Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 18.08.2010 klo 09:37

Lapsen suusta kuultua

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 13

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 28.09.2011 klo 08:53  
+
0
^Kuinka yllättävää.. :nauru:

Meillä tyttö 10v mietti, et jokohan mä voin alkaa kärsiä vaihdevuosista (ikää 29v:shifty:) kun se katseli mainosta siitä jostain vaihdevuosioireita tasapainottavasta lääkkeestä.
"kun sulla on niitä kuumia aaltoja ja saatat kyllä räjähtää pienimmästäkin ja ihan ilman syytä.." :viheltel::nauru:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Tiistaina, 10.01.2012 klo 11:36  
+
0
Vaihdoin tavalliset verhot siivotessani joulua pois. Ensi viikolla kolme täyttävä poika totesi:" Meidän talo on hieno." Hetken pitsiverhoja katseltuaan totesi vielä:"karkkitalo!" Joten ensivuonna ei kannata tehdä piparkakkutaloja tai muuta vastaavaa, laitetaan vain jouluksi nämä pitsiverhot ikkunaan niin meillä on karkkitalo itsellä. Tai jos antaisi vaikka olla tästä ensi jouluun tällaisena.

cada

cada
Viestimäärä: 875

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Tiistaina, 10.01.2012 klo 12:31  
+
0
Mä olen joskus muksuna koittanut herättää muurahaisia huutelemalla ulkona: "HELÄTKÄÄ MULKUT!" :cool:

Pikkuveljellä on ollut ihan pikkusesta lähtien mielenkiintoiset jutut. Oltiin mun ala-asteen päätösjuhlissa ja pikkuveli (2v.) istui sylissäni ja hoki: "voi itku, voi itku, voi v*ttu, voi v*ttu, VOI V*TTU!" lopulta tosiaan huutaen.

Pari vuotta sitten jouluna samainen pikkuveli tuli järkyttyneenä yläkerrasta meidän muiden vielä syödessä jouluateriaa. Kysyttiin mikä veljellä on hätänä, niin vastaus kuului erittäin kovalla ja selkeällä äänellä: "mun sängyllä on keltainen seksipeto!" :nauru: ikää veljellä silloin 10 vuotta. Hieman ihmeteltiin mistä se on tuollaista oppinut...
A house is not a home when I'm alone here....

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Tiistaina, 13.03.2012 klo 10:10  
+
0
Minä se niin tykkään aina kaivaa tämän ketjun esiin.

Meillä on lasten leikkeihin tullut uusi suosikki. Meillä leikitään nykyään URHO KEKKOSTA. Oikeasti se oli alunperin urheilukeskusta, mutta äiti kuuli väärin ja niinpä leikki sitten muutti niin nimensä kuin osittain muotonsa.

Kun sitten kysyin kolmevuotiaalta, millainen se urho kekkonen on, kun hän halusi olla tuo mainittu, niin se on kuulemma PUNAINEN KROKOTIILI, JOKA ASUU KAUPASSA.

NtiC

NtiC
Viestimäärä: 503

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Tiistaina, 13.03.2012 klo 10:44  
+
0
Kummipoika, täyttää toukokuussa 2v, on viime aikoina innostunut opettelemaan eläinten nimiä. Ehdoton suosikki tällä hetkellä on norsu, se pitää aina etsiä eläinkirjoista ja sitä ihmetellään kovasti.
Noh, olivat perheen kesken viime lauantaina menossa saunaan, ja siinä kun olivat riisuneet vaatteita, niin poika oli katsonut hetken isäänsä, osoittanut isin pippeliä sormella ja huudahtanut "nooooosu!!" :nauru:

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Tiistaina, 13.03.2012 klo 15:04  
+
0
^^Hehe, tuli tuosta mieleen juttu, jonka mamma kertoi kun heidän tenavat oli pieniä.
Pappa oli ottanut tehtäväkseen leikata enonklopeilta tukkaa pois ja vetänyt salaa yhdeltä ihan kaljuksi ja sanonut, että nyt näytät ihan KEKKOSELTA.
Eipä eno sen kummemmin ajatellut tuumaillut, ylpeänä oli juossut kylällä hypellen, et "mä oon KEKKONEN, mä oon KEKKONEN.." Kotiin palatessa olikin sit päässyt peiliin katsoessa itku pitkä ilosta :aurinko:...

Mirle

Mirle
Viestimäärä: 618

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Tiistaina, 13.03.2012 klo 18:24  
+
0
Äiti on kertonu mulle seuraavan jutun mun lapsuudesta:
Oltiin äitin kanssa oltu Helsingin keskustassa käymässä, odotettiin liikennevaloissa että päästään tien yli. Minä siis rattaissa istumassa, ikää n. 3-4vee. Vieressä oli sitte seissy punkkari-nuori, irokeeseineen päivineen.. Olin tuumannu hetken häntä kateltuani kirkkaalla lapsen äänellä: "Ei oo peikolla häntää!" :nauru:
Labradorinnoutaja Reino s. 24.3.2011

PenniMyy

PenniMyy
Viestimäärä: 293

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 14.03.2012 klo 10:43  
+
0
Me oltiin tytön 4 v kanssa Helsingissä pari kk sitten.
Kuljettiin bussilla lentokentälle ja toiselle puolelle käytävää istuutui nuori pariskunta, jotka puhui enkkua.
Meiän tyttö kuunteli siinä aikansa ja kysyi sitten multa: "Anteeks vaan, mutta puhuuko nuo nyt sitä helsinkiä?"

Hki-Vanhaa lentokentällä roikkuu katossa joku ikivanha lentokone. Minä lueskelin lehteä ja tyttö mietiskeli onkohan se kone oikea. Minä sanoin, että tuskimpa vaan, se on varmaan muovia. No, tyttö lähti isänsä kanssa kiertelemään ja kohta se tulee, juoksee täyteen kahvilaan ja huutaa ihan täysillä:
"Äiti äiti, minä kysyin työntekijältä ja se kone tuolla katossa on oikea! Se on hirveen vanha. Ja se on siis vähän niinku fossiili!"
Siinä koko kahvilan väki repesi nauramaan. Ja tyttö nolostui. :nauru:

gonna

gonna
Viestimäärä: 506

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 14.03.2012 klo 11:01  
+
0
Oltii pojan (2-3 vuotian silloin) kanssa ulkoilemassa ja maassa meni paljon muurahaisia johon poijan kommenti (huom.kovalla äänellä), "äiti, äiti täällä on paljon mulkkuja".
Ei osannut silloin sanoa r:ää.
Opas Gonna (22.6.2002-2.6.2015) labradori
"Mummon" Helmi "Orvokki" (1.11.2010- 16.11.2021) Englanninbulldoggi (tyttärellä)

pinacolada

pinacolada
Viestimäärä: 138

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 14.03.2012 klo 11:07  
+
0
Olin kaupan kassalla töissä ja sit semmoinen pikku kaveri siellä jonossa (ikää ehkä 5v.) huusi ihan älyttömän kovalla, siis älyttömän kovalla, äänellä. "ÄITI, MÄ OON NIIN HIRRRVEEN HUMALASSA!" Oli kassatädillä pokassa pitämistä ja muillakin siinä jonossa :D
shetlanninlammaskoira Abundantia's Piece of Puzzle "Wilson"
shetlanninlammaskoira Abundantia's Pina Colada "Enni" (vanhempien luona)

BLOGI

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 14.03.2012 klo 11:41  
+
0
Ihan varmasti olen tämän joskus kertonut, mutta sopii niin hyvin joukkoon että pakko toistaa :nauru:.
Olin avon 5-vuotiaan työn kanssa viemässä tavaraa kirppikselle myyntiin. Tytöllä oli mukana Ada, jota kuljetti vaaleanpunaisessa prinsessahihnassa pitkin kirpparia. Sitten tyttö tokaisi kovalla ja kirkkaalla äänellä että "Ada on pervo". Ympäriltä kuului tyrskintää ja repeilyä, ja yleisöä siellä totisesti oli. Kysyin tytöltä että mikä Adasta tekee pervon, johon tyttö vastasi totisena että "no kato nyt sitä". :nauru:

Seuraavalla kerralla pervo esiintyikin kaupassa, jossa tyttö kertoi isänsä olevan pervo ja että se haistelee pikkuhousuja :roll:. Jonkinlainen uhmakohtaus iski yleisön edessä. Huomiota ainakin sai..

Kaupassa tyttö on muutenkin huolehtinut sivullisten tiedottamisesta. Kun kassoilla ollaan kysytty tytöltä tuliko varmasti kaikki, niin tyttö on julistanut huomattavan innostuneesti ja kovaan ääneen että "seuraavaksi viinikauppaan koska nyt on LAUANTAI!!!!". Vähän kuin lauantaikarkista puhuisi :nauru:.

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 14.03.2012 klo 12:28  
+
0
Kerrotaampas omia sekä muiden juttuja.

Mä oli pienenä kohtalaisen pahapäinen. Kiroilin vihaisena kuin torimuija ja pienellä puhevialla varustettuna homma ei kauhean uskottavalta kuulostanu. Kiroilu siis oli aina vihaisena "Hittu, peekele, taatana!" linjaa.

Mä olin pienenä kokenut myös suunnattoman oivalluksen. Olin katsonut lopputekstejä elokuvasta mietteliäänä ja tuumannut sitten kovaan ääneen: " Nyt mä tiedän miten nuo toimii. Siellä on takana setä joka nostaa noita tekstejä naruilla!".

Mä olin myös kovaa kiusaa mun siskoja. Yhdelle juotin ojasta vettä ja kerroin et se on teetä. Sisko sai karmean vatsataudin. Toisen siskon pukkasin kerran muurahaiskekoon. Toinen oli kyykkypissalla ja mikä pikkupiru lienee minussa herännyt. Mun piti puhistaa toisen pöksyt niistä murkuista kun muuten systeri olis kertonu äidille.

Sisko juoksi pienenä aina avovaloin eli avojaloin. Murkut oli toki mulkkuja. Mä taas puhuin kaiken h-kirjaimella. Sillon kun menin vintille menin toki hinttiin. Peräkärrystä tipahti hauta eikä suinkaan lauta.

Kaverin lapsi oli äitinsä kanssa käymässä kerran Oulussa. Vastaan oli kävellyt tummaihoinen mies, jolloin kaverin lapsi oli huutanut suureen ääneen: "Äiti kato! Öljytikku!"

Viimeksi nauroin vedet silmissä sille, kun siskon toinen lapsi, poika oli halunnut pukea äidin synttäreille nappaskengät, mutta harmitteli kun ei ollut löytänyt mitään liehuvaa. Pitäähän ne standardit olla. :wink:

muoks. Tuli vielä mieleen. Siskolla iski pienenä pissahätä kesken kauppareissun. Neuvokkaana lapsena se kyykisty hedelmäkorin viereen pissalle. Isää hävetti sen verran pahasti, et se nappas muksut kainaloon, jätti ostokset kauppaan eikä ottanut meitä mukaansa pitkään aikaan.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 14.03.2012 klo 12:43)

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 14.03.2012 klo 12:31  
+
0

SanttuJ kirjoitti:


Kaverin lapsi oli äitinsä kanssa käymässä kerran Oulussa. Vastaan oli kävellyt tummaihoinen mies, jolloin kaverin lapsi oli huutanut suureen ääneen: "Äiti kato! Öljytikku!"



:'D
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

rutturock

rutturock
Viestimäärä: 100

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 14.03.2012 klo 13:44  
+
0
^^ Sähän oot ollu sitten oikein fiksu napero. Ainakin vanhoissa Star Warseissa lopputekstit kuvattiin niin, että lakanaa vedettiin hitaasti pöytää pitkin ylöspäin :wink:
lk saksanseisoja 2010

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 14.03.2012 klo 13:45  
+
0
^Kato perskules! :nauru: Pitääpä heti piruilla vanhemmille, etten mä ookkaan mikään aivan tollo ollu :ylpea:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Emuli

Emuli
Viestimäärä: 326

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 14.03.2012 klo 13:56  
+
0
Lapsuudenkaveri oli pienenä ollu isänsä kanssa kaupassa ja alkanut keskellä kauppaa kiljua "ISI ISI ÄLÄ LYÖ ENÄÄ ISI ÄLÄ LYÖ" Eikä siis todellakaan ollut mikään väkivaltanen isukki, ipana vaan sai jostain päähänsä vähän kiusata.

Ite olen pienenä suuttuessani kuulemma marssinut ympyrää kädet puuskassa ja hokenut "v*ttu v*ttu v*ttu v*ttu v*ttu v*ttu..."

Kerran kaupassa käydessäni mulla oli päällä semmonen pitkä liehuhame, kesä kun oli ja vastaan käveli pikkutyttö äitinsä kanssa ja tuijotti suu auki mua ja sit kiuskas haltioituneena äidilleen: "Kato äiti prinsessa..." Tuli nätti olo :nolo:
Beagletyttönen Ava (10/2010)
Beagletyttönen Ellu (6/2012)
Avan blogi

unemelodie

unemelodie
Viestimäärä: 513

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 14.03.2012 klo 13:56  
+
0
En muista, että olenko joskus asiasta maininnut, mutta vanhempi pikkusiskoni ollessa reilusti alta kouluikäinen niin hän olis halunnu lähteä isänsä mukaan laittamaan saunaan valkea. Tylleröltä puuttui muutama hammas vielä, joten puhekin oli väliin sen mukaista.
Hän sitten melko kovaäänisesti kailotti isälleen, että "Mennäänkö paneen saunaan vankia isi?!"
Epäröimättä siskoni sai vastaukseksi vain naurunpyrskähdyksiä :nauru: Parka.. Ei tyttö ymmärtänyt, että ei me naurettu saunan valkian laitolle.
En voi tarjota lohtua
sillä olen vain ihminen..
En voi tarjota lämpöä
sillä itsekin palelen..
ja maata astelee
varjo mustuvan taivaan
yllään yön kylmä laulu..

Sinji

Sinji
Viestimäärä: 572

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 14.03.2012 klo 14:27  
+
0
Kaveri oli pelannut 4-v. tyttönsä kanssa jääkiekkoa ja ollut sit maalivahtina ja tyttö koittanut saada kiekkoa maaliin. Kaveri oli lähtenyt hetkeksi pois maalilta niin tyttö oli huutanut perään: "Tuu imuri takasin!" Selkeesti siis käynyt pienestä pitäen hallilla otteluissa.. :hymy:

miimi

miimi
Viestimäärä: 121

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 14.03.2012 klo 15:07  
+
0
Itsehän olin hyvin tomera pikkuneiti jo pentuja ja suusta tuli ulos kaikki mitä päässä liikkui.
Pienenä en osannut kunnolla sanoa t ja k kirjainta ja korvasin ne h kirjaimella. Kerran kun oltiin iskän kaa jossain kylällä niin tokasin kovaan ääneen: "Hato, Hopilla on iso heppi!"
Tosiaan, vanhalla Topi nimisellä miehellä oli iso kävelykeppi :nolo: :viheltel:

Kesällä käytiin paikallisen baarin terassilla jätskillä ja iskä kaljalla. Mentiin iskän kaa fillarilla ohi - minä kyydissä istuimessa. Kun pyörä ei pysähtynytkään baarin eteen kiljasin kovaan ääneen "iskä, eikö me mennäkään kaljalle?!" :roll:
monirotu-tyttö Mytty s. 18.11.2010
irlanninsusikoira neiti Mankku 3v

Millazz

Millazz
Viestimäärä: 66

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 14.03.2012 klo 16:45  
+
0
Kuulin tämmösen keskustelun isän ja pojan (3v?) välillä kaupassa:
Pikkupoika selkeästi omissa mietteissään havahtuu. "Kissat puree"
Johon isä sitten naurua pidätellen "Ei ne kuule taida purra.."
Pikkupoika siihen sit nyökkäs ja kohta taas tuumas "Ja koirat puree"
"Tosi ilkeet vaa" Siihen isä sitten vastas, naurahellen toiselle.
"Ai... Okei..." Poika jää omiin ajatuksiinsa.

Sit on just ite tullu v*ttua huudettua, kun oli NIIN jännä sana :D
Keeshond "Hippu" synt. 27.12.-11
blogi

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 13
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545431
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.03.2024 klo 06:15)