Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 20:59

Mitä unta näit viimeksi?

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 17

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Lauantaina, 10.04.2010 klo 20:59  
+
0
Itse olin viime yönä kaverin kanssa lähellä sairaalaa, seurattiin kaverin isoveljeä jolla oli itsemurha-aikeita. Yritettiin estää, ettei kaverin veli tekisi itsaria, ja seurattiin sitten sitä yhteen taloon, jossa olikin baari. Jäätiin juomaan yhdet kun veljensä tarjos, se selitti siinä samalla miten onnellinen on ja myö kaverin kanssa kyseltiin miksi se on sitten itsaria tekemässä. Yhtäkkiä velii oli sitten hävinnyt ja viereinen talo sitten räjähti samaan aikaan. Veli olikin sitten räjäyttänyt ittesä siinä talossa ja siellä oli mun porukatkin - kaikki tietysti kuolleena. Kohta mun mummo ja ukki tulee "lohduttamaan" minua kun kaverin kanssa itkettiin, että "annahan jo olla, niiden oli aika kuolla kaikkien" ja mie olin oikeasti siinä :eek: kun mummo "lohdutti" ukki vierellään.
Vaikkei uni nyt mikään painajainen ollut, niin koin silti aivan kauheeta ahdistusta ja heräsin siihen, etten saanut henkeä oikeasti ja vähän kun katselin mitä pirua on meneillään kun happi tuntu oikeesti loppuvan, noh olin sit jotenkin "hukuttautunut" peittoon niin, että ei ollut yhtään "hengitysaukkoa" :ttou:
- nimimerkki vaihtunut -

Kiruli

Kiruli
Viestimäärä: 31

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 10:33  
+
0
Minä näin ihan ihme unta viimeyönä. :eek: Oltiin siis jossain bileissä, jossa oli kavereiden lisäksi siskoni. Taidettiin olla juuri siskoni kerrostaloasunnossa juhlimassa. Sitten jostain ihme syystä siskoni heitti minut ulos ikkunasta ja tartuin sitten paloportaista kiinni. Siskoni karjui minulle vain "Irrota" ja olin ihan kauhusta jäykkänä, koska minulla on aika paha korkeanpaikan kammo. Juuri kun siskoni oli tulossa "irrottamaan otteeni", joku ihan ihme mies tuli ja veti minut pois (en ole ikinä nähnyt kyseistä miestä). Ja sitten kun olin takaisin sisällä, siskoni tönäisi minut uudestaan ikkunasta ja putosin tooooooodella pitkään. Ja sitten heräsin sillee kivasti säpsähtäen :D
Alaskanhusky Kira 5.12.2008 ->
Kissat Ana & Luna 9.5.2009 ->
Kanit Nitta & Nelle -05 ->

unemelodie

unemelodie
Viestimäärä: 513

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 11:07  
+
0
Näin kamalaa painajaista viime yönä. Olin mukana jossain raa'assa kauhuelokuvassa, jossa kaikki tehtiin täysin käsikirjoitusten mukaan. Ei mitään päätä eikä häntää, mutta niin ahdistavaa. Hyrr. Ei toiste enää mitään tuollaisia.
En voi tarjota lohtua
sillä olen vain ihminen..
En voi tarjota lämpöä
sillä itsekin palelen..
ja maata astelee
varjo mustuvan taivaan
yllään yön kylmä laulu..

Rhyme

Rhyme
Viestimäärä: 39

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 16:15  
+
0
Näin unta että löydän uuden rauhallisen lenkkeilyreitin koirien kanssa ja tänään lähdin lenkille ihan uuteen paikkaan, tuli semmoinen deja vu kun huomasin että mähän olen tämän reitin nähny unessani, enkä varmasti ollut sielläpäin liikkunut aiemmin..

Voiskai sitä jostain hyödyllisemmästäkin uneksia mutta oli ainakin mielenkiintoinen lenkki :nauru:
Amstaffi, Golden Ferya Arizona Queen "Ruutu" s. 25.04.2010

Mollys

Mollys
Viestimäärä: 6

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 13.04.2010 klo 22:49  
+
0
En muista muuta kuin että olin jossain huoltoasemalla ostamassa jonkun muutaman centin pikkunamun. Mun suuri ongelma oli että lompakossa setelipuolella oli vain niin suuria seteleitä että en joko kehdannut antaa niitä myyjälle. Mielessä kävi myös että eihän kassalla ole antaa takaisin rahaa! :wink:
Tosiaan seteleitä oli paljon ja eri värisiä. Tunsin jopa uusien seteleiden tuoksun :mietiskel:

Voi kun tuo olisikin totta, olisin siitä NIIN onnellinen :aurinko: Mikä ongelma mulla oli unessa :nauru:

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 10:11  
+
0
Jumankekka näitä mun unia taas.. :roll:

Viime yönä olin sitten joku etsivä ja miehen kaverit oli rikollisia. En edes tiedä mitä ne oli tehny, mutta yhdessä vaiheessa kun ajoin niitä takaa, niin siihen moottoripyörään millä ajoin oli kiedottu ihminen moottorin ympärille. Ja joka välissä mun piti vaihtaa vaatteita, mietin koko ajan, että mitä laitan seuraavaksi päälle. Takaa-ajon jälkeen (en tiiä mitä sille ruumiille moottoripyörässä tapahtui) pääsin johonkin asuntoon nukkumaan ja yhtäkkiä sisään ryntää kolme ihan jumalattoman isoa miestä sellaisissa baby-haalareissa ja kiväärit kädessä. Siihen sitten heräsin.

Huhuh taas.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 11:28  
+
0
Viime yönä oli kyllä harvinaisen selkeä ja aamulla muistissa oleva uni (mainitsin tästä jo pentupalstan puolellakin :cool:). Unessa haettiin pentu meille, mutta olin todella huono hoitaja ja unohdin sen jatkuvasti kotiin kun itse lähdin muualle pitkiksikin ajoiksi. Jossain vaiheessa aina välähti, että "ainiin se pentu!" ja sitten soittelin sille hoitajia, kun itsellä oli jotain "tärkeää" enkä päässyt kotiin.

Uni oli selvästi suoraa seurausta siitä, että käytän päivät sen ressaamiseen, että ollaanko tarpeeksi hyvä perhe ja saadaanko pentu kohta syntyvästä pentueesta...
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 11:36  
+
0
mä näin unta et tapasin paula koivuniemen ja menin sen kotiin .en muista tosta unesta mitään muuta :)
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 15.04.2010 klo 07:11  
+
0
Allekirjoittanut oli viime yönä rikollinen, suunnittelin näes veropetoksia. Mulla oli ihan semmonen firma mihin ihmiset tuli kysymään apua veronkierrossa ja muissa mukavissa merkeissä. Mielenkiintoista, olis kiva tietää mistä näitä unia oikein tulee :roll:
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 15.04.2010 klo 07:31  
+
0
^Ootko ajatellut alan vaihtoa?:nauru:

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 15.04.2010 klo 08:03  
+
0
^Heti jos asiakkaita siunaantuu tarpeeksi :nauru:
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 15.04.2010 klo 12:54  
+
0
Näin unta että oli Hercules-nimisessä homobaarissa (Helsingissä tuo kai on?) ja makasin lavuaarien päällä vessassa. Vessa oli jonkinlainen yhteisvessa, ja sinne tuli vanha mies joka kävi masturboimassa vessakopissa ja huusi itsekseen, että "tänään on pakko saada naista! Tänään on pakko päästä pukille!" Se tuli vessasta ulos ja oli menossa ulos, kunnes hoksas minut siinä lavuaarien päällä. Sen jälkeen tyyppi laittoi vessan oven lukkoon ja raiskasi minut siihen lavuaarien päälle.

Tosi ahdistava. Ja outo. :suru:
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Lauantaina, 17.04.2010 klo 13:27  
+
0
^Hyi, kuulostaa inhottavalta :suru:
Näin viime yönä unta että pikkusiskoni oli siepattu vuosia sitten eikä sitä koskaan löydetty :suru: Hänen tilalleen saatiin joku toinen tyttö, kun etsinnät lopetettiin tuloksettomina. Se surrogaattisisko oli mun oikea pikkusisko, siis se joka mulla on oikeassa elämässä.. Aamulla oli vielä pitkään tosi ahdistunut olo.

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Lauantaina, 17.04.2010 klo 21:05  
+
0
Mä näin mafiaunta.. En muista kaikkea, mutta se loppui niin että olin jonkun miespuolisen kaverini kanssa yhden talon ulkopuolella, pari kaveria oli mennyt sisälle sopimaan joistain bisneksistä. Talon etupuolella oli auto parkissa, mutta me kuviteltiin että ollaan siellä talon takana turvassa. Sitten sen talon molemmilta puolilta rupes heijastumaan lähestyvien autojen valot ja mä lähdin juoksemaan paniikissa vieressä olevia rivitaloja kohti. Ajattelin vieläpä juostessa, että toivottavasti ne ei ehdi ampumaan mua selkään. Pääsin rivitalojen luo ja etin paniikissa piilopaikkaa ja juoksin autokatoksia kohti... Ja sitten mä heräsin.

Taas yksi todentuntuisista unista. Herätessään ei tiedä, tapahtuiko niin oikeasti vai oliko se unta. Ja koko päivän oon ajatellut, millainen idiootti jää sinne talon takapihalle hengailemaan ja etten mä muuta pakopaikkaa keksinyt kuin autokatoksen..
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

unemelodie

unemelodie
Viestimäärä: 513

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 10:51  
+
0
Näin unta, että ajoin bussia.. Tätini ajaa työkseen niitä, mutta jostain kumman syystä se yhtäkkiä pyysi minua kokeilemaan, että kuinka erilaista niitä on ajaa normaali henkilöautoon verrattuna. Minähän innokkaana menin. Vaihteet oli todella epämääräiset ja ajamiseni todella nykivää. Liikennevaloissa en nähnyt kunnolla, että millä väreillä ne milloinkin olivat. Tyynesti siis vain päästelin punaisiakin päin. Tätini oli aivan paniikissa, muttei tehnyt elettäkään mennäkseen itse rattiin :nauru: Jossain vaiheessa olin menossa aivan väärään suuntaankin..
Kaikenlaisia sitä kans näkee..
En voi tarjota lohtua
sillä olen vain ihminen..
En voi tarjota lämpöä
sillä itsekin palelen..
ja maata astelee
varjo mustuvan taivaan
yllään yön kylmä laulu..

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 27.04.2010 klo 09:07  
+
0
Heräsin ihan vihaisena. Löysin eilen työpaikan mitä haluan oikeasti hakea. Unessa kerroin siitä siskolleni ja olin ihan innoissani. Se oli tosi nihkeänä ja selitti miljoona ja yksi asiaa miksi mun ei pidä hakea sitä paikkaa, yhden ollessa se, että en ole tarpeeksi hyvä siihen. Loppujen lopuksi kävi ilmi että sisko on valitsemassa henkilöä joka työn saa ja oli jo päättänyt että antaa sen kaverilleen joten on ihan turha edes hakea ja haku ylipäätään oli pelkkä muodollisuus. Suutuin ja koin järjetöntä epäoikeudenmukaisuuden tunnetta koska olisin oikeasti hyvä siihen työhön. Jouduin sitten menemään hikiseen pikkubaariin töihin missä ei toiminut mikään ja ainoa turvallisuusseikka mitä käytiin siellä läpi oli se, miten laskuvarjo aukeaa kun tulipalon/ muun vaarallisen tilanteen vuoksi pitää hypätä 30 kerroksen ikkunasta paetakseen. Herätessä olin oikeasti vihainen.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 27.04.2010 klo 10:22  
+
0
Mä näin unta, että olin jonkun uskonnollisen lahkon ostoskeskuksessa. Kaikilla muilla oli mekot päällä ja mua hävetti olla siellä farkuissa. Yritin löytää tietäno jotain musikaalia katsomaan. Sitten selvisi, että mulla oli poikaystävä kateissa, joka oli SanttuJ täältä kc:sta.

Koko uni oli tosi sekava ja värit hirmu ahdistavia.

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 27.04.2010 klo 11:00  
+
0
^Kyllä mä satunnaisesti melko äijä oon, mut enpä oo vielä tainnu kenenkään poikaystävä olla :nauru:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

FCI

FCI
Viestimäärä: 964

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 27.04.2010 klo 11:37  
+
0
Mä näin aamulla, ennen heräämistäni unta, että mä sain aamukahvin sänkyyn. Oliko pienoinen pettymys kun totuus oli jotain aivan muuta :nauru:
kodinturva pk saksanpaimenkoira Ninja -06
etevä pelastuskoiran alku bordercollie Bea -08
pelastuskoira-oppilas saksanpaimenkoira Piina -10
missikeisarin alku vinttipimee venakko Eero -11

JenCa

JenCa
Viestimäärä: 79

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 27.04.2010 klo 13:58  
+
0
Mä olin viime yönä ensimmäistä kertaa koiranäyttelyssä. En ollut valmistautunut koitokseen mitenkään, yhtäkkiä vaan olin satojen silmien keskellä kehässä ja tein kaiken niin väärin kuin vaan mahdollista. Ennen kun oltiin pyöritty siinä loppuun asti, tuomari kutsui mut luokseen. Tuomarin luokse mennessä tietysti kompastuin ja kaaduin nenälleni, sain raikuvat aplodit naurujen kera, ja tuomari hylkäsi meidät eikä uskonut, että oltiin tosissamme tultu koittamaan.

Tässä kevään mittaan on alkanu pyöriä mielessä, pitäiskö sitä joskus tosiaan käydä kokeilemassa tuota koiranäyttelemistä, mutta ton unen jälkeen mietin kyllä kaksi kertaa ennen kuin ilmoittaudun :nauru:
cirneco dell'etna Colombian Friend's Magic Diamond, Nipsu 2/07
whippet Rokinet's Blackcurrant, Kujo 2/11
whippet Rokinet's Handsome Surprise, Onni 4/13

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6264
Viestejä yhteensä545426
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265759
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.03.2024 klo 10:00)