Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 20:59

Mitä unta näit viimeksi?

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 17

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Maanantaina, 07.11.2011 klo 09:24  
+
0
^zombie cat :D

Hmmm. Näin pari viikkoa sitten unta sellaisista meduusa/mustakala ihmisistä. Olin yksi heistä. Lilluttiin meressä ja näytettiin joltain ihmeen kampelapihviltä, joilla oli suu ja silmät. Pinnassa muututtiin normaaleiksi ihmisiksi. Tosin meillä oli sellainen tiimiharjoittelu, et miten pysyä pinnan alla yli vuorokausi putkeen... meidän piti oppia rentoutumaan ja nukahtamaan, eli ns. hukkua, että pystyttiin siihen. En mä uskaltanut.

Viimeyönä näin jotain sairasta unta, et olinkin yhtäkkiä naimisissa mun SERKUN kanssa... wtf!!! Vielä siis sellaisen serkun, joka nyt ei ihan heti ole ollut muutoin mielenpäällä lähiaikoina muutenkaan. Mut siinä unessa kaipasin mun avoa kamalasti :D Oli meille vissiin tullut ero, mut sit olin mennyt naimisiin toisen kanssa, vaikka sisällä huusi, et olis pitänyt oottaa avoa palaavan, vaikka siitäkään ollut takeita. Omiiituista. :mietiskel::ttou:

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Maanantaina, 07.11.2011 klo 09:32  
+
0
^ Se kissa oli vielä just tuommonen oranssin värinen :nauru:

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Maanantaina, 07.11.2011 klo 11:32  
+
0
Kauheita kolmiodraama-unia nähtiin täälläkin! :nauru: Olin kesäheilan kanssa hienossa kattohuoneistossa, josta näki kaupungin ylle. Tämä asunto oli Katri-Helenan! Se mies olikin nyt tämän tädin kanssa ja minä kauhean mustasukkainen. En muista enää miksi menin sinne asunnolle, mutta kohta olimme siellä kahden ja lupasimme että yritämme vielä. Muistan, että menimme minun koulun ruokalaan syömään ja suutelemaan yms.

Sitten olinkin jonottamassa Passioniin, jota oli uudistettu. Mutta ei siellä oikeasti ollut ketään ja koko paikka oli aivan tajuttoman iso. Siellä olimme kaverini(?) kanssa ja kohta huomasin, että minulta loppui rahat vaikka tilasin vielä yhden juoman. Hävetti. Rahahuolia unissakin, hmm..:shhh:

Viimeinen osio liittyi jonkinlaiseen kesäleiriin. Matkustimme sinne(taas joidenkin kanssa, joita en nyt enää muista..) ja pihalla oli aitaus, jossa oli kolme isoa laumanvartijaa(sellaisia pörröisiä). Muistan, että kaikki pelkäsivät niitä ja minulta kyseltiin, että miten niihin pitää tutustua.

Sittenpä oma "laumanvartijani" herättikin..
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

chihumaria

chihumaria
Viestimäärä: 22

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Maanantaina, 07.11.2011 klo 12:22  
+
0
Menin nukkumaan hirveen nälkäsenä niin unessa sitten näin että poikaystävä lupasi tuoda leipäpussin lähikaupasta muttei tuonut. Unissaan sitten olin sille huudellut ihan vihaisena, että "olisit sä nyt voinut sen leipäpussin tuoda ku kerran lupasit" ja mököttäny sitten loppuyön :kieli: Aamulla en muistanu tästä mitään.
3kk ikäinen chihupoika tuli meille 28.10. Kesällä perheeseen tuli myös maaorava Sarvi.

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 08.11.2011 klo 10:27  
+
0
Näin unta että mulla oli Lulun lisäksi sellainen leikattu uros dalmatialainen ,ihmettelinkin unessa miksen ole aikasemmin huomannut että mulla on sellainen ja mistä se oikein yht.äkkiä tuli mutta se oli aivan ihana!!=D Sitku heräsin niin vähän harmitti ku ei mulla ollu sitä oikesti,se oli niin kilttikin :)
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

suskie

suskie
Viestimäärä: 412

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Lauantaina, 12.11.2011 klo 07:38  
+
0
Näin unta, että porukoiden harmaa norjanhirvikoira Satu olikin yhtäkkiä kelpie. Sitten mietin, että minun pitää aloittaa sen koiran kanssa agiharjoittelu. Lisäksi kummastutti, että miten se koira aikaisemmin näytti ihan selvästä hirvikoiralta ja miksi meidän isä hankki kelpien metsästyskoiraksi. :nauru:

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 15.11.2011 klo 16:58  
+
0
Näin unta joistain ihmisistä, en muista yhtään mitä se uni käsitteli mut mun piti muistaa nimi Veikko Hietanen aamulla :D Miksi näin unta Suurlähettiläästä Nairobissa/Addis Ababassa, tai pojasta 1800-luvun lopulta.

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 29.11.2011 klo 10:17  
+
0
Näin unta että Mörö jäi auton alle. Heräsin siihen kun itkeä vollotin ääneen :neutral: Miten unet voi tuntua niin todellisilta..

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 29.11.2011 klo 10:32  
+
0
Harmillisen vähän muistan viime öisestä unesta, mut sen tiedän, et heräsin siihen kun koin mahtavan älynväläyksen, suorastaan valaistumisen hetken ja sanoin sen ääneen: "Ihmisellä on vain kaksi kämmentä!" :nauru: Koko mökki heräs ku henkäisin häikäistyneenä edellämainitun lauseen.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu tiistaina, 29.11.2011 klo 10:33)

Sinji

Sinji
Viestimäärä: 572

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 29.11.2011 klo 12:23  
+
0
Lähiaikoina oon nähnyt aika pahoja unia. Nään unissa mun ystäviä kuolleena, etenkin sellaisia kavereita, joihin en oo ollut yhteyksissä hetkeen. Ja verta. Puoliunessa/valveilla en saa selvää, oliko se unta vai tapahtuiko se oikeasti eilen vai kertoiko joku mulle että näin on käynyt. Ei kivaa, toivottavasti loppuis pian nämä unet.

Näettekö muuten värillisiä vai mustavalkoisia unia? Musta tuntuu, että näen kyllä ihan väriunia, mutta värit ei ole koskaan "pääosassa" unissa, eli muistan kyllä että unessa oli vaikka punainen auto, mutta sen auton väri ei nimenomaan merkkaa mitään. Tuli vaan mieleen, kun eilen kuulin, että yksi tuttava oli sanonut nähneensä koko ikänsä ainoastaan mustavalkoisia unia.

Ispu

Ispu
Viestimäärä: 576

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 29.11.2011 klo 20:02  
+
0
Mie en yleensä muista aamusin mitä unia oon nähny, mutta koko viime yö tuntu olevan sama uni eli olin mattopesulla ja unessa soi Freemanin mattolaiturilla biisi. Olin kuulemma vielä laulanu tätä unissani :shifty:
Blogi
Blip
Muistoissa Kamu&Miki.

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 29.11.2011 klo 20:26  
+
0
Yh, näin viime yönä unta finnien puristelusta. Tämä nyt lähti varmaan siitä, kun illalla en saanut mitään irti oikeassa elämässä. Se unien finni oli siis sellainen, joka vain jatkui ja jatkui ja jatkui ja jatkui ja jatkui ja jatkai... ja ainakin sormenpään paksuinenkin se oli. Mitenhän sellainen ees mahtuis nenänvarteen?

Näin myös unta et olin jossakin kylässä, jossa oli lapsia ja menin suomalaiselle kanavalle, jossa näytettiin otteita mitä on tapahtunut viimeksi Salkkareissa... tosin se olikin sit joku Big Brother -tyylinen saunassa kuvattu juttu, jossa kaikki hässi kaikkia. Hävetti suunnattomasti, kun en kerennyt vaihtamaan kanavaa nopeaan, kun se äiti siinä sohvalla istui lapsensa kanssa.:mietiskel::nolo:

hypophrenia

hypophrenia
Viestimäärä: 1231

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 30.11.2011 klo 12:20  
+
0
Hyi oon viime aikoina nähny hirveesti kauheita todentuntusia painajaisia mis joku läheinen kuolee tai tapahtuu jotain muuta kauheeta :/

Muuten mun unissa ei oo ikinä päätä eikä häntää eli aiheet ja paikat pomppii miten sattuu. Ja saatan "jatkaa" joku toinen yö nähtyä unta tai ettiä vanhan unen paikkaa jossain toisessa unessa. Kellään muulla ollu tämmöstä? :D
"Tomorrow - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored."

Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 30.11.2011 klo 18:43  
+
0
Mä oon toistuvasti heti nukahtamisen jälkeen nähnyt unta, että mun päällä kävelee hämähäkki. Oon joka kerta herännyt itkien ja huutaen, koska luulen, että se on totta. Tunteesta on erityisen vaikea päästä eroon, koska se tapahtuu unen ja valveen rajamailla, joten tuntuu, kuin olisin vasta mennyt sänkyyn eikä uni ole vielä tullut. Avo joutuu tarkastamaan sängyn ja rauhoittelemaan, koska toistuvuudesta huolimatta tunne on niin todellinen, että paluu todellisuuteen kestää kauan. Ainoastaan kerran kykenin itse ymmärtämään, että se oli unta, mutta sillä kertaa kysessä oli pelkkä seitti, joka muka verhoutui päälleni. (ja seitti oli tarkalleen erään höyhenmobilen muotoinen, jonka avulla sain sen yhdistettyä todelliseen elämään ja sen vuoksi ilmeisesti käsitin, ettei ollut tosi kyseessä).

Mistä tälliaset todentuntuiset toistuvat "unet" johtuvat? Se ei kai voi olla oikea uni, koska rem-vaihe ei tule niin nopeasti. En erityisesti pelkää tai kammoksu edes hämähäkkejä. Tunne on todella inhoittava ja kerran hämistä paetessani olin lyönyt jalkani verille johonkin.

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 01.12.2011 klo 15:34  
+
0
Näin viime yönä unta, että synnytin koiranpentuja.
Ne oli lappalaisia, mustia valkoisin merkein... sikiöpussit oli kiinni toisissaan siskonmakkaroiden tavoin, ja jokaisesta pussista tupsahti pentu.

Meille varatun pennelin syntyyn (joka on vielä kyllä perhonen, eikä lappalainen) on vielä vissiin reilu 3vk, alan vissiin käymään niin kärsimättömäks että synnyttäisin vaikka ite äitinartun puolesta :neutral:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 01.12.2011 klo 15:54  
+
0
^ :nauru:

Näin unta että tuon lapsen isä olikin eräs toinen eksä :shifty:

SiVe

SiVe
Viestimäärä: 1170

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 01.12.2011 klo 22:15  
+
0
Öh, täällä edellis yönä nähtiin kanssa aika omituinen uni. En kyllä muista tarkkaan, mutta oltiin mökillä ja sitten sinne saapui lauma KC:läisiä. Erityisesti muista kuinka Vanis toi Adan Rapen luokse haistelemaan, molemmat koirat oli kiinni. Ne ärisi toisilleen kuin viimeistä päivää, yhtäkiä tuumattiin että päästetään koirat irti. Ja sitten koirat lähti viipottamaan molemmat omille teilleen, kunnes sinne saapui muitakin koiria, ja paljon.
Erityisesti muistan Ispun Mikin, joka tuli minua parin metrin läheisyyteen, ja voi, kun se oli komia! Sitten en muuta muista kuin että kateltiin vaan ilosesti kaikkien koirien touhuja.
- -08 Karjalankarhukoira x samojedi/labradori-mix n. Rape

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Perjantaina, 02.12.2011 klo 14:52  
+
0
Mä näin ihan kamalaa painajaista että Mooses jäi auton alle. Se uni oli niin todentuntuista. Ostin unessa sitten samantien uuden keltaisen labbiksen ja annoin sen nimeksi Mooses. Mutta huomasin että ei se ole Mooses, se koira oli ihan persoonaton ja heti pentuna sisäsiisti. Vaihdoin sen nimeksi sitten Milo. Heräsin ku itkin oikeasti ja olihan se ihanaa herätä siihen että Mooses nukkuu vieressä ja kaikki olikin vain unta.
Follies Neville
09.03.2011

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Lauantaina, 03.12.2011 klo 11:42  
+
0
Minäkin näin synnytysunta, siis ihan ihmislapsen tosin. Tosielämässä en haluaisi olla raskaana, mutta tässä unessa minulla oli kauhea huoli siitä syntymättömästä vauvasta kun lapsiveteni oli kerennyt mennä emmenkä silti vielä lähteneet äidin kanssa sairaalaan(olin siis sinkkuäiti siinä! :D). Itkin, että en tunne vauvan liikkeitä enää ja että en halua menettää lasta. Luultavammin olen itkenyt unissani oikeastikin, koska muistan vieläkin miten paljon minua ahdisti sen lapsen puolesta.
Lopulta vauva syntyi sektiolla ja oli ihan elävä, mutta tämä oli hassu kohta, koska vauva oli tummahko ihonväriltään enkä minä oikeastaan tunne vetoa tummaihoisiin miehiin oikeassa elämässä. Kun lapsi oli syntynyt ja siinä yritin hoitaa sitä, ajattelin vaan koko ajan, että äää en halua kertoa muille ihmisille, että minulla on nyt vauva.

Mitä tuollainen uni voi tarkoittaa? Raskaus ja vauvahan symboloivat uusia ajatuksia ja ideoita, mutta kun meinasin menettää sen lapsen niin pelkäänkö, että menetän unelmani tai jotain? Liittyisi ainakin aika hyvin oikeaan elämääni.
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 07.12.2011 klo 08:21  
+
0
Kamala miten sekavia unia tuli nähtyä..

Ensimmäisessä unessa pihalla oli hyvin kapinen, verinen ja rähjääntyneen näköinen kettu joka jahtasi mua. Aina kun menin sisälle niin kettu livahti jostain oven välistä mukaan. Yritin työntää sitä rappuharjalla takaisin ulos, mutta aina kun sain sen pihalle ja oven kiinni, käännyin ympäri ja siinä se oli taas :neutral:
Toisessa olin vanhempieni luona ja siellä muuten samanlainen uni, mutta ketun tilalla oli mies pyörätuolissa. Yritin juosta aina ennen sitä sisälle, mutta oli vaan nopeampi. Sitten hermostuin, kaadoin sen pyörätuolin, koppasin miehen syliin, kannoin sen takapihalle, nakkasin maahan ja juoksin äkkiä sisälle :nauru:
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 07.12.2011 klo 09:10)

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28165
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6323
Viestejä yhteensä545659
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään8
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 16:00)