Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 20:59

Mitä unta näit viimeksi?

Siirry sivulle: 1 ... 15 16 17

Beauceron

Beauceron
Viestimäärä: 940

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 26.03.2013 klo 21:28  
+
0
Viimeyona olin hong kongilaisen kaverini luona joko kaymassa sita katsomassa Kiinassa tai sitten oltiin kahdestaan vierailemassa Pohjois-Koreassa, en ole varma kummin alussa oli. Oltiin jonkun isomman porukan kanssa vaan istuskelemassa, kun yhtakkia pari tyyppia ryntaa pakokauhun vallassa paikalle ja huutaa etta sota on syttynyt (Pohjois-Korean ja Kiinan valille siis). No, aletaan juosta kaverin kanssa jonnekin ja ainakin tassa vaiheessa ollaan jo jumissa Pohjois-Koreassa, koska meidan on siis paastava nopeasti sielta pois.

Vaikka kyse olikin siis laajemmasta sodasta maitten valilla, niin pohjoiskorealaiset ottavat mun ja kaverini erityisesti silmatikuiksi koska kaveri on siis kiinalainen. Joten joudutaan ravaamaan sotilaita pakoon aikamoista vauhtia, ja vissiin kupataan jostain syysta hetki elainkaupassakin. Seuraavaksi muistaakseni koitettiin piiloutua huvipuistoon ja joidenkin laitteiden tunneleihin.

Valilla kaveri oli eri paikassa kuin ma odottelemassa etta saan haettua jotain tietoa pakoreitista tms, ja tormasin aina valilla Kim il-Jongiin (tai siis siihen joka on nykyisin vallassa siella, en ole varma onko toi sen nimi vai oliko toi sen isan nimi), joka oli jossain keisarillisessa kulkueessa tai vastaavassa itsekin vaivautunut paikalle sotilaidensa ohella. Jouduin sitten puikkelehtimaan sita ja sen lahettamia pommeja pakoon hirveaa vauhtia, ja paadyin siina rytakassa yhden kerrostaloalueen pihalla olleeseen pieneen jokeen tai puroon, jossa ui kaksi krokotiilia. Kuin ihmeen kaupalla onnistuin jotenkin tappelemaan niita vastaan niiden jo tultua lahelle hyokkimaan kimppuun ja paasin pakoon.

Kuljin sitten valilla sellaisen alueen poikki, jossa asukkaat eivat jostain syysta nayttaneet ollenkaan aasialaisilta vaan amerikkalaisilta tai eurooppalaisilta, joten kaipa ne jotain siella asuvia ulkomaalaisia olivat.

Livahdin hetkeksi yhteen kerrostaloon, jossa oli yksi tallainen ei-aasialaisen nakoinen mies paraikaa sohvalla katselemassa telkkaria. Pyysin sita sitten auttamaan mua pakomatkani kanssa, tyyliin etta "tehaan tallanen diili, enste sa autat mut veks tasta maasta ja sen jalkeen ma voisin antaa sulle vahan seksuaalisia palveluksia". Niinpa sain siita liittolaisen ja lahdettiin sen autolla matkaan. Valitettavasti auto vaan oli hirvea rama eika kulkenut paljoa kavelyvauhtia nopeampaan, ja eikohan Kim il-Jong taas ollut perassamme sotilaineen.

Jotenkin onnistuttiin kuitenkin selviamaan metrolle asti, mutta metrokaytava oli ihan kauhean alkeellinen, matala ja ahdas luola ja naytti ihan silta kuin se voisi luhistua hetkella milla hyvansa paalle. Sita kautta paasin lentokentalle, mutta koska multa oli joko jaanyt matkasta tai kadonnut kaikki dokumentit ja matkatavarat paadyttyani Pohjois-Koreaan, ei mulla ollut paasia tai henkilotodistustakaan. Niinpa virkailijat totesivat, etten voinut lahtea minnekaan.

Palattuamme takaisin kaverini luo mies jai jonnekin matkan varrelle (kaipa siksi, kun ei ollut kyennyt auttamaan mua maasta pois) ja onnistuin sitten kaverin kanssa matkaamaan yhteen paikkaan, joka oli vissiin loma- tai virkistysalue ja jossa suurin osa porukasta oli ulkomaalaisia. Asetuttiin siella sitten hetkeksi yhteen hotelliin tai majataloon miettimaan jatkosuunnitelmaa. Jotenkin kaveri kai sai jarkattya asiat niin, etta se paasi sielta sita kautta takaisin Kiinaan, ehka jonkun matkassa tai vastaavaa.

Jokatapauksessa jatin sen sinne ja itse jouduin pian jatkamaan pakomatkaani paastakseni mahdollisimman pian johonkin toiseen maahan. Koska passia ei ollut, en voinut lentaa joten ainoa mahdollisuus oli kavella ja ylittaa valtionraja. Taivallettuani pitkan matkan saavuin jonkun opastekartan luo jossa nakyi vain kyseinen alue jolla silla hetkella olin, ja kysyin viela paikalla olleilta ihmisilta merkkasko toi merkki kartalla, etta tossa olisi valtionraja. Saatuani asialle varmistuksen jatkoin viela sen lyhyen matkaa valtionrajalle ja onnistuin ylittamaan sen.

Toisella puolella huomasin tulleeni Venajalle, ja yritin sitten selvittaa paikallisten rajaviranomaisten kanssa tilannettani. Yhtakkia kuitenkin tyyppi, jolle olin puhumassa koitti hyokata kimppuuni teravan haarukan tai ehka jonkin haarukannakoisen kolmikarkisen veitsen tms. kanssa. Onnistuin vaistamaan, mutta samassa se surmasi jonkun vieressa olleen naisen. Joku oikea rajavirkailija (mita se askeinen tyyppi ei sitten ollutkaan ollut) tuli sitten luokseni viemaan mut sivummas ja selvittamaan asiaa, ja kavi ilmi etta se haarukkatappaja oli joku kannibaali.

En enempaa tosta unesta sen jalkeen muista, taisin vissiin vaan jaada huolissani miettimaan miten ma ikina paasisin taalta Eurooppaan ilman passia eika koko Venajaa kavellenkaan lapi voinut kulkea (unethan nyt ei koskaan ole mitaan logiikan huippuja, joten en tieda miksei bussi tai auto tullut kysymykseen, vaikka eihan toki niillakaan irl paasisi ylittamaan valtionrajaa ilman passia/tullitarkastusta mutta ehka se tossa unessa olisi ollut sitten mahdollista kun olin kerran paassyt hyppaamaan Pohjois-Korean ja Venajan valisen rajan ylikin).

On kylla vahan pelottavaa nahda nain rasistisia unia: ensin Pohjois-Korean hallinto haluaa listia mut, ja heti ensitoiksi Venajan puolella joku paikallinen kannibaali yrittaa hyokata kimppuun... Onneksi sentaan kiinalaiset nayttaytyivat vain positiivisessa valossa :nauru:
Haaveissa kl u

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 27.03.2013 klo 19:49  
+
0
Mä oon useamman kerran nähnyt saman unen.
Unessa päästän koirat takapihalle, on kova pakkanen eikä ne kauaa siellä viihdy. Mutta - Simo "jäätyy juoksuasentoon kun on tulossa sisälle" :nauru: Ihan kammottava tunne herätä siihen, että Simppa on joku jäätynyt patsas pihalla.
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Perjantaina, 29.03.2013 klo 19:55  
+
0
Nukuin tänään päikkärit ja näin sen verran kummallista unta, että se ansaitsee tulla jaetuksi.
Unessa oli monia osioita, ja alussa mm. mulkkunaapuri tuli halaamaan mua. :eek: Heidän tyttärensä oli jostain syystä ollut meillä leikkimissä, ja vanhemmat tulivat häntä hakemaan. Menin itse avaamaan, ja nainen sönkkäsi huonolla suomellaan jotain selityksiä, miksi se lapsi meillä on. Vastasin jotain että ei ole lapsen vika, jos vanhemmilla on pissaa päässä. Mies kuitenkin tulikin halaamaan mua ja kyseli kuulumisia. Kyseli koirista ja niiden luonteista ja kertoi jotain sekavaa faktaa linnuista. :nauru:

Monien vaiheiden jälkeen päästiin unen huipennukseen, jossa oli pääroolissa innnna. Innna oli riitaantunut jonkun tyypin kanssa, ja se tyyppi oli vaatinut tapaamista. Innna vakoili tyyppiä jostain monitorista ja huomasi että tyyppi odottaa innnaa tapaamispaikan sillan takana, tarkoituksena ajaa innnan kanssa nokkakolari sillalla. En tiedä miten tämä aikomus monitorista ilmeni, mutta joka tapauksessa innnan piti punoa juoni. Kukaan muu ei saanut tietää suunnitelmasta, vaan se oli yllätys. Tapaamisen jälkeen innna postasi tänne tai faceen videon, jonka innna oli kuvannut vähemmän aktiiviselta palstalaiselta lainaamallaan kameralla (joka kuvasi tapahtumia monesta kuvakulmasta..). Videolla innna ajoi tapahtumapaikalle, ja varmisti monitorista että tyyppi on asemissa ja valmiina ajamaan innnaa päin. Kaikkien yllätykseksi innna ajoi sillalle, ihan niin kuin se tyyppi oli toivonutkin. Inna kiihdytti autonsa täyteen vauhtiin (mikä tapahtui hämmästyttävän nopeasti syrjäseudun kapealla sillalla...), mutta hyppäsikin yhtäkkiä kyydistä ja hyppäsi järveen, joka osoittautui Saimaaksi. Ennen hyppäämistä kaiteen yli innna ehti vielä virnistää voitonriemuisesti kameralle, joka oli tavalla tai toisella siirtynyt kuvaamaan innnaa vierestä. Tyyppi törmäsi innnan autoon, ja Innna rantautui vähän matkan päässä. Yhtäkkiä Innna oli jo muualla, ja vedessä olinkin minä. Polskuttelin vedessä ympäriinsä ihan fiilareissa ja juttelin samalla Innnan kanssa handsfreellä tai muulla näppärällä laitteella, jota voi käyttää Saimaan järvessä uidessaan. Innna kehotti nousemaan vedestä mahdollisimman nopeasti, koska Saimaa oli saastunut, ja vedessä kuhisi loismatoja, jotka imeytyvät ihoon tai jotain. Lähellä uiskenteli tuntematon saksanpaimenkoira tennismaila suussaan. Sitten heräsin koirien vahtihaukkuun. Damn, noin mielenkiintoista unta olisi nähnyt vähän pidemmällekin. :nauru:

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Perjantaina, 29.03.2013 klo 20:20  
+
0
^Ihanan sekava seikkailu :peukku:

Mun viimeöinen uni oli sen verran mystinen ja ällöttävä, et jaetaan se täällä:

Sodan ja kuolema jumala tuli käymään kylässä. Mukana hänellä oli kaksi sotilasta, jotka esiintyivät siinä olomuodossa, jossa olivat kuolleet. Toinen sotilaista oli kohtalaisen ehyt, mutta toisella oli vain puolikas pää. Tällä sotilaalla oli jäljelle jäänyt alaleuka/suu ja takaraivosta oli näkyvillä paljaaksi kuoriutunut kallo. Tämä sotilas yritti selvittää mulle jotain, mutta puheesta oli vaikea saada selvää. Unesta tuli ahdistava siinä vaiheessa, kun tämä kuoleman sotilas yritti raiskata minut ja ahdisteli nurkkaan toteuttaakseen aikeensa. Kiipeilin jopa seinällä päästäkseni karkuun. Tässä vaiheessa piti jo herätä, kun herkkä mieleni ei halunnu asiaa enempää käsitellä.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu perjantaina, 29.03.2013 klo 20:21)

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Perjantaina, 29.03.2013 klo 20:52  
+
0
Voi Vanis :DD
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Maanantaina, 06.05.2013 klo 12:20  
+
0
Tulipa nähtyä ahdistavaa unta.

Nyt kun aurinko paistaa niin väkisinkin rupeaa "näkemään käärmeitä joka paikassa". Kun kuljetaan paljon sellaisilla paikoilla missä käärmeitä voisi ihan hyvin tulla vastaan.

Oltiin meidän porukoilla ja siellä paljon kalliota ja muuta lämmintä paikkaa käärmeiden kölliä. Tultiin ulkoilemasta ja maassa oli sellainen valkoruskeankirjava käärme, lyhyehkö. Olin kuitenkin ihan varma että se on kyykäärme. Mentiin sisälle ja yhtäkkiä se käärme oli siellä lattialla (joka ei enää ollutkaan meiltä kotoa vaan sellaista harmaata muovimattoa).

Tein siinä jotain välissä ja seuraava havainto oli että käärme ja Kiri olivat kadonneet johonkin. Siinä vaiheessa olin varma että Kiri oli syönyt sen käärmeen ja kuolee myrkytykseen, koska se oli melkovarmasti kyykäärme. Ei tullut sen kummempaa loppua uneen, ei onnellista tai surullista mutta kauhean ahdistavaa.

Kun tulin tähän töihin, älysin mistä moinen otaksuttavasti kumpusi uniin. Otin ulkoiluliivin taas käyttöön ja sen taskusta löytyi yksittäispakattu kyytabletti. Varmaan myös meidän työkaverin koiran kuolema (joskin ihan syystä) painoi alitajunnassa tm.
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Sunnuntaina, 09.06.2013 klo 08:29  
+
0
Näin unta, että olin Lemminkäisellä töissä, oli täys talvi ja tein järvenjäälle asvalttitietä.... :shifty:
En tahtonut muuta kuin kaiken.

Zohjo

Zohjo
Viestimäärä: 65

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Sunnuntaina, 09.06.2013 klo 09:14  
+
0
Varsinainen sekoitus Pirates of the Caribbeania, Liisa Ihmemaassa, Pokemonia ja miesystäväni perhettä :nauru:

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Sunnuntaina, 09.06.2013 klo 10:15  
+
0
Viimeöisessä unessani olin olevinaan joku agentti, me tehtiin jotain salajuonia koko ajan ja juhlissakin taidettiin olla, mun agenttipari oli Chigago-musikaalista se Velma Kelly. Jossain vaiheessa oltiin jossain asunnossa ja huomattiin, että meitä odottaa pihalla tosi monta ihmistä aseiden kanssa. Sitten niitä ammuskeltiin siellä ja hoksattiin, että hei, tuolla takapihalla oli vaan kolme sniperiä ja ne tapettiin joten päästiin karkaamaan pois sieltä.
Jostain syystä mä juoksin siinä unessa joku toppapuku kainalossa jonnekin karkuun, ja sitten joku agenteista tuli neuvomaan mulle oikeaa juoksutekniikkaa. (?)
Lopulta päästiin jonnekin huoltsikan takahuoneeseen, missä meidän "pomo" käski odottelemaan että ne meitä tappaa yrittäneet lähtee meneen. Jossain vaiheessa tajuttiin, että se pomokin yrittää tappaa meidät räjäyttämällä huoltoaseman. Päästiin sieltä karkuun ja sitten ajelin jossain bussissa lastenvaunujen kanssa. Lopulta asetuin majailemaan jonnekin pikkukaupunkiin, olisin halunnut vaihtaa henkilöllisyyttä mutta sain agenttipalkaksi vaan puoliksi juodun limsapullon, enkä rahaa.
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-

Iira

Iira
Viestimäärä: 70

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Sunnuntaina, 09.06.2013 klo 23:17  
+
0
Jaa-a... Minulla on aina ihan kummia unia.. :D Eikä siitä paljoa eroa tämä viimeisinkään...

Unessa asuimme poikaystäväni kanssa lahossa ja hylätyn näköisessä talossa, jossa seinät ja lattiat narskui, sekä yläkerrasta varmaan puuttui puolet ulkoseinästä ja se oli siis ihan avoinna ja taivas näkyi. :D Sitten unessa olimme jossain siinä naapurirakennuksessa ja kuulin jotain poikien ääntä ja menin parvekkeelle katsomaan. Siellä jotkut pikkupojat spray- pullojen kanssa menevät sen meidän laho-talon portista, kun ajattelevat, että se on joku hylätty rakennus. :'D

Noh minä unessa rupean pää punaisena huutamaan niille pojille, että: "Nyt helvettiin sieltä! Me asutaan siellä!"... Kun pojat ajattelivat mennä sinne "hylättyyn" taloon spray-maalaamaan seiniä. :'D Sitten pojat luikkivat karkuun.

Tuli ainakin herättyä selväksi, että en halua asua kodittomana hylätyssä talossa koskaan.. :'D
Profiilin takana naisen alku ensimmäisen koiransa, Edyn kanssa. Edyn elämää pääset vilkaisemaan BLOGISTA. :)

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 06.08.2013 klo 08:48  
+
0
Löytyihän tämä ketju kun vähän kaiveli...
Oli pakko päästää ulos kun näin niin kamalaa ja todentuntuista unta viime yönä.

Oltiin pohjoisessa reissussa talvella, ja olin unohtanut (?) Moonan ulos. Huomasin tämän vasta muutaman päivän jälkeen, jolloin iski ihan kamala paniikki. Ulkona kamala pakkanen ja ihan vieras ympäristö (Levin mökkikylä tms.)
Lähdin etsimään, ja yhtäkkiä siellä olikin koko mökkikylä täynnä dominonvärisiä porokoiria; joka mökin edessä kökötti yksi tai kaksi.
Aina kun ajattelin, että nyt löytyi; ja kun koira käänsi päätä että näin kasvot, niin ei se ollutkaan meidän Moona. Ihan kamala epätoivon tunne :suru:.

Sitten viimein yksi ystävällinen tyttö sanoi, että oli nähnyt erään vanhan ladon alla kyyhottävän koiran. Menin sinne katsomaan niin siellä makasi ihan kamalan laihtunut ja tärisevä Moona, se oli sokeutunut ja kuuroutunut kylmästä (? :eek:) eikä kuullut tai nähnyt kun kutsuin sitä.

Sitten kun menin niin lähelle, että haistoi niin tunnisti ja raahautui syliin.
Päällimmäinen tunne unessa oli ihan kamala syyllisyys ja tuska, etten ikipäivänä voi antaa tätä itselleni anteeksi. Niin kamala ja hirveä tunne :suru:.

Kun heräsin ja näin Moonan nukkumassa lämpimällä kerällä omassa pedissään niin tuli melkein itku helpotuksesta. Niin todelta tuo uni tuntui.
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





norah

norah
Viestimäärä: 864

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 06.08.2013 klo 15:40  
+
0
Nään tätä samaa unta hyvin usein.

Olen jonkun kerrostaloasunnossa, joka sijaitsee ylimmässä kerroksessa. Vilkaisen ulos ikkunasta ja tajuan että kerrostalo heiluu ja on kaatumaisillaan. Samalla tajuan, että mulla on kamala korkeanpaikankammo (jota ei siis tosielämässä ole) ja koitan pitää lattiasta kiinni (:D). Unessa myös tuntuu mahassa sellainen "myllerrys", samallainen joka tulee esim. vuoristoradassa. Kerrostalo kaatuu, mutta mä en kuole. Että näin :D

Näen myös usein unta, että lennän. Ja mun lentotyylihän on samallaista kuin sammakkouinti.
Belgianpaimenkoira tervueren Mutka s. 8/12
Belgianpaimenkoira groenendael Moto s. 2/17
† Belgianpaimenkoira groenendael Meeko 9/14 - 4/2022

Kaneli

Kaneli
Viestimäärä: 635

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 10.12.2013 klo 16:24  
+
0
Viime yönä nähty:

olin kävelemässä ostarin suuntaan ja vastaan käveli reipas, punahiuksinen nainen taluttaen ajokoiramixiä.
Arvelin hänen olevan Kettuprinssin naisystävä ja menossa hänen luokseen. Piti minun sitten varmistaa oletukseni ja niinpä kysyin, oletko menossa Kettuprinssin luo...hänellä on se Merlin -niminen koira ja Aku you know.
Nainen sanoi olevansa todella matkalla Kettuprinssin luo.

----

:mietiskel:
(Viestiä on muokattu tiistaina, 10.12.2013 klo 16:25)

norah

norah
Viestimäärä: 864

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 10.12.2013 klo 17:20  
+
0
Hahaa, tää on aina yhtä hupaisaa nähdä kooceen tyypeistä unta! SanttuJ oli tällä kertaa vieraileva tähti, joka ajoi mun vierellä autollaan ja patisti mua juoksemaan 60 kilometriä, tai muuten mun pitää palauttaa Mutka kasvattajalle. Uni loppui kesken, onneksi :nauru:
Belgianpaimenkoira tervueren Mutka s. 8/12
Belgianpaimenkoira groenendael Moto s. 2/17
† Belgianpaimenkoira groenendael Meeko 9/14 - 4/2022

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 10.12.2013 klo 20:05  
+
0
^Muahhahaha :twisted: :nauru:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu tiistaina, 10.12.2013 klo 20:05)

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 31.12.2013 klo 20:51  
+
0
Tokya oli viime yönä mun unessa :nauru:

Otettiin jotain valokuvia ja sit yhdessä kuvista vilahti Tokyan pumi, jolloin sain tilaisuuden kysyä lisää rodusta. Kuulemma varsinkin kyseinen yksilö on kovin haukkuherkkä, koska se on entisellä omistajallaan ollut tilalla paimennushommissa :nauru: Muuten sit vaan sain vastaukseksi, millaista on elää vanhan pumin kanssa: hampaiden kanssa on ongelmaa (koiran suussa on fibromyalgia :nauru:!!) jopa niin, että lattiat on ihan tahmaisina..

Ei vissiin pitäis selailla KC:n kuvaketjua ennen nukkumaanmenoa :viheltel: Oon ihaillu Tokyan pumikuvia ja on tosiaan ollu tarkoitus udella rodusta ja koirasta, mutta en oo koskaan saanu aikaiseksi. Alitajunta päätti näköjään täydentää tietoaukkoja..
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

Jemima

Jemima
Viestimäärä: 860

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 17.07.2014 klo 09:12  
+
0
Mitenköhän voisi tulkita toistuvan hämähäkkiunen. Herään ehkä n. pari kertaa puolessa vuodessa siihen, että näen jossain menevän hämähäkin ja sitten herään siihen, ponkaisen salamana ylös, heitän peiton pois (jos hämppis oli siinä) ja menen laittamaan valot päälle ja etsin hämähäkkiä. Välillä hämppis menee pitkin seiniä/kattoa, välillä se on minussa tai peitolla. Aina se on musta ja iso ja pelottava ja pitkäjalkainen. Viime yönä meni kädellä ja herätessä vieressä oli Loki, joka ehkä saattoi kutitella käden kohdalta. Kuitenkin aika harvoin hämppis on mussa, joten en ihan tuntoaistiin perustaisi. Koirat ainakin tietysti aina ihmettelee kun keskellä yötä ponkaisen pystyyn ja laittamaan valot päälle, pitäisiköhän munkin?

Tosi todentuntuinen uni ja aina järkky säikähdys ja ällötys valtaa. Toinen toistuva uni on uni missä lennän aina vähän erilailla tai eri tilanteessa, mutta se on paljon helpompi tulkita. Tai ehkä nämä on mun jotkut hyvä ja paha minäni, jotka alituisesti taistelee...

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 17.07.2014 klo 09:31  
+
0

sändi kirjoitti:

Tokya oli viime yönä mun unessa :nauru:

Otettiin jotain valokuvia ja sit yhdessä kuvista vilahti Tokyan pumi, jolloin sain tilaisuuden kysyä lisää rodusta. Kuulemma varsinkin kyseinen yksilö on kovin haukkuherkkä, koska se on entisellä omistajallaan ollut tilalla paimennushommissa :nauru: Muuten sit vaan sain vastaukseksi, millaista on elää vanhan pumin kanssa: hampaiden kanssa on ongelmaa (koiran suussa on fibromyalgia :nauru:!!) jopa niin, että lattiat on ihan tahmaisina..

Ei vissiin pitäis selailla KC:n kuvaketjua ennen nukkumaanmenoa :viheltel: Oon ihaillu Tokyan pumikuvia ja on tosiaan ollu tarkoitus udella rodusta ja koirasta, mutta en oo koskaan saanu aikaiseksi. Alitajunta päätti näköjään täydentää tietoaukkoja..


Apua huomaan tän vasta nyt :nauru:
Ihan hyviä unitäydennyksiä nimkm. Koiran henki haisee niin pahalta että meinaa oksu lentää :D

(Ja jos vielä on haluja udella kaikkee mahollista ni vastaan mielelläni :) )
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Perjantaina, 18.07.2014 klo 12:19  
+
0
Kiitos tuon Malaysia Airlinesin eilisen lento-onnettomuuden (tai alasampumisen kuitenkin) näin koko yön painajaista siitä että joudun lentokoneeseen ilman vahvaa lääkitystä ja se koko p*ska räjähtää ja tulee taivaalta alas ikuisuudelta tuntuvan ajan. Viime maaliskuisesta lentämisestä jäi niin pahat traumat että näin monta yötä sen jälkeen painajaista ja nyt taas kun tää onnettomuus täytti kaikki mediat.

Muutama yö sitten näin unta että suomen valtio oli hyväksynyt uusiksi rahoiksi Darth Vader-kuvalla varustettuja seteleitä. Menin innoissani vaihtamaan tavallisia 100 euron seteleitäni näihin Vader-rahoihin ja sen jälkeen kävelin ylpeänä R-kioskille ostamaan valkosuklaa Twixiä tällä uudella, upealla setelillä. Myyjä kuitenkin ilmoitti että tälläistä rahaa ei voida hyväksyä, koska sellaista ei pitäisi olla olemassakaan. Kävi ilmi, että pankki oli huijannut meikää ja menetin rahani eikä ollut edes lopuksi varaa ostaa sitä Twixiä. :ylpea:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Tiimi

Tiimi
Viestimäärä: 64

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Perjantaina, 18.07.2014 klo 15:43  
+
0
Lyhyesti kirjotettuna äskisten päiväunien uni:

Oltiin lähdössä jonnekkin juhliin ja mun avo oli kustkina (niin ku aina koska mulla ei korttia). Avo kävi jossain ja tuli takaisin autoon, mutta istui ajatuksissaan takapenkille. Auto kuitenkin lähti itsestään liikkeelle ja mun oli pakko pelkääjän paikalta hypätä rattiin. Noh, kokematon ajamassa isoa maasturia ei oikein onnistunut mut päästiin perille. Juhlat oli talossa mistä puuttui kokonaan katto muuten se oli suht normaali paikka. Mun avo rakastu sielä tulisesti johonki tytsyyn joka osas tehä makkarakeittoa (avo vihaa yli kaiken kaikkia keittoja). Noh, ei siin sit auttanu muu ku alkaa tappelemaan sen typyn kanssa ja noh kuristin sen kuoliaaks (julmaa). Lähettiin siitä sit kotiin ja aloin tekee herralle makkarakeittoa, jos vaikka sit rakastuis muhun uudestaan.

Onneks en nähny unta loppuun asti, koska siinä mennessä se makkarakeitto sisäls vettä ja 5dl aromisuola... Voihan makkarakeitto :nauru: Pitäisköhän täs nyt kuitenki tehä tänään sit sitä keittoa, vaikka tosiaan herra vihaa keittoja yli kaiken.

  Siirry sivulle: 1 ... 15 16 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28177
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6328
Viestejä yhteensä545677
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265834
(Tilastot päivitetty viimeksi 24.04.2024 klo 05:15)