Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 01:16

Kysy mitä vain mistä vain!

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 50

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:46  
+
0

^ Tässä kirjotus ikkunassa on tommonen painike tossa ylhäällä.. Mutta se ei toimi niin fiksusti kuin vanhalla palstalla.

öö, harjottelen.. siis ensin pitää kopioida se tekstiosa, jonka tahtoo lainata, näin ainaki nyt tein?
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:46  
+
0

Karvakamu kirjoitti:
Miten tällä uudella palstalla saa tehtyä lainauksen jonku tekstistä?


Kopioi teksti ennen Vastaa-nappulan painamista. (Eli jos joku ei tiedä, kopiointi tapahtuu "maalaamalla" kopioitava tekstinpätkä ja sitten käyttämällä näppäinyhdistelmää Ctrl + C tai vastaavasti klikkaamalla hiiren oikeaa näppäintä maalatun tekstinpätkän päällä ja valitsemalla Kopioi tai Copy. Sitten viestinkirjoitusruudussa voi painaa puhekupla-symbolia, jolla saa [quote ]-tagit viestikentään ja liitetään haluttu tekstinpätkä tagien väliin. (Jälleen rautalankamallina: Liittäminen tapahtuu näppäinyhdistelmällä Ctrl + V tai hiiren oikealla näppäimellä Liitä tai Paste.)

Minä kirjoitin itse tuohon tuon "Karvakamu kirjoitti:" muuten lainauksessa ei näyt lainatun pätkän kirjoittajaa.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:46)

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 21:14  
+
0
Tietääkö joku mitä tuosta "I'm NEVER drinking a bottle of coca-cola again after I saw this!" facebook-ryhmän takaa löytyy? Siihen kun pitää liittyä faniksi, että näkee :roll:.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 21:22  
+
0
Mä mietin ihan samaa, mutten uskaltanut liittyä. :D
Siellä kun tulee taas jotain linkkejä ja paketeita, joita kukaan ei oo oikeesti lähettänyt. *viruskammoinen*
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 22:27  
+
0
^ & ^^ Mä liityin faniksi ja yritin avata videon, mutta ei suostunut avaamaan sitä. Sen jälkeen googletin ryhmän nimen ja almighty Demi.fi osasi kertoa, että videossa kokikseen laitetaan hammas, joka sitten katoaa. Siinä oli suora linkki videoon, katsoin sen enkä nähnyt mitään uutta tai erikoista. Boring.
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 22:34  
+
0
Ai se on se..
Eikä hampaat niin vaan kokikseen häviä.. Testattu on.. :nauru:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 22:39  
+
0
Mä odotin suunnilleen jotain sellaista, mikä näyttäis, missä kaikkialla se pullo ja pullonsuu oikein kiertää ennen kuin se päätyy ihmiselle, joka hörppii limsaa suoraan pullosta. :nauru: Mutta koska sitä ei näytetty, voi hyvillä mielin ryystää jatkossakin limukat suoraan pullosta päin.
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

Loikkanen

Loikkanen
Viestimäärä: 56

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 23:06  
+
0
Kuinka kauan punaviini säilyy avatussa pullossa hyvänä?

Siis olettaen, että sitä sinne pulloon jää :nauru:

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 23:10  
+
0
^Päivän tai kaksi, sanoisin. Tyhjiöpumpun kanssa vähän pidempäänkin. Me ainakin laitetaan avatut viinipullot aina tyhjiöpumpulla pumpattuina jääkaappiin ja tällöin viini on tarvittaessa ihan hyvää vielä viikonkin päästä.

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 23:12  
+
0
^^ Luulen, että tuohon vaikuttaa se, kuinka paljon viiniä siellä pullon pohjalla on - ja onko pullo mahdollista sulkea (ja poistaa sieltä ilma). Parhaiten selvität sen maistamalla - viinihän muuttuu hapen kanssa reagoidessaan etikaksi.

edit. maddy ehtikin jo ensin
Petit Brabancon "Mökö"
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 11.04.2010 klo 23:13)

Loikkanen

Loikkanen
Viestimäärä: 56

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 23:14  
+
0
Joo, itse oon aina maistelemalla asiaa selvittänyt ja tuntuu että aika nopeasti tosiaan menee etikkaiseksi. Mutta mietin, että ei kai siinä muuta pilaantuvaa "elementtiä" ole, eli siis että sääntö on, että jos maistuu ookoolta, niin on ookoo juoda? Tuo tyhjiöpumppu, mistä sellaisen saisi ja paljonko se maksaa?

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 23:17  
+
0
^ Alkon sivuilla ainakin näkyi yksi suunnilleen 16 euroa maksava tyhjiöpumppu, mutta eiköhän niitä myydä esimerkiksi stokkalla jne.
Petit Brabancon "Mökö"

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 23:21  
+
0
Tuollaisia viinisettejä, joissa on tyhjiökorkki tai muutama sekä tyhjiöpumppu (joissakin on sitten lisäksi kaatonokka, korkkiruuvi tai muuta aiheeseen liittyvää), löytyy varmasti useimmista tavarataloissa. Itse olen nähnyt niitä ainakin Sokoksella ja Stockalla ja hintaa taitaa olla 10-20€.

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 23:24  
+
0
Kiitti selvennyksestä boxerowner!

Arvasin että jotain tuollaista siellä on. Ihan typeriä moiset ryhmät. Samaan kastiin menee kaikki "I can't believe Lady Gaga/Beyonce/Shakira/who-cares looked like this"-groupit :roll:.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Maanantaina, 12.04.2010 klo 13:22  
+
0
Onko jollain tän sivun lävistyskoruja? Kokemuksia kaipaisin, kestävätkö (värit), vai onko samaa sarjaa mitä kaupoista ostettaessa kaikki halppis korvakorut.
- nimimerkki vaihtunut -

Nakuna

Nakuna
Viestimäärä: 60

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Maanantaina, 12.04.2010 klo 13:31  
+
0
Miksi mun ja avokin koneilla ei youtube videot oo toiminut moneen päivään? Flashplayer on ok, poistin vanhan ja latasin uuden tilalle..ennen näky ilman ongelmia :neutral:
Chinese Cresteds & American Bulldog

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Maanantaina, 12.04.2010 klo 13:56  
+
0
^ Mikä käyttöjärjestelmä, mikä selain?
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Nakuna

Nakuna
Viestimäärä: 60

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Maanantaina, 12.04.2010 klo 16:31  
+
0
Windows XP ja Google Chrome
Chinese Cresteds & American Bulldog

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Maanantaina, 12.04.2010 klo 16:35  
+
0
Maddy kirjoitti:

^Päivän tai kaksi, sanoisin. Tyhjiöpumpun kanssa vähän pidempäänkin. Me ainakin laitetaan avatut viinipullot aina tyhjiöpumpulla pumpattuina jääkaappiin ja tällöin viini on tarvittaessa ihan hyvää vielä viikonkin päästä.


Minä juon viinit ihan sujuvasti vielä 3-4pvää avauksesta. Minä olen ainoa viininjuoja tässä taloudessa, joten pullo ei parissa päivässä välttämättä kulu. Tyhjiöpumppuja en ole käyttänyt, mutta kyllähän sen maistaa, jos rupeaa pahaa olemaan :)

Hamy

Hamy
Viestimäärä: 128

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Maanantaina, 12.04.2010 klo 16:48  
+
0
Nakuna: itellä oli kanssa Youtuben kanssa samoja ongelmia, mutta nyt ainakin täällä toimii taas..
*Luota siipiisi ja LENNÄ*

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545432
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.03.2024 klo 08:45)