Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 13.02.2016 klo 17:25

Kysy mitä vain mistä vain! 23

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 10

Dawkes

Dawkes
Viestimäärä: 787

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 23 - Keskiviikkona, 23.03.2016 klo 18:40  
+
0
Lallimus, laitan sulle yksäriä. :)
Aina kun tuntee ikävää
tietää, että omisti jotain tärkeää.

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 23 - Keskiviikkona, 23.03.2016 klo 20:36  
+
0

Tutuli kirjoitti:



Melina, nyt ei herjannu enää mitään, sain tilauksen tehtyä ilman ongelmia! :hymy: Vaihdoin tosin Amazon UK:hon, koska tajusin, että USA:n toimituksissa menee niin kauan. UK:n Amazonissa ei ollu sitä tuotetta, minkä oisin halunnu, mut löysin vastaavan yhtä kivan. Jee, ei tartte enää stressata lahjaa! :jjei:

Muoks. Sitä piti viel kysyä, et miten voin kirjautua tuolta ulos? En läydä mistään semmosta nappia. :nauru:



Siellä oikeassa reunassa on se valikko. Sen otsikkona on "Hello [etunimi], Your account". Siihen kun viet hiiren päälle ni aukeaa valikko, jonka alin vaihtoehto on uloskirjautuminen
Ylläpitäjä

Cinderellla

Cinderellla
Viestimäärä: 1316

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 23 - Perjantaina, 25.03.2016 klo 13:44  
+
0
Heittäkääpä vinkkiä!
Ostettiin eilen uusi sohva (meille uusi). Materiaali on kangasta. Heitin heti istuin- ja selkänojatyynyjen kankaat pyykkikoneeseen. Ne kirkastui ja puhdistui huomattavasti. Nyt kaipailisin vinkkiä millä puhdistaisin tuon rungon? Meillä on ihan sysikakka käsihöyrypesuri, ei oikein vaikuttanu. Onko hyväks koettuja keinoja? Pesuaineita?
Tiibetinspanieli u 1/2005
Belgianpaimenkoira groenendael n 7/2012
Belgianpaimenkoira tervueren u 4/2014
Belgianpaimenkoira tervueren n 4/2017

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 23 - Maanantaina, 28.03.2016 klo 15:32  
+
0
^ Kärcherin tekstiilipesuri

On ollut kätevä sohvien, mattojen, istuinpehmusteiden ym puhdistukseen

Neva

Neva
Viestimäärä: 279

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 23 - Tiistaina, 05.04.2016 klo 17:04  
+
0
Tietääkö kukaan suomalaista kauppaa (nettikauppakin käy) josta sais edes suunnilleen
tämmöisiä "drinking jar" juomalaseja. Mä niin haluun. Mieluiten semmosen mihin sais kannen ja ois myös toi korva/kahva josta pitää kiinni.
lpku 02/14

tir

tir
Viestimäärä: 245

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 23 - Tiistaina, 05.04.2016 klo 17:25  
+
0
laittaa googleen hakusanaksi "juomapurkki" niin tulee joitakin vaihtoehtoja.

Neva

Neva
Viestimäärä: 279

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 23 - Tiistaina, 05.04.2016 klo 17:54  
+
0
^ Niimpä tulee! Empä keksiny ite käyttää tota hakusanaa, kiitosta! :aurinko:
edit: nnora, pitääpä käydä kahtomassa Oulun class olssonista!
lpku 02/14
(Viestiä on muokattu tiistaina, 05.04.2016 klo 21:10)

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 23 - Tiistaina, 05.04.2016 klo 20:38  
+
0
^Missäs mainoslehtisessä just vähän aika sitten törmäsin...oisko ollut ihan tyyliin Tokmanni, Claes Ohlssoni tms. Ei ollut kalliitkaan ja kahden paketissa myytiin.
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 23 - Keskiviikkona, 06.04.2016 klo 23:50  
+
0

tir kirjoitti:

laittaa googleen hakusanaksi "juomapurkki" niin tulee joitakin vaihtoehtoja.



Joo, pitäis varmaan mennä nukkumaan kun luin monta kertaa "jormapurkki" ja menin sen googlettamaankin.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 23 - Maanantaina, 11.04.2016 klo 17:08  
+
0
Kymysystä ell-todistuksista! Voinko saada todistuksen eläinlääkäriltä vuosi sitten tehdystä kastraatioleikkauksesta?

Lepon kastroinnista siis meni tieto Kennelliitolle tuossa maaliskuun lopulla samalla kun käytiin ottamassa virallisia luustokuvia (itse kastrointi on tehty helmikuussa 2015 toisella eläinklinikalla), ja nyt KoiraNetissä näkyy että Lepon kivekset olis poistettu tänä vuonna, kun laittoivat loogisesti sen päivämäärän jolloin tiedon asiasta saivat.
Noh, asianhan pystyisi helposti muuttamaan laittamalla todistus tai kuitti leikkauksesta sähköpostilla Kennelliitolle, jossa oikea päivämäärä näkyisi. Tuossa kuitissa, minkä leikkauksen jälkeen sain, näkyy vaan Lepon syntymäaika ja kutsumanimi, ja mun nimi. Ei siis rekisterinumeroa tai sirun numeroa, joten eihän se kuitti tietenkään kelpaa. Ongelma vaan tässä on se että eivät koko sirua tai rekisteritodistusta edes katsoneet leikkaavalla klinikalla tai kirjanneet mihinkään ylös, joten onkohan mulla mitään toivoa huhuilla sieltä semmosta todistusta jossa nuo tiedot näkyisi?

Eihän tuo virheellinen päivämäärä siellä varsinaisesti mun elämää pilaa, aattelin vaan aluksi että sen muuttaminen ois ollu helppo homma kun kuittikin oli mulla tallessa, mut noh. :nauru:
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 23 - Keskiviikkona, 13.04.2016 klo 08:01  
+
0
Onkos kukaan antanut bravecto punkkilääkettä koiralle? Hyviä vaiko huonoja kokemuksia?? Uskaltaako antaa ja toimiiko hyvin? Hinta? (kerro koiran koko)
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 13.04.2016 klo 08:05)

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 23 - Keskiviikkona, 13.04.2016 klo 13:04  
+
0
Mulla on ollut Bravecto käytössä kaksi kesää, koirat siperianhusky vajaa 20kg ja aussie (noina kesinä junnu, joten paino ollut... jonkun verran). Punkkeja ei lääkkeen myötä ole löytynyt, ainoat poistin viime kesänä kun lääkkeen annosta oli arviolta 2,5kk - selvästi alkoi siis teho vähentyä. Olen ollut tosi tyytyväinen, en halua käyttää pantoja ja liuokset on mun mielestä vähän riski, kun nujuavat keskenään kuitenkin. Ekana kesänä ja kesän jälkeen husky alkoi oireilla eturauhastaan, ja alkukesästä sillä todettiin anemia. Koira oli kokonaisuudessaan tosi väsynyt ja vetämätön, laihtui kamalaan kuntoon vaikka söi kuin hevonen jne. Mitään syytä ei koskaan löytynyt eikä tätä mitenkään yhdistetty Bravectoon, mutta onhan tuo lääke toki aika myrkkyä, kun punkitkin tappaan sen kolme kuukautta. Kyllä mä edelleen meinasin Bravectot täksi kesäksi hankkia (tai sitten se uusi(?), kuukauden vaikutusajalla oleva tabletti - onko kellään kokemusta?), mutta kyllähän tuo vähän pistää mietityttämään, oliko kuitenkin joku osa ja arpa silläkin...

Sufa

Sufa
Viestimäärä: 394

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 23 - Torstaina, 14.04.2016 klo 18:15  
+
0
Väinöllä oli Bravecto viime kesänä ja toimi tosi hyvin! Hintaa taisi olla joku 40-50e, tarkoitettu 20-40 kiloisille. Ei näkynyt punkkeja juuri yhtään tabletin annon jälkeen(vrt. ennen tablettia punkkeja saattoi löytyä yhden lenkin jälkeen 10...). Ajattelin tänä kesänä ottaa molemmille. Harmittaa kun en tajunnut viime viikolla Teuvon rokotuksilla pyytää reseptiä tohon, nyt pitää odottaa sit 4vk seuraavaan rokotukseen. :ttou:

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 23 - Lauantaina, 16.04.2016 klo 01:29  
+
0
Määkin aion tänä kesänä myrkyttää koirat Bravectolla. Viime kesänä mentiin vielä ihan liuoksilla, mutta nyt ajattelin ottaa tuon testiin.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Sherlock

Sherlock
Viestimäärä: 1331

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 23 - Lauantaina, 16.04.2016 klo 15:51  
+
0
Meil oli kans viime kesänä bravecto molemmilla käytössä ja samalla mennään tänäkin vuonna. Hyväksi todettu, eipä pahemmin punkkeja ollu viime kesänä, ehkä jos nyt muutama mut nekin kuolleita. Ja jos vertaa siihen, että ilman tota bravectoa punkkeja tulee joka lenkin jälkeen.
Sekarotuinen - "Minni" (-06)
Welsh corgi pembroke - "Nita" (-10)

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 23 - Tiistaina, 19.04.2016 klo 21:54  
+
0
Leikin koiran kanssa sunnuntaina ja siinä hötäkässä tökkäsin sitä vahingossa sormella silmään. Nyt silmä punoittaa ja rähmii. Oon putsaillut vedellä, mutta kuinka kauan uskaltaa katsoa ennen lääkärille menoa? Punoitus on tullut vasta tämän päivän aikana.

superlatiivi

superlatiivi
Viestimäärä: 132

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 23 - Keskiviikkona, 20.04.2016 klo 19:37  
+
0
Onko kukaan hommannu Helsingissä koiralleen lemmikkipassia lähiaikoina? Missä ja mihin hintaan? Pitäs kesän aikana hommata kahelle koiralle lemmikkipassit, rokotuksia ei oo lähiaikoina tiedossa ja kaikki hinnat mitä löydän on nimenomaan rokotukset + lemmikkipassi. :roll:

SiljaSiili

SiljaSiili
Viestimäärä: 398

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 23 - Maanantaina, 25.04.2016 klo 10:07  
+
0
Mulla lähti sormenpäästä aika ilkeästi nahat kun sormi jäi kahden kiven väliin. Siis ihan paksu kerros ihoa lähti ja koko sormenpää on nahaton. Oltiin reissussa ja auton ea pakkauksen desinfioinnilla ja laastareilla menty pari päivää, mutta se haava on vieläkin "auki". Se on vähän turhan iso pidettäväksi ilman laastaria mutta siitä erittyy koko ajan jotain, joka tarttuu laastariin eikä siihen tule mitään kunnon rupea. Mitähän sille tekisi? Mulla on kotona kaikkia voiteita, löytyy pihkasalvaa, basibactia, betadine voidetta, bebantenia... Mikähän olis paras?

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 23 - Maanantaina, 25.04.2016 klo 16:07  
+
0
^ Vetyperoksidi. Mä kuivatan sillä kaikki haavat niin itseltäni kuin koirilta. Ei maksa apteekissa paljoa.
Rise to reset the world.

SiljaSiili

SiljaSiili
Viestimäärä: 398

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 23 - Maanantaina, 25.04.2016 klo 17:03  
+
0
Tänks! Sillä tuntui nyt puhdistuvan hyvin kun ruiskulla suihkutti suoraa haavalle. Mulla oli sitä jo valmiiksi just koiralle hankittuna, hoidin sillä pienen hotspotin tuolta russelilta viime kesänä. Sipaisin vielä betadine salvaa sidetaitokseen ettei tarttuisi kiinni ja käärin hengittävämpään siteeseen tuon sormen. Yöks kun noi laastarit ei hengitä sitten yhtään.
Kasvaakohan sormenjälki samanlaisena takaisin? Tosta kuoriutui nimittäin sen verran paksu kerros...

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 10
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545431
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.03.2024 klo 07:45)