Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 13.07.2011 klo 22:34

Laihdutus- ja liikuntapulina 2

Siirry sivulle: 1 ... 32 33 34 ... 51

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Torstaina, 02.02.2012 klo 14:45  
+
0
^ Mä ainakin ajattelen kiinteydellä enemmän sitä, ettei ylimääräiset jutut hylly missään, eli ehkä lähinnä sitä että turhat rasvat on poltettu veke. Tosin, siihenhän ei sinällään kyllä pelkkä saliharjoittelu auta, vaan aerobinen liikunta. Siihen sitten oheen pienillä painoilla useita toistoja, jolloin pitäisi lihasten kiinteytyä ja kehittyy myös niiden kestävyys. Isoilla painoilla ja pienillä toistoilla pyritään kehittämään enemmän lihasmassaa, ja se on ainakin musta jotain muuta, kuin "kiinteytyminen". Tosin, naisilla ne lihakset ei kai niin helposti vaan pullahda näkyviin, ettei se niin suuri huoli ole..

Omassa ohjelmassa teen yleensä 12 toistolla neljä sarjaa sellaisilla painoilla, joilla juuri ja juuri jaksan tehdä viimeisen sarjan. Kun kaikki sarjat menee läpi "helposti", nostan painoja. Sen pitäisi auttaa jo kehittämään vähän lihaksiakin ja pääsemään "rantakuntoon". Käsittääkseni laihduttamisen ym. yhteydessä suositellaan tekemään toistoja yli 15.
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa
(Viestiä on muokattu torstaina, 02.02.2012 klo 14:48)

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Torstaina, 02.02.2012 klo 14:59  
+
0
Sitähän naiset aina pelkää, että ku alkaa treenata salilla ja tekee isoilla painoilla, niin yhtäkkiä onki ihan hullut lihakset. Sit ne hinkuttaa niillä pienillä painoilla menemään. Isot painot vaan, että niitä tuloksia alkaa oikeesti tullaki, eikä ne lihakset sieltä pullahda todellakaan miksikään valtaviksi ihan hetkes. Turha läski pois -> salitreeniä isoilla painoilla -> lihakset kasvaa -> timmimpi kroppa. Se on sitä kiinteytymistä, rasvan poistamista ja lihasten muokkaamista. Tää "kiinteytyminen" on kyllä oikeen myyttien myytti ja siitä väännetään joka paikassa :D

Kalinka kirjoitti:

Omassa ohjelmassa teen yleensä 12 toistolla neljä sarjaa sellaisilla painoilla, joilla juuri ja juuri jaksan tehdä viimeisen sarjan.

Tolleen se just tehdään :)
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future
(Viestiä on muokattu torstaina, 02.02.2012 klo 15:00)

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Torstaina, 02.02.2012 klo 15:02  
+
0
Mua ei kyllä yhtää haittaa, jos saiski vähän näkyviäki lihaksia esim. hauiksen kohdalle. Musta semmonen pieni haba on naisillaki ihan nätti.:shifty:
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


Diltsi

Diltsi
Viestimäärä: 465

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Torstaina, 02.02.2012 klo 15:20  
+
0
Kyllä minun mieleen on ehdottomasti lihaksikas kroppa, jos esim. yläkropassa ei ole lihasta, hartialinja on " roikkuva ", vaikka olisi hoikkakin.
Pyöreät olkapäät, ja timmit kädet, tykkään.
Olenkin tuumannut, että korvaan hartioissa sen mikä rintavarustuksessa puuttuu :wink:

Ja siitä pääsenkin tähän penkki projektiin, joudun tämän kuntokeskukseni ( penkki, käsipainot, voimapyörä, kuula, soutulaite ) sijottamaan pojan huoneeseen :shifty:
Autotalliin nuo on kait siirrettävä keväällä.:nauru:
(Viestiä on muokattu torstaina, 02.02.2012 klo 15:21)

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Torstaina, 02.02.2012 klo 16:01  
+
0

Kalinka kirjoitti:

^ Mä ainakin ajattelen kiinteydellä enemmän sitä, ettei ylimääräiset jutut hylly missään, eli ehkä lähinnä sitä että turhat rasvat on poltettu veke. Tosin, siihenhän ei sinällään kyllä pelkkä saliharjoittelu auta, vaan aerobinen liikunta. Siihen sitten oheen pienillä painoilla useita toistoja, jolloin pitäisi lihasten kiinteytyä ja kehittyy myös niiden kestävyys.



Kurkkaapa niitä salilla tosissaan hilluvia kundeja ja gimmoja ja tsekkaile niiden rasvaprossia. Alhaalla ovat (ja kisakuntoon mennään dieetillä) eikä ne äijät&muijat kyllä mitään juoksulenkkejä vedä. :wink: Eli kyllä se rasva vaan palaa kaiken kalorinkulutuksen seurauksena.
Olisi kiva kuulla, että mitä sille lihakselle fyysisesti tapahtuu kun se kiinteytyy. Jos se jotenkin merkittävästi eroaa kasvamisesta.

muoks. Ja ei ollut siis tarkoitettu hyökkäävästi Kalinkalle, vaan yleisesti pohdintaa!
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens
(Viestiä on muokattu torstaina, 02.02.2012 klo 16:08)

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Torstaina, 02.02.2012 klo 17:22  
+
0
Emmä oikein enää tiedä mitä yritän selittää tai miten ajattelen/ajattelin tämän homman. :nauru: "Kiinteytyminen" todellakin on aika moniulotteinen sana ja sitä käytetään vähän eri yhteyksissä. Itsekkin huomaan käyttäväni sitä vähän ristiin.. Tavallaan koen sen perusmerkitykseksi sen, että läskit saa pois, mutta silti jos puhun itseni kiinteyttämisestä, tarkoitan että olisi kiva saada vähän lihaksiakin näkymään. :mietiskel:

Koko homma ajatus on ehkä se, että ensin kulutetaan ne läskiläskit pois ja sitten vasta treenataan salilla. Mun mielestä ollakseen kiinteä, ei välttämättä tarvitse näkyviä lihaksia. Siis joo, se kiinteytyminenkin on kasvamista, mutta ei ihan samalla teholla. Todella selkeää.

Tyhmästi sanottu, ettei se laihtuminen pelkällä salilla onnistu, mutta aerobinen liikunta nyt vaan siihen ehkä on tehokkainta, jos ei ole tarkoitus mitään muskelikroppaa rakentaa vaan vain pudottaa painoa (oma näkemykseni asiasta keräämieni tietojen perusteella). Ja siis jos sitten ajatellaan, että salilla tehdään paljon toistoja pienillä painoilla, niin sehän on kestävyysharjoittelua, jolloin olettaisin sen olevan laihduttamiseen tehokkainta.

Mä en tiedä itseasiassa miten tosissaan treenaavat on kroppaansa lähteneet rakentamaan? En tiedä, miten he ovat aloittaneet treeninsä ja mistä lähtökohdista. Pitäisi varmaan katsoa sitä Jutta Gustafsbergin sarjaa, niin pääsisi jyvälle. :nauru:
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Torstaina, 02.02.2012 klo 18:19  
+
0
Nyt ois tavotteena pudottaa 3 kuukaudessa 10 kg. Eli toukokuun alkuun mennessä aion olla kesäkunnossa :kieli: Ajattelin vaan että vähennän syömistä ja teen vatsalihasliikkeitä, nostelen käsipainoja, lenkkeilyä ja muuta pientä jumppaa.
Tavoitteet on korkealla mutta niin on toivottavasti motivaatiokin. Oon nimittäin niin kyllästynyt kesähelteillä peittelemään itteäni huppareilla tai lähtemättä ollenkaan ihmisten ilmoille :roll:

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Torstaina, 02.02.2012 klo 18:55  
+
0
Kalinka, noniin nyt alan päästä jyvälle siitä, mitä ajat takaa. Mutta haluan silti muotoilla tän mun pointin vielä näin: kun katsoo esim. Biggest Loseria tai vastaavaa "tosi-läskien" laihdutusohjelmaa, heidät laitetaan kuntosalille harjoittelemaan, ja ihan selvästi omien voimiensa äärirajoille. Kävely ym. aerobinen harjoittelu näyttäisi enemmän olevan tukemaan sitä aktiivista elämäntapaa myös salipäivien välillä (mun näkemys, josta saa olla eri mieltä). Mun mielestä ne oikeasti lihavatkin laitetaan sinne rehkimään lihakset aivan turraksi siksi, että kun lihasmassa kasvaa, kasvaa energiankulutuskin, ja lisäksi lihastreeni nostaa perusaineenvaihduntaa pitkäksi aikaa vielä treenin jälkeenkin. Ja koska se kovaa puntilla treenaaminen vaan kehittää niin pirusti.
Nyt seuraava on täysin minun mielipidettäni (pohjautuen toki tutkimukseen ja kehityshistorialliseen näkökulmaan ihmisten elämästä), johon saa esittää kumoavaa todistusaineistoa, mutta minun nähdäkseni ihmisen elimistöä ei ole luotu pitkiin, keskirankkoihin liikuntasuorituksiin (esim. pitkä juoksulenkki tasaisella temmolla), ja sellaiset aiheuttavat ns. huonoa stressiä elimistössä. Tämä ei tarkoita sitä, etteikö esimerkiksi juuri pitkistä juoksulenkeistä voi nauttia, minäkin nautin ennen kovasti (viime kesän löllishaaste pilasi täysin mun juoksuinnon, enkä ole sen jälkeen käynyt YHDELLÄKÄÄN juoksulenkillä). Muttajoo, tää eksyy jo niin aiheesta että pistetään piste tähän! Piste!

Täysin eri aiheeseen: me mennään avon kanssa maanantaina InBody-mittaukseen. Jaiks. Perinteiset pelot: rasva-% 50 ja lihasmassaa 0 kg. :D Noh, katsotaan mitä tulee. Jos vaikka sitten 3-6 kk:n päästä pääsisi uudestaan ja yrittäisi tässä välissä vähän noista luvuista ensimmäistä hilata alas ja jälkimmäistä ylös.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Perjantaina, 03.02.2012 klo 21:07  
+
0
Mulla alkaa taas pikkuhiljaa vakiintumaan tää uusi ruokailumalli.

Eli päivittäin aamiaiseksi tukevasti kananmuna, pari soijamakkaraa (enemmän protskuja ja vähemmän hiilareita kuin brittimakkaroissa ?!), pala juustoa. Kreikkalaistyylistä jogurttia, pisara hunajaa, tuoreita mustikoita. Kuppi kahvia ja lasi mehua, vitamiineja. Mulla alkaa aika myöhään aina joten aamiainen on tavallaan myös lounas.

Päivälliseksi yleensä jotain salaatti/kasvispohjaista, pähkinöitä/siemeniä, sieniä ja/tai kalaa. Toisinaan kanaa tai jopa pekonia. Juomana soijamaidon seurana usein myös vettä.

Iltapalaksi kuppi vihreää teetä, luomuhunaja taas sallittu, ja jokin hedelmä. Tänään nautin vihreistä omenasiivuista ja granaattiomenasta. Huomenna mulla on paprikaa ja kurkkua dipin kanssa, sunnuntaille ananas, maanantaille viinirypäleitä.

Herkuiksi sallin tosiaan tuon luomuhunajan, kalorittoman limsan, Suomesta ajoittain saatavat salmiakit (:D) ja menin lupaamaan itselleni vielä sen jäätelön hätätapauksiin, mutta taidan tiputtaa senkin pois, koska jäätelö on vaarallista. :D Sitä menee aina niin paljon !

Huomaa kyllä että rahaa palaa ruokakauppaan noin kolmasosan enemmän, koska olen alkanut mm. jogurtin suhteen suosimaan laadukkaampaa. Mutta ei paljon haittaa, koska taas alkoholia en käytä oikeastaan enää ollenkaan, kerran kuussa ehkä.

Maha toimii taas aivan uskomattoman hyvin ja rakas ystäväni hiiva on kadonnut.

Aah.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Lauantaina, 04.02.2012 klo 11:59  
+
0
Huh, olin alkuvuoden töissä paikassa, jossa oli ruuaksi pelkkää perunaa. Ei kiesus meni hermot, neljän viikon aikana oli kahdesta makaronia, eikä kertaakaan riisiä. Ja peruna on mun mahalle se kaikkein pahin. Oon töissä päiväkodissa, joten ei siellä oikeen voinu olla ottamatta perunaa (kaivelin kyllä itelleni ne kaks pienintä sieltä) kun työhön kuuluu esimerkin antaminen ruokailussa. Maha on turvonnu ihan hulluna, paino ei onneksi ole noussu. Nyt loppu tuo pesti ja on tässä ehkä viikko väliä ennen uuden työn alkamista. Uudessa paikassa tehdään sitten ruuat itse, myös suunnitellaan ruokalista. Aion kyllä hyödyntää tuota mahdollisuutta hiukan itsekkäästi, lapsille toki tulee olemaan hyvin monipuolista ja ravitsevaa ruokaa, mutta oma ajatus olisi suunnitella semmoisia ruokia, jotta pystyisi välttelemään perunaa. Toki keittoja pitää tehdä ja perunakin on ok kerran viikossa. Leivän pupeltaminen on nyt karannu käsistä, onneksi on tullu syötyä pelkkää ruisleipää, mutta kuitenkin pitäis saaha se taas aisoihin. Mies alko ostaan itelleen leipää ku mulla ei koskaan ollu ja kun siitä tykkään niin kovasti.... Ärrinmurrin. Mulla ei ole itsehillintää yhtään!
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Maanantaina, 06.02.2012 klo 16:21  
+
0
vuosien 2010-2011 laihduin -9kg

nyt olen tänä vuonna aloittanut projektin, että josko saisin painon siihen max. 65kg. ja ennen kesää olisi mukava saavuttaa nämä tavoitteet.
nyt kuukaudessa on lähtenyt
-3kg
-4cm vyötäröltä

ruokavalion parannus ja siihen liikuntaa hyvin paljon. erilaiset jumpat, lenkkeily ja uinti on lähellä sydäntä. ja kuntosaliharjoittelu on nyt tullut ohjelmaan mukaan.

tänään olisi tiedossa spinni ja vähän lihaskuntojuttuja! :)
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Maanantaina, 06.02.2012 klo 16:25  
+
0
Mä just mietin, että kuuluisinko tähän aiheeseen ollenkaan vai en :mietiskel:
Kun Mindi tuli mulle (ihan kuin lapsesta puhuisi :D) 6kk aikana sain painoa lisää 10kg, 52kg->62kg. Ja siinä se on nyt lähes tasan 2vuotta pysynyt. Yhdet housut jäi pieniksi.
Silti en koe että mulla olisi missään läskiä liikaa, tai että olisin millään tapaa lihava, vaan hyvinkin sopusuhtainen.
Haluaisin silti olla iiiiihan pikkuruisen pienempi nimenomaan lantiolta ja reisiltä. Ja kiinteyttää sen pienenkin määrän plösöä pois/muuttaa lihakseksi.
Mutta mistä tietää miten aloittaa? Missä se "läski" oikeasti on? Reisiä kun jännittää, niin ei siitä saa kunnolla kiinni, juuri ja juuri nahkaa jää sormien väliin. Lantiolla on ne ihanat kahvat, mutta eivät mitenkään haittaa minua, vaikka mieluummin niitä ei olisi.

Eli motivaatio tehdä mitään, on huono, kun olen ihan tyytyväinen tähän, mutta olisin enemmän tyytyväinen kiinteämpään :nauru:

Jollakin samanlaista? Mistä aloitettu?

Muoks. Jotain tällaista on se oma "unelma" :)
(Viestiä on muokattu maanantaina, 06.02.2012 klo 16:29)

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Maanantaina, 06.02.2012 klo 19:06  
+
0
Onko mahdollista kuluttaa niin vähän, että vasta 1000 kalorilla päivässä alkaa laihtumista tapahtumaan? :eek: Jos syön esim 1800 kaloria (mikä taitaisi olla vielä "sallittu" määrä), niin lihon taatusti.. Onko tää nyt mahdollistakaan? :mietiskel:

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Maanantaina, 06.02.2012 klo 19:56  
+
0
Ei se oikiasti oo nuin vaikeeta. Laitat ittelle sykemittarin, joka laskee sun kalorinkulutuksen. Sitten vaan syöt vähemmän mitä olet kuluttanut --> laihdut. Mutta, tuo 1800 kaloria päivässä on kyllä aikas hurja luku. Sais kuluttaa jo aika pirusti, jos sellasilla ruokamäärillä haluais laihtua.:nauru: Jossain netissä löytyy varmasti tää laskuri, millä lasketaan, paljonko "saa" syödä päivässä, vaan joku mua fiksumpi saa sen tähän etsiä.
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Maanantaina, 06.02.2012 klo 19:59  
+
0
^ Siis oon käsittänyt että tuo 1800 olisi sellainen "sallittu" minkä voi syödä, ei liho eikä laihdu..
Nyt pitää kokeilla tuolla 1000 kalorilla ja katsella tuleeko tuloksia.

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Maanantaina, 06.02.2012 klo 20:14  
+
0
1000 kaloria on ihan liian vähän, mutta ei se peruskulutus välttämättä tosiaan tuota 1800kaloria ole. Riippuu jonkun verran siitä, minkä kokoinen olet ja varmasti sitten ne kaikkien henkilökohtaiset tekijät. Taitaa 1600kcal olla lähempänä naisen keskivertokulutusta.

Laihtuaksesi yhden kilon (rasvaa) tulee sinun kuluttaa 7000kcal, joten laihtuminen ei tosiaan tapahdu hetkessä. Jos nyt ajatelllaan vaikka tota 1600kcal keskikulutuksena tekemättä mitään niin jotta saisit viikossa kilon pois, saat syödä päivässä enintän 600kcal (+sen mitä kulutat ylimääräistä esim. liikunnalla). Yleisesti kai terveellisen laihduttamisen alarajana pidetään 1200kcal/pv.

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Maanantaina, 06.02.2012 klo 20:24  
+
0
^^ Mistäs sä tuon 1800 oot löytäny? Sehän riippuu aina ihmisen pituudesta, painosta ja kuluttamisesta, että minkä verran saa syödä, ja on siis jokaisella vähän eri luku.

Mutta, tuolla sun logiikalla mun pitäs kyllä olla jo hemmetin hoikka.:nauru: Ennen ku aloin laihistelemaan, söin n. 1400-1500 kaloria päivässä. Nyt ku katton tarkemmin mitä suuhuni pistän, menee varmaan sen 1000 kalorin molemmin puolin, enkä vieläkään oo ihan hirmuisesti laihtunut, kiinteytynyt ennemminkin liikunnan ansiosta.:hymy:
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


(Viestiä on muokattu maanantaina, 06.02.2012 klo 20:25)

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Maanantaina, 06.02.2012 klo 20:24  
+
0
weebl: jos tarkoitat lihomisella sitä, että yhtenä päivänä (tai yhtenä päivänä eri kellonaikaan) vaaka näyttääkin isompaa lukemaa kuin aikaisemmin (niin kuin purkautumisosastolla silloin kirjoitit), niin se ei ole lihomista. Se on kehon nestetasapainon vaihtelun tuomaa painon heilahtelua. Jos vedät 1000 kilokalorilla vuorokaudessa, painosi takuulla pompsahtaa ylöspäin kun sitten joskus syötkin enemmän. Ja onhan tuossa 1000 ja 1800 kcal:n välissä aika monta mahdollisuutta, esim. se aika perinteinen 1500 kcal. Mutta ihan tosi 1800 kcal on ihan normaali/hieman alakanttiin naisen ylläpitokalorimäärä. Eli pitkän päälle (ei päivän-viikon akselilla) tuskin vaan sillä lihot. Ja lisäksi enemmän kiinnittäisin huomiota ruuan laatuun. Jos syöt reilun puoli kiloa kasviksia päivässä, pysyt varmasti inhimillisissä mitoissa ja tod. näk. hieman laihdutkin jos sulla on ylimääräistä.

Me käytiin poikaystävän kanssa tosiaan tänään siellä InBody-mittauksissa ja siellä mitattiin myös puristusvoima ja hapenottokyky. Tulokset olivat muuten ok, mutta tuo puristusvoima... Voi hyväntähden. Hirvittävä häpeä. Vain 26 kg, eli sanallisessa arvostelussa "heikko". Toivottavasti voimatasot tässä kasvais.
Tässä vähän yhteenvetoa lukemista:

Paino: 51,8 kg (vaatteet päällä)
BMI: 20,5
Rasva-%: 20,8
Lihasmassa: 22,4 kg
Viskeraalirasva: 30,4 cm² (ihanteellinen)

Hapenottokyky: 47 ml/kg/min
Puristusvoima: 26 kg (heikko)
Kuntoindeksi: 1,8 (-5 - 5, hyvä)

Rasvaa mun kehossani oli kiloina vain 10,8 kg. Olin varautunut ihan törkeän paljon isompaan lukemaan ja isompaan rasvaprosenttiin, joten olo on tosi helpottunut. Lihasta saisi tulla vaikka parikin kiloa lisää. Ja voimatasot siis ehdottomasti kasvaa.

Ton InBody-mittauksen arvion mukaan mun kehoni perusaineenvaihdunta olis n. 1250 kcal, eli se mitä kuluttaisin jos vaan makaisin raatona paikallani koko vuorokauden.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens
(Viestiä on muokattu maanantaina, 06.02.2012 klo 20:26)

Raisuli

Raisuli
Viestimäärä: 115

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Maanantaina, 06.02.2012 klo 20:36  
+
0
Noniin... ensimmäinen jumppa takana pitkästä aikaa ja hyvältä tuntui. Tästä tää lähtee. Vielä kun saa patterit vaakaan niin avot!
Kotona asuu:
Welsh corgi pembroke"Minni" s.2009
Maatiaiskissa "Rölli" s.2008
Maatiaiskissa "Luna" s.2011
Welsh corgi cardigan "Väinö" s12/2012

Blogi löytyy täältä:
http://seutulanelamaa.blogspot.com/

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Maanantaina, 06.02.2012 klo 20:45  
+
0
itse huomasin, että alkuvaiheessa laihdutusta, kun söin tosi vähän, niin paino ei lähtenyt ollenkaan laskemaan. ja säästöliekillähän sitä tuli elettyä ja vielä kun liikuntaa oli ja on edelleen tosi paljon. siksipä en suuresti enää katso kalorimääriä ruuasta. vaan syön kohtuudella ja osaan jo jotenkin arvioida, että mitä kannattaa syödä ja mitenkä paljon :)

esimerkiksi tänään olen syönyt 1266 kcal, tosin toi voi heittää jonkun verran suuntaan tai toiseen. ja suositus päivälle olisi 2141 kcal (ainakin kiloklubin mukaan). liikkunut olen 1182kcal edestä (yleensä ei mene tuon tuhannen yli).
en sitten tiedä, että onko tuo ok? etenkin mietin, että syönkö liian vähän? :D
tosin paino on tippunut tasaisesti ja hyvin. ja viikonloppuina tulee vähän mässäiltyä kyllä..
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

  Siirry sivulle: 1 ... 32 33 34 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28165
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6324
Viestejä yhteensä545662
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään3
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 20.04.2024 klo 06:00)