Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 18.08.2010 klo 09:37

Lapsen suusta kuultua

Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Maanantaina, 19.10.2015 klo 12:46  
+
0
"..anteeks?"..."Anteeks!?"..

"Jaa mitä, onko sulla joku hätä?"

"..anteeks (hätääntynyt ilme)"

"Sun kaverit on tuolla".

"Anteeks.."

"Eipä mittää..?"
(Jaha..)

Tämänaamuinen "keskustelu" erään päiväkotilapsen kanssa kun oli jo kiire koirien kanssa sisälle että pääsee töihin lähtemään, myöhässä. Homma alkoi kun olin aamukävelyllä koirien kanssa ja lähipuistoon tuli päiväkotiryhmä yhden ohjaajan kanssa, menimme suuntiimme ja tulivat sitten toisen kerran vastaan kun olin melkein kotopihassa.

"Taas toi täti!!" kuului kun menivät kauempaa ohi. No, joskus lapset huutelee, ei siinä mittää.. en pannut asialle juuri painoa vaan hoputin koiria eteenpäin.

Kohta sitten kuului tuo "anteeks" takaa ja käännyin tietenkin katsomaan että meillekö puhutaan. Siellä oli pikkupoika hätääntyneen näköisenä ja toisteli sitä sanaa. Luulin tosiaan hetken että oli eksynyt porukasta (joka oli kyllä vielä näköetäisyydellä) mutta "kuittaukseni..eipä mittään"-jälkeen kun lähin eteenpäin niin tajusin että se päiväkodin ohjaaja oli ilmeisesti käskenyt poikaa pyytämään anteeksi huuteluansa (joka nyt oli harmitonta vielä mutta onhan se hyvä että tavat on) :hymy::wink:
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina

FrozenCorpse

FrozenCorpse
Viestimäärä: 62

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Maanantaina, 08.08.2016 klo 07:45  
+
0
Siskon pojan kanssa lähti keskustelu auton veivattavista vs. sähköikkunoista keskusteluksi miksi kaikki uusi ei aina ole hyvää. Sitten se tuumaa, että "sä oot just semmone, että ennen oli kaikki paremmin!"

Mua vaa nauratti "ei kaikki, mutta moni asia kyllä":nauru::lallati:

Ilex

Ilex
Viestimäärä: 19

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Perjantaina, 03.03.2017 klo 12:55  
+
0
Haha, nää on loistavia!

Eräs sukulainen kuoli ollessani noin 5-vuotias. Kuulemma olin tästä kuullessani tokaissut äidille, että "Nyt harmittaa, kun Reetta-täti on homehtunut piloille. Mutta voidaanko silti soittaa hänelle taivaaseen?":enkeli:

Miltähän lienee äidistä tuollainen raadollinen tokaisu tuntunut... :viheltel:

  Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28161
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6321
Viestejä yhteensä545651
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265826
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 00:00)