Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 20:20

Lihavat lemmikit

Siirry sivulle: 1 2 3

Blaze

Blaze
Viestimäärä: 9

LIHAVAT LEMMIKIT - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 20:20  
+
0
Siis A P U A !! Katoin äskettäin telkkari ohjelmaa jossa oli aiheena lihavat lemmikit.
Miten ihmeessä ihmiset pysyy laskemaa koiransa sellaiseen kuntoo, olevinaa rakastetaan koiraa nii paljo et annetaa sille mitä se itse halua.. kaukkua, suklaata ym. tuossa 100kg rotikka jota syötettiin jatkuvasti, lähinnä vaan tappaa koiransa tuota menoa, eikä mitään ns. rakkautta :heristel:
En ees voinu katsoa ohjelmaa loppuun, ku rupes yököttämään..
Tuollasille ihmisille ei pitäis edes antaa koiraa tai mitään muutakaan lemmikkiä :pyssyt:
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 21.04.2010 klo 20:21)

Ispu

Ispu
Viestimäärä: 576

VS: LIHAVAT LEMMIKIT - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 20:27  
+
0
Samantyylinen ohjelma menee just Viisi- kanavalla.
Ei ymmärrä yhtään noita järjettömän kokoisia elukoita :mad:
Blogi
Blip
Muistoissa Kamu&Miki.

Rez

Rez
Viestimäärä: 1140

VS: LIHAVAT LEMMIKIT - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 20:30  
+
0
Mä ihmettelen kanssa ku ihmiset päästää koiransa lihomaan palloiksi. Käydään aamuisin metsässä vakioporukalla ja nyt ku tarkemmin ajattelen, niin jokainen koira siellä on ylipainoinen. "Tää syö pelkästään paistettua kanan rintafileetä, ei nappuloita melkein lainkaan!" totes yksi omistajista. Koiralla ei näy vyötäröä mailla halmeilla, yks pötkylä vaan missä ei lihasta lainkaan sekä tikkujalat kannattelemassa ruhoa. Miks on niin hienoa ku koira ei syö nappulaa, vain jotain filettä? Eihän se saa siitä fileestä yhtään mitään, marinoituakin on vielä.. Totesin, että fileen ravintoarvo on varmaan +/- nolla, niin vastaus oli että "juu eihän siinä varmaan paljo mitään ole, mutku se siitä niin tykkää". Siis täh?! En edes tahdo miettiä koiran kalkin, magnesiumin, rasvahappojen jnejne. saantia..
Kukaan ei ole hyödytön - aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

Blaze

Blaze
Viestimäärä: 9

VS: LIHAVAT LEMMIKIT - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 20:41  
+
0
Joo, TVviisi kanavalta sitä vilkaisinkin :neutral:

Dojota

Dojota
Viestimäärä: 120

VS: LIHAVAT LEMMIKIT - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 20:53  
+
0
"Mutta kun ei tämä suostu syömään muuta kuin rasvassa paistettua pekonia ja muffinsseja. Pakko antaa, että edes jotain syö" taitaa olla se yleisin selitys.

Ispu

Ispu
Viestimäärä: 576

VS: LIHAVAT LEMMIKIT - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 21:01  
+
0
Myönnän, et oon joskus tehny kaikkeni tuon ronkelin syöttämisen eteen. Kuohukermallakin tainnu sitä houkutella syömään. Mut silti se on vieläkin hoikka. Viime syksynä kokeissa olin vaan mukana. Juttelin yhden miehen kanssa, ku se tuli pentua kattomaan. Mukana oli ihan ihmisten sika-nautaa. Lätkäsin 400g sitä Mikin nenän eteen- jätkä tuhahti ja lähti pois. Olisitte nähny sen ukon ilmeen :eek:
Oho, sori OT.
Blogi
Blip
Muistoissa Kamu&Miki.

Dojota

Dojota
Viestimäärä: 120

VS: LIHAVAT LEMMIKIT - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 21:27  
+
0
^Ei Miki ole ollut ikinä edes vähän lihava. Yleensä ne syöttiporsaiden omistajat selittelee koiran lihomista noin. Eivätkä ne koirat yleensä saa minkäänlaista liikuntaa. Miki saa ja rutkasti. Eikös se siis ole oikeastaan ihan sama mitä sinä sille syötät :hymy:

saija81

saija81
Viestimäärä: 111

VS: LIHAVAT LEMMIKIT - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 21:33  
+
0
Mulla on koira joka söisi vaan parasta filettä vielä hyvin laitettuna ja maustettuna jos vaan saisi päättää, tai itse asiassa kaksi sellaista koiraa. Ainut vaan että mä oon niin pirun ilkeä koiranomistaja että nämä saa sisäfileen tilalla kuivaruokaa runsaalla rasvalla varustettuna tosin. Tuon nirppanokan kanssa taistelleena en ymmärrä miten läski koira voi olla oikeesti nirso. Jos se ei kuivaruokaa syö niin on ainakin mistä kuluttaa enne kuin tulee tarpeeksi nälkä. :nauru:

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: LIHAVAT LEMMIKIT - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 22:04  
+
0
Mun toinen koira, Dani, on vähän lihava. Se söisi aivan kaiken, jos vaan antaisin. Antaumuksella vetää räkäluututkin tienposkesta, jos en ole tarkkana. Pääsi pentuna lihomaan, koska söi huomaamatta porukoiden (nirson) ulkokoiran ruuat. Laihtunut on ihan kivasti, mutta vielä ei olla normaalipainossa. Nykyään saa n. 3dl Hau Hau-nappuloita päivässä, joskus luita, lihaa ja piimää. Hunni taas on kunnon laiheliini ja vetelee lähes kaksi kertaa enemmän ruokaa kuin tämä pullero.

Pullero mikä pullero. Olkoon, kunhan ei kärsi.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: LIHAVAT LEMMIKIT - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 22:10  
+
0
Tähän ketjuun voikin heittää aiheeseen liittyvän kysymyksen. Eikös koiralle ole luonnollista olla nälissään "vähän koko ajan"? Ja koko aikainen kylläisyyden tunne "luonnoton" tila? Näin olen käsittänyt. Kun on tosiaan näitä, ketkä antaa pitkin päivää koirilleen tukevia välipaloja "kun katsovat niin surkeasti silmiin"..Ja koirat vain paisuvat kun eivät ehdi millään kuluttaa kaikkea.

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: LIHAVAT LEMMIKIT - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 22:14  
+
0
Tuskin mikään terve elukka itseään nälkään tappaa.

Kyllä se sitten syö, kun on tarpeeksi nälkä.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Rorschack

Rorschack
Viestimäärä: 154

VS: LIHAVAT LEMMIKIT - Torstaina, 22.04.2010 klo 09:54  
+
0
Itse en ohjelmaa katsonu, mut oliko se sama mikä oli 4D:nä joskus? Siinähän ainakin oli 92kg painava rotikkanarttu, joku Prinsessa Beau tms nimeltään. Siinä ainakin se nainen itki sitä, että kun ei ole omia lapsia niin koira on kuin lapsi ja siltä ei kielletä mitään. Taas aivan joutavaa koiran inhimillistämistä, en sitten millään pysty ymmärtämään miten voit sanoa sitä rakkaudeksi, että koira syötetään niin tankiksi ettei pysty edes kävelemään kunnolla? Nivelet ei kestä, pumppu ei kestä, mut minkäpä teet :eitietoo: Yhdessä Victoria Stillwellin ohjelman jaksossa oli kanssa muutama ylipainoinen koira, se yksi chihukin sai syödäkseen intialaista ruokaa ja After Eight suklaata :eek: Tekee oikeasti pahaa itselläkin kun kylillä näkee aivan järkyttävän lihavia koiria, mutta meneppä sanomaan, saat luultavasti :pyssyt: vastaanoton.
When God created a Man, she was only kidding.

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: LIHAVAT LEMMIKIT - Torstaina, 22.04.2010 klo 10:06  
+
0
Mikä tuokin on ihan järjen vastaista. Jos niitä lapsia olisi, niin niiltäkään ei sitten kiellettäis mitään? :eek:
Meillä lapsen "kieltolista" on pitkä ku nälkävuosi. :D Joskin osin sen vuoksi, että ei osaa itse rajoittaa esim. makeansyöntiä ja sit oksentaa. Hiukan OT, mut kuitenkin.

Ihan yhtälailla meillä tullaan koiralta kieltämään tiettyjä asioita (niinkuin lapseltakin) ja juuri tuota ylimääräisen syöntiä tiettyyn pisteeseen. (ei se satunnainen makkaranpala tai juuston nökö koko koiraa kai pilaa :wink: )
Ei sellanen pellossa eläminen ja kaiken periks antaminen oo mistään kotoisin. *militantti* :D
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Joxolo

Joxolo
Viestimäärä: 60

VS: LIHAVAT LEMMIKIT - Torstaina, 22.04.2010 klo 10:14  
+
0
Neloselta tuli se discoveryn ohjelma koiralle koti (underdog to wonderdog). Siinä etsittiin muutama jakso sitten kotia todella ylipainoselle pugglelle (beagle-mopsi sekoitus). Koira paino noin 18 kiloa kun sen normaalipaino olisi about 8 kiloa. melkoinen pallukka oli :eek: Laihduttivat sitten koiraa jonkin verran ja antoivat omistajalle jolla oli onnettomuudesta johtuvan selkäleikkauksen jälkeen tullut itselle kiloja ja yritti laihduttaa niitä pois. Siinä sitten näytettiin niiden edistymistä ja molemmat sai pudotettua todella reilusti kiloja. Oli jotenkin hellyyttävää seurata kun molemmat oli niin innoissaan toisistaan ja ulkoilusta. Alkuunhan koira-ressukka ei jaksanut hakea palloa kahta kertaa peräkkäin kun hengästy niin pahasti että piti käydä makaamaan. :eek:
Xolot
"Ennenkun arvostelet toista, kulje kilometri hänen kengissään. Sitten kun alat arvostelemaan oletkin jo km päässä ja sinulla on hänen kenkänsä."

Suzuna

Suzuna
Viestimäärä: 1068

VS: LIHAVAT LEMMIKIT - Torstaina, 22.04.2010 klo 10:23  
+
0
Itse myös katsoin eilistä ohjelmaa. Pahaahan tuo tekee, kun "rakastetaan" lemmikeitä kuoliaaksi. Sääliksi käy kun koira ei pysty edes istumaan tai makaamaan normaalisti sairaalloisen ylipainon takia :eek:
Shetlanninlammaskoira Siru -08
Saksanpaimenkoira Eve -10
Bordercollie -12

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: LIHAVAT LEMMIKIT - Torstaina, 22.04.2010 klo 10:23  
+
0
^^Mä katsoin tuota samaa ja mietin et millaseltahan sen kuuluu näyttää, kun en tollasesta rodusta ennen ollut kuullut tai ainakaan kiinnittänyt huomiota.

Sit näytettiin vierellä sellasta ihannepainoista saman rotuista ja meinasin silmäni tipauttaa. :eek:

Samassa ohjelmassahan tais tossa joku aika sitten olla se jättimäinen chihu.
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.
(Viestiä on muokattu torstaina, 22.04.2010 klo 10:23)

Joxolo

Joxolo
Viestimäärä: 60

VS: LIHAVAT LEMMIKIT - Torstaina, 22.04.2010 klo 10:26  
+
0
^joo, muistan sen chihun kanssa. Hyvä että se pysty kävelee kun maha viisti maata :mad: nehän järkkäs ne chihu-partyt sille, että saisivat sille uuden kodin ja onneksi se saikin!
Xolot
"Ennenkun arvostelet toista, kulje kilometri hänen kengissään. Sitten kun alat arvostelemaan oletkin jo km päässä ja sinulla on hänen kenkänsä."

Oh_no

Oh_no
Viestimäärä: 77

VS: LIHAVAT LEMMIKIT - Torstaina, 22.04.2010 klo 10:38  
+
0
Ai että pisti vihaks tuo kyseinen tv viiden ohjelma.. Se rottis oli jotain ihan kammottavaa, ja se asenne sen omistajalla. Mihin katoaa todellisuuden taju ja maalaisjärki joiltain ihmisiltä? Mua ei mikään v*tuta niin paljon kuin lihava eläin, oo sit ite miten läski tahansa mut elä nyt jumalauta sitä eläintä tapa!

Omp

Omp
Viestimäärä: 67

VS: LIHAVAT LEMMIKIT - Torstaina, 22.04.2010 klo 11:02  
+
0
Kerran teki mielii mennä sanomaan kun näin pöydän levyisen bernin joka vietiin pihan viereiseen metsän reunaan kuselle ja takaisin sisälle.

Ei pissatuksissa mitään, mutta koiran koosta tulee automaattisesti mieleen, että noinkohan sitä käytetään joka päivä.

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: LIHAVAT LEMMIKIT - Torstaina, 22.04.2010 klo 11:53  
+
0
^Tuosta bernin leveydestä, voi siis hyvinkin olla että tämä sun näkemä yksilö oli oikeasti lihava. Meidän Pepen usein kuvitellaan olevan liian pullukka, sen ruumiinrakenne (hieman matala ja leveä) sekä julmetun tuuhea ja paksu turkki hämää ihmisiä. Eläinlääkärikin meinasi mulle pitää saarnan koiran lihavuudesta, mutta tunnustellessaan koiraa totesi sen olevan hyvässä kunnossa, lihaksikas ja hoikka. Tiistaina viimeks yks tuttu ihmetteli Pepen kokoa ja luuli sen lihoneen.

Mulle tulee aina niin paha mieli ja käy ketuttamaan kun näen lihavan koiran. Olen muutamia kertoja jonkun lihavan koiran omistajalle maininnut asiasta ja niiden mielestä on vaikeaa laihduttaa koiraa. Tiedän myös ihmisen joka tekee koiralleen voileipiä välipalaksi, ruokakin on ihan mitä sattuu ja koira on todella lihava, siitä on moni sanonut ja omistaja on tietoinen koiran lihavuudesta, eikä silti asialle mitään tee.

Sitä TV-viiden ohjelmaa en nähnyt, mutta sillon aikanaan kyllä sen 4D-dokkarin ja kyllä pisti vihaksi. Eikös se rotikan omistaja vetänyt kunnon kilarit, kun sen koiraa joku nainen meni haukkumaan lihavaksi.
(Viestiä on muokattu torstaina, 22.04.2010 klo 11:55)

  Siirry sivulle: 1 2 3
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6265
Viestejä yhteensä545428
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään6
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265759
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.03.2024 klo 14:15)