Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 22:10

Kukkujat 3

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 57

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 3 - Tiistaina, 08.06.2010 klo 23:06  
+
0
Onnea Karvakamu ja Peppi, sehän oli antoisa harjoituskierros. :peukku:

Oletettavasti minä ja avo + Manu mahduttaisiin mun äiteen möksälle myös, mutta siellä on muutakin porukkaa ja tosiaan oltiin parin kaverin kanssa suunniteltu, että vietettäisiin juhannus yhdessä. Pitänee nyt kattoa miten käy ja mihin päädytään.

Vanis Miten meni radalla?
Manu 6/2008
Morris 3/2013

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: KUKKUJAT 3 - Tiistaina, 08.06.2010 klo 23:12  
+
0
Mun ei tarvitse miettiä juhannussuunnitelmia, kun oon töissä koko juhannuksen. Mutta sitten aloitankin kesäloman seuraavana torstaina juhannuksen jälkeen ja oon 2,5 viiikkoa kesälomalla. Ei jaksaisi millään odottaa enää lomaa, mutta eipä tässä kauan onneksi enää ole jäljellä.

Käytiin tänään tokoilee kaverin kanssa ja samalla koirat riehu itsensä niin väsyksiin,että Nelli oli ihan tsippi pentukoulun viiimeisellä tunnilla. Keskittyminen oli ihan nollissa ja se ei enää edes jaksanu kävellä bussille, vaan jouduin kantaa sen mikä on tosi harvinaista Nellille. Huomenna täytyy ottaa rauhallisesti, ettei pikkuinen rasitu liikaa ja onneksi mulla ei ole mitään suunnitelmia huomiselle vapaapäivälle.

Viikonlopulle on nyt luvattu sateita, kele!! monna: täytyy toivoa että nuo ennustukset muuttuu vielä. Jos sataa niin täytyy sitten katsoa kuinka paljon, kaatosateella en kyllä viitsi lähteä Annin kanssa starttaamaan agiin. Mutta onneksi meillä on auto, niin on ainakin paikka missä pitää sadetta. Mutta peukut pystyy että sateita ei tulisikaan!
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 3 - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 00:09  
+
0
Jaijah, kiitos kysymästä! Aivan loistavasti meni :jjei: Auri oli siellä sellainen "kuka ei kuulu joukkoon"-ilmiö. Radalla lähettäjä ilmoitti että "numero 7 lähtee, ensikertalainen, tällainen pörröinen kaveri. Juoksee koko radan - jos juoksee!" :nauru: Auri pinkaisi kyllä lupaavasti vieheen perään, mutta jonkun matkan päästä kääntyikin takaisin.. Ehdittiin jo naureskella maalaistolvanalle, mutta maastoradalla Auri näyttikin mistä kana pissii. Auri oli aivan täpinöissään, ja jahtasi viehettä kuin viimeistä päivää :peukku: Pitää huomenna katsoa jos joku kuvista onnistui sen verran hyvin että voin laittaa todistusaineistoa näytille.

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 3 - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 00:33  
+
0
Karvakamu, onnea hienosta mätsärimenestyksestä!:hymy: Melkoisen hienot palkinnot olette saaneet kun 100e tavaraa. :eek: Mitä kaikkea saitte?

Juulia, toivotaan ettei ole hirveä sade lauantaina. :aurinko:

Vanis, on se mahtanut olla melkoinen näky se Auri, kun on vetänyt täysillä vieheen perässä..:nauru: Tuleeko siitä nyt teidän vakkariharrastus? Lähteekö Auri äkäisesti metsässä pupun tms. perään? Juteltiin yksi päivä kaverin kanssa kun sillä dopperi joka rakastaa ajaa pupuja jos saisi vain luvan siihen. Ehdotin sitten kaverille että käy kokeilemassa radalla tai maastossa viehettä mutta sanoi kun koira ei saisi ajaa mitään mutta erottaako se sitten sen että radalla saa ja pitää mennä vieheen perässä mutta irti ollessa lenkillä pitää lopettaa ajo kun käsketään. :mietiskel:

Meillä Aapo ja Erno olivat viime vuonna Roru Race:ssa. Aapon kun piti lähteä vieheen perään, menikin k*seksimaan radan vierustalle, nuuhki ja merkkaili siellä kaikessa rauhassa ja kävi moikkaamassa yleisöä. Erno ei taas ollut kiinnostunut vieheestä vaan kipitteli mun luokse kun huusin sitä radan toisessa päässä.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 09.06.2010 klo 00:35)

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 3 - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 10:20  
+
0
Onneksi ei tarvi tehdä juhannussuunnitelmia, mä olen perjantaina vielä alla Espanjan auringon ja lauantaina tullaan Suomeen. Sunnuntai menee varmasti ihan vaan koisatessa. :nauru:

Ei voisi muuten Espanjan reissu parempaan saumaan tulla, kun saa skipata kaksi asiaa: Provinssin ja juhannuksen. Provinssiin menee kaikki kaverit ja sosiaalinen paine ostaa ylihinnoiteltu lippu pelkän fiiliksen vuoksi (ei oo yhtään sellaista bändiä jota haluaisin mennä katsomaan) olisi suuri. Kalliiksi tulis lisäksi, kun ei oo enää tuopinvaihtopisteitä... Ja juhannussuunnitelmat on menny jo vuosia niin että kauhee suunnittelu alkaa monta viikkoa ennemmin ja panikoidaan ihan viimeiseen päivään saakka ja sit päädytään ryyppäämään ja grillaamaan jonkun kotona. Ei kiva. Ihanaa, kun ei tarvi tänä vuonna olla osallisena kummassakaan jutussa. :peukku: :jjei:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT 3 - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 10:28  
+
0
Huomenta,

Hävettää myöntää, että en edes tiedä milloin juhannus on. Juhlin juhannusta viime vuonna ensimmäistä kertaa Helsingissä ja surkeaahan se oli. Luulenkin (toivon), että juhannus sattuu juuri sille ajalle, minkä vietämme Mökön kanssa mummolassa. Pitäisi ehtiä vielä ennen envi viikkoa kipaista eläintarvikeliikkeessä hommaamassa mahdollisimman pitkä flexi.. Ajatuskin kapistuksesta kauhistuttaa, mutta en uskalla pitää Mököä kyllä ihan vapaanakaan pihalla, kun naapureiden koirat saa jolkotella siellä ihan vapaana. Mummo juuri kertoili, että naapurin valkoinenpaimenkoira tulee päivittäin remuamaan heidän tontilleen. Kyllä koiria voi minun puolestani pitää vapaaana omalla pihalla, mutta silloin niiden pitäisi kyllä myös pysyä siellä..

Tämä loma on alkanut kyllä harvinaisen hitaasti. Sunnuntai ja vielä vähän eilinenkin meni lauantaista palautuessa. Tänään on jo vähän enemmän energiaa, mutta houkuttaa silti vain viettää aikaa tuon tyllerön kanssa sen sijaan, että lähtisin kaupungille. Eikös se mene niin, että lomalla ei ole pakko tehdä yhtään mitään jos ei huvita? :nauru:
Petit Brabancon "Mökö"

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 3 - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 10:31  
+
0
Päivä kukkuu.
Me mennään taas kuten aina ennenkin juhannukseksi anoppilaan. Siellä on oletettavasti kaikki miehen sisarukset perheineen myöskin. Rantasauna, grillausta ja muuta hyvää naposteltavaa, ja alkomahoolia. Ja tietysti kokko. Paljon halvempaa mitä johonkin ylihintaisille festareille meno. Vaikka tietenkin taas raahataan kilotolkulla grilli yms. evästä anoppilaan. Voi kun ois jo jussi.

Tänään kavereiden kanssa syömään, ja pitäisi vielä vähän reenata sen kapulan kanssa. Nasu ottaa sen satunnaisesti suuhunsa, mutta vain leikinvarjolla. Me mennään just sitä omaa tahtia tässä ja katotaan sitten että jospa se siitä pikkuhiljaa kehittyis.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: KUKKUJAT 3 - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 13:12  
+
0
No voi pässi! Meillä oli tarkoitus mennä eilen Hyvinkäälle juoksuttamaan koiria, vaan ei sitten ehditty. Ois päässyt näkemään legendaarisen Aurin. :nauru: Meillä nuo hullut juoksee ihan missä vaan vieheen perässä, muttei viitti Armasta hirveän usein viedä maastojuoksuun ettei se vaan opi vieheen liikerataa ja ala oikomaan. :nauru:
Puuh, aamuvuoro tehty ja nyt pitäisi lähteä lenkittämään koirat väsyksiin että jaksaa istua loppuillan espanjaa opiskelemassa.
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

nevermind

nevermind
Viestimäärä: 498

VS: KUKKUJAT 3 - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 14:16  
+
0
Meikäläinen sai vihdoinkin tehtyä kunnon supersiivouksen eilen! :jjei: matot pitää vielä pestä niin sitten on puhdasta aijai. :wink: Sain varmaan jonkun ötökänpureman eilen kun päähänpistoksena rupesin siivoomaan ja energiaa vielä piisas loppuun asti. Mutta kyllä olin onnellinen että meillä on vaan 42 neliöö puunattavana. :nauru:
Meillä on tänään viimonen pentukurssin tunti. :suru: Mihinkähän sitä seuraavaks ilmottautuis...
Bokseri Oona 25.11.2009

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: KUKKUJAT 3 - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 14:52  
+
0
Heipparallaa!
Tähän taloon on iskenyt joku kesäflunssa, kurkku on aikalailla hiekkapaperia ja lämpöäki jonkin verran. Ihanaa just näin lomalla, arurinkoisella ilmalla ja ku ulkonaki ois hommia vielä. :roll: Huomenna pitäs jaksaa Ikeaan ajella, että jos sitä tän päivän malttais lepäillä, ettei ainakaan kuume nousis.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

Jimena

Jimena
Viestimäärä: 108

VS: KUKKUJAT 3 - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 15:10  
+
0
Hih, olipas se haastattelu. Ryhmähaastattelussa olin siis, yks tyyppi pyörtyi "luokan" edessä kun piti itsestään kertoa. Hieman säikähdin. Mutta meni ihan hyvin, taisin nähdä sut wuf! Menitkö siitä pääaulasta hisseillä joskus 12.30.? Mä istuin siinä niillä ihanilla tuoleilla :D

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT 3 - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 16:58  
+
0
"Käväistiin" Mökön kanssa metsässä ja tuloksena ainakin 10 jättimäistä hyttysenpuremaa, jotka kasvavat hitaasti yhä suuremmiksi. On pakko mennä ostamaan jotain ainetta, joka karkottaa ne mahdollisimman kaus ja mieluusti vielä tappaakin. :pyssyt:

Onko kukaan muuten matkustanut pennun kanssa junassa? VR:n sivuilla lukee, että pennun tulisi olla sisäsiisti, mutta Mököllä se on vielä vähän vaiheessa. Matkaa on onneksi vain alle 2 tuntia - eiväthän ne heitä meitä ulos junasta jos vahinko sattuu? :nauru: Pidän pennun varmaan aamun paastolla, mutta pissa tulee aika todennäköisesti matkan aikana. Pitää ainakin varata talouspaperia ja tolua mukaan ja toivoa parasta.
Petit Brabancon "Mökö"

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 3 - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 19:02  
+
0
Meillä ollu ihan huippu päivä. Laitetiin äitin kanssa niille kesäkukkia ja tytöt mylläs keskenään pihalla parisen tuntia. Sitten meille tuli kyläileen uroswelshi samasta kennelistä ja heille viikko sitten kotiutunu 3kk ikänen urospentu. Oli siinä mylläkkää kun kolme vauhtihirmua viiletti pitkin pihaa ja neljäs yritti kovasti pysyä mukana :) Koitin kuvia kovasti ottaa, vaan harmi ettei kovin hyviä saanu. Huomenna lähtäänki Pepin ja näitten kyläilijöitten kanssa yhessä ajeleen mutka kasvattajalla näyttelytrimmissä.

monna, saatiin Hill´s:n 12kg:n ruokasäkki (joka vieläpä semmosta nappulaa joka sopii Pepille joka syö vehnätöntä), hihna (johon oli jääny hintalappu ja tiesin hinnan oikeeksi koska olin ostanu just samanlaisen kaks viikkoo aiemmin, Jasmi sai siis tuliaisia), reppu, herkkuja ja harja. Ja lisäksi toki pokaali ja ruusukkeet :)
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 3 - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 19:10  
+
0
Voi juma mikä ilta! Puhelimen luuri sulautuu kohta kalloon, kun mitään muuta tee ku vastailee ihmisille miten silloin ja silloin ei oo enää tilaa. Vaikka ei saa valittaa kun kauppa kävis enemmän mihin on resursseja. :nauru:

Pitäis opetella kunnolla kymmensormijärjestelmä.. Nyt kun on varauksia ja asiakaskortteja näpytelly koneelle suunnillleen 6-sormijärjestelmällä niin huomaa, miten etusormien nivelet on ihan jumissa...
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: KUKKUJAT 3 - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 20:33  
+
0
Jimena: Taisin mennä juu :hymy: aika ahkeraan siitä tulee kuljettua tupakalle :shifty:

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 3 - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 20:41  
+
0
monna, olihan se näky :nauru: Kyllä me ajateltiin ruveta trenaamaan tuota useammin, kun lullukalle nyt löytyi sopiva laji. Auri on kerran päässyt ajamaan jänistä kunnolla, ja silloin kyllä luulin että saa sen kiinni.. Onneksi ei saanut, se ei varmasti olisi antanut sitä pois. En sitten tiedä tuosta koiran kouluttamisesta. Olisihan se kiva ettei tulisi vahvistettua ei-haluttua ominaisuutta, mutta en tosiaan tiedä jääkö se ajamisen riemu sinne radalle :mietiskel: Tämä oli kuitenkin Aurille niin kiva juttu, että itse otan sn riskin :nauru: Eipä tuo jäniksen nähdessään tottelisi muutenkaan..

Samaja, no höh! Sä missasit nyt jotain ainutlaatuista :nauru: Kyllä me ajateltiin käydä siellä jatkossakin niin pääset näkemään kusilullan tositoimissa :cool: Minäkin haluan nähdä teidän pojat, varsinkin Armas-ruttanan :love: Siellä oli eilen yksi rhode joka juoksi tosi hienosti sekin.
Huomasi muuten joistakin koirista että ovat käyneet juoksemassa ennenkin kun ennakoivat kaikki mutkat ja saavuttivat vieheen jo puolimatkassa. Muutetaanko sitä rataa koskaan?

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 3 - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 22:16  
+
0
Vanis Muistahan katsoa löytyisikö meille tänne kuva-aineistoa pörröisestä kaverista radalla. Kuulostaa siltä, että kivaa todella oli.

Kukutikuu. Käytiin tänään tulevalla asunnolla. Minä puunasin tyhjinä olleita kaappeja ja avo sahaili listoja. Kun nyt vaan saisi muuton nopeasti alta pois, tahdon jo sisustamaan uutta ja puhdasta kotia. Manu oli vähän hämillään kun otettiin sekin mukaan tutkailemaan paikkoja, mutta eiköhän sekin nopeasti totu kun mä viettelen pitkää lomaani siellä seurana.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: KUKKUJAT 3 - Torstaina, 10.06.2010 klo 00:19  
+
0
Vanis, oiskohan se rhode ollut Armaksen sisko Selma? Selma-neiti on ainakin käynyt Hyvinkäällä pinkomassa joitain kertoja.
Ja luulen, että ne maastoradat on samoja. Vinttikoirafoorumilla neuvotaan keskittymään ratatreeniin ja sellaisen voimin sitten vaan maastokisoihin, ettei vaan tule tuota ennakointia. Tietenkin eri paikkakunnalla on omat ratansa, mutta taitaahan nuo koirat muistaa, miten missäkin se rata menee. Ja fiksuimmat koirat hiffaavat pelkästään laonneen ruohon perusteella vieheen liikeradan.

Ja jahka eksytään treeneihin, niin kyllä meidät tunnistaa äänen perusteella sieltä. Armas-poika pistää sellaisen "hypin, pompin, haukun ja KILJUN TÄYTTÄ KURKKUA"-show'n, että hävettää jo etukäteen. :nauru:
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT 3 - Torstaina, 10.06.2010 klo 08:07  
+
0
Olipas aamu. Tultiin Mökön kanssa aamulenkiltä ja aloin etsiä kirjekuorta, jossa säilytin lahjarahoja. Sitä ei löytynyt korttien seasta ja muistin hyvin, kuinka olin toissapäivänä heittänyt roskiin "jonkun kirjekuoren". Äkkiä penkomaan roskis läpi ja yövaatteissa roskakatokseen, jota juuri silloin (tottakai, minun tuurillani) tyhjentää roska-auto. Ryntään sisään ja kurkkaan astiaan, jota yleensä käytän. Tyhjä. Lähdin itkua vääntäen takaisin sisälle, jossa kurkkasin vielä kertaalleen läpi kortit. Vartti myöhemmin muistan, että kirjekuori on ylioppilaankansion sisällä. :nauru::ttou:

Oli varmaan naapureilla katsomista, kun tämä juoksee pihan poikki ja kiristää tahtia nähdessään roska-auton. Nyt ei kyllä enää nukutakaan, kun tuollaisen vyöryn tunteita kävi läpi.
Petit Brabancon "Mökö"

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: KUKKUJAT 3 - Torstaina, 10.06.2010 klo 08:18  
+
0
Huomenta!

^ Mä olin ihan vastaava näky Töölössä kuukausi takaperin, ku tajusin heittäneeni junaliput roskiin (sain siitä firmalta rahat takaisin). Eikun roskikselle penkomaan, löytyi onneksi kuitenkin pienellä sorkkimisella, sydän hakkas kyllä pitkän aikaa kiivaasti penkomisen jälkeenkin. Hyvä, että sullakin oli onni onnettomuudessa. :hymy:

Ai että, huomenna on perjantai. Eikä mitään viikonloppusuunnitelmia, Sinkkuelämää 2 kyllä kummittelis elokuvateatterissa..

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 57
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545432
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.03.2024 klo 08:15)