Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 18.08.2010 klo 09:37

Lapsen suusta kuultua

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 13

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 20.04.2011 klo 13:04  
+
0
Siskon tyttö 4v. on oppinut jostain sanan "raiskata", isäni eli tytön ukki yks päivä kutitteli Elliä niin Elli huutaa suoraa kurkkua, kuitenkin hihitellen, että "ukki!!! ei saa raiskata!!!" Pieni järkytys oli kaikille kun ei aikaisemmin ollut kuullut tytsyn mitään tollaista sanovan :eek: Toivottavasti ei huutele tota missää ihmisten ilmoilla.. :shifty:
- nimimerkki vaihtunut -

Aberkios

Aberkios
Viestimäärä: 778

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 20.04.2011 klo 13:47  
+
0
Hyvän ystäväni poika oli kovin innostunut Peppi Pitkätossun henkilöistä. Kerran astuessaan äitinsä kanssa bussiin, poika tervehti kuskia iloisesti kirkkaalla pojanäänellään "Hyvää päivää herra Tossavainen"! Matkustajilla oli hauskaa.

Bussimatkan aikana ystäväni yritti harhauttaa poikaa aiheesta, turhaan. Poika lauloi Peppi-renkutusta koko matkan. Pois lähtiessään poika sanoi kuskille "hei vaan ja hyvää matkaa herra Tossavainen"!:nauru:

SiVe

SiVe
Viestimäärä: 1170

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 20.04.2011 klo 21:56  
+
0
Meillä vanhemmalta tytöltä on usein päässyt mahtavia kommentteja, mutta nyt jostain kumman syystä jokin black out. Tosin pakko sen verran mainita, että aina kun vien hänet vaikka muskariin, ja itse lähden sillä välin asioille, niin hänen on pakko tulla kovaan ääneen ovelle vielä huutelemaan: "Ja ole kiltisti sitten...!" Hän tekee tämän joka kerta, ja on siis aivan vakavissaan. Tyttö 4v.

Kerran olimme kirkossa rippijuhlissa. Siellä oli vilkkaan puoleinen poika, joka ei millään malttanut olla paikoillaan. Rippiläiset juuri lauloivat jotain, ja poika ravasi käytävää pitkin. Nuoret vanhemmat yrittivät häntä hillitä, tuloksetta. Juuri kun "kuoro" lopetti laulamasta, poika sattui kailottamaan kovaan ääneen kaikuvassa kirkossa: "Meidän isi juo paljon kaljaa!". Kyllä sai hyvät naurut :wink:
- -08 Karjalankarhukoira x samojedi/labradori-mix n. Rape

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 20.04.2011 klo 23:50  
+
0
Hajosin tälle ihan totaalisesti. Että lapset on sitten pönttöjä. :nauru:

Mie olin ite pienenä, 2-vuotiaana nassikkana ollu isän kanssa Siwassa kotimatkalla ostoksilla. Myyjä oli isän siinä maksaessa ruvennut juttelemaan jotain minulle ja olinpa tokaissut että: "Haistappa sinä paska." Olin kuulema joutunut juoksemaan kotiin isän pyörän vieressä. :shifty:

Olinpa myös tehny iskästä piirustuksen. Alhaalla lukee Syksy -97 ja mmaija ei saanut sipsejä . :nauru: Ylätekstistä ehkä saa selvää jopa, kännykkälaatu.<3 Nykyään kaikki kaverit sanoo "tymä" jos puhutaan tyhmästä, kiitos tuon. :nauru:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 20.04.2011 klo 23:55  
+
0
^"Haistappa sinä paska"!!! :nauru: ei luoja!

catja

catja
Viestimäärä: 129

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Torstaina, 21.04.2011 klo 12:11  
+
0
^^Ihana toi piirustus, kiva lataus tunnetta :nauru:

Rapido

Rapido
Viestimäärä: 299

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Torstaina, 21.04.2011 klo 21:29  
+
0
Mää itse lapsena suutuin kamalasti kun jouduin äitienpäivänä lähtemään mummille kylään. Olin sen ikänen että osasin juuri ja juuri puhua ja kävellä. Niinpä matka mummolle taittui mukavasti kävellen kun minä pidän siskon rattaista kiinni ja kävelin vaunujen vierellä samalla hokien: "Voi vi**u, voi vi**u, voi vi**u!". Ja äitiä hävetti.
X-rotu Armi 05/2013
Leonberginkoira Wanda 02/2004-10/2012

Dintti

Dintti
Viestimäärä: 260

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Perjantaina, 22.04.2011 klo 18:12  
+
0
Olin (kai) jotain 5-vuotias suunnilleen, ja meillä oli vielä lankapuhelin. Menin vastaamaan sen soidessa, ja joku mies siellä kyseli isääni. Olin sitten vaan sanonut hänelle, että ei se oo täällä, se on Helsingissä, soita sinne ja lyönyt luurin korvaan :hymy: Isäni oli siis työmatkalla Helsingissä.
Hurjaharja vm-11

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Maanantaina, 25.04.2011 klo 21:54  
+
0
Suuren surun keskellä lapsen suusta kuulee mitä ihanimpia totuuksia. Rakas Tao-vanhuksemme nukkui pois viime viikolla, ja avon tyttö oli ymmärrettävästi hyvin surullinen. Puhuttiin paljon koirien taivaasta, ja kerrottiin että siellä on kaikkea mitä koira voi toivoa: metsää, hiekkakuoppia ja uimapaikkoja, paljon kavereita jne. Tyttö lohdutti mua kertomalla että siellä se Tao vaan laskee liukumäkeä. Taivaassa on myös kiipeilytelineitä ja siellä syödään nakkeja ja ranskalaisia. Jotenkin niin ihana ja lohdullinen mielikuva, ja helpottavaa että ainakin lapsen mielessä koiralla on takuuvarmasti hyvä olla siellä taivaassa.

Iloisempiakin letkautuksiakin tuli: tyttö kertoi siskolleni kuinka Adan apina saa Adalta aina niiin kovat kyydit, ihan sikakovat kyydit :nauru: Adalla on tapana hässiä leluapinaansa, ja tyttö oli sitten tarkkaavaisena opetellut tuikitärkeää terminologiaa :nauru:

Sasha

Sasha
Viestimäärä: 773

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Maanantaina, 25.04.2011 klo 22:25  
+
0
^ Kovat kyydit :nauru:

Yks päivä olin koiran kanssa pihalla, ja joku arviolta 2v poika osoitti Nemiä ja kovaan ääneen kailotti jotta "EVONE!". Äitinsä siinä sitten pojalle korjaili, että ei se ole hevonen, vaan iso koira, mutta poika vaan kerta toisensa jälkeen toisti kovaan ääneen että "evone!" :nauru:
Dobermanninarttu Nemi (1.5.2010)
Kotikolli Väinö (18.11.1997)

maaku

maaku
Viestimäärä: 104

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Tiistaina, 26.04.2011 klo 18:09  
+
0
Tänään äidin hoitolapset (äiti on pph) puhuivat minusta kun olin keittiössä tekemässä aamupalaa: "maaku on pieni ja sievä tyttö." "maaku on lapsi. Se on vaan vähän isommanpuoleinen."
Tuo jälkimmäinen aiheutti kyllä totaalirepeämisen :nauru:
Sloughi Elmo 6/2013

tarun

tarun
Viestimäärä: 900

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 27.04.2011 klo 11:12  
+
0
Olin aamulenkillä Carloksen kanssa, kun tarhan pihan ohi kuljettaessa yksi poika kyseli multa, "Kuka ton koiran nimi on?" ja vastasin että Carlos. Toinen poika siihen huudahti, että "Mä kuulin että Lord Calmodon (? tjsp...)! Se on luuranko joka tappaa ninjoja!" Sai Carlos taas uuden lempinimen. :nauru:
Carlos, sekarotuinen, s. 14.9.2010

petuunia

petuunia
Viestimäärä: 747

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 27.04.2011 klo 12:28  
+
0
Mulla on kaks isoa mustaa koiraa ja tuo yksi 5 kiloinen pieni vaalea.
Käveltiin lenkillä yhden leikkipuiston ohi, jossa oli perhepäivähoitajia lapsiensa kanssa.
Lapsille tyypilliseen tapaan ne alkaa huutelemaan että "kattokaa koilia!!!" ja sitten suut käy vaahdossa siitä mimmosia koiria ne on ym..
Yks poika jäi keinuun kiikuttelemaan muiden juostessa leikkikentän reunalle katsomaan ja huusi keinustaan, "niin ja orava!!"
Hoitajat purskahtivat nauruun, mun hihitelessä yksinäni ja totesivat pojalle "kyllä se pienikin taitaa koira olla"

Viivi näytti siis pojan mielestä kahden ison koiran välissä ihan oravalta :nauru:

Toisen kerran yks tyttö istui äitinsä pyörän takana ja kun menivät meidän ohi, niin kertoi äidilleen "kato äiskä, koira perhe, äiti, isä ja niiden vauva"

Saattaahan se lapsesta näyttää siltä, kun on kaks isoa ja yks pieni koira, mut pisti vähän hymyilyttämään kun mietein miten noista kahdesta isosta mustasta leikatusta uroksesta saatas aikaseks tommonen vaalee pieni koira. :nauru:

kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Maanantaina, 23.05.2011 klo 21:49  
+
0
Aijai, mulla on muutama mille aina nauran uudestaan ja uudestaan!

Setä oli pienenä poikana ollut pyhäkoulussa ja opettaja oli sitten kysynyt, että tietääkö kukaan mitään Mooseksesta. Setä oli sitten kunnon poikana nostanut käden ylös ja huutanut kovaan ääneen: "Ai läski-Mooseksesta?"

Mun oma pikkusisko oli joskus alle kouluikäisenä rannalla äitipuolen ja mun toisen siskon kanssa. Telkkarista tuli siihen aikaan "Elämää ja elektroniikkaa"-mainos ja siskohan sitten totesi siinä rannalla auringossa maatessaan että "Tämä se on elämää ja erotiikkaa!"

Muoks. Muistinpas vielä tän yhden hauskan!

Oltiin koiranäyttelyssä bullien kanssa ja mulla oli fawn (=ruskea) Nuppu-bulli häkissä. Muut bullit siinä kehän laidalla olikin sitten brindlejä tai vaaleita. Kehän ohi käveli varmaan 5-vuotias pikkupoika äitinsä kanssa joka selitti kovaan ääneen kaikkea koirista. Mun kohdalla poika pysähtyi ja sen silmät oikein pyöristyi ja se osoitti häkistä kurkkivaa Nuppua ja sanoi: "Äiti katso, täällä on pieni possukin mukana!"
Pääosassa Jedi ja ne toiset.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 23.05.2011 klo 21:54)

Pdm

Pdm
Viestimäärä: 253

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Maanantaina, 23.05.2011 klo 22:25  
+
0
Meillä vanhemmat on lääkäreitä, ja erikoistuivat juuri silloin kun oltiin vanhimman pikkuveljen kanssa pahimmassa möläyttelyiässä. Oli sitten jotkut kahvittelut, ja Pdm ~4v ja velipoika ~2v olivat sattuneet törmäämään vanhempieen isoon vastaanottokalenteriin. Vakavina sitten istuttiin sohvalla ja selailtiin sivuja. Isä sitten sattui kysymään että mitäs te muksut kattelette. Kirkkain äänin olin vastannut että "Kunhan vaan tässä mietittään että millon sitä pitäs taas päivystää että saahaan rahaa." Ja vielä kun vähän tämän tapauksen jälkeen veli vilkutti isälle hyvästiksi kun lähti viemään roskapussia että "Päivystä hyvin isi!".. Oli kuulema joutunut miettimään että pitäiskö välillä päivystää vähän vähemmän ;)

Just just kouluikäisinä saatiin kanssa punaisia korvia aikaan, kun olimme ylpeinä koulutaksissa kertoneet että meillä on niin paljon kruunukorkkeja vaihdeltavaksi kun "isi juo joka viikonloppu korin kaljaa!"

Isällä oli myös tapana keksiä kaikkia juttuja ettei tarvinnut jäädä hiljaiseksi. Olinpa sitten sattunut kysymään että "Mikä mun nimi ois englanniksi?". Jotain oli pitänyt säveltää, joten niinpä allekirjoittanut oli esitellyt itsensä ulkomaisille vieraille että "My name is Summer Nose!". Tommi-niminen veli taasen esitteli itsensä aina fraasilla "TEE OO ÄMMÄT JA II!"

Kaksi nuorempaa sisarusta ovat sitten reilusti nuorempia, ja muistankin itse kun olin vahtimassa siskoa 3v ja nuorempaa veljeä, joka oli ehkä maksimissaan parikuinen sillon. Äiti oli käymässä naapurissa ja oli käskenyt laittaa kahvit tippumaan. Muksut olivat suihkuhuoneessa ja latasin kahvinkeitintä, mutta jouduin juoksemaan hirveää vauhtia takasin kun alkoi ihan järkyttävä huuto kuulumaan. Menin katsomaan niin sisko harjaa (tai voisi sanoa että "jyystää" :D) veljen päätä juuriharjalla. Kiellän että ei noin saa tehdä, niin sisko itku kurkussa toteaa että "mutta kun mie vaan aattelin vauvan parasta kun sillä on tuommosia turhia karvoja päässä!"
If there's a prize for rotten judgement, I guess I've already won that.

sbtn Lara 02/09 - 08/15.

Amos

Amos
Viestimäärä: 376

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Tiistaina, 24.05.2011 klo 12:24  
+
0
Mun anoppi on lastentarhantäti ja hän kertoi koirien taivaasta tällaisen jutun: Yksi hoitolapsista oli tullut kertomaan toisille kuinka heidän tanskandoggi oli mennyt edellisenä päivänä lääkäriin ja saanut ison piikin ja on nyt ihan oikeasti kuollut. Tähän oli toinen hoitolasista sanonut että voi miten ihanaa, heidänkin koira oli kuollut jokin aikaa sitten ja nyt niillä olisi sitten toisilleen seuraa siellä koirien taivaassa, ne voi leikkiä ja juoksennella siellä ihan miten haluavat. Tähän oli tämän tanskandogin kuolemasta ketonut tyttö tokassu: Hölmö, meijän koira on siis OIKEASTI kuollut, ei se kyllä leiki eikä juoksentele kenenkään kanssa! Ja etkö muka tiedä että monttuun ne koirat laitetaan eikä lähetetä taivaaseen!

Toiselle lapsista oli kerrottu koirien poismeno arkisen karusti, ja toiselle taas himppasen pehmeemmin.... :nauru:
Sekarotuinen Luna 06/09
R.I.P Lusifer 20.2.2006 - 5.2.2013

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Sunnuntaina, 12.06.2011 klo 22:01  
+
0
Viime kesänä olin kävelemässä inttikuteissani lomabussille, ja vastaan tuli äiti muutaman pikkupojan kanssa. Tämä nuorempi heistä katsoi mua oudosti ja melkein kohdalla huudahti äidilleen: "äiti katso, katso, naissotilas!" ja kun he olivat menneet ohi, tämä poika "kuiskasi": "osaakohan tuo ampua kun on nainen...?"

On se hyvä että naisiin löytyy luottoa... :nauru:
Shetlanninlammaskoira (05/05)



Aberkios

Aberkios
Viestimäärä: 778

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Tiistaina, 19.07.2011 klo 12:32  
+
0
Pyöräilin ajoradan reunassa olevaa, kapeaa kevyenliikenteen väylää pitkin. Jonkin matkaa edessäpäin väylälle tuli hölkkäävä nainen, jota kirittämässä oli pyöräilevä mies, noin 3-4 vuotias lapsi takaritsillään. Pyörällä liikkuvilla kaikki suojavermeet päällä.

Saavutin kyseisen joukon pian, kilautin kelloa, ja jäin pyöräilijän taakse odottamaan tämän väistymistä. Pyöräilijä löikin yllättäen "hihnat kiinni", joten olin törmätä perään. Sitten ajoin rinnalle, tarkoituksenani ohittaa pyörä. Mies hyppäsikin pyörältä alas pitkät jalat harallaan kahta puolen pyörää. Olin vähällä ajaa päin hänen koipiaan. Sitten mies päästi otteensa ohjaustangosta, jolloin etupyörä kääntyi eteeni. Sain senkin vielä väistetyksi. Katsoin pyöräilijää varmaan aika kettuuntuneen näköisenä. :mad: Tämä sanoi "sorry".

Olin menossa muutaman metrin päässä, kun kuului kirkas pikkutytön ääni: "Isi, miks sä et vaan ajanut sivuun"? Samaa ihmettelin minäkin, ja ajattelin, että oli siinä perheessä ainakin yksi fiksu! :hymy:

vevve

vevve
Viestimäärä: 658

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Tiistaina, 19.07.2011 klo 12:36  
+
0
Kysyin nuorimmalta pojaltani et mikä sun otsassa on (näin kyllä et iso-veli oli piirtänyt mustekynällä siihen sammakon väärinpäin) Tää poika pian 5 vee kahto mua ja tuhahti et "Ne on mun vesisuolet".

Tattistavaan

Tattistavaan
Viestimäärä: 740

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Tiistaina, 19.07.2011 klo 14:27  
+
0
Kaikkee sitä voi lasten suusta kuullakin... itsellä kummipojan pikkusisko juuri 6v täyttänyt känkkäränkkä prinsessa :) oli ollut tuossa isovanhemmillaan hoidossa ja sen vaari kun on pikkusen tiukempi herra ja oli komentanut sitten likkaa kun oli riehuminen jatkunut jo jonkun aikaa ni tyttö oli kädet puuskassa kattonu vaaria ja tokassu et kyllä sä olet sitte *ittumainen mies :nauru:
Owczarek Podhalanski Runo Visenna tuttavallisemmin Nalle
Pyreneittenmastiffi Mini
Keskiaasiankoira Little Freak's Dzhamal tuttavallisemmin Jallu

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 13
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään10
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 17:15)