Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 18.08.2010 klo 09:37

Lapsen suusta kuultua

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 13

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Maanantaina, 15.04.2013 klo 12:20  
+
0
"Äitillä on tissit kaulassa." Meidän nuorimmainen kommentoi näin, kun olin vaihtamassa yöpaitaa päälleni.

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Maanantaina, 15.04.2013 klo 12:56  
+
0
^ Maan vetovoima on ollut sua kohtan ilmeisen armollinen.:nauru:
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Maanantaina, 15.04.2013 klo 13:03  
+
0
^Tai sitten poika tarkoitti, että ovat niin riippuvat, että ne voisi kietaista kaulan ympäri huiviksi.

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 17.04.2013 klo 09:50  
+
0
Meillä taas kolme vee kaupassa kailotti kovaan ääneen että "äiti sun tarttis ostaa uudet tissit!". Käveltiin siis alusvaateosaston ohi ja tästä se ajatus sitten kait lähti...

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 17.04.2013 klo 13:57  
+
0
Neiti 2v3kk leikki eilen illalla nukkumaan mennessä Niiskuneiti-pehmolla, laittoi sen nukkumaan viereensä, otti kettu-pehmolelun käteensä ja alkoi hakata sillä Niiskuneitiä huutaen samalla: TEITI HEJÄÄÄÄÄ, NYT ON KEVÄT!!
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

suibe

suibe
Viestimäärä: 1153

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 17.04.2013 klo 15:55  
+
0
Mulla ei ole omia mukuloita eikä valitettavasti kummilapsiakaan, mutta omia ja siskojen letkautuksia on vaikka kuinka :shifty:

Isosisko oli pottaikäisenä julistanut: "Kun mä kasvan isoksi ja opin käymään pöntöllä, mullekin kasvaa pippeli!"

Itse olin pienenä(kin) tykännyt kauheasti lauleskella, mutta laulujen sanat olivat välillä hukassa. Olin istunut olkkarin lattialla laulellen jotain Värttinän ikivanhaa biisiä, tosin mun sanoitus meni jotakuinkin näin: "Missä ne kaikki poijaat on kun minulla tekkeepi miäli" Äiti oli saanut hyvät naurut :nauru:

Äiti odotti mun pikkusiskoa, ja me isosiskon kanssa kovasti kyseltiin, miten se vauva päätyi äitin masuun. Jonkin siistityn version äiti oli sitten meille kertonut. Jonkin ajan päästä isi oli valitellut äidille, että tytöt kurkkivat, kun hän menee vessaan. Äiti oli sitten kysynyt meiltä asiasta, ja olimme kovin vakavina selittäneet, että koitamme nähdä isin pissassa vauvansiemeniä. Isosisko oli myöhemmin samaa aihetta sivutessaan kysellyt, voiko niitä vauvansiemeniä tutkia horoskoopilla (tarkoittaen tietysti mikroskooppia)

Olin pienenä vähän huono syömään. Äiti oli tehnyt ekaa kertaa pizzaa meille lapsosille. Olin pienenä suuri turtles-fani, ja pitsan nähdessäni olin tokaissut äidille: "No en kyllä syö, pizza on mutanttien ruokaa!" Toisella kertaa olin todennut, että "Jos ei syö, niin sitten on."

Siskolla oli iskenyt vatsatauti kesken ruokailun ja hän oksensi suoraan ruokalautaselle. Minä vierestä: "Hyi, tässähän menee ruokahalu!" Sisko oli sitten huolissan kysynyt äitiltä: "Tarviiko mun syödä loppuun?" Ja lautanen siis täynnä yrjöä...
schippn 08/2012
schippn 08/2014

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 17.04.2013 klo 16:56  
+
0
Lapset on kyllä mahtavia kun ei niillä ole häveliäisyyden tippaakaan :nauru:

Tuossa siskon kanssa jutellessa sisko muistutti taas minun hienosta sanomasta.
Olin potalla ollessani sitä kakkosta tehnyt ja oli ilmeisesti vähän isompi kun olin todennut siinä ähkiessä ja puhkiessä että "aivot loppuu". Niin, tuntuuhan se siellä päässä jos oikein äkistää :nauru:

ousa

ousa
Viestimäärä: 477

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 24.04.2013 klo 20:43  
+
0
Muistakaapas kaikki (nykyiset ja tulevatkin) kaksosten saajat, että toinen vauva kasvaa äidin masussa ja toinen vauva isin masussa. :paapatus:
(Näin minua valisti 5 vuotias poika. Ilmeisesti mun tiedoissa on ollut suuri aukko :nauru: )
tassun jälkiä seuraten..

Nika

Nika
Viestimäärä: 903

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 24.04.2013 klo 21:30  
+
0
Siskonpoikani (2,5v) kävi taannoin lääkärissä. Lääkärisetä oli alkanut stetoskoopilla kuuntelemaan ensin polvesta ja sitten kädestä, jotta pieni ei säikähtäisi outoa laitetta. Tähän poika oli kuitannut "Ei sieltä vaan täältä" ja nostanut paidan helmaa ylös osoittaen rintakehäänsä. :nauru:
Kääpiöpinseri Sakis 8/2009

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Torstaina, 25.04.2013 klo 08:44  
+
0
Tyttö (8v) oli eilen mukana, kun käytin isoveljeä polvilääkärissä. Lääkäri oli nuori, pitkähiuksinen ja lettipartainen mies. Jälkikäteen tyttö totesi:"Se lääkäri oli söpö setä." Ja jatkoi:" Mä en mene koskaan kenenkään kanssa naimisiin, paitsi jos sillä on pitkä tukka" Ihan kuin olisi joku toinenkin joskus noin sanonut... ja sitten kuitenkin pyörtänyt päätöksen.

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Torstaina, 25.04.2013 klo 17:55  
+
0

ousa kirjoitti:

Muistakaapas kaikki (nykyiset ja tulevatkin) kaksosten saajat, että toinen vauva kasvaa äidin masussa ja toinen vauva isin masussa. :paapatus:
(Näin minua valisti 5 vuotias poika. Ilmeisesti mun tiedoissa on ollut suuri aukko :nauru: )



Kummankohan mahassa mää oon ollu? :nauru:
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

ousa

ousa
Viestimäärä: 477

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Perjantaina, 26.04.2013 klo 20:51  
+
0
^Kannattaa ehottomasti kysyä vanhemmilta asiaa :nauru:
tassun jälkiä seuraten..

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Perjantaina, 26.04.2013 klo 22:23  
+
0
"Mä tykkään Tillistä, vaikka se on tyttö." kertoi kuopus 3,5 v. (Pojilla on joku tytöt-on-ällöjä-kausi.)
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Tiistaina, 21.05.2013 klo 13:23  
+
0
"CPI on sama kuin TPS" selitti meidän 4-v mopoasiantuntija katsellessaan isoveljen kanssa myytäviä mopoja netistä. Mahtaisiko TPS:n futisjoukkueen saada muutamalla satasella omakseen?

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Perjantaina, 24.05.2013 klo 21:40  
+
0
Siskon 8-vuotias tyttö yritti äsken houkutella mun miestä uimaan, heittämään talviturkki. Mies sanoi, ettei uskalla, kun vesi on niin kylmää ja ettei hän uinut viime kesänäkään. Tähän neiti 8-vee "no sulla sitten aika pitkä talviturkki":nauru:

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Maanantaina, 27.05.2013 klo 11:00  
+
0
Meillä tyttö ei osaa sanoa sanaa prinsessa, vaan se on pimppi. Arvatkaa mitä katseita saadaan kylillä kun tämä kaupassa näkee vaikka jonkun nuken jolla on hieno mekko päällä ja suusta kuuluu: INANA PIMPPI! :ttou: Äkkiä täytyy itse korjata perään aina, että "joo, ihana prinsessa on juu"
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Maanantaina, 27.05.2013 klo 12:10  
+
0
Nutti, ai se on se pimppijuttu, mietinkin tuossa yksi päivä facebookissa että mistähän tuo tulee. :nauru: Voi toista. :nauru:

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Tiistaina, 28.05.2013 klo 09:50  
+
0

Lurch kirjoitti:

Nutti, ai se on se pimppijuttu, mietinkin tuossa yksi päivä facebookissa että mistähän tuo tulee. :nauru: Voi toista. :nauru:



Joo, tuosta se tulee, pitää ehkä vähän korjata sinnekin, ettei tuu mitään väärinkäsityksiä..
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

unemelodie

unemelodie
Viestimäärä: 513

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Maanantaina, 10.06.2013 klo 19:14  
+
0

ousa kirjoitti:

Muistakaapas kaikki (nykyiset ja tulevatkin) kaksosten saajat, että toinen vauva kasvaa äidin masussa ja toinen vauva isin masussa. :paapatus:
(Näin minua valisti 5 vuotias poika. Ilmeisesti mun tiedoissa on ollut suuri aukko :nauru: )



Hiukan ennen kaksoisveljieni syntymää olin 5-vuotiaana tyllerönä tomerasti kysynyt äidiltäni, että "Tuleeko toinen vauva pyllystä ja toinen navasta?"
Äiti oli tähän naurahtanut, että ei. Kyllä ne molemmat "pyllystä" tulee.
Miten sitten kävikään? Synnytyksen aika koitti. Pääsin pätemään, kun toinen tuli kuin tulikin normaalia reittiä ja toinen leikkauksen voimin ns. "läheltä napaa" :nauru: .
En voi tarjota lohtua
sillä olen vain ihminen..
En voi tarjota lämpöä
sillä itsekin palelen..
ja maata astelee
varjo mustuvan taivaan
yllään yön kylmä laulu..

ousa

ousa
Viestimäärä: 477

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Maanantaina, 10.06.2013 klo 19:37  
+
0
^ Kait toinen pojista tuli sentään isästä ulos..? :nauru:
tassun jälkiä seuraten..

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 13
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6330
Viestejä yhteensä545682
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265838
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 03:30)