possu, olisi syönyt varmaan useammankin kerran viikossa. :roll: Ainut, mikä sitä nyt voi häiritä, on että terra sijaitsee nyt olkkarissa jossa menoa ja meininkiä koko ajan. Jos häiritsee, muutan sen takas makkariin.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 07.06.2010 klo 12:31)

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 57
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28160
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6321
Viestejä yhteensä545649
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265822
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.04.2024 klo 02:00)