Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 20:59

Mitä unta näit viimeksi?

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 17

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Maanantaina, 12.12.2011 klo 14:00  
+
0
Mä olen nyt ratkaissut, että p*skaunet tarkoittavat rahantuloa :jjei:.

Näin pe-la yönä unta, että köhmysin nurmikolla ja huomasin, että siellä olikin koiranschaissea ympäriinsä ja farkun lahkeet ja polvet kömmin sitten yltä päältä sitä ihteään.

Menin ja ostin silmät kiiluen lauantaina raaputusarvan ja voitin 50 kr!:viheltel::aurinko:
(Oli kyllä toiveissa lottovoitto, mut tästä lähetään.)

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Maanantaina, 12.12.2011 klo 14:18  
+
0
Näin unta että istuin kirjoituspöydän ääressä kotona ja lakkasin kynsiä.Vastapäätä oli kerrostalo ja siellä näkyi ihmisiä kämpissään ,katselin niitä välillä. Mulla oli ruokaa uunissa (joku perunalaatikko tais olla) ja kun menin katsoo että onko ruoka valmista niin se pursus tosi paljon yli sieltä vuuasta ja mulla meni vissiin kuumaa höyryä mun kurkkuun ja kurkku alkoi polttamaan todella paljon,en saanut henkeä,menin vessaan juomaan kraanasta kymää vettä mut ei se oikeen onnistunut. ja siihen tää uni loppuikin tai siis se jatkui silleen että yritin herättää mun miestä ravistelemalla ja sanomalla jottain kun en saanut henkeä(mun mies nukkui siis oikeesti mun vieressä) mutta sitten yht,äkkiä tajusin kun mies ei herännyt että mähän olen unessa niin sitten heräsin kauheaan yskänkohtaukseen ja yskisin varmaan 5minuuttia. OLi vähän ahdistavai toi oppu.
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018
(Viestiä on muokattu maanantaina, 12.12.2011 klo 14:20)

Aberkios

Aberkios
Viestimäärä: 778

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 14.12.2011 klo 13:14  
+
0
Meikäläistä pitkään vaivannut flunssa siihen liittyvine yskineen ja kolotuksineen on hellittämässä.

Näin unta, että olin terkkarissa omalääkärin vastaanotolla. Lääkäri kyseli vointia ja vastaanotolle tulon syytä. Totesin, että oikeastaan se tulon syy on jo poistunut, kun olen tervehtynyt. Ei ole enää flunssaa eikä särkyjä, ja hengityskin kulkee kuin tyhjää vain. Lääkäri kuunteli ja tutki ja kysyi: "tiedätkös miksi vaivat ovat hävinneet"? Minä: "no vissin olen sitten parantunut".
"Ei, vaan siksi, että sinä olet kuollut", sanoi lääkäri. "Ohhoh", totesin minä. :eek:

Herätessä oli hiukan epätodellinen olo!:shifty:

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 10.01.2012 klo 08:59  
+
0
Näin KC-unia viimeyönä. Siinä tosin ihmiset kirjotteli jossain satamassa ihan siis koneiden kanssa pinossa. Tosin ne koneet oli jotain ihme neliönmallisia boxeja, joiden sisällä oli vettä.
Halusin vaihtaa boxin värin punaiseksi (kun se oli joku viimeisin trendi), mut se muuttuikin vihreäksi ja sisällä oleva neste näytti viiniltä, eikä vedeltä.
Kerroin tästä Vanikselle, joka puolestaan kertoi tekniselletuelle, joka totesi heilutellessaan vanhaa pölynimuria, että on se jännä miten se muuttuu vihreäksi, eikä punaiseksi, jotenkin siis se neste ja kuori sai sen aikaan.
Vaikea selostaa tuota pinottain keskustelua. Ainoastaan Vanikselle ja tekniikkamiehelle taisin puhua kasvotusten, mutta muutoin ihmiset keskusteli netissä, vaikka näin siellä tosiaan useitakin tyyppejä, Kettuprinssin, Karvakamun, Blankon, Innnan....
Jotenkin oli sellainen tornintapainen, johon piti kavuta ylös, mut en voinut kirjotella kauaa, kun mua alkoi ahistamaan, et putoan sinne mereen... se huojui sen verran, kun oli useampia kirjottajia päällekkäin :mietiskel:

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 10.01.2012 klo 09:36  
+
0
Minullakin liittyi löyhästi kc uniin viime yönä ja laivat moneen kertaan. Olin menossa katsomaan niitä collien pentuja ja piti ehtiä laivaan (!) jolla matkata kasvattajan luokse. Ajelin etsimässä vanhempiani, että päästäisiin ajoissa satamaan. Se colliekasvattaja kasvatti sitten jotain muitakin rotuja, mm. picardeja ja oli kuulemma kasvattanut juuri tuon Nenssin hukan. Perhospentujakin sillä kuulemman oli ollut, mutta kun juteltiin niin selvisikin, että oikeasti se perhospentue olikin juuri tuo picardipentue - jep.

Toisessa unessa olin laivassa ja osa tenavia paineli siellä sitten pitkin myymälöitä itsekseen ja osa oli kiltisti hytissä nukkumassa. Mukana olivat myös edesmenneet collie ja afgaani ja niitä lähdin käyttämään laivan kannella tarpeillaan. Ulos mennessä oven vierestä piti ottaa muovipussi, jos vaikka kakkaisivar ja jossain ylimmän kannen perukoilla oli "vessakoppi", jonne ne olisi pitänyt viedä, mutta ei ehditty vaan molemmat kyykkivät jonnekin sinne pitkin kantta. Itse siinä liukastuin ja olin tipahtaa koko laivasta, mutta onneksi siinä oli sen verran korkea reuna kannessa etten sitten pudonnut mereen. Hyttiin palaillessa koirien kanssa sitten törmättiin tenaviin ja patistettiin niitä jostain baareista mukaan. Siis tuollaisia alle kymmenvuotiaita...

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 12.01.2012 klo 03:56  
+
0
Minä näin yksi yö unta ystävästäni, jonka kanssa meillä oli mennyt sukset ristiin. Yritin monta kertaa puhua ystävälleni, mutta unessa en onnistunut - hän ei kuunnellut. Herättyäni kirjoitin hänelle pitkän kirjeen ja sitä myötä sovimme asiat. Ystäväni sanoi, että häntä oli vaivannut hirveästi minun käytökseni, mutta ei ollut kehdannut kysyä. Nyt olemme sopineet kaiken. Ilmiselvää telepatiaa !
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 12.01.2012 klo 09:49  
+
0
Apua nyt oikeesti! Tämän vuoden puolella olen nähnyt jo kolme kertaa seksuaalista unta yhdestä eksästä! Tästä tyypistä on vielä useampi vuosi. Miksi hän vielä luuraa alitajunnassani? Eikä niissä unissa välttämättä harrasteta seksiä vaan se on jotenkin sellaista siihen liittyvää, ja esimerkiksi viime yönä vaan halasin sitä tyyppiä todella tiukasti. :roll:

Oikeassa elämässä tämä tyyppi seurustelee ja todellakin meidän yhteisestä ajasta on useampi vuosi. :mietiskel::nauru: Häiritsevää!
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 12.01.2012 klo 11:56  
+
0
^ Mä oon nähnyt unta että olen mies ja harrastan seksiä naisen kanssa. Siinä oli häiritsevä uni.
Hyvin usein näen unta etta en ole oma itteni.

Mun unet on aina tosi hämmentäviä (esim. olen mies presidentti ketä yritetään salamurhata), että en edes yritä miettiä mitä ihmettä ne tarkoittaa.
Follies Neville
09.03.2011

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 12.01.2012 klo 11:59  
+
0
Mie nään todella usein eroottisia unia. Eikä ne häiritse yhtään, hyvä että ees joskus on jotain sutinaa :nauru: :viheltel:

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 12.01.2012 klo 15:30  
+
0
Sain elämäni ensimmäisen unihalvauksen tai jotain.. ?

Olin niin väsynyt, että juotuani kupin kahvia menin vielä sänkyyn möhnäämään. Laitoin kellon soimaan tunnin päähän. Nukahdin.

No, jossain vaiheessa katsoin kattoon ja näin hämähäkin yläpuolellani. Olin omassa sängyssäni, tutussa asennossa selällään. Päiväaurinko paistoi sisään ikkunasta. Hämähäkki ällötti minua, joten yritin liikkua. Ei onnistunut. Ei liikkuneet kädet eikä jalat. Tajusin, että mulla on suu auki (unisena sitä kuorsaa..). Ja vaikka kuinka keskityin, en saanut sitäkään suljettua ! Alkoi sen verran ahdistaa mörkö siinä yläpuolella, joten tuumailin, että onneksi mulla on kello soimassa ja kohta herään. Silmät pystyin sulkemaan, ja näin vain sellaista pimeää mitä nyt yleensäkin näkee jos sulkee silmät. Niinpä olin sillä lailla hetken, torkahdin taas hetkeksi, ja sitten kello soi. Hullua.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Emuli

Emuli
Viestimäärä: 326

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 12.01.2012 klo 21:19  
+
0
Näin unta että Greyn anatomian Jackson oli meidän mökillä poimimassa punaviinimarjoja :nauru:
Beagletyttönen Ava (10/2010)
Beagletyttönen Ellu (6/2012)
Avan blogi

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Perjantaina, 13.01.2012 klo 16:59  
+
0
Minä se näen taas omituisia unia ! Milloin nämä oikein loppuvat..?

Unessa sulkeuduin huoneeseen, jossa äitini ja pikkusiskopuoleni istuivat sohvalla ja katsoivat televisiota. Siskopuoleni, jonka kanssa harvemmin olen ollut missään tekemisissä, joka on minua kuusi vuotta nuorempi, ja jota käytännössä en tunne lainkaan, sanoi yhtäkkiä, että olen hänen lempisiskonsa. Halasin häntä lujasti, ja silitin hänen hiuksiaan. Minulle tuli kumman lämpöinen olo. Tosielämässä olen toisinaan kuullut, että hän hieman ihailee minua - hän itse on hiljainen ja aavistuksen sulkeutunut, mutta älykäs. Mietinkin usein, että hän varmaan tuntee minut paremmin kuin minä hänet, koska on kuullut usein minun keskustelevan isämme kanssa. Herätessäni huomasin rutistavani Nottea.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 17.01.2012 klo 09:54  
+
0
Näin jälleen kerran zombiunen :suru: Kalpeanaamaiset, sameasilmäiset, verenhimoiset zombit jahtasi minua ja veljeäni. Jostain saatiin sitten ase käsiimme, ensin ammuin veljeni ja sitten itseni (ei sitten tullut mieleenkään ampua niitä zombeja :nauru:). Monta kertaa vaan palasin samaan uneen ja joka kerta päästin itseni päiviltä.

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 17.01.2012 klo 10:05  
+
0
^Traaginen, mutta onnellinen loppu, omasta mielestä :nauru:
Jos olisit ampunu zombeja, kuitenkin panokset olis loppunut ja olisitte joutunee zombien käsiin. Olit fiksu ja ammuit veljes ja ittes, ei tarvihe joutua zombien käsiin. Tai näin minä näkisin, ennemmin hyvänä kuin pahana, tuon lopun siis :wink:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 17.01.2012 klo 10:09  
+
0
^ Niinpä. Minkäs siinä voi kun unessa juokset kuin hidastetusti ja perässä juoksee parikymmentä nälkäistä ja vikkelää zombia :ylpea:

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 17.01.2012 klo 10:10  
+
0
^Ei siihen panoksia tarvi, kunhan on jotain kättä pidempää millä saa pään irti :) Vaikka sitten vinyylilevyjä, jos ei muuta löydy :D

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 17.01.2012 klo 12:48  
+
0
Mulla meni The Rock -leffa sen verran uniin tässä viikonloppuna, että näin eroottista unta Nicolas Cagesta. Uulalaa, eikä haitannut yhtään! :kumarrus: :nauru:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Lauantaina, 21.01.2012 klo 11:07  
+
0
Mun viimeyön unessa seikkaili tällainen norsun ja koiran sekoitus... Sen ruokavalio koostui kasviksista, eikä se äänellyt millään tavalla. Iloinen ja hyppelehti kuin koira. :D

alphabetty

alphabetty
Viestimäärä: 441

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Lauantaina, 21.01.2012 klo 17:37  
+
0
^Ihana!

Viime yönä tai oikeastaan tänä aamuna näin omituista unta.
Oltiin Kodan kanssa ulkona. Anoppi ja sen mies tuli käymään meillä. Anoppi kovasti kehu Kodaa ja ne meni edeltä sisälle. Kodan ja mun ohi meni kolme fasaania ja Koda alkoi pyydystää yhtä niistä. Se sai yhden fasaanin kiinni ja puri sitä. Sitten tämä verinen, puolikuollut fasaani alkoi jahdata Kodaa ja yritti nokkia Kodaa. Me lähettiin Kodan kanssa karkuun, mutta tämä fasaani (joka edelleen oli puolikuollut) juoksi perässä. Koitin välillä kantaa Kodaa, jotta päästäis nopeemmin ja potkin sitä fasaania kauemmas, kun se yritti nokkia muokin. Fasaani oli siis verinen ja sen juostessa sitä verta lens joka paikkaan, mutta silti se ikään kuin hyökkäili mun ja Kodan kimpppuun.
Ehittiin onneks rappukäytävään turvaan ja sitten heräsin.
Inhottava uni :/
Menossa mukana lancashire heeleri Koda. Muistoissa cavalier kingcharlesinspanieli Simba<3
http://nnunmaailma.blogspot.com/
Mikään ei ole niin hienoa kuin suuri seikkailu, paitsi kotiinpaluu.

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Lauantaina, 21.01.2012 klo 18:01  
+
0
Hiukan hassu tuo Ellikeksin kuvan otus :nauru:
Ylläpitäjä

  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään10
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 18:45)