Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 20:59

Mitä unta näit viimeksi?

Siirry sivulle: 1 ... 14 15 16 17

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 10.01.2013 klo 08:36  
+
0
Näin pari yötä sitten todella todentuntuisen unen. Siinä unessa olin ostamassa tosissani naapurilla oikeastikin myynnissä olevaa ponia ja lähdettiin sitten käymään vanhempieni luona, jossa juttelin äitini kanssa ja kerroin ostavani sen hepan. Äiti sitten siinä alkoi jutella kaikenlaista ja kertoi, että Tytti on hänen vauvansa, toistaiseksi, mutta heille on tulossa ihmisvauva. Minä sitten siinä unessa kovasti mietin, että miltä tuntuu saada pikkusisarus yli 35v ikäerolla ja kun se on nuorempi kuin omat tenavat. Äiti oli kuulemma viikolla 15 ja esitteli ultrakuvaakin.

*Herättyäni sitten muistin, että eihän äidilläni ole edes kohtua enää, joten ei ehkä ihan ollut ennusuni. Ja sitä poniakaan en voi ostaa, kun ei minulla ole rahaa, taitoa eikä muitakaan resursseja, vaikka kamalasti mieli tekisikin, tietenkin.

Snibbe

Snibbe
Viestimäärä: 65

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 10.01.2013 klo 09:04  
+
0
Mä näin edellisyönä sellasta unta, että USA:n presidentti oli meidän vanhemmilla käymässä. Oltiin laitettu niille ruokaa (oli muuten hyvää ruokaa :)) ja niitte koko perhe oli meillä. Siis joku mummo myös :nauru: Ja sit me juteltiin niitten kans ihan letkeesti niitten kans ja mäkin oikeeen sujuvasti englantia höpötin... (ei ole mun vahvinta osaamista nuo kielet). Niillä oli mukana myös joitain isoja laumanvartijakoiria kaks kappaletta. Meidän koira ei voinut leikkiä niitten kanssa, ku ne oli agressiivisia muita koiria kohtaan.

Mut ihan paras kohta tässä unessa oli se, et Obama ihastui muhun!?! WTF!?! :eek: Se ei kuulemma ollu koskaan nähny näin ihanaa ja valoittavaa naista :nauru: Vaik en mä ees oikeestaan jutellu sen kans unessa ennen tota. Mä vaan sit sanoin, et ei se nyt oikeen onnistu ku sulla on niin ihana perhe ja muutenkin... Voin olla hiukka hankala suhde :nauru: Et kaikkea sitä ihminen unissaan näkee... Ihan nauratti ku heräs, mitäköhän mun alitajunnassa on oikeen liikkunu?
Monirotuinen (Saksanpaimenkoira - Newfounlandinkoira) Rocky 4/2011
Länsigöötanmaanpystykorva Ruska 7/2015

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 10.01.2013 klo 09:56  
+
0
^Haha :D Näin kerran että Michelle oli meillä käymässä. En kyllä tarkkaan muista mitä siinä tapahtui, mutta kuitenkin jotakin kautta tunnettiin ja hienoa oli :D

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Sunnuntaina, 20.01.2013 klo 09:07  
+
0
Cesar Millan tuli juttelemaan mulle :shifty: :cool:

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 31.01.2013 klo 10:43  
+
0
Mä taisin viimeyönä olla joku sankari/rikostutkija. Me tiedettiin, et yhdessä rakennuksessa on joku kuolleena. Meidän piti mennä sinne rakennukseen kiipeilemällä telineillä ja seinien yli. Me löydetiin ruumis lääkärin tuolista viitan alta ja tiedetiin sen ruumiin perusteella, et siellä rakennuksessa pitäis olla sen ruumiin tyttöystävä vielä elossa. Sovittiin, et mä lähden edeltä ja yritän löytään sen tyttöystävän. Tyttöystävä olikin karvainen nainen eli sen koko kroppaa koristi koristi musta turkki. Tästä uni jatkui sekavana ja vaihtui välillä toiseen.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu torstaina, 31.01.2013 klo 10:50)

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 31.01.2013 klo 15:23  
+
0
Näin viime yönä unta että mulla oli pitkäkarvainen collie ja se oli tosi ihana ja kiltti.. Hmm mistäköhän toi uni tuli kun en ole collieista haaveillut =P
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Sunnuntaina, 10.02.2013 klo 14:50  
+
0
.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 10.02.2013 klo 18:08)

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Sunnuntaina, 10.02.2013 klo 17:21  
+
0
^ Siellä on ollut toiminnantäyteinen yö :D Muistaisinpa itsekkin unet yhtä selvästi..


weebl kirjoitti:

Cesar Millan tuli juttelemaan mulle :shifty: :cool:


Tämä on nyt tapahtunut jo kolmena yönä :mietiskel:

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Sunnuntaina, 10.02.2013 klo 17:31  
+
0
Mä näin pari yötä sitten unta siitä, että oltiin Crazy dogladies-bloggaajien kanssa Voice of Finlandin koelauluissa, ja meidät valkattiin siellä jotenkin kollektiivisena laulu-puhe-toko-agility -yhtyeenä jatkoon. Uni päättyi siihen että Kuuska kieltäytyi laittamasta pinkkejä kimaltelevia paljeteilla kuorrutettuja trumpettihousuja jalkaan, Jannie ja Sonik olivat menneet Hartwall-areenan sijaan Elysee-areenalle ja minä ja Inna tapeltiin siitä kuka joutuu kertomaan täydelle stadionille että keikka myöhästyy yhden Turunjunallisen verran.
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Sunnuntaina, 10.02.2013 klo 18:47  
+
0
^^No justiinsa ! :eek::nauru:

Miepä näinkin yhtenä yönä Tonteria sinusta unta. Olin sulla ja Artulla avustajana jonkin sortin luonnetestissä, ja Arttu oli karkeakarvainen saksanseisoja.
Mun tehtävä oli sitten pitää Arttua narussa jossain pimeessä komerossa ja pallo mulla oli kädessä mutta vähän epäselvää mitä tehdä sillä.
Sitte Tonteria suuttu mulle koko ajan ja huusi, kun tein sen pallojutun aina väärin :nauru:

//muoksailtu sanamuotoja
//muoksmuoks Asiallinen oli sit poistanutkin unensa, sille oli siis noi hymiöt tarkoitettu.
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 10.02.2013 klo 18:49)

unemelodie

unemelodie
Viestimäärä: 513

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Sunnuntaina, 24.02.2013 klo 11:31  
+
0
Näin tällä viikolla päikkäreiden aikaan unta, että olin ympäripäissäni saanut idean tatuoida.. Olin kyseisessä unessa sitten herännyt krapulaisena ja katsonut jalkojani. Yhtään tyhjää kohtaa ei ollut jäänyt jäljelle. Olin tatuoinnut koko jalkakalustoni täyteen värillsiä tatuointeja. Lähinnä kukkia sun muita. Olin järkyttynyt ja mulla oli kamala morkkis. Mietin, että miksi juuri jalat? Olin kovin toispuoleinen! Iho tuntui siinä vielä jokseenkin kummalliselta tatuoidulta alueelta.

Olen varmaan katsonut liikaa LA Inkiä :nauru:

Nimim. "En omaa yhtään lävistystä taikka tatuointia missään".
En voi tarjota lohtua
sillä olen vain ihminen..
En voi tarjota lämpöä
sillä itsekin palelen..
ja maata astelee
varjo mustuvan taivaan
yllään yön kylmä laulu..

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Sunnuntaina, 24.02.2013 klo 12:49  
+
0
Näin unta et pääsin hakemaani kouluun. (Huomenna esivalinnat, oi kumpa olis enneuni!) Tosin siinä unessa olin Pokemon... :shifty:
En tahtonut muuta kuin kaiken.

Shane

Shane
Viestimäärä: 946

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Sunnuntaina, 24.02.2013 klo 13:26  
+
0
Viime öisessä unessa ostettiin avon kanssa rivariasunto. Ainoo vaan, että ostettiin se Ikeasta ja jouduttiin itse kokoomaan se. :nauru: Meinas mennä jo painajaisen puolelle toi uni, mutta aamulla kyl nauratti. Tais johtuu uni siitä että koottiin pari päivää sitten avon kanssa Ikean hyllyjä kiroillen.
Menossa mukana saku Riki, corgi Natu sekä huskyvauva Nova!

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Sunnuntaina, 24.02.2013 klo 16:01  
+
0

Tonteria kirjoitti:

Mä näin pari yötä sitten unta siitä, että oltiin Crazy dogladies-bloggaajien kanssa Voice of Finlandin koelauluissa, ja meidät valkattiin siellä jotenkin kollektiivisena laulu-puhe-toko-agility -yhtyeenä jatkoon. Uni päättyi siihen että Kuuska kieltäytyi laittamasta pinkkejä kimaltelevia paljeteilla kuorrutettuja trumpettihousuja jalkaan, Jannie ja Sonik olivat menneet Hartwall-areenan sijaan Elysee-areenalle ja minä ja Inna tapeltiin siitä kuka joutuu kertomaan täydelle stadionille että keikka myöhästyy yhden Turunjunallisen verran.



Mitä IHMETTÄ. :D Kuuska, varsinainen party pooper.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

ilemmym

ilemmym
Viestimäärä: 34

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Sunnuntaina, 24.02.2013 klo 21:35  
+
0
Näin unta että matkustin Tukholmaan, ja hortoilin sitten siellä yksikseni vailla majapaikkaa taikka rahaa :D Päädyin johonkin ostoskeskukseen jossa sattui olemaan mun luokkakaveri, joka kertoi että voi salaa varata mulle huoneen ostoskeskuksen omasta hotellista, kunhan vain hotellivirkailija poistuu tiskin takaa. No, sehän poistui mutta siihen olisi tarvinnut jonkun hienon tunnuksen vielä, joten kipittelin kiltisti ulos ja menin puistoon nukkumaan.

Ihmettelin myös että miten ihmeessä äiti ei ole ihmetellyt että missä hotellissa aion olla yötä jne. :D On se kiva että edes unissa pääsee matkustamaan!

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Sunnuntaina, 24.02.2013 klo 21:47  
+
0
Mä näin taas KC-unen.
Eräs palstalta tuttu staffinpupelo Ässä, sekä tuntematon punavalkoinen tahvovauva olivat päätyneet jotenkin meille. Otettu huostaan tms. Mä en uskaltanut tuoda niitä meille heti sisään joten vein ne saunalle yöksi.
Sitten aamulla heräsin ihan paniikissa, että yöllä on tullut pakkasta ja ne pikkuset on siellä ulkosaunalla. Menin varovasti raottamaan ovea, ja sieltä ne kömpi puruista (:eitietoo:) esiin ihan lämpösinä ja unisina. Sitten olivatkin jo iloisesti osa laumaa ja saivat jäädä meille ...
Ja mä vaan siinä unessa ajattelin, että enpä olis ikinä uskonut että mulla vielä joskus staffeja tulee olemaan :nauru:
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





Beauceron

Beauceron
Viestimäärä: 940

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 26.02.2013 klo 19:30  
+
0
Muutama yo sitten oli ihan outo uni... Olin siina jossain mokkihuoneistossa tai vastaavassa sukulaisten kanssa. Jotain sellasta siina mm. oli, etta joku paikalla esiintynyt tyyppi, oisko ollut vaan joku taikuri tai kaarmeenlumooja tms. (jokatapauksessa ei ollut kukaan sukulaisista), piti ohjelmanumeron jossa lumosi kaarmeen, ja sen oli maara kiertya rullalle jonkun katsojan jalan ymparille. No, tietty se luikerteli just mun luo ja kierty siihen mun jalan ympari, ja vaikka tiesin kaarmeen olevan lumottu eika sen pitaisi kaiken jarjen mukaan purra tms., olin silti ihan paniikissa. Mitaan ei kuitenkaan onneksi kaynyt ja viimein kaarme lahti siita jalan ymparilta.

Mutta "paras" kohta tossa unessa oli se, mita tapahtui kun otin jonkun mua liikaa puristaneen pinnin/hakaneulan/ kiinnikkeen tms. irti rintsikoiden ja ihon valista. No, siihen valiin oli mun tietamatta pakkaantunut hirvea laskikerros, ja sen kiinnikkeen irrotettuani ne kaikki laskit valahti hirvealla vauhdilla alakroppaan. Lopputulos: mun alakroppa oli yhtakkia pelkka poskettoman levea ihramassa, kun ylakroppa johonkin lantioon asti taas oli suhteessa siihen "tikku".

Ensin kauhistuin tietysti etta miten moinen oli edes mahdollista, koska se millaiseksi kropan alaosa paisui oli kylla jotain jarkyttavan luonnotonta. Sen jalkeen kuitenkin ajattelin:

"No niin, tan kun sukulaiset nakee, on turha niidenkin enaa MILLAAN vaittaa mua hoikaksi..." :nauru:

Snibbe kirjoitti:



Mut ihan paras kohta tässä unessa oli se, et Obama ihastui muhun!?! WTF!?! :eek: Se ei kuulemma ollu koskaan nähny näin ihanaa ja valoittavaa naista :nauru: Vaik en mä ees oikeestaan jutellu sen kans unessa ennen tota. Mä vaan sit sanoin, et ei se nyt oikeen onnistu ku sulla on niin ihana perhe ja muutenkin... Voin olla hiukka hankala suhde :nauru: Et kaikkea sitä ihminen unissaan näkee... Ihan nauratti ku heräs, mitäköhän mun alitajunnassa on oikeen liikkunu?



Haha, kerran ma kanssa pakenin yhden kaverin kanssa Vladimir Putinia, joka oli jostain syysta jomman kumman mun vanhemman luona kaymassa. En muista miksi sita paettiin, kaipa siihen meidan mielesta joku syy oli tai sitten se oli vaan muuten niin pelottava, mutta se lahetti kaksi venajanajokoiraa meidan peraan ja oltiin just keritty juosta lahes yhden korkean kukkulaan laelle, kun ne koirat sai meidat just sen rinteen ylapaassa kiinni... Tosta kylla on aikaa jo vuosikausia, joten ei ihan viimesimpia unia ole, mutta presidenttijuttu sekin kuitenkin. :kieli:

Peräkkäiset viestit yhdistetty.
Jaijah
Haaveissa kl u
(Viestiä on muokattu tiistaina, 26.02.2013 klo 20:22)

Murmuu

Murmuu
Viestimäärä: 457

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 28.02.2013 klo 12:17  
+
0
Näin unta, että meille oli yhtäkkiä ilmestynyt pupu, kääpiöhamsteri, marsuja ja ties mitä muita pikkuotuksia. Niillä ei ollut mitään tarvikkeita, ruokia tms., joten aloin niitä sitten järjestää niille. Se oli ihan kiva uni, koska oishan nuo tuommoset kivoja kotona taas pitkästä aikaa. :nauru:

Beauceron

Beauceron
Viestimäärä: 940

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 28.02.2013 klo 14:42  
+
0
Viimeyo oli ihan mahdoton... :roll: Faktojen perusteella oltiin unessakin menossa ihan nykyhetkessa ja menin jostain syysta kamppiksen huoneeseen. Yhtakkia siina alkoi sitten tapahtua ja yksi asia johti toiseen, vaikka ehdin jo hieman ajatella etta oisko mun pitanyt jarrutella ainakin seuraava kuukausi, varsinkin kun ei ennen tata deittailtu eika mitaan. Siina sitten suuseksia antaessani panin merkille etta kamppiksella oli ihan omituisen pitka elin. Muutenkin se oli kylla outo, taysin tummanpunanen kuten koirilla ja muutenkin muistutti taysin koiran elinta. Kun sanoin siita pituudesta, kamppis heitti mittanauhan (mitahan varten lie sekin ollut valmiina) ja mittasin tulokseksi 43 cm. Vaikka kyseessa oli vain uni, ehdin siinakin silti ihmetella etta "hetkonen, ei voi olla..." :nauru: Kamppis oli kuitenkin olevinaan kuin ei mitaan ihmeellista.

Yhtakkia jostain syysta kamppiksen huone siirtyi mun lapsuudenkodin tietokonehuoneeksi, ja jostain syysta ovi ei mennyt kunnolla kiinni vaan aukeni aina raolleen. No, yhtakkia huomasin aidin olevan toisessa paassa taloa, ja koitin tunkea oven kiinni kaiken maailman pikkuesineita siihen eteen ladoten. Ilmeisesti ne pienetkin esineet sitten jaksoivat oven jotenkin kiinni pitaa, koska seuraavaksi oltiin vain:

"Nyt ollaan sitten hiljaa!"

Uni jatkoi pervoa linjaansa, ja kamppis puski mua ensin tyhjalla 1,5 dl limsapullolla. :ttou: Ehdin siina vahan pelastya, mutta onneksi lopetti ennen kuin pullosta meni paljoa kaulaa enempaa. Seuraavaksi unessa oli jotain tyyliin etta sen elin kaartui ihan omituiseksi ja mulla oli vahan vaikeuksia saada sita sisaan.

Kun hommat sitten oli viimein jotenkin hoidettu, maisemat siirtyivat seuraavaksi (siis ilman etta itse oltaisiin liikuttu paikoiltamme mihkaan, ymparisto vain muuttui ja tallasia unia olen nahnyt muutaman ennenkin) Italian rannikolle. Ensin ajattelin jotain tyyliin "aivan uskomatonta, mulla on tyyppi jolla on 43 cm elin!" Mutta kamppis oli selvasti tympaantyneen nakoinen ja marssi suoraan jonnekin. Itse koitin roikkua siina mukana, ja aloin tiukata minne se nyt oli menossa ja eiko aikoisi viettaa enaa aikaa mun kanssa tai eiko se nakisi asialle jatkoa.

No, se ei vastannut, vaan jatkoi matkaansa ja pysahtyi sitten nopsaan sanomaan eraalle vastaantullleelle hotellin hovimestarille (tyyppi on oikeassa elamassa mun vakihotellin hovimestari yhdessa Italian rantakaupungissa jonne ollaan useampana kesana menty) "kuulumisista" paneskelleensa juuri suomalaista naista. Hovimestari kaansi katseensa muhun ja kysaisi "ai tota vai, ma olisin ihan saletisti veikannut etta se on neitsyt." Ja ma olin ihan silleen: kiitti v*tusti :eek: Annoin sitten kamppiksen menna minne meni, mutta sain hovimestarin ikavasti kimppuuni. Se yritti kaikin keinoin ja ties milla sanoin saada mua sankyyn, ja lopulta suutuin sille, tartuin kurkusta ja rahisin etta v*tussa ma tommoseen lankean.

Tassa valissa ilmeisesti herasin kellonsoittoon, koska seuraava uni oli aika erilainen. Muistan siita vain, etta olin etsimassa viini- ja juustoillan tapahtumapaikkaa jonka oli maara alkaa 19.00 (kyseinen tapahtuma on oikeassa elamassakin kylla tanailtana klo 19.00, eli taas unen ajoitus ihan kohdillaan), mutta yhtakkia havahduin siihen etta kello oli jo 00.00 eika mulla muutenkaan ollut mitaan havaintoa siita olinko oikeassa suunnassa, koska olin taivaltanut jo hemmetin pitkan matkan. Jostain syysta siis kavelin koko matkan sinne, ja unessa oli kylla se kohta erilainen kuin tosielamassa etta se jarjestettiin ihan toisella paikkakunnalla... Unessa se oli eraassa paikassa jonne olisi pitanyt matkata junalla, joten en tieda miksi kavelin kaikkien niiden lukuisten esikaupunkien lapi. Jokatapauksessa, yhtakkia olin eksyksissa ihan liian myohaiseen aikaan ja viela tihean metsikon aarella, ja kaiken kukkuraksi unohdin yhtakkia maaranpaakaupungin nimen.

Muistin kuitenkin suunnilleen missa paikka sijaitsi, joten paatin kysya joltain paikalliselta etta minne suuntaan yksi sen lahella sijainnut kaupunki oli. Niinpa jouduin suuntaamaan osan matkaa toiseen suuntaan ja kaantymaan yhdelle metsien reunustamalle maantielle... Lopusta en muistakaan, mutta olin kylla heratessani tyytyvainen etta oli oikeasti vasta aamu ja kerkiaisin viela hyvin tohon iltatapahtumaan. :nauru:
Haaveissa kl u

Beauceron

Beauceron
Viestimäärä: 940

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Maanantaina, 18.03.2013 klo 20:09  
+
0
Viimeyo sekoitti kylla lahjakkaasti keskenaan nykysen vuokrakampan, kc:n ja takaa-ajounen.

Olin taalla huoneessani nukkumassa kun yhtakkia havahduin johonkin ja nain ikkunasta samalla vastapaisen rakennuksen sortuvan ilmeisesti maanjaristykseen. (oikeasti vastapaata ei ole niin tiuhaan yhta korkeita rakennuksia, mutta muuten varsinainen talo ja huone jossa olin naytti samalta kuin oikeasti) Kesti hetki, kunnes aloin tuntea tarinaa jalkojeni alla ja ryntasin nopeasti viereisessa huoneessa nukkuvan kamppiksen huoneen ovelle ja aloin huutaa kurkku suorana sita tulemaan ulos.

En ehtinyt kamppista paniikissa hereille huutaessani poistua kolmannesta kerroksesta alas, kun koko kerros hajosi ja putosi alimman kerroksen lattialle. Seka mina etta kamppis sailyttiin ehjina ja samoin myos eri kerroksessa ollut vuokraemanta. Mulla ei tapahtumien takia kuitenkaan ollut enaa vuokrahuonetta, joten kutsuin aidin hakemaan mut pois. En sitten tieda oltiinko olevinaan missa maassa, taalla vai Suomessa, kun se kuitenkin ihan autolla ajoi hakemaan.

Aidin saavuttua paikalle alimpaan kerrokseen (jonne oltiin kaikki siis ylempien kerrosten romahduttua paadyttya) oli kokoontunut joitain muitakin tyyppeja jotka pitivat jonkin uskonnollisen seremonian lyhtyineen kaikkineen. Jossain vaiheessa nuo tyypit muuttuivat kooceelaisiksi, kuitenkin vasta uskonnollisen seremonian paatyttya. Ehdittiin aidin kanssa jo kertaalleen lahtea, mutta palattiin sitten hakemaan jotain unohtunutta. Kc:laiset olivat yha paikalla, talla kertaa pitamassa jotain bileita. Ainakin yhden niista koiratkin oli mukana, ja huomattiin aidin kanssa etta ko. koiran alusvilla oli jotenkin oudonnakoista.

Uni ehti ilmeisesti jo vaihtua toiseen, koska seuraava kohtaus oli Suomesta kotipaikkakunnaltani. Olin kavelemassa yhta tieta joka oli todella lahella lapsuudentaloni tieta (ja jota pitkin piti aina kulkea mm. kaupoille tai ylipaansa jos ydinkeskustaan halusi) kun huomasin poliisien tai joidenkin vastaavien pysayttaneet pari vaarallisen nakoista jengilaista tienlaitaan ja olevan pidattamassa niita. Vaikken vissiin tuntenut niita ennalta, jostain sain heti paahani etta ne haluaisivat tappaa juuri mut, joten lahdin pinkomaan karkuun. Jengilaiset tai mita nyt olivatkaan lahtivatkin heti takaa-ajoon (en tieda sitten miksei poliisi saanut niita enaa pideltya siina tai tehnyt asialle mitaan). Kesken pakomatkan muutuin hiireksi, ja jos oikein muistan myos takaa-ajajat muutuivat joko hiiriksi tai kissoiksi. Pakenin ainakin paikallisen nuorisotalon tiloihin asti, joka silla hetkella oli kyllakin tyhjillaan. Loppuja en meinaa kunnolla muistaa, mutta taisi olla jotain sentapaista etta joko takaa-ajajat luovuttivat tai kavi ilmi, etta kyse olikin lopulta pelkasta leikista/pelista tms enka oikeasti ollut hengenvaarassa.
Haaveissa kl u

  Siirry sivulle: 1 ... 14 15 16 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6329
Viestejä yhteensä545680
Uudet käyttäjät tänään7
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään3
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265838
(Tilastot päivitetty viimeksi 24.04.2024 klo 21:45)