Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 03.02.2014 klo 19:56

Laihdutus- ja liikuntapulina 7

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 40

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Tiistaina, 04.02.2014 klo 15:12  
+
0

BaeLiana kirjoitti:


Hoh, ehkä toi kuva on vähän epäedullinen, mutta kun mun mielestä noi reidet näyttävät muuhun kroppaan suhteutettuna hassuilta. Onhan siinä kroppa kuosissa ja jäntevä, mutta lihaksiston ollessa noin iso reisissä mutta lantionseudun ollessa noin pieni, näyttävät noi jalat jotenkin irtonaisilta :shifty:

No kokonaisuudesta en pahemmin välitä itekään, yläkroppa on mun mielestä vähän liian poikamainen. Keskityn pelkästään siis noiden jalkojen ihailuun :hymy:
never regret something that once made you smile

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Tiistaina, 04.02.2014 klo 15:32  
+
0
Mä taas en missään nimessä haluaisi tuollaisia jalkoja ja vaikkei kuvasta sitä näekään enkä voi varmuudella tietää, mutta voisin olettaa myös että hänellä on semmonen tosi pyöreä peppu mistä en itse siitäkään tykkää, mutta mikä kai on se fitness ihmisten tavoite. Siis tälläinen, tosin tuossa se ei vielä oo ihan niin iso mitä se (minun mielestäni) pahimmillaan voi olla. Vaikkei tuo before-kuvakaan mikään oma ihanne ole, niin musta on ihan täysmysteeri miksi joku Kardashianin/Beyoncen/J.Lo:n pylly on parasta :D Mulla meni viime viikolla kokonaan kahvakuulatunti siihen, kun mietin etten tahtoisi itse sellaista pyllyä kuin meidän ohjaajalla, jonka taas tiedän tehneen varmasti kovasti hommia sen hankkimiseksi.. :nolo:

Tuon linkitetyn tytön yläkroppa taas on musta ihan kiva, omaan makuun turhan lihaksikas kun tykkään enemmänkin kiinteästä kropasta kuin varsinaisesti lihaksikkaasta. Mutta voi kyllä olla, että tuollekin tytölle luo varjo vähän ylimääräistä lihasta.

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Tiistaina, 04.02.2014 klo 16:14  
+
0

eetla kirjoitti:

Eli jos ylipainoa on, ei pelkkä haave kiinteytyä, niin kyllä se puntarikin kertoo. Jos lähdetään vaan hakemaan lisää lihasmassaa niin silloin ei järkeä siihen puntariin ole kivutakaan, koska toiveenahan on pikemminkin noususuhdanne siinä tapauksessa.


Mullahan ei ole koskaan ollut ylipainoa ja olen tälläkin hetkellä painoindeksien mukaan normaalipainoinen, mutta ihan rehellisesti löysää läskiä on sen verran että sen toivoisin kyllä haihtuvan. Painoa siis on tarkoitus pudottaa ja kiinteytyä, eli oikaista vetelä ruotonsa takaisin raiteille. Mitään varsinaista hervottoman lihasmassan hankkimista mulla ei ole tavoitteena (koska kuten olen jo aiemminkin sanonut, olen johonkin tosimieliseen fitnesstouhuun aivan liian laiska), mutta jonkin verran se saisi kasvaa toki. Se vain ei tosin ilmeisesti ole kovinkaan mahdollista samalla kun laihduttaa.

Kondo

Kondo
Viestimäärä: 363

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Tiistaina, 04.02.2014 klo 16:46  
+
0
^ On se erityisesti alkuvaiheessa ja silloin, kun henkilöllä on ollut pidempään taukoa liikunnasta tai ei ole sitä juurikaan aikaisemmin harrastanut. Sitten tulee ns. stoppi ja joutuu taas tekemään lihaksien saamiseksi enemmän töitä ja taas syödä enemmän, että niillä lihaksilla on jotain mistä kasvaa. Näin yksinkertaistettuna.

Ainiin, Beyoncen ja kumppanien pyllyissä on sen lihaksen lisäksi aikamoinen määrä sitä laardia, joka osaltaan vaikuttaa siihen, että ne on niin isoja. Ja geeneistä riippuu paljon se takamuksen muoto, että miten se rasva kroppaan asettuu.
WeCoCaN
WeCoCaU
(Viestiä on muokattu tiistaina, 04.02.2014 klo 16:49)

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Tiistaina, 04.02.2014 klo 19:03  
+
0

Kondo kirjoitti:

^ On se erityisesti alkuvaiheessa ja silloin, kun henkilöllä on ollut pidempään taukoa liikunnasta tai ei ole sitä juurikaan aikaisemmin harrastanut.


Mutta minkä verran sitä kehitystä sitten voi tapahtua (toki nämä ovat yksilöllisiä juttuja enkä nyt oletakaan että pystyt sieltä heittämään minun maksimihauiksenympärykseni tällä ruojavaliolla, mutta noin suurinpiirtein)? Eli siis lähinnä että kuinka näkyviä lihaksia on mahdollista saada vaikka samalla polttelee läskiä? Hirveän helppo kysymys, eikö? :nauru: Tokihan se rasvan määrä kropassa vaikuttaa siihen että kuinka hyvin lihakset erottuvat.

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Tiistaina, 04.02.2014 klo 19:21  
+
0
keimu, millanen peppu sinun unelma sitten ois? Tosi jännä kuulla, en ole koskaan aiemmin kuullut, että jonkun mielestä kahdesta pyöreästä pakarasta koostuva ei olisi se esteettisesti miellyttävin persus.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Tiistaina, 04.02.2014 klo 20:31  
+
0
Piti vielä sanomani että mähän oon kanssa BMIltäni normaali (ainakin tällä hetkellä) :nauru: mutta on tässä silti vielä ihan kilojakin karistella. Eli kyllä se puntari suuntaa antaa. Tosin samoin antaa housunkaulus ja muut tiukemmat vaatteet.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Tiistaina, 04.02.2014 klo 20:38  
+
0
^Mä mietin ihan samaa, mutta en sitten jotenkin kehdannut kysyä :nolo: Mulla on suhteessa muuhun kroppaan hivenen leveä lantio (jota pienet tissit vielä vähän korostaa), ja sitä aina välillä turhamaisuuttani avolle hajoilen. Avo jaksaa aina muistuttaa mua, että ei se koko vaan muoto. Mulla on siis vähän tuollainen J.Lo tyyppinen pyöreä latinopersaus, ja kuulemma kokoa huomattavasti tärkeämpi asia miesten mielestä on pyöreä muoto. Ei sillä että mä muiden miesten mielipiteistä välittäisin ja tuskin nyt kuitenkaan kaikilla maailman miehillä on sama takamusmaku :nauru: mutta noin niinkuin rankasti yleistäen.

muoks. innnan pohdintaa siis jatkoin
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012
(Viestiä on muokattu tiistaina, 04.02.2014 klo 20:39)

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Tiistaina, 04.02.2014 klo 21:24  
+
0

innna kirjoitti:

keimu, millanen peppu sinun unelma sitten ois? Tosi jännä kuulla, en ole koskaan aiemmin kuullut, että jonkun mielestä kahdesta pyöreästä pakarasta koostuva ei olisi se esteettisesti miellyttävin persus.



innna, ei se niinkään oo se kaksi pyöreää pakaraa vaan nimenomaan enemmän semmoinen Kardashian ilmiö, semmonen överipyöreä, joka mielestäni on nyt muodissa. Tää on ehkä enemmän sitä osastoa kun taas tässä on enemmän semmonen luonnollinen pylly. Eiköhän tuokin tyttö siis jotain persauksensa eteen tee, mutta noin niinkuin periaatteessa :nauru:

Ja siis toki tuommonen himotreenattu persauskin ihan hyvältä mun silmään näyttää, mutta mä en nimenomaan ymmärrä, miksi kukaan tahtoisi tehdä semmoisen persauksen eteen hiivatisti töitä kun ei niitä tuloksia tosiaan ilmaiseksi tule tai ihan parilla kyykyllä aikaan saada. Voi myös olla, että sillä on jotain tekemistä asian kanssa etten itse ole koskaan erityisemmin tykännyt omasta pyllystäni, joka on juurikin semmoinen ulkoneva. Mulla ei ole niinkään leveät lantiot vaan mulla on ns. pituussuunnassa iso pylly sekä "paksu" pylly kun mun oma ihanne on nimenomaan pieni pylly, jossa toki muotoa kuitenkin saa olla.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Tiistaina, 04.02.2014 klo 23:01  
+
0
Mä taas tykkään että ON perse (kunhan se siis on treenattu eikä mitään läskiä). Yritän hirveellä työllä saada omastakin pepusta vaan isomman ja pyöreämmän.

Joku tällänen peppu on :peukku: Pakko laittaatääkin ku on niin perfect. Mä muutun lesboksi.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu tiistaina, 04.02.2014 klo 23:01)

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Tiistaina, 04.02.2014 klo 23:04  
+
0
^ Aa. Tossa sun linkkaamassa luonnonpyllyssä on ehkä se, miksen voi esim. omalle kohdalleni ajatella, on se, että tuommoinen toimii minusta vain hyvin hoikassa varressa, jota (myönnettään ihan suorilta) mulla ei tule koskaan enää olemaan. Isot pakaralihakset taas voi minkäkokoinen vaan hankkia. :D Kun jaksaa nähdä vaivaa.
Itsehän olen asian suhteen niinkin turhamainen, että nyt kun noiden muiden harrastusten takia salille ei tunnu jäävän aikaa kuin kerran viikkoon, treenaan siellä aina tohon persiiseen ja takareisiin keskittyen.

Nyt kun tuli näistä ihanteista ym, puhetta, niin mua ärsyttää ihan sikana mun jotenkin polvista ulospäin kääntyvät kintut. Jos seison yhtään jalat levällään, niin näyttää mun kintut siltä, kuin olisivat painoni alla lähteneet pettämään alta (niin kuin monilla reippaasti ylipainoisilla on käyny). Suorat kintut ois todella jees! Esim. tässä jättiläismäisessä kuvassa näkyy aika hyvin mitä tarkoitan. Parempi ois pitää jalat vaan tiukasti vierekkäin.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Kondo

Kondo
Viestimäärä: 363

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Tiistaina, 04.02.2014 klo 23:12  
+
0
^Mulla on just tollanen persaus mikä tossa keimu:n ekassa kuvassa, hehhe.

Lurch kirjoitti:

Mutta minkä verran sitä kehitystä sitten voi tapahtua (toki nämä ovat yksilöllisiä juttuja enkä nyt oletakaan että pystyt sieltä heittämään minun maksimihauiksenympärykseni tällä ruojavaliolla, mutta noin suurinpiirtein)? Eli siis lähinnä että kuinka näkyviä lihaksia on mahdollista saada vaikka samalla polttelee läskiä? Hirveän helppo kysymys, eikö? :nauru: Tokihan se rasvan määrä kropassa vaikuttaa siihen että kuinka hyvin lihakset erottuvat.



Joo, helpon pistit :nauru: Mitähän tähän sanoisi.

Alussa tulokset nousee jo sillä, että lihakset oppii liikeradat eli ns. hermotus paranee. Riippuu todella paljon treenistä, kuinka hyvin niitä lihaksia saa esiin. Enemminkin puhuisin sellaisesta jäntevämmästä olemuksesta, joka tulee liikunnan, ja erityisesti lihaskuntoa kasvattavan liikunnan myötä. Erottuvuus riippuu juuri siitä rasvan määrästä, mikä niiden lihasten päällä on. Tietysti ne lihakset muokkautuu ihan samalla lailla siellä rasvan alla. Mutta näkyviä tuloksia tulee varmasti, parhaiten sen eron huomaa juuri niistä itsestään otetuista kuvista. Puolessa vuodessa tulee jo huima ero entiseen.

En siis kyllä osaa vastata kysymyksiisi muuta kuin, että tulee, mutta se vie aikaa ja vaatii treeniä treenin perään. Ota vaikka hauiksesta/jaloista/tai mistä haluat, joku pullistelukuva, niin siitä sen näkee ainakin konkreettisesti! :nauru:
WeCoCaN
WeCoCaU
(Viestiä on muokattu tiistaina, 04.02.2014 klo 23:13)

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Keskiviikkona, 05.02.2014 klo 07:56  
+
0
Meillä oli täällä miehen kanssa pyllymaraton eilen illalla kun jäi itseäni ihan mietityttämään, oonko mä taas kerran poikkeava ihanteiltani mutta tuo oma mies oli ihan samaa mieltä kanssani eikä hänenkään mielestään kumpikaan noista linkittämistäni "isoista pyllyistä" ole hyvä pylly :nauru: Ei sillä, kateltiin ehkä joku viitisen sataa kuvaa googlen kuvahausta ennen kuin herra löysi sieltä pyllyn, jolle voi antaa arvosanan "hyvä pylly".

Mutta innna tosiaan, mun ihannehan (huom! ei oma tavoite!) on hoikka ja ylipäätään pieni kokoinen nainen. En ylipäätään ihannoi lihaksikasta kroppaa (edes miehillä) vaan kiinteää kroppaa.

MUOKS. Niin siis toki tuossa mun ekana linkittämässä before-after kuvassa parempi pylly minunkin mielestäni siis on se treenattu, mutta se oma ihanne löytyy sieltä jostain in-between vaiheesta :hymy:
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 05.02.2014 klo 07:59)

ooa

ooa
Viestimäärä: 780

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Keskiviikkona, 05.02.2014 klo 09:46  
+
0
Ai kauhee. Me otettiin eilen miehen kanssa motivaatiokuvat kauniista valkoisista vartaloistamme ja aikalailla se todellisuus iski päin pläsiä. Tehtiin myös strategisia mittauksia ja taulukoitiin ne. Kumpikin ollaan normaalipainoisia, mutta tohon keskivartaloon aika hyvin tavara jämähtää. Mulla tuli raskaudessa 16kg lisää, ja niistä on jäljellä ehkä max. 3 kg. Sen enempää ei periaatteessa tarvis laihtuakkaan, mutta lihakset keskivartaloon tarvis keräillä jostain takas. Vanhat vaatteet mahtuu päälle, mutta täytyy tunnustaa, että kyllä noista kahvoista saa aika hyvin kiinni. Oispa kiva joskus puolenvuoden päästä katella ylpeydellä ennen ja jälkeen kuvia. Puntaria ei muuten ole meilläkään, olisin sen päällä pomppimassa ensimmäiseksi aamulla ja viimeiseksi illalla, mun suhde ruokaan ei muutenkaan ole kovin hyvä, ja puntarin kanssa se varmaan huononis ennestään.
Mulla häviäis varmaan aika helpolla noi kilot jos jättäisin kolan litkimisen pois, mutta kun emmä ehkä oikeesti halua, niin terveellistä kuin se olisikin :roll: Mikä mun pahe sitten olisi..

Motivaatio kyllä kasvoi ja tänään jumpat tehostuu, kuntotesti kutsuu!
Shibatrio <3

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Keskiviikkona, 05.02.2014 klo 09:54  
+
0
Kiitoksia Kondolle vastauksesta, järkeviä onnistuit puhumaan vaikka kysymys olikin ihan älytön. :nauru:

Kondo kirjoitti:

Ota vaikka hauiksesta/jaloista/tai mistä haluat, joku pullistelukuva, niin siitä sen näkee ainakin konkreettisesti! :nauru:


Periaatteessahan tuon voisi tehdä, mutta en tiedä pitäisikö mulla käytännössä pokka. :shifty: Viihdyn aikalailla paremmin kameran toisella puolella, ja on tarpeeksi tekemistä seisoa läskeineen alusvaatteissa tekemättä mitään kun mies ottaa sen kuvan kerran kuussa. Tuntuu aika kiusalliselta ajatukselta että siinä pitäisi ruveta vielä pullistelemaan, hah.

Ihana persauskeskustelu täällä! Mulla ei taida olla mielessä mitään tiettyä ihannehanuria, mutta kyllä semmoiset kyykkypyllyt tietysti näyttävät hyvältä ainakin. Joku ihan lanttaperse, tai sitten semmoinen aivan valtava joka näyttää siltä että housuihin on tungettu pari säkkituolia, ovat ehkä pahimmat. Tai sitten sellainen tosi leveä mutta litteä.
Niistä itsestäni otetuista kuvista, joista tuossa aiemmin voivottelin, huomasin kaikkein selkeimmin muutoksen takalistossani. Takaapäin otettua kuvaa ei kylläkään ole, mutta sivusta näytti siltä että muoto on muuttunut. Ei se mies siis ehkä ihan soopaa puhunut kun sanoi että se on kiinteytynyt.

keimu kirjoitti:

Meillä oli täällä miehen kanssa pyllymaraton eilen illalla


No siinä mahtoi palaa kaloreita! :peukku:

Kättä poloveen.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Keskiviikkona, 05.02.2014 klo 10:01  
+
0
käväisin tänään salilla ja tein ihan huipun jalkatreenin :hymy:

oon vaan niin huono tekemään ylä -ja keskivartaloa.. voisin jyystää alakroppaa vaikka kaksikin kertaa viikossa (ja hyvällä lykyllä jos aikaa ja jaksamista on niin niin teenkin), mutta muu kroppa on niin kamalaa pakkopullaa. joten oonkin jättänyt sen aikalailla tekemättä ja teen ehkä hauikset ja ojentajat yhdellä liikkeellä per lihas :shifty:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Keskiviikkona, 05.02.2014 klo 10:10  
+
0
^^Voi kuule, tietäsit vaan :lallati:

Ei vaan, mä kulutin eilen kaloreita Dance ABS tunnilla ja koska tänään en oo ihan invalidi niin vissiin pakko hyväksyä etten voi enää noita rankempia lihaskuntotunteja tehdä edes kevennetysti vaan pitää keskittyä tähän aerobiseen puoleen. Mulla on ollut meinaan selkä ja jalat ihan paskana viime viikkoina lihaskuntotuntien jälkeen mutta nyt vaikuttais, että ollaan vaan silleen normaalisti vähän hellänä. En tiedä kerääkö noi lihaskuntotunnit sit niin paljon nestettä kroppaan/lihakseen, joka ei vaavan takia jotenkin normaalisti poistu että se tekee elämästä helvettiä. Viime viikollakin väänsin itkua kaks päivää treenien jälkeen kotona kun mun jalat oli niin turpeena ja kipeenä vaikkei tosiaankaan nyt ollut mitenkään erityisen rankat treenit enkä esim. kyykätä voi tällä hetkellä kuin ihan minimaalisin liikerajoin muutenkaan kun sattuu selkään, sattuu lonkkiin/lantioalueelle ja polviin.

Noi Dance tunnit on kyllä kivoja vaikkeivät varmasti ole sitä tehokkainta liikuntaa, harmi ettei ne ole vakituiseen lukkarissa vaan niitä on aina silloin tällöin.

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Keskiviikkona, 05.02.2014 klo 10:14  
+
0
Oonkohan mä vähemmistöä joka VIHAA jalkapäivää? :F voisin ikuisesti tehä selkä-hauis päiviä, mut jalkapäivinä vitkuttelen salille lähtöä ja esim askel-/yhen jalankyykyt on mulle ehkä hirveintä ikinä. Jalkaprässi nykyään on jo ihan kiva.

Asiaan toki vaikuttaa toi pari vuotta sitten rikki mennyt polvi jota saa olla kokoajan varomassa ja silti se tuppaa seuraavana päivänä vihotella.
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Keskiviikkona, 05.02.2014 klo 10:19  
+
0
Tokyo, minä vihaan myös jalkapäivää. Oletettavasti myöskin siitä samasta syystä, että kun on jalkojen kanssa ongelmaa niin eihän se kivaa ole. Lisäksi mä itseasiassa olen ihan tyytyväinen omiin jalkoihini, joten kun en koe niitä ongelmakohdaksi niin ei niihin oo motivaatiotakaan. Ainoa kohta, johon oon tyytymätön omissa jaloissani on tossa ihan reiden yläosassa ehkä n. 10-15cm nivusesta, johon jostain syystä kertyy itsellä rasvaa hyvin paikaillisesti. Se taas on sellainen ongelma, jota ei ratkaista yhtään millään, siinä tulee aina olemaan suhteessa enemmän rasvaa kuin muualla joka tapauksessa.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Keskiviikkona, 05.02.2014 klo 10:24  
+
0
mä itse oon aina tykännyt mun jaloista ja takalistosta ja sen takia tykkään jotenkin panostaa vielä jalkapäiviin enemmän :hymy: ja salilla tämä ohjelma on yleensä lemppari

jalkaprässi (makuulteen, ylöspäin työntäen, kahdella eri asennolla :love:) - 60kg
pohkeet - 30kg
etureidet laitteessa - 20kg
takareidet laitteessa - 20kg
lantionnostot 20kg
askelkyykkykävelyä - 10kg

kyykkyjä pitäisi alkaa hioa, mutta pelottaa että siinä paukahtaa polvi jotenkin, joten oon jalkaprässin kokenut turvallisemmaksi. pitäisi metsästää jostain tuohon vielä pari lisäliikettä, että saisi poltetta vielä kunnolla lisää :hymy:

//kickbackiä alataljassa olen miettinyt ja sumokyykkyä myös. samoin yhdellä jalalla penkille nousua. jospa alkaisi kehittelemään näistä kaikista jotain kivaa :hymy:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 05.02.2014 klo 10:29)

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 40
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28166
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6324
Viestejä yhteensä545663
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 20.04.2024 klo 09:15)