Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 20:59

Mitä unta näit viimeksi?

Siirry sivulle: 1 ... 15 16 17

Beauceron

Beauceron
Viestimäärä: 940

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Lauantaina, 30.01.2016 klo 15:53  
+
0
Olin jostain kumman syystä päässyt mukaan Putouksen (tai jonkun vastaavan ohjelman) näyttelijäkaartiin. Alusta en muista kauhean tarkasti eri kohtauksia, muuta kuin että olin mukana yhdessä sketsissä jossa vastanäyttelijänä oli Vladimir Putin (oikea siis, eikä pelkästään Putinin roolia näyttelevä näyttelijä). :roll: Ja siinä Putin antoi mulle kukkia, ja yritti jotenkin lähennellä.

Jonkin ajan päästä tuosta oltiin siirrytty Espanjaan johonkin baariin (ihan oikeaan baariin siis eikä näyttämökulissille), ja siinä oli kohtauksessa Riku Nieminen ja Kari Ketonen. Riku oli pukeutunut Saksan urheilujoukkueen (en tiedä tarkemmin mikä laji) paitaan ja mukamas lyövinään Venäjän urheilujoukkueen paitaan pukeutunutta Karia. No, siihen sitten tupsahti yhtäkkiä paikalle lapsuusaikaisen kaverini isoveli (joka oli ollut samalla luokalla kanssani ala- ja yläasteella), joka yritti estää "lyönnin". Minä sitten kiirehdin siihen selittämään tyypille, että kyseessä on pelkkä "vitsi". Näyttelijät sitten kiittävät minua, että selitin asian heidän puolestaan.

Seuraavaksi aloin jutella sen entisen luokkalaiseni kanssa, ja selitin ihan tohkeissani että olin mukana Putouksessa ja että kuinka "helppoa" siihen oli päästä mukaan ilman mitään aiempia näyttelijämeriittejä tai edes koulutusta. No, se sanoi olleensa myös mukana Putouksessa jonkinmoisissa talkoissa tai järjestelytehtävissä ja totesi että on tosiaan helppoa päästä mukaan, että "kuka tahansa" pääsis... Seuraavaksi menin päivälliselle sen talolle, joka sattui sijaitsemaan siellä Espanjassa (oikeassa elämässä tyyppi asuu vissiin nykyisin kylläkin Keski-Suomessa). Sillä oli unessa mukamas espanjalainen vaimo, ja kun siinä sen vieressä pöydässä istui joku nainen niin luulin sen olleen se vaimo ja kiitin sitä ruoasta espanjaksi... Mutta kävikin ilmi, että se olikin joku suomalainen nainen, ilmeisesti vissiin tyypin sisko eikä vaimo.

En tiedä loppuiko uni ihan tuohon, mutten ainakaan muuta siitä muista.

Muoks: Se vielä muistui mieleen, että ne sketsit missä itse esiinnyin pääsivät vain aniharvoin - jos koskaan - valmiiseen nauhoitettuun ohjelmaan, eli omat näyttelijän lahjani olivat ilmeisesti surkeita... :shifty:
Haaveissa kl u
(Viestiä on muokattu lauantaina, 30.01.2016 klo 16:03)

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Lauantaina, 30.01.2016 klo 18:36  
+
0
Keritsin koko stnan yön mustia karitsoja joilla oli valkoinen täplä turvassa jonkun naisen farmilla ja ne prkln karitsat ei loppunut ennenkuin heräsin. Ihan koski käsiin aamulla.

Beauceron

Beauceron
Viestimäärä: 940

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Maanantaina, 15.02.2016 klo 16:00  
+
0
Faktat unen taustalla: myin perimäni talon viime vuoden kesällä ja olen juuri pari viikkoa sitten ostanut rivitalokaksion, jonne muutan ensikuun alussa.

Sitten itse uneen. Unessa en pelkästään ostanut tätä rivitalokaksiota, vaan myin sen myyjille oman perintötaloni. Sitten vasta muistin, että olin myynyt sen jo kertaalleen niille jotka ostivat sen silloin kesällä. En yhtään tiennyt mitä tekisin, kun nämä uudet ostajat saapuisivat sinne ja paikalla olisivatkin ne ekat ostajat eli senhetkiset asukkaat.

Vielä herätessänikin oli sellainen olo, että ihanaa se olikin vain unta...
Haaveissa kl u

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 15.09.2016 klo 16:38  
+
0
Näin unta mun koirista. Olin viemässä niitä Ruotsiin tai Tallinnaan laivalla isoon rotunäyttelyyn kasvattajan toiveesta. Vasta laivalla tajusin että eihän mun toinen koira ole samanrotuinen ja ei olis pitänyt ottaa sitä mukaan. Jätin koirat laivan hyttiin ja lähdin takas maihin selvittämään asiaa. Sillä aikaa laiva lähti liikkeelle ja koirat sen mukana. Kävi ilmi että se laiva oli lisäksi väärä. Menin toisella laivalla perään ja koetin satamasta löytää koirat. En löytänyt ennenkuin heräsin.

Siirry sivulle: 1 ... 15 16 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä25798
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä5783
Viestejä yhteensä543763
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös262994
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.09.2019 klo 15:45)