Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 23:49

Matkailupulinaa

Siirry sivulle: 1 ... 36 37 38 39

Liinuska

Liinuska
Viestimäärä: 1312

VS: MATKAILUPULINAA - Tiistaina, 02.06.2015 klo 08:16  
+
0
^ Passi... Ei hele.. Eihän mulla ole sellaistakaan :D Todella typerää että ajokortti ei käy henkkarina!
Malinois narttu RP Stara s. 9.9.2014 "Tara"

Rottweiler uros Roni s. 1.2.2011 - 1.12.2014

Lifo

Lifo
Viestimäärä: 231

VS: MATKAILUPULINAA - Maanantaina, 22.06.2015 klo 16:48  
+
0
Kotimaan matkailusta kysyttävää. Ehdotuksia viikonlopun kohteeksi mulle ja 10v pikkusiskolleni, asuntoautolla mennään ja mahdollisesti on koira(t) mukana. Alunperin piti mennä siis rotuyhdistyksen kesäpäiville, mutta koska toi koira sai nivelsiteet takajalasta poikki niin ei nyt sitten oo sovelias paikka toipilaalle kun muut riekkuu vapaana :/ paketti saadaan jalasta pois just alkuviikolla ennen reissua mutta silti hissukseen tarvii ottaa.

Matka sais olla kohtuullinen Tampereelta. Kaivattais siis hyvää leirintäaluetta, jotain aktiviteettia ja sit ihan perus kesäistä hengailua. Hyvät ravintolat plussaa vaikka nuorempi onkin vähän nirso :D Helsinkiin ei haluta ja Turkuun ollaan menossa myöhemmin kesällä (kiertämään saaristo reitti ja vähän Turkua samalla), Vaasaa mietin itse, ei olla koskaan käyty mutta oisko Wasalandia/tropiclandia käymisen arvoisia? Itäsuomea tunnen itse huonosti mutta sielläkin olis kiva käydä jos on hyviä paikkoja!
Täytyy kävellä ennenkuin voi juosta - lentämisestä puhumattakaan.

ccorr

ccorr
Viestimäärä: 214

VS: MATKAILUPULINAA - Maanantaina, 22.06.2015 klo 17:54  
+
0

Lifo kirjoitti:

Vaasaa mietin itse, ei olla koskaan käyty mutta oisko Wasalandia/tropiclandia käymisen arvoisia?



Tropiclandia on jees, sielä viihtyy aikuisetkin ja ainakin viimeksi kun siellä söin niin ruoka oli hyvää. Eli joskus pari vuotta sitten :D vaasa on kiva jos on hyvä sää, tossa meren rannassa voi istuskella ja lenkkeillä. Toisena suosittelisin esim Seinäjokea ihan vaan siksi että Power Park on lähellä, se on paaaaaaaljon parempi kuin Wasalandia ja vetää melkein vertoja Särkänniemellekin jopa. Perä-Seinäjoen leirintäalue on ihan kiva paikka olla yötä. Tosin Vaasastakaan ei oo pitkä Power Parkiin jos siellä haluaa käydä.
All you need is love... And a dog.

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: MATKAILUPULINAA - Tiistaina, 11.08.2015 klo 17:25  
+
0
Aivan jää_tävä matkakuume! Syys-lokakuussa ois pari viikkoa lomaa, ja tosi hyvä (duuni)frendu ottaa lomaa kans yhden viikon siihen saumaan. Tossa viime yönä töissä kateltiin jo matkoja, hitsi vie! Ainut pulma on vaan se, että mistä haalis vähän rahat kasaan. Mitä nyt katoin, niin lennot + viikko hotellissa Turkissa maksais semmosen reilu 500 euroa. Ois niin ihana päästä pitkästä aikaa reissaan, viime kerrasta on jo kolme vuotta! (Jos ei lasketa viikonloppua Tukholmassa ja Baltian koiranäyttelyreissuja.) Haluaa rantalomalle!
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-

Cinderellla

Cinderellla
Viestimäärä: 1316

VS: MATKAILUPULINAA - Torstaina, 13.08.2015 klo 19:53  
+
0
Me ollaan lähdössä viikon päästä viikonloppuna Baltian Voittajaan Tallinnaan kera kahden koiran. Mennään yölaivalla yli ilman autoa, ja nyt onkin pohdinnassa miten olisi kätevin liikkua satamasta Kalev Staadionille ja takaisin. Taksi? Onko kenelläkään kokeneella heittää vinkkejä? :) En oo koskaan aiemmin käynyt, joten ihan kaikki huomionarvoiset seikat otetaan vastaa!
Tiibetinspanieli u 1/2005
Belgianpaimenkoira groenendael n 7/2012
Belgianpaimenkoira tervueren u 4/2014
Belgianpaimenkoira tervueren n 4/2017

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: MATKAILUPULINAA - Torstaina, 13.08.2015 klo 21:40  
+
0
^Taksi taitaa olla kaikista näppärin
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Cinderellla

Cinderellla
Viestimäärä: 1316

VS: MATKAILUPULINAA - Torstaina, 13.08.2015 klo 23:15  
+
0
^ Onko tietoa ottavatko kuinka mielellään koiria kyytiin?
Tiibetinspanieli u 1/2005
Belgianpaimenkoira groenendael n 7/2012
Belgianpaimenkoira tervueren u 4/2014
Belgianpaimenkoira tervueren n 4/2017

suibe

suibe
Viestimäärä: 1153

VS: MATKAILUPULINAA - Perjantaina, 14.08.2015 klo 11:24  
+
0

Cinderellla kirjoitti:

^ Onko tietoa ottavatko kuinka mielellään koiria kyytiin?



Me oltiin toukokuussa Viron Voittaja -näyttelyssä ja kuljettiin taksilla majapaikasta stadionille ja stadionilta laivasatamaan. Molempiin takseihin koirat sai tulla ihan ilman ongelmia, olivat mun kanssa takapenkillä ja roinat oli takakontissa. Mulla tosin on pikkukoiria, mutta enpä usko, että isot, siivosti käyttäytyvät koirat ovat sen suurempi ongelma. Virossa tuntuivat muutenkin suhtautuvan koiriin myönteisemmin kuin Suomessa. Päästiin ravintoloihin syömäänkin koirien kanssa :)
schippn 08/2012
schippn 08/2014

Cinderellla

Cinderellla
Viestimäärä: 1316

VS: MATKAILUPULINAA - Lauantaina, 05.09.2015 klo 13:58  
+
0
Kukkuu, minä täälä taas suosituksia ja vinkkejä utelen.
Tällä kertaa kohteena Saksa ja hotelli/hostelli suosituksia kaipailisin väliltä München ja Allgäu :) yhden yön majoittumisesta kyse, joten tähtien määrällä ei ole merkitystä. Kun nyt ei tarvisi ihan torakoiden seurana nukkua :D
Tiibetinspanieli u 1/2005
Belgianpaimenkoira groenendael n 7/2012
Belgianpaimenkoira tervueren u 4/2014
Belgianpaimenkoira tervueren n 4/2017

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: MATKAILUPULINAA - Maanantaina, 05.10.2015 klo 21:49  
+
0
Meidän olisi tarkoitus lähteä kaverin kanssa johonkin viikon rantalomalle maaliskuun lopussa/huhtikuun alussa, mutta kun tuota aikaa olla lomalla on vain se viikko, niin kaukomaat jäävät kyllä suosiolla pois. Mutta mihinpäin eurooppaan tuohon aikaan kannattaa lähteä? Kanariansaarilla on varmaan lämpöisintä, mutta onko kenelläkään kokemusta tuohon aikaan matkustamisesta mihinkään muualle päin eurooppaa? Turkkia jotenkin karsastetaan molemmat, eikä olla otettu sitä mukaan mietintöihin.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: MATKAILUPULINAA - Maanantaina, 05.10.2015 klo 22:32  
+
0
^ Minkälaista rantalomaa mietit? Mä katselin ihan mielenkiinnosta säätilastoja eikä Kanariallakaan ole päivän korkein lämpötila kuin vain n. 20c. Muualla välimerellä on sit n. 17c. Eilatissa Israelissa on 25c, mutta jos Turkki ei ole vaihtoehto niin onko Israelikaan?
Ylläpitäjä

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: MATKAILUPULINAA - Maanantaina, 05.10.2015 klo 23:23  
+
0
^ Israel ei muuten ole käynyt mielessäkään, pitääkin tutkailla. :hymy: Itsehän siis en ole kovinkaan rannalla viihtyvää sorttia ja viime vuonna maaliskuun alussa tehty Teneriffan matka oli lämpötilojensa osalta oikein mukava, ei liian kuuma eikä liian kylmä. Tarkoitus olisi vaan päästä johonkin juhlimaan kaverin valmistumista ja tietysti karkuun suomen kevättä.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: MATKAILUPULINAA - Tiistaina, 06.10.2015 klo 09:19  
+
0
Dubaissahan riittää aurinkoa ympäri vuoden, mutta päivälämpötilahan siellä on sitten jo maalis-huhtikuussa siellä kolmenkymmenen asteen tienoilla. Yöllä on vielä siihen aikaan viileämpää: 15-20 astetta.
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: MATKAILUPULINAA - Tiistaina, 06.10.2015 klo 13:20  
+
0
Mä olin Dubaissa huhtikuun puolenvälin tienoilla, oli jo liian kuuma omaan makuun. :nauru: Turistikausihan siellä on talvella, jolloin lämpötilat on varmasti oikeen mukavat, mutta Suomen kevään aikaan alkaa olla jo turkasen kuuma. Semmosta 35 C oli varmaankin joka päivä, illalla siedettävämpi.

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: MATKAILUPULINAA - Tiistaina, 06.10.2015 klo 18:20  
+
0
Eikö huhtikuun alussa ala olla ihan kivat kelit missä vaan Keski- Euroopasta alaspäin, jos tavoitteena ei oo löhöloma rannalla? Mä oon ollu Brysselin seudulla maaliskuussa ja siellä oli ainakin silloin jo ihan oikea kevät. Ei tietty mitkään t-paita kelit, mutta semmoset huhtikuun lopun/toukokuun alun kelit Suomessa.

Me ollaan lähdössä häämatkalle Meksikoon marraskuun lopulla :aurinko::love:

Muoks. Itse en uskaltais ehkä Eilatiin matkustaa, siellä on vuosittain ollut n. 2 raketti-iskua. Katseltiin sitä yhtenä vaihtoehtona nimittäin itsekin.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 06.10.2015 klo 18:22)

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: MATKAILUPULINAA - Torstaina, 08.10.2015 klo 08:41  
+
0
Kiitti vinkeistä ja tiedoista, eiköhän me jotain keksitä ainakin alustavasti. :hymy: Veikkaan että kaikesta huolimatta päädytään johonkin kanarialle. :nauru:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Beauceron

Beauceron
Viestimäärä: 940

VS: MATKAILUPULINAA - Maanantaina, 23.11.2015 klo 21:26  
+
0

mmaija kirjoitti:

Meidän olisi tarkoitus lähteä kaverin kanssa johonkin viikon rantalomalle maaliskuun lopussa/huhtikuun alussa, mutta kun tuota aikaa olla lomalla on vain se viikko, niin kaukomaat jäävät kyllä suosiolla pois. Mutta mihinpäin eurooppaan tuohon aikaan kannattaa lähteä? Kanariansaarilla on varmaan lämpöisintä, mutta onko kenelläkään kokemusta tuohon aikaan matkustamisesta mihinkään muualle päin eurooppaa? Turkkia jotenkin karsastetaan molemmat, eikä olla otettu sitä mukaan mietintöihin.



Biarritzista on suunnilleen tuolta ajankohdalta todella hyvät muistot. Suoria lentoja ei kyllä ole, vaan pitää vaihtaa Pariisissa konetta (ja ilmeisesti aika usein kentältäkin toiselle).
Haaveissa kl u

ccorr

ccorr
Viestimäärä: 214

VS: MATKAILUPULINAA - Torstaina, 03.12.2015 klo 20:38  
+
0
Me ollaan tällä hetkellä avokin kanssa reissaamassa Uudessa-Seelannissa working holiday -viisumilla, eli tehdään osan aikaa töitä ja osan aikaa lomaillaan. Jos haluatte lukea niin kirjoittelen tänne työstä ja muustakin: https://maailmanlaidalle.wordpress.com
Tällä hetkellä ollaan lammasfarmilla.
All you need is love... And a dog.

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: MATKAILUPULINAA - Lauantaina, 05.12.2015 klo 11:28  
+
0
^Wau! Varmaan upea kokemus :aurinko:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Beauceron

Beauceron
Viestimäärä: 940

VS: MATKAILUPULINAA - Keskiviikkona, 02.03.2016 klo 19:21  
+
0
Joulu ja uusivuosi tuli vietettyä ulkomailla, mutta nyt kuumeiluttaa taas. Helpotukseksi olen päättänyt, että joko toukokuussa tai viimeistään kesällä on aika lähteä Biarritziin. Sen verran pitääkin tuota aiempaa sanomaani siitä paikasta päivittää, että nyt sinne pääsee Finnairilla ihan suoralla lennollakin (tai siis kesän ajan, suorat lennot sinne vissiin loppuvat joskus heinä- tai elokuussa).

Yksin lähden, mutta kävinhän siellä viimeksikin yksin ja kivaa oli silti. Olen antanut itselleni tuon tulevan loman ajaksi nyt luvan hemmotella itseäni runsaasti ilman stressiä mistään nähtävyyksistä tai käytävistä kohteista (tuskin tulen käymään missään museoissa, kirkoissa tai vastaavissa muutenkaan, kun kiinnostus niitä kohtaan on pyöreä 0). Rentoutumis-/löhöilyloma siis mielessä, samalla paikallisesta ruuasta nauttien.
Haaveissa kl u

  Siirry sivulle: 1 ... 36 37 38 39
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28179
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6329
Viestejä yhteensä545678
Uudet käyttäjät tänään3
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265834
(Tilastot päivitetty viimeksi 24.04.2024 klo 08:15)