Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 05.05.2013 klo 10:41

Laihdutus- ja liikuntapulina 6

Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 6 - Maanantaina, 03.02.2014 klo 18:07  
+
0
Meillä tuo selän asento tuntuu kulkevan suvussa. Lantion virheasentoa on ilmeisesti yks, mikä altistaa notkoselkäisyydelle eli lantio kääntyy liikaa eteen.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu maanantaina, 03.02.2014 klo 18:08)

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 6 - Maanantaina, 03.02.2014 klo 18:36  
+
0
Tänään oli sitten kuukausittaisen kuvan aika, ja täytyy kyllä sanoa että veti mielen taas aika matalaksi. Sitä kun on omasta mielestään pysynyt hyvin ruodussa ja syönyt huomattavasti järkevämmin sekä lisännyt liikuntaa, niin ainakin alitajuisesti sitä odotti ihan näkyviä tuloksia. Ja siis kun katsoin ne kuvat hetken päästä uudestaan niin kyllä niistä nyt ihan vähän jotain muutosta ehkä huomaa, mutta olin vissiin salaa toivonut että muutos olisi selvempi. Harrastaako joku muu tätä kerran kuussa kuvan ottamista, ja jos näin niin kertokaa nyt mulle ettei teilläkään ole heti näkynyt mikään fitnessbeibe vertailukuvassa?

Mietin tässä että pitäisikö kuitenkin vähän nipistää syömisistä. Mulla on sinänsä tällä nykysyönnillä ihan hyvä olo, en syö itseäni ähkytukkoon koskaan ja jaksan mukavasti kun verensokeri ei heittelehdi miten sattuu, mutta en tiedä täytyisikö annoskokoja vähän pienentää kuitenkin. Päivittäisen lämpimän ruoan annosta olen siis pienentänytkin ja korvannut osan sapuskasta kurkulla, herneillä, raejuustolla jne., mutta sitä mietin että ovatko välipalat sitten kuitenkin liian isoja.

Anniet

Anniet
Viestimäärä: 108

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 6 - Maanantaina, 03.02.2014 klo 18:37  
+
0
Täälläkin yksi lannerangan lordoosista ja ns. ratsastajan skolioosista kärsivä moi. Hyvä lihaskunto pitää selän kivuttomana, myös raskausaikoina olin suhteellisen kivuton. Selkälihakset ovatkin kaksi paksua makkaraa ja ranka on niiden välissä kuopassa. :nauru:

Yläasteikäisenä oli leikkaukseen joutuminen likellä kun hermo jäi tuossa notkossa aina ikävästi puristuksiin, mutta onneksi selvisin ilman.

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 6 - Maanantaina, 03.02.2014 klo 18:41  
+
0

Lurch kirjoitti:

Tänään oli sitten kuukausittaisen kuvan aika, ja täytyy kyllä sanoa että veti mielen taas aika matalaksi. Sitä kun on omasta mielestään pysynyt hyvin ruodussa ja syönyt huomattavasti järkevämmin sekä lisännyt liikuntaa, niin ainakin alitajuisesti sitä odotti ihan näkyviä tuloksia. Ja siis kun katsoin ne kuvat hetken päästä uudestaan niin kyllä niistä nyt ihan vähän jotain muutosta ehkä huomaa, mutta olin vissiin salaa toivonut että muutos olisi selvempi. Harrastaako joku muu tätä kerran kuussa kuvan ottamista, ja jos näin niin kertokaa nyt mulle ettei teilläkään ole heti näkynyt mikään fitnessbeibe vertailukuvassa?


Mä harrastan(/harrastin) ! tässä "näkyy" ekan kuukauden ero, eli ei juuri mitään. tähän on lisätty sitten kolmen kuukauden päästä kuva, jossa jo näkyykin eroa. Mulla ainakin aluks ruokavalion ja liikunnan vaikutus näkyi ulospäin tosi paljon heikommin, sitten kun kroppa tottui muutokseen (eikä käyttänyt kaikkea siihen "mitä hittoa tää terveellinen ruoka on?" -vammailuun) niin rupes muutos näkymään ulospäinkin.

//Ja selkävammanen ilmottautuu kans! Mulla saa kans nyrkin selän ja lattian väliin. Skolioosi todettu joskus skidinä, röntgen näytti 14 astetta, se normimittari vaan 6, joten sitä vähän jumppailtiin fyssarilla. Nykyään huomaa samantien että selkä menee ihan klesaks jos ei treenaa ollenkaan :(
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan
(Viestiä on muokattu maanantaina, 03.02.2014 klo 18:51)

hypophrenia

hypophrenia
Viestimäärä: 1231

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 6 - Maanantaina, 03.02.2014 klo 18:59  
+
0

SanttuJ kirjoitti:

Ja jos joku ihmettelee, miten notko selkä ihmisellä voi olla, niin mulla mahtuu lattialla maatessa nyrkki selän ja lattian väliin. :roll:


nipanapa kirjoitti:

!!! Mä en ole ikinä kuullut että kellään olis tää sama ongelma kuin mulla!



Jjaaa, mä kun oon luullu, että toi selän notkolla oleminen on ihan normaalia :shifty:

Ja noista letuista, ite oon tehny tämmösiä banaani-kauralettuja, ja syöny rahkan ja kanelin kanssa. Maistuu ja täyttää kyllä kivasti!
Muuten mun syömiset ja liikunnat onki ollu retuperällä viime torstaista lähtien. Hiton flunssa, voisko tää jo loppua? Tää on niin joku kosto siitä, että oon alkanu syömää terveellisemmin ja hehkuttanu sitä, miten harvoin oon enää kipeenä.. Jotain tässä on kuitenki muuttunu, kun ennen oli niiiin vaivalloista ja mukamas aikaavievää tehä jotain liikuntahommia. Nyt noina neljänä viikkona, ennen tätä flunssaa, oon tehny reippaasti kotijumppailut ja kiinnostunu ruoanlaitostakin ihan erilailla. En malttais oottaa, että tää flunssa on ohi ja olo palautuis normaaliks.
"Tomorrow - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored."
(Viestiä on muokattu maanantaina, 03.02.2014 klo 19:01)

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 6 - Maanantaina, 03.02.2014 klo 19:16  
+
0
Joo kiitti vaan, nyt tein jälkiruuaksi rahka-kookos-banaanilettuja, mistä tuli lopulta vaan kyllä iso kasa letun paloja kun ei oikein pysynyt kasassa. Päätin siis kasata lettupalat pinoon ja väleihin laitoin mustaviinimarjoja, kookoshiutaleita ja vähän hunajaa. Olipa hyvää. :cool: Vaikka otinkin vaan pienen palan lettukasasta.

Kohta talven ensimmäiselle juoksulenkille (lue: talvi=lunta maassa), katsotaan miten lenkkari kulkee tuolla loskassa. :nauru:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 6 - Maanantaina, 03.02.2014 klo 19:46  
+
0
Minäkin otan joka kuun alussa kuvat itsestä, parin viikon päästä olisi tarkoitus ottaa seuraavat kuvat :hymy:

Tänään olisi tiedossa vatsa -ja selkälihastreeni, huomenna pitkä lenkki, keskiviikkona salille ja lauantaina ajattelin ostaa päiväpassin ladylinelle ja käydä spinnissä, rvpssä ja venyttelyssä. Sunnuntaina sitten uimaan! Mukava suunnitella viikon liikunnat etukäteen, niin ne tulee paremmin tehtyä :)
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

  Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545432
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.03.2024 klo 10:00)