Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 12:59

Lukutoukat

Siirry sivulle: 1 ... 19 20 21 ... 23

Saippa

Saippa
Viestimäärä: 617

VS: LUKUTOUKAT - Tiistaina, 22.04.2014 klo 19:13  
+
0
En oo saanut aikaiseksi lukea... Mutta siis joutaa kyllä sulle!
Shelttimies Noppa (Pilvimarjan Kuka, 2/2013)
etäjäseninä slkn:t Siiri (Liehkun Ciiku, 4/2003) ja Selma (Tiitiäisen Reela (4/2006)

http://koiratulikotiin.blogspot.fi/

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: LUKUTOUKAT - Tiistaina, 22.04.2014 klo 19:17  
+
0
Minäpäs naputtelen sulle yv:tä kuun vaihteessa! :hymy:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: LUKUTOUKAT - Tiistaina, 22.04.2014 klo 22:24  
+
0
Game of Thronesin eka kirja puolessa välissä. Äänikirjan muodossa pääasiassa lenkeillä ja englanniksi. Haluan tehdä paljon normaaleita pidempiä lenkkejä koska haluan tietää mitä siinä seuraavaksi tapahtuu. Ihan kuin en tietäisi jo sarjan perusteella. :viheltel:

Olisin aivan pihalla henkilöhahmoista jos en olisi sarjaa katsonut. Luulin että minulla on huono kasvomuisti enkä siksi muista aina leffojen eri hahmoja mutta en taida muutenkaan pysyä aina kärryillä jos on hirveästi nimiä.

Kaverin kanssa juteltiin äänikirjoista ja hänen mielestään äänikirja vain ei ole oikea kirja. Itsekin kai olin joskus vähän samaa mieltä kun en vielä niitä kuunnellut, mutta ne ovat ihan hirmu kivoja just lenkillä tai vaikka illalla nukkumaanmennessä. Jotenkin minun silmäni menevät sopivasti ristiin tavallisten kirjojen kanssa ja teksti hyppii välillä, joten äänikirja on kiva.
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi
(Viestiä on muokattu tiistaina, 22.04.2014 klo 22:25)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: LUKUTOUKAT - Torstaina, 01.05.2014 klo 12:17  
+
0
on taas tullut luettua! hetki sitten luin sofi oksasen baby janen ja nyt lopettelin miika nousiaisen vadelmavenepakolaista. etenkin tuo nousiaisen kirja oli ihan älyttömän hyvä, suosittelen!

nyt ois tarkoitus alkaa lukemaan synttärilahjaksi saatua erik axl sundin varistyttöä, toivottavasti sekin olisi hyvä :hymy:

mulla on pelottavan paljon pakko saada -listalla, mitä kirjoja haluaisin niin kovin lukea.
tove janssonin kesäkirja olisi ainakin tarkoituksena ostaa, pokkarina varmaankin. eowyn iveyn lumilapsi kans houkuttelisi ostaa. sitten ois kans vaikka mitä, mitä huutonetistä täytyy napata maan hyllyyn, jos sattuisi löytymään.

ei voi muuta sanoa, kuin että kirjat :love:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: LUKUTOUKAT - Sunnuntaina, 04.05.2014 klo 11:00  
+
0
anteeksi kun tuplapostailen niin kamalan paljon..

mutta tuo erik axl sundin varistyttö oli hurjan hyvä, jännä ja yllättävä! trilogian kaksi viimeistä osaa on tämän vuoden puolella vielä tulossa ja olisi nekin tarkoitus lukea. jäi niin kesken tuo ensimmäinen kirja! :nauru:

nyt sitten seuraavaksi tove janssonin kesäkirja :hymy:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: LUKUTOUKAT - Maanantaina, 05.05.2014 klo 12:14  
+
0
Mulla ei ole viimeaikoina oikein keskittymiskyky riittänyt romaaneihin, vaikka nytki pöydänkulmalla olisi muutama oikeasti hyvä kirja odottamassa.. Sen sijaan poikkesin äsken tylsyyksissäni kirjastoon ja mukaan tarttui ii-iso kasa koirakirjoja :nauru: Kunnon koiratyttö (kakskyt)viisvee :nolo:
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: LUKUTOUKAT - Tiistaina, 06.05.2014 klo 08:57  
+
0
Mullakin oli kauheasti ennakkoluuloja äänikirjoja kohtaan, mutta sitten menin hankkimaan avolle pari seikkailuromaania äänikirjojen muodossa kun tuo ajaa niin pitkiä matkoja ja valittaa kun ei jaksa kuunnella radiota koko ajan. Ensin oli ollut hieman ihmeellistä kuunella sitä lukemista, mutta kun siihen tottu niin kuulemma oli paras lukukokemus ikinä :nauru: Avolla siis on paha dysleksia eikä ole ikinä lukenut yhtä kirjaa loppuun, ja asenne on kirjoja kohtaan ihan ymmärrettävästi tosi nuiva. Minunkin asenne muuttui täysin noita äänikirjoja kohtaan, kyllä ne ihan samanlaisen kokemuksen tarjoaa kuin ihan paperiversiot.
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: LUKUTOUKAT - Tiistaina, 06.05.2014 klo 14:53  
+
0
Minähän oon ihan älyttömän kova äänikirjojen kuluttaja.

Fay, mää en vaan saanu sitä GoT:ia kuunneltua, en oo kattonut siis sarjaakaan. Se oli niiiiiiiin tylsäääääää. Ihan ainoita äänikirjoja, jotka on jääny kesken ja joita en aio edes yrittää kuunnella loppuun. Cloud Atlas on toinen, joka on vielä vaiheessa, mutta sen aion ees yrittää joskus finistellä.

Nyt mulla on kuuntelussa Do androids dream of electric sheep?.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: LUKUTOUKAT - Tiistaina, 06.05.2014 klo 15:22  
+
0
Stephen Kingin Hohto kirjan jatko-osa oli ihan hyvä. Mä oon jotain uudempia Kingejä lukenut mut ne ei iskeny (on jääny jopa kesken) mut tää oli hyvä. Vähän samaa tyyppiä ku Koonzin kirjat.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: LUKUTOUKAT - Tiistaina, 06.05.2014 klo 17:14  
+
0

innna kirjoitti:

Fay, mää en vaan saanu sitä GoT:ia kuunneltua, en oo kattonut siis sarjaakaan. Se oli niiiiiiiin tylsäääääää. Ihan ainoita äänikirjoja, jotka on jääny kesken ja joita en aio edes yrittää kuunnella loppuun.



Ymmärrän kyllä hyvin että miksi. Siis itse kirjasarjahan ei todellakaan ole tylsä, mutta oikeasti on tosi vaikea pysyä kärryillä aluksi jos ei yhtään tiedä mistä on kyse. Voin hyvin kuvitella miksi se jää kesken.

Minä taas en malta jättää sitä ollenkaan kesken. "Vielä viisi minuuttia...ai oho, meni tunti" :nauru:
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi

nauris

nauris
Viestimäärä: 1082

VS: LUKUTOUKAT - Tiistaina, 06.05.2014 klo 18:49  
+
0

Fay kirjoitti:

"Vielä viisi minuuttia...ai oho, meni tunti" :nauru:



Tuttua :nauru: Ja tosi kiva työaamuina, jos on lukenut sängyssä "enää pari sivua" aamu kolmeen...
spn -13
broholminkoira, uros -16

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: LUKUTOUKAT - Tiistaina, 06.05.2014 klo 19:06  
+
0
Minä kerran luin yhtä huippua kirjaa (taisi olla lars keplerin tultodistaja) aamulla ja oli niiiiiiiin lopussa ja niiiiin jännä, että oli pakko lukea vielä hississä, rappukäytävässä ja vähän matkaa ulkona kun lähdin töihin :nauru: mutta en ois varmaan kestänyt koko päivää sitä loppujännitystä!

eilettäin lopetin tove janssonin kesäkirjan ja rakastuin siihen palavasti :love: ihana tarina, ihanaa kuvailua, ihana ihana ihana! täytyy joskus lukea se uudelleen, niin pääsee vielä syvemmälle uppoutumaan siihen :)

nyt on menossa natasa dragnicin kanssasi aina ja vaikuttaa kans hyvältä :hymy:

// itsellä tekisi mieli lukea ainakin se ensimmäinen GoT kirja ja katsoa, innostaisko se enemmän kuin itse sarja. monesti tykkään paljon enemmän kirjoista, kuin televisiosarjoista tai leffoista (jotka on siis kirjan pohjalta tehty).

ja kesän yhdeksi tavoitteeksi otan anna kareninan, mulla on ollut se hyllyssä rippikoulusta asti, mutta en vaan oo saanu luettua.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
(Viestiä on muokattu tiistaina, 06.05.2014 klo 19:08)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: LUKUTOUKAT - Lauantaina, 10.05.2014 klo 11:02  
+
0
Tuplapostailen.. taas! Mutta tuntuu että nyt on tullut luettua tosi paljon hyviä kirjoja!

Natasa Dragnicin Kanssasi aina oli ihan tosi hyvä! Ja nyt sain juuri luettua Marja Björkin Poika -kirjan, tykkäsin! Kannatt ostaa lahjakortilla ihan omaankin hyllyyn :hymy: Nyt ajattelin aloittaa Roope Lipastin Perunkirjoitusta. Löysin sen kolmella eurolla kirppikseltä, vaikka aika vastahan se on ilmestynyt. Sit kans kirpparilta löytyi Da Vinci -koodi kahdella eurolla ja olihan se pakko napata mukaan omaan hyllyyn.

Mulla on aina sellainen pieni mitä haluaisin lukea -lista mielessä. Eli mitä ois tarkoitus ostaa omaan hyllyyn seuraavaksi. Ja pakkohan se nyt on listata tännekin :nauru:

Miika Nousiaisen Metsäjätti ois sellainen minkä haluaisin lukea. Vadelmavenepakolainen oli huisi ja Maaninkavaara odottelee lukemista (tosin oon sen nähnyt teatterissa aikaisemmin), niin tuo olisi mukava jatke omaan hyllyyn!

Haruki Murakamia ois kans mielenkiinto päästä lukemaan! Norwegian Wood, samoin 1Q84.

Sitten kans Tuomas Kyrön Mielensäpahoittajat haluaisin lukea!

Sit kans Eve Hietamiehen Puolinainen on ollut pitkään hankintalistalla, mutta en ole löytänyt vielä sitä kovakantisena hyvään hintaan. Koska oon ihan rakastunut noihin Hietamiehen muihin kirjoihin, Yösyöttö ja Tarhapäivä on mun yksiä lempparikirjoja ikinä :love:

Myös Muriel Barberyn Siilin eleganssi ja Ivey Eowynin Lumilapsi ois sellaisia, mitkä haluaisin lukea :hymy:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.05.2014 klo 11:04)

Dawkes

Dawkes
Viestimäärä: 787

VS: LUKUTOUKAT - Sunnuntaina, 11.05.2014 klo 14:07  
+
0
Mä sain just vikat tentit pois alta ja nyt ois hetki aikaa lukea ennen kun kesän työt alkaa, mutta perhana kun noihin kirjaston Outolintuihin on just nyt ilmestynyt varausjonoa. :nauru: Pokkarina se ei oo vielä vissiin ees ilmestynyt et ois sen voinu ostaa, kovakantista en raaski jos en tykkääkkään..

Noh täytyy toi Kirjavaras lainata ainakin, näytti olevan hyllyssä. Vaikka sen verran mitä oon tarinankerronnasta lukenut, on tullut mieleen että tykkäänköhän siitäkään. :D Täytyy silti antaa mahdollisuus.

Mua ärsyttää kun oon menossa kirjastoon lainaamaan, niin täytyy tehdä hirvee ennakkotyö sitä ennen ja netistä lukea suosituksia ja kirjottaa ihan lista niistä kirjoista ja hyllypaikoista. En jostain syystä löydä ikinä mitään uutta lainattavaa, jos meen vaan kirjastoon sillä mielellä että katon mitä hyllyistä löytyy. Varmaan senkin takia tosi moni hyvä kirja jää lukematta.
Aina kun tuntee ikävää
tietää, että omisti jotain tärkeää.

nauris

nauris
Viestimäärä: 1082

VS: LUKUTOUKAT - Sunnuntaina, 11.05.2014 klo 18:54  
+
0
^^Mulla on toi Nousiaisen Metsäjätti ja mun mielestä verrokkina Vadelmavenepakolainen oli huomattavasti parempi. Vähän eri tyyliset kirjat tosin kyseessä muutenkin. Vadelmaveneessä se asetelma ylipäätään oli hauskempi jo lähtöön, mutta kyllähän tuon Metsäjätin lukaisi kun sekään ei ole pituudella pilattu :hymy:
spn -13
broholminkoira, uros -16

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: LUKUTOUKAT - Maanantaina, 12.05.2014 klo 00:36  
+
0
Haruki Murakamin Norwegian Wood oli todella huono kirja, en suosittele. Kuulemma Kafka rannalla on paljon parempi ja muutkin Murakamin kirjat kovin erilaisia verrattuna tuohon.


Mulla menossa Enni Mustosen Paimentyttö. Ärsyttää kovasti seassa vilisevä ruotsin kieli, mutta oon tykänny hurjasti!
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: LUKUTOUKAT - Tiistaina, 20.05.2014 klo 21:38  
+
0
dan brownin da vinci -koodi oli aivan loistava! pääsi heittämällä yhdeksi lempparikirjaksi.

täytyy varmaan lukaista myös enkelit ja demonit, samoin inferno :hymy:

nyt oon aloittelemassa rosa liksomin hytti nro 6:sta ja sofi oksasen stalinin lehmät olisi kans kirjajonossa :)
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: LUKUTOUKAT - Tiistaina, 20.05.2014 klo 21:51  
+
0

Wallen kirjoitti:

dan brownin da vinci -koodi oli aivan loistava! pääsi heittämällä yhdeksi lempparikirjaksi.

täytyy varmaan lukaista myös enkelit ja demonit, samoin inferno :hymy:



Inhoan yli kaiken noita Da Vinci -koodin elokuvia joten en ole aloittanut kirjojakaan. Mutta olisiko sittenkin niin että kirjana olisi hyvä?

Täällä on lähinnä luettu tietokirjallisuutta ja kemiaa viimeaikoina, mutta tuon GoT:n ykköskirjan sain loppuun. Olin yllättynyt kuinka tarkasti sarja seurasi kirjan juonta. Yleensä niin paljon jää pois leffoista ja sarjoista verrattuna kirjaan.
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: LUKUTOUKAT - Tiistaina, 20.05.2014 klo 22:42  
+
0
^ kirja oli minusta tosi hyvä! Ja voisin veikata että elokuva taas ei sytyttäisi kovinkaan :D esimerkiksi lars keplerin hypnotisoijan luin (loistava kirja!), mutta elokuvaa en voinut katsoa, kun se poikkesi niin kamalasti kirjan juonesta :/
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: LUKUTOUKAT - Torstaina, 22.05.2014 klo 21:23  
+
0
^^Sehän johtuu siitä että Martin on ollu ite mukana tekemässä tota sarjaa, ja sarjan tekijät on leffatekijöitä ollu ennen ;)


Satu Taskisen Täydellinen paisti menossa, lukupiirikirjana.
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

  Siirry sivulle: 1 ... 19 20 21 ... 23
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään10
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 20:15)