Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 03.04.2012 klo 21:59

Kysy mitä vain mistä vain! 10

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 52

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Torstaina, 12.04.2012 klo 19:25  
+
0

cada kirjoitti:

Onko kukaan koskaan muuttanut vieraalle paikkakunnalle tuntematta sieltä ketään? Ensin kuulosti hyvältä idealta, mutta nyt aloin vähän jänistämään. Kyllä mä tiedän muuttavani jos työpaikka varmistuu, mutta nyt kaipais tsemppaavia kokemuksia :shifty:

Kaksikin kertaa. Mene ihmeessä, jos vain tilaisuus on eikä nykyisessä asuinpaikassa mikään pidättele sinua. Kokemus sekin on ja suurilta osin asenteesta kiinni, että tutustuuko uudessa kaupungissa kehenkään vai ei :hymy:
Varjo 12/2010 ♥

SiVe

SiVe
Viestimäärä: 1170

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Torstaina, 12.04.2012 klo 19:28  
+
0

jannie kirjoitti:

Onko olemassa langattomasti tulostavia tulostimia, joiden ei tarvi olla nettipiuhan tai -tikun päässä kiinni? Siis että tulostimeen ei mene muuta kuin virtajohto.




Kyllähän noita löytyy, eli siinä pitää vain olla wlan-toiminto. Meidän tuo vekotin ostettu Anttilasta.
- -08 Karjalankarhukoira x samojedi/labradori-mix n. Rape

cada

cada
Viestimäärä: 875

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Torstaina, 12.04.2012 klo 19:31  
+
0
Sipulu kiitos rohkaisevista sanoista :kumarrus:

Huomenna soitteleepi mahdollinen tuleva esimies sitten ja katsotaan mitä nyt käytännössä tulee tapahtumaan. Jänskättää :shifty:
A house is not a home when I'm alone here....

hypophrenia

hypophrenia
Viestimäärä: 1231

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Torstaina, 12.04.2012 klo 19:54  
+
0

cada kirjoitti:

Onko kukaan koskaan muuttanut vieraalle paikkakunnalle tuntematta sieltä ketään? Ensin kuulosti hyvältä idealta, mutta nyt aloin vähän jänistämään. Kyllä mä tiedän muuttavani jos työpaikka varmistuu, mutta nyt kaipais tsemppaavia kokemuksia :shifty:


Muutin lähes 2v sitte paikkakunnalle, missä olin käyny vaan pari kertaa. En tuntenu yhtää ketää, mut uudessa koulussa tutustu kyllä jonki verran ihmisii! (sen puol vuotta minkä ehin opiskella sillosella alalla..)
Lisäks kouluu tuli tosiaa muitaki, jotka oli vieraalla paikkakunnalla eli sitäki kautta pysty verkostoitumaa ja ihmettelemää kaupunkia yhessä.
Suosittelen kyllä, jos vähänki tekee mieli! :peukku: Ainahan pääsee takasin lähtöpisteesee, jos ei sovikkaan, vaikka se saattaaki vaatia työtä ja asioitten järkkäämistä. Ite muutin lähinnä siitä syystä, että halusin pieneltä paikkakunnalta pois ja muualla oli paremmat opiskelumahollisuudet. Enkä kadu! :jjei:
"Tomorrow - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored."
(Viestiä on muokattu torstaina, 12.04.2012 klo 19:55)

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Torstaina, 12.04.2012 klo 22:24  
+
0
Miten sais videon ladattua kohtuullisen nopeasti nettiin? Ei huvittas ootella neljää tuntia :neutral:

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Torstaina, 12.04.2012 klo 22:26  
+
0
Tietääkö kukaan, saisko ennen verenluovutusta hakea apteekista Emlaa ja puuduttaa kyynärtaipeita, jos siitä olis mitään apua siihen kipuun? Se sattuu joka kerralla, tälläkin kertaa pillitin vajaa 10 minuuttia piikki kädessä. Ei siihen auta piikin korjaaminen eikä mikään, sattuu vaan. Siinä saa sit vaan purra hammasta yhteen ja koittaa pumppailla kättä. Se täti pahoitteli tänäänkin, että ei voi tehdä enempää mun avuksi. Haluaisin kuitenkin käydä luovuttamassa, kun veriryhmä on O- ja sen luovuttaminen on eritityisen tärkeää, mutta... ääh. Tää oli nyt 4. kerta, eli ei voi olla kyse siitä, että piikki olis aina vaan epäonnisen huonosti. "Tää on hankala, kun taive on kuopalla ja verisuoni vain pikkuisen sitä piikkiä isompi."

Olisi pitänyt tosta puudutuksesta jutella paikan päällä ja taidan tiedustella sitä sieltä ennen ensi kertaa, ellei joku täällä tiedä vastausta. Kyllä mä ymmärrän, ettei puudutusta saa niiden puolesta, mutta olisin valmis hoitamaan sen itse jos veri olisi sitten vielä luovutuskelpoista.
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

susan_

susan_
Viestimäärä: 64

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Perjantaina, 13.04.2012 klo 11:12  
+
0
^ jos sulla on muutenkin pienet suonet, niin Emla pienentää entisestään sitä suonta siinä. En kyllä suosittele.

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Perjantaina, 13.04.2012 klo 11:44  
+
0
Mun puhelin alkaa veteleen viimeisiään. Mulla on siis Nokia 6700 slide ja huomasin toissapäivänä että oli saanut kunnon kolhun takakanteen, järkyttävä lommo joka osuu akkuun asti. En tiedä johtuuko siitä että ylänäppäimet ei toimi ihan kunnolla, saa painaa välillä ihan tosissaan että toimii. Tarvis varmaan kaivella papereita löytyiskö takuukuittia, markantalosta tuo on tilattu mutta meneeköhän takuuseen tommosen kolhun takia? Ei varmaan mee kodin irtaimisto - vakuutukseenkaan..
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

tarun

tarun
Viestimäärä: 900

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Perjantaina, 13.04.2012 klo 12:19  
+
0
^ Mun tiätääkseni tommonen nimenomaan saattas mennä siihen kodin irtaimisto -vakuutukseen, ainakin avokin puhelimia on sieltä korvailtu. Riippuu tietty vakuutuksesta, kannattaa tsekata.
Carlos, sekarotuinen, s. 14.9.2010

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Perjantaina, 13.04.2012 klo 12:25  
+
0

susan_ kirjoitti:

^ jos sulla on muutenkin pienet suonet, niin Emla pienentää entisestään sitä suonta siinä. En kyllä suosittele.


Ai höh, okei. Kai se pitää vaan sit kärsiä joka kerta. :suru:
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Perjantaina, 13.04.2012 klo 13:03  
+
0

Destroyer kirjoitti:

Mun puhelin alkaa veteleen viimeisiään. Mulla on siis Nokia 6700 slide ja huomasin toissapäivänä että oli saanut kunnon kolhun takakanteen, järkyttävä lommo joka osuu akkuun asti. En tiedä johtuuko siitä että ylänäppäimet ei toimi ihan kunnolla, saa painaa välillä ihan tosissaan että toimii. Tarvis varmaan kaivella papereita löytyiskö takuukuittia, markantalosta tuo on tilattu mutta meneeköhän takuuseen tommosen kolhun takia? Ei varmaan mee kodin irtaimisto - vakuutukseenkaan..



Meillä meni miehen vanha puhelin kotivakuutukseen kun tippui vesiämpäriin. Kannattaa soittaa ja kysyä ainakin. Tosin laskevat sille jonkun vuosipoiston ja tietenkin sitten se omavastuun määrä on kans korvauksen määrään vaikuttava juttu. Soittaa ja kysyä kannattaa aina.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Perjantaina, 13.04.2012 klo 13:27  
+
0
Mitä tapahtuu, jos lämmittää broiskun koiven luineen mikrossa? Ts. tykkääkö se luu kyttyrää? :nauru: En jaksais perata ensin...
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Rose

Rose
Viestimäärä: 866

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Perjantaina, 13.04.2012 klo 13:33  
+
0
Kai sen nyt voi! :nauru: Kananmunaa sen sijaan ei kannata laittaa mikroon, nimim. kokemusta on.....

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Perjantaina, 13.04.2012 klo 13:44  
+
0
^Joo ton kananmunajutun tiedänkin, ja vähän sen pohjalta mietin tota luutakin... :shifty: Vaikka onhan se ihan eri asia.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Perjantaina, 13.04.2012 klo 14:35  
+
0
Mä haluun treeniliivin! Minkä merkkisiä/minkälaisia teillä on ja mikä ois hyvä? Ainakin tokoon ja rally-tokoon tulis käyttöön ehkä myös agilityyn (jos päästään porukkaan mukaan).
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

katahrin

katahrin
Viestimäärä: 168

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Perjantaina, 13.04.2012 klo 14:45  
+
0
Näkeekö jostain, että kuka on tykännyt /epätykännyt omasta youtube-videosta?

/muoks. - sain jo vastauksen tähän kysymykseen :nauru:
Kennel Atacamigor
4x venäjäntoy + kääpiöpinseri
(Viestiä on muokattu perjantaina, 13.04.2012 klo 15:45)

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Perjantaina, 13.04.2012 klo 15:02  
+
0

cada kirjoitti:

Onko kukaan koskaan muuttanut vieraalle paikkakunnalle tuntematta sieltä ketään? Ensin kuulosti hyvältä idealta, mutta nyt aloin vähän jänistämään. Kyllä mä tiedän muuttavani jos työpaikka varmistuu, mutta nyt kaipais tsemppaavia kokemuksia :shifty:



Neljä vuotta sitten muutin nimenomaan työn perässä toiselle paikkakunnalle. Viihtynyt olen vaikka paljoa uusia tuttavuuksia ei naapureiden lisäksi juuri ole tullut (en viihdy kuppiloissa, vaikka asuin 6v Töölössä). Suurin viihtyvyyden takaaja on loistavat ulkoilumaastot ja mieleinen työ ja oma ihana asunto.

Hauskinta oli tässä muutossa että mummu kyllä asuu naapuripitäjässä ja tällä puolen ollaan käyty "aina" Kukkatalosta ostamassa millon mitäkin kukkasta tuomisiksi hänelle. Eipä tullut sillon mieleen että joskus asuisin täällä Tuusulassa. Varsinkin kun oli lähellä että olisin ehtinyt hankkia asunnon Pohjois-Helsingistä, onneksi en ehtinyt kun selvisi että firma muuttaa tänne, ois voinu harmittaa:shifty:
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Perjantaina, 13.04.2012 klo 15:02  
+
0
^^Noin kolme tuntia sitten sain Hurtan Lifeguard treeniliivin (työvaatteeksi) ja voin tätä ainakin epäsuositella. Etutaskut on liian pienet ja kun ovat ns. normaalitaskut niin kuvittelisin näistä lentelevän ainakin namit herkästi ulos kun taskuissa ei ole yhtään "syvyyttä". Materiaali pitää ärsyttävää kahinaa. Lisäksi mittataulukko ei pidä paikkaansa. Otin vanhasta treeniliivistä mitat, joiden perusteella sitten tilasin Hurtan mittataulukon mukaan ja itseasiassa mitat oli lähes sentilleen samat. No, mun oikea treeniliivi menee mulla talvivaatteiden päälle ja tää Hurtta taas on just sopiva näin sisävaatteiden päällä eikä kyllä ois haitannut vaikka oisin ottanu vielä vaikka kokoa isommankin.

Ainoot pointsit annan tälle siitä, että luulen selkätaskun olevan ihan kätevä esim. patukkaa ajatellen. Ja onhan tää tietty nätti :D

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Perjantaina, 13.04.2012 klo 15:14  
+
0

Miana kirjoitti:

Mä haluun treeniliivin! Minkä merkkisiä/minkälaisia teillä on ja mikä ois hyvä? Ainakin tokoon ja rally-tokoon tulis käyttöön ehkä myös agilityyn (jos päästään porukkaan mukaan).


Mulla on tällainen (näyttäis olevan tarjouksessakin nyt). Perushyvä ja aika ohkanen. Ei liian kuuma kesällä ja talvella kevyt toppatakin päällä.
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Perjantaina, 13.04.2012 klo 15:35  
+
0
cada, komppailen muita. Itse muutin vuoden alussa Helsingistä Keravalle, en työpaikan vaan oman asunnon hankinnan vuoksi. Muuttomatkahan ei nyt sinäänsä mikään järisyttävän pitkä ollut, samalla suunnalla Suomea edelleen asun, mutta en mä täältä tunne ketään. Pari naapuria tiedän ulkonäöltä ja hyvä ystävä muutti viime viikonloppuna reilun kolmen kilsan päähän, mutta siinäpä se. Matkat on joka suuntaan pidentynyt, muttei haittaa koska oma rauha ja täydellinen pikkukotonen meni kaiken muun edelle. Itse olen kokenut tän muuton enemmänkin asennekysymyksenä. En mä kämppää olisi niin skutasta ostanut jos en sinne olisi ollut valmis muuttamaan. Rakastan omaa rauhaa minkä tuo pikkulähiö tarjoaa, mutta palvelut on kuitenkin lähellä ja junalla pääsee jos jotain ei lähialueelta saa.

Ehdottomasti suosittelen lähtemään jos vaan yhtään mieli tekee ja työ on oikeasti kiinnostava ja se mitä haluat tehdä! Kyllä sieltä aina uusia tuttavuuksia löytyy, tsemppiä! ;)
Shiba, Mori ♂
Blogi

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 52
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6330
Viestejä yhteensä545685
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään5
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265839
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 13:45)