Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 31.01.2015 klo 10:02

Kysy mitä vain mistä vain! 22

Siirry sivulle: 1 ... 49 50 51

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 22 - Tiistaina, 09.02.2016 klo 10:28  
+
0
^ Koska internet? ;)
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

suibe

suibe
Viestimäärä: 1153

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 22 - Lauantaina, 13.02.2016 klo 09:56  
+
0
Enpähän uskonut tän päivän koittavan, mutta kaipaisin vinkkejä toimivista, ilmaisista ohjelmista, joilla voin nauhoittaa koirien yksinoloja seuratakseni niiden haukkumista.

Meillä on naapurustossa nyt jollain mennyt koiriin hermo. Ensin valitettiin ilmoitustaululla koirien jätöksistä pihalla (minkä ymmärrän, itseänikin ne häiritsi, koska koiran pissa-kakkapaikka ei ole lasten leikkipaikalla!) ja tänään aamulla oli ilmestynyt ilmoitustaululle nimetön (tottakai!) törkeä viesti siitä, miten koirat täällä taloyhtiössä haukkuu koko ajan ja jengi imuroikin väärään aikaan. Ihan uskomatonta! Aina naapurit olleet tosi ystävällisiä ja asiallisia, mutta viime aikoina ollut näitä nimettömiä viestejä siitä ja tästä asiasta mun makuun vähän liikaa. Haluaisin siis varmuuden vuoksi nauhoittaa, että tiedän, onko mun olettamus oikea, siis että mun koirat on päivät hiljaa. Ja jos ovat, olisi kiva, jos ohjelmaa voisi käyttää todistusaineistona, jos joku muuta väittää.

Mun koirathan joskus haukkuu, kun olen niiden kanssa kotona. Tiedän sen, puutun siihen, mutta en saa niitä täysin hiljaiseksi. Samalla lailla jokaisesta koirallisesta asunnosta tässä taloyhtiössä kuuluu silloin tällöin haukkuja, yleensä päiväsaikaan tai alkuillasta. Minusta se on verrattavissa lasten tai nuorison ääniin, joita meidän taloyhtiössä myös kuuluu. Imuroinnista valittamista en ymmärrä ollenkaan, kun ei kukaan täällä yöllä metelöi. Ja illallahan saa imuroida, se ei tietääkseni ole missään kielletty..? Mua ei haittaa palaute, kuuntelen kyllä, jos jollain on sanomista mun koirien olemisesta, mutta haluaisin palautteen kohdennettuna, asiallisena ja nimellisenä. Tommoiset anonyymit haukkumislaput on musta todella lapsellisia ja sellaisen perusteella ainakaan mun ei tee mieli edes yrittää tehdä parannusta, kun en tiedä, koskeeko meitä vai ei!

Äh, nyt kyllä ketuttaa ja kovasti!
schippn 08/2012
schippn 08/2014

Kuukio

Kuukio
Viestimäärä: 86

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 22 - Lauantaina, 13.02.2016 klo 11:27  
+
0
^äänitysohjelma audacity
"Eikö ole hauskaa, kun on joku, joka kaipaa ja odottaa joka hetki?" - Tove Jansson

Sherlock

Sherlock
Viestimäärä: 1331

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 22 - Lauantaina, 13.02.2016 klo 16:42  
+
0
Noista cerazette pillereistä vielä. Kuinka nopeasti olette huomanneet että mielialat vaihtelee? Mä oon syöny nyt vähä yli viikon ja oikeasti ei hemmetti, oon huomannu ja kaveritkin huomannu että mä kilahan aika helposti, kiihdyn 0-100 varmaan sekunnissa. Töissäkin ragesin ku en löytäny mun nimikylttiä :nauru: "Mä lyön kohta jotain s**tana" päästin suusta :shifty: Ja kaupassakin jostain ihan ihme jutuista :nauru:
Sekarotuinen - "Minni" (-06)
Welsh corgi pembroke - "Nita" (-10)

  Siirry sivulle: 1 ... 49 50 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6330
Viestejä yhteensä545686
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään6
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265840
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 14:30)