Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 03.02.2014 klo 19:56

Laihdutus- ja liikuntapulina 7

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 40

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Torstaina, 06.02.2014 klo 11:56  
+
0
Nyrkkeily on oikeesti ihan huikeen hyvää vatsalihastreeniäkin!
never regret something that once made you smile

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Torstaina, 06.02.2014 klo 12:16  
+
0

Lurch kirjoitti:

SanttuJ, kuinka pitkä olet? Mietin vaan kun tuossa 74kg kuvassakaan ei näy mitään makkaroita tai muutenkaan et näytä paksulta, ja minun 175 cm pituudessani tuo paino (painan/painoin siis about tuon verran) näkyy kyllä jo pötsissä hyvinkin.



Piti jo aikaisemmin kysyä että ilmeisesti sä kuitenki olet käynyt vaakalla kun tiiä että paljonko painat ja mikä BMI sulla on, kun olin siinä käsityksessä ettet ole puntarilla käynyt lainkaan. Luultavasti punttisaleilla tms on vaakat eli jos jossain sellaisella tulee pörrättyä niin siellähän pystyy hyvin punnitsemaan, eikä tule sitä riskiä että aamulla hipsisi ensimmäisenä puntaroimaan itseään. :nauru:

Mä olen ollut jo neljättä päivää herkkulakossa. Ihan mahtava fiilis. Eilisen jumpan jälkeen vähän poltteli illalla napata lakujätskiä pakkasesta mutta niin vaan jätin ottamatta. Kaupoissakin oon käynyt ja mitään ei ole mukaan lähtenyt. Toivottavasti saan tänään särkkärireseptin niin kykenee taas pään kanssa tekemään jotain. Aksa ois tänään ja jos olo on hyvä niin ois kyllä kiva käydä vaikka pieni juoksupyrähdyskin tekemässä sen jälkeen. Mitä enemmän pysyy liikkeellä ja pois kotoa sitä vähemmän tulee syötyä ja muutenkin mielitekoja. :hymy: huomenna vois käydä vaakalla ihmettelemässä paljonko on herkkulakon alusta painoa lähtenyt. Tai nestettähän se on pääosin. Vielä kun tottuis tähän jatkuvaan kusetukseen kun vettä tulee lipitettyä useampi litra päivän aikana, ja kun muistais ettei illalla enää tankkaa ihan hirveesti niin ei tarttis kupla otassa nousta keskellä yötä vessaan. :roll:
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Torstaina, 06.02.2014 klo 15:43  
+
0

eetla kirjoitti:


Piti jo aikaisemmin kysyä että ilmeisesti sä kuitenki olet käynyt vaakalla kun tiiä että paljonko painat ja mikä BMI sulla on, kun olin siinä käsityksessä ettet ole puntarilla käynyt lainkaan.


Joo, pari viikkoa laihdutettuani iskeytyi semmoinen tilaisuus lekurilla käydessä että katsottiin samalla paino, ja sitä se näytti mitä etukäteen veikkasinkin. Tämänhetkistä painoa en sitten tarkalleen tiedäkään.
(Viestiä on muokattu torstaina, 06.02.2014 klo 15:44)

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Torstaina, 06.02.2014 klo 16:51  
+
0

Lurch kirjoitti:

What sorcery is this? :eek: Sulla on kyllä ihan unelmakroppa siinä tapauksessa, jos se noin tasaisesti onnistuu keräämään rasvan itseensä. Mulla on tuo keskivartalo ja pärstä se mihin lötkö kertyy, ei puhettakaan että joka paikka olisi yhtä paksu tai ohut. Ja siis jos minun painoni olisi suhteessa pituuteen sama kuin sinulla, niin voin sanoa suoraan että olisin ihan jäätävä läski. Sinusta ei voi puhua lähimainkaan läskinä edes noissa aloituskuvissa.

Vissiin jotain maagisia geenejä uinut liiveihin :nauru: Mullahan oli tuo paino kilon päässä merkittävästi lihavuudesta, mut siitä koskaan missään terveystarkistuksissa tai vastaavissa edes vihjastu, et pitäis pudottaa. :eitietoo: Kun ei sitä kerry vyötärölle ja kaikki arvot on ihan priimaa, niin eihän painon pudottamisesta ole terveydellistä hyötyä. Sitähän on jonkin verran tutkittu, kun painon pudottaminen ei aina ole hyväksi terveydelle. Mulla on jotain ihme "vikoja" alkanut kropasta löytymään nykyisin eli nivelet särkee herkemmin, sydämestä on löytynyt lievä sivuääni (jonka tutkimukset on toki vielä kesken) ja herkemmin tartuu flunssat. Tiedä sit, et johtuu nämä kaikki painonpudotuksesta vai alkaako tuo maaginen 30-vuotiaaksi siirtyminen jo pikkuhiljaa painamaan :shifty:

Tokya kirjoitti:

SanttuJ:n kuvat sai kyl nyt entistä suuremman kipinän alottaa nyrkkeily! :nauru: Vaikka varmasti edelleen tulis käytyä salillakin, mut kaipaan kyllä just jotain hikitreenejä joilla saa tuloksia, oppii uutta ja kehittää kroppaansa!


Hakataru kirjoitti:

Nyrkkeily on oikeesti ihan huikeen hyvää vatsalihastreeniäkin!


Kuten yllä se sanottiin, niin nyrkkeily on todellakin hyvä keskivartalon vahvistaja. Varsinki sivuttaiset vatsalihakset saa eri tavalla rääkkiä ja selästä löytää ihan uusia lihaksia. Hyvä jos saan aivopestyä ihmisiä nyrkkeilemään :enkeli:

muoks. Se piti vielä sanomani, että ainaki omalla kohdalla vatsalihasten kehitykseen on auttanut se, et kiinnittää niihin kunnolla huomiota. Nykyään jo huomaamattani "treenaan" niitä jatkuvasti. Kävellessä huolehdin siitä, et ruoto on suora ja vatsalihakset tukee sitä asentoa. Askelpituutta muuttamalla ja pitämällä korsetin tiukkana, saa varsinkin vinoihin vatsalihaksiin kivan poltteen. Kaikki liikkeet mitä tekee, ihan seisominenkin, toimii hyvänä treninä kun hakee asentoihin ja niiden vaihteluihin tehoa tiukalla vatsalla.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu torstaina, 06.02.2014 klo 19:27)

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Torstaina, 06.02.2014 klo 20:02  
+
0
^ Miksei mun vatsa näytä samalta ku sun, vaikka painoindeksikin on pari pykälää alempi ja harrastan nyrkkeilyä! :ylpea:

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Torstaina, 06.02.2014 klo 20:25  
+
0
^Jaa-a :nauru: Ne on nämä maagiset geenit :ylpea:

Täytyy kyllä olla tyytyväinen, et on tässä asiassa sentään tullut lottovoitto. Avo kulkee salilla ahkerasti ja kyllä sillä vaan tiukasti istuu se pallomaha.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Torstaina, 06.02.2014 klo 20:35  
+
0
Mulla on pituutta 158,5cm ja tässä kuvassa painoa vähän vajaa 60kg. :nauru: Mutta mulla kertyykin läski reisiin, persiiseen, vyötärölle ja alleihin. Muista osista olenkin sitten toooosi tikku. Mulla ei ole pohkeita ollenkaan ja kaula tosi kapea.

"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Torstaina, 06.02.2014 klo 20:52  
+
0
mulla on mennyt pari päivää poiketen tuosta syöntiohjeesta, mutta silti olen osannut vähän katsoa että mitä olisi fiksu syödä ja mitä jättää syömättä. hedelmiä tosin olen syönyt vähän enemmän ja tänään puolikkaan runebergintortun. mutta muuten on hyvä fiilis! :hymy:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Torstaina, 06.02.2014 klo 21:35  
+
0
^^Mä voisin kuule millon vaan ottaa tuommosen söpön pylly ja reidet. :nauru: T. Jättihanuri/turboreisi

P.s. Otin vastaavan kuvan, mut saastutetaan sillä ketjua joskus toiste :shhh:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Torstaina, 06.02.2014 klo 21:54  
+
0
SanttuJ: Näköjään ihminen himoitsee sitä, mitä ei luonnostansa saa. Vihaan mun reisiä ja luikkupersettä, joten ilmoittauduin nimittäin Bodycampin Bootycampiin eli perskämppiin, kuten kaverin kanssa tuota kauniisti nimitetään. :nauru: Haluun nimittäin sen megapyöreän persuksen ja mahasta laardit veke.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Torstaina, 06.02.2014 klo 22:57  
+
0
^Pärskämppi kuulostaa lupaavalta :nauru:

Mun toiveena on saada perse ylemmäs, kun se raato ei uhmaa tarpeeksi painovoimaa. Reidet toivottavasti vähän kapenee muutaman kilon myötä. Lihasta niissä on mun makuun ihan riittävästi, mut ei yhtään haittais jos olisivat vähemmän muhkeat. Sit ku keksis millä ihmeellä nuo rinnat sais terhakaksi. Teipillä? :nauru:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Perjantaina, 07.02.2014 klo 06:49  
+
0
Mä harkitsin kanssa tota bootycamppia, mutta on kyseisestä lafkasta vain ja ainoastaan niin huonoa sanottavaa, että en heille kyllä enää syydä latin latia.. :ylpea:

Kalorilaskurin avulla on nyt painosta hävinnyt 5%. Ekana tavoitteena pudottaa täysi kymppi, eli puolivälissä ollaan. :jjei:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Perjantaina, 07.02.2014 klo 09:12  
+
0
^Hienoa! :hymy:

Mua välil ihmetyttää noi Kiloklubin pallurat. Mul on siis eilisen kasvispallo keltasella, vaiks omasta mielestäni söin ihan kivasti kasviksia. Aamulla vähän yli 100 grammaa mansikoita, välipalalla klementiinin, ruuan kanssa melkeen 300 grammaa uunikasviksia ja viel iltapalan kera ison tomaatin ja klementiinin. Yhteensä siis semmoset 600 grammaa ja silti pallura on keltanen. :mietiskel:

Tää viikko on kyl tähän asti sujunu hyvin. Tiistaina kävin salilla ja keskiviikkona jumppasin kotona. Kummasti sitä sai motivaatiota ku katteli keskiviikkona Jutta ja puolen vuoden superdieetit. :nauru: Sunnuntaina sit vielä salille! Keskiviikkona oli kans pakko syödä yks runebergintorttu, vähän järkytyin ku tsekkasin sen kalorit netistä (paketissa ei ovelasti niitä mainittu) ja yhessä tortussa on 390 kaloria! No, kerran vuodessa on pakko saada noita "erikoisherkkuja", meinaan kyl leipoo laskiaispulliakin, se on jo perinne.
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006
(Viestiä on muokattu perjantaina, 07.02.2014 klo 09:13)

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Perjantaina, 07.02.2014 klo 09:18  
+
0
^ mitä se pallura sanoi kun klikkasit sitä?
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Perjantaina, 07.02.2014 klo 09:19  
+
0
^ mitä se pallura sanoi kun klikkasit sitä?
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Perjantaina, 07.02.2014 klo 09:30  
+
0
^Ai niit palluroita voi klikata! :eek: Kätevää! :nauru: No, sen laskelmien mukaan olin syöny kasviksia 550g ja pitäs tähdätä 600 grammaan. Sekin varmaan vaikuttaa, et söin perunattomia uunikasviksia, mut valitisin Kiloklubista vaan jonkun Finduksen uunikasvis-vaihtoehdon ja kun äsken tsekkasin, niin siinä on perunaa, jota ei lasketa kasvikseks. No, nytpä tiiän, mistä se herjaa.
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Perjantaina, 07.02.2014 klo 09:54  
+
0

SanttuJ kirjoitti:

Sit ku keksis millä ihmeellä nuo rinnat sais terhakaksi. Teipillä? :nauru:


Jos keksit niin kerro mullekin. En tosin usko että näitä kertaalleen imetettyjä ruppanoita saa enää miksikään teinitisseiksi kuin taikatempulla. Ei mulla onneksi mitkään ihan kaikkein pahimmat pajarukkaset ole, mutta aina ne voisivat paremmatkin olla. Ja sattuu olemaan se ainoa kohta kropasta josta ei tarvitsisi rasvaa lähteä, mitenhän tämän saisi hoidettua? :nauru:

Mies taas eilen puristeli meikäläistä, tällä kertaa reisiä, ja totesi että ne ovat "koventuneet." En tiedä mikä sitä vaivaa kun se näköjään tykkää tunnustella ja äimistellä mahdollisia muutoksia, koska se ei yleensä paljon kroppaa kommentoi. Se on sen verran vanha ja viisas että on ilmeisesti aiemmassa elämässään oppinut ettei se yleensä kannata. :nauru:

mercy

mercy
Viestimäärä: 125

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Perjantaina, 07.02.2014 klo 11:52  
+
0
Uusi kuntoilija ilmottautuu! Muutama kilo pudotettavana, tavoitteena litistää vatsanseutua, reisiä ja takapuolta. Tärkeintä kylläkin mulle on kohottaa kuntoa ja saada itselle hyvä olo, päästä eroon siitä järkyttävästä merimakkara-fiiliksestä, mikä tulee peiliin katsoessa.

Köhköh, mitä kikkoja teillä olis hihassa rintalihasten ja selän treenaukseen + hartiaseudun ja selän venyttelyyn? :)

Tigru

Tigru
Viestimäärä: 2736

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Perjantaina, 07.02.2014 klo 13:07  
+
0
Kävin tiistaina Bodyattackissa mikä oli kamala erhe. Se oli just niin jumppaa niin jumppaa ja ohjaaja oli varmaan karannu 80 -luvulta (nuori mies, pyöräilyshortsit joku neonvärinen urheilupaidan ja havaijilaispaidan risteytys + säärystimet ja otsapanta + yli pirteä asenne)... Klo 12.30 olin siis siellä hyppimässä ja kuuntelemassa kun ko ilmestys hihkuu teknohubbabuban tahtiin kuinka "ihanat bileet, ihanat bileet" meillä on... Lisäksi se pisti meidät hyppimään vastakkain ja "antamaan kaverille (= ventovieraalle kanssa jumppaajalle) läpsyn kun se hyppii niin hyvin" YÄK. Päätin kuitenkin antaa itselleni kuvitteellisen mitalin koska en karjunu sille mitään vastaan (pelkästään suunnittelin "eiköhän nää bileet ooo nyt nähty, kiva kiitti moi", "aika paskat bileet minusta" tms), en karannu kesken tunnin, enkä tainnu edes irvistellä. Sen piti olla jotain aloittelijoille, koordinaatiokyvyttömille sopivaa kokovartalotreeniä (!), mutta minä en pysyny kärryillä siitä mitä niillä käsillä ois pitäny tehdä kaikissa kohdissa ja toisaalta _ainoa_ paikka joka on ollu kipeä since that on pohkeet. Toisaalta ne pohkeet onkin sitten olleet siinä jamassa että suuresti mietin uskallanko tänäänkään tehdä niillä mitään oikeaa treeniä...

Arvatkaa menenkö toiste? :nauru:

Traumoja ja pohkeita olen sitten korjannu keskiviikkona hotjoogassa ja eilen Vinyasassa. Huomiselle suunnittelin Astangaa tai salilla käyntiä. Tänään en ehkä ehdi tahi jaksa (koska koirat pitää neiti H:n juoksujen tähden lenkittää erikseen ja pohkeet on edelleen kovin kipeät). Lauantain jälkeen mulla ei taas ole salikorttia ja pitäisi päättää miten mä jatkan. Ostanko uuden? Ostanko kertakortteja? Vai saisinko nyt itsestäni irti että liikkuisin enemmän ulkona? Mua jotenkin syö tosi paljon se että ulkona on nättiä ja lämmintä ja esim luistinradat ois jäässä ja kun käyn 3 kertaa viikossa salilla + kerran viikossa siellä vinyasassa niin en saa itsestäni irti koiralenkkien lisäksi muuta ulkoliikuntaa. Ja tää ois mun lempivuodenaika siihen hommaan. Hmph.

Painon pirulainen on noususuhdanteinen ollu tän viikon, mutta syytän menkkaturvotusta kun se on kerran täälläkin todettu olemassa olevaksi asiaksi.
Taigalta (poetry in motion): bedlingtoninterriereitä.

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Perjantaina, 07.02.2014 klo 13:24  
+
0

Tigru kirjoitti:

Kävin tiistaina Bodyattackissa mikä oli kamala erhe. Se oli just niin jumppaa niin jumppaa ja ohjaaja oli varmaan karannu 80 -luvulta (nuori mies, pyöräilyshortsit joku neonvärinen urheilupaidan ja havaijilaispaidan risteytys + säärystimet ja otsapanta + yli pirteä asenne)... Klo 12.30 olin siis siellä hyppimässä ja kuuntelemassa kun ko ilmestys hihkuu teknohubbabuban tahtiin kuinka "ihanat bileet, ihanat bileet" meillä on... Lisäksi se pisti meidät hyppimään vastakkain ja "antamaan kaverille (= ventovieraalle kanssa jumppaajalle) läpsyn kun se hyppii niin hyvin" YÄK.


Kiitos, tässä onkin mukava sitten purra loppupäivä alahuultaan ettei ala huutonauraa ilman mitään näkyvää syytä.

Tuo skenaario on jostain meikäläisen alkukantaisimmista painajaisista, "ihanat bileet" voi mories. En tiedä mistään bodyattackista mitään mutta se kyllä kuulostaa minun korvaani joltakin oikeasti rankalta kamppailulajin kaltaiselta ja edes hiukan katu-uskottavalta touhulta, eikä miltään neonvärisiltä setan bileiltä. Ja lisättäköön tähän että minulla ei siis todellakaan ole mitään seksuaalivähemmistöjä vastaan, mutta voinette kuvitella miltä heidän kekkereissään saattaa näyttää ja sitä kautta ymmärtää mitä tarkoitan.

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 40
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28180
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6329
Viestejä yhteensä545679
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265837
(Tilastot päivitetty viimeksi 24.04.2024 klo 10:45)