Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 20:59

Mitä unta näit viimeksi?

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 17

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 27.04.2010 klo 13:58  
+
0
SanttuJ, mä mietin aamulla, että kummallista, mä oon aina ajatellut, että sä olet nainen. Kai tuo sun nimimerkki hämäsi unessa :nauru:

Zorroliini

Zorroliini
Viestimäärä: 112

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 10:56  
+
0
Näin unta, että istuin rappusilla ja tutkin jotain sinisistä ruuduista koostuvaa maalausta. Sitten paikalle ilmestyi mies ja ärtyneenä kysyin mitä hän haluaa ja jos vain lähtisi pois häiritsemästä.
Mies olikin näyttelijä Colin Farrell ja sanoi etsineensä minua. Sain elämäni parhaan suudelman ja heräsinkin ajatukseen, ettei kukaan voi suudella noin hyvin. Vähän harmitti aamulla. :ttou:
En edes pidä tuosta näyttelijästä, enkä ole katsonut hänen elokuviaan pitkiin aikoihin. Mistähän hän keksi tulla piristämään uniani? :nauru:

heidikoo

heidikoo
Viestimäärä: 169

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 11:44  
+
0

Zorroliini kirjoitti:

Mies olikin näyttelijä Colin Farrell ja sanoi etsineensä minua. Sain elämäni parhaan suudelman


Saisinko mäkin tällaisia unia, kiitos:nauru:! Pari yötä sitten näin unta yhdestä ei-niin-miellyttävästä exästä ja vaihtaisin sellaiset mielelläni esim. Colin- , Chris Cornell, Daniel Craig jne. -näkymiin...

Mä näin viime yönä palstan henkeen sopivaa unta:jjei:. Olin kirjastossa ja etsin kirjaa tiibetinspanieleista. Ei löytynyt ja päätin, että otan sitten mopsikirjoja. Siinäpä se sitten olikin. Outoa, en ole koskaan mopsia harkinnut vaikka ne mainioita ovatkin.
Tipsut Rollo 09/07 ja Metku 04/10

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 11:48  
+
0
^^Tuommoset kunnon pusu/rakkaus/romantiikka-unet on aivan ihania! :love: Mahtava herätä aamulla hymy huulilla ku on yöllä viettäny aikaansa sen verran sykettä nostavissa merkeissä :nauru: Mä taisin nähdä samaisesta henkilöstä, eli siis Farrelista, unta muutama vuos sitte ja se poika kyllä osaa pussailla :kumarrus: :nauru:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Kinoko

Kinoko
Viestimäärä: 1426

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 12:58  
+
0
Mä näin viime yönä unta, että mun (miespuolinen) kaveri oli ihastunut muhun, ja katsottiin jotain leffaa sylikkäin sen kotona. Kauheeta soutamista ja huopaamista oli siinä unessa, mä en meinannut uskoa, että se oli tosissaan. :nauru:

Oli todella hämmentävä uni, koska oikeasti en todellakaan ole ihastunut tähän tyyppiin :mietiskel:
Ur kaoset talade en röst som sade: le, och bli glad ty det kan bli värre. Och jag log, och blev glad, och det blev värre!

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 19:04  
+
0
Päässä ei taida liikkua suurin piirtein mitään, koska näin unta punaisesta alligaattorista joka vaani vanhempieni talossa pahaa-aavistamattomia juhlavieraita.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 22:42  
+
0
Näin vähän aikaa sitten unta että Maisalta (joka siis on mun koira) lähti kaikki alaetuhampaat. Jos äksidetti siinä tapahtu ja menin kattomaan koiraa ja kun avasin sen suun niin huomasin että hampaat lähteny. Sanoin että soittakaa eläinlääkärille, mä pyörryn nyt.

Toinen koiraan liittynyt uni tässä kuukauden sisään oli semmonen, että Maisa oli karannu/eksyny johonki valtavaan metsään. Se oli ihan kauheeta. Mainittakoon, että olin just kattonu telkkarista "Kotia kohti". Heräsin yöllä ja olin ihan ikionnellinen kun Maisa olikin siinä viekussa!

rose86

rose86
Viestimäärä: 173

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Perjantaina, 04.06.2010 klo 12:37  
+
0
Hampaista tuli mieleen, mä näin muutama viikko sit parina yönä tosi häiritseviä unia.. Ihan tosi lyhyitä pätkiä, mut ensin semmonen et katoin peiliin ja kulmakarvat oli kasvanu yhteen ja tosi paksuiksi, koko otsa oli ihan karvainen...
Toinen samanlainen pätkä, taas peili ja multa puuttu etuhampaat.. :eek:
Molemmilla kerroilla heräsin säpsähtäen ja piti tietysti naamaa ja suuta tunnustella ja mennä kattomaan peilistä ku häiritsi...
Stressiä..?
Rottweiler Chosen Angels Bahira "Ronja"
s. 26.11.2008

AinoKo

AinoKo
Viestimäärä: 100

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Perjantaina, 04.06.2010 klo 12:53  
+
0
Unet on niiin mielenkiintosia! Oon ihan lapsesta asti tulkinnu omia ja muiden unia, saiskohan tästä jonkun ammatin.. :D Mie näin viime yönä unta että menin ostamaan koiranruokaa lähikaupasta (hoitokoiran ruoka oli oikeestikin loppu) ja pähkäilin siellä tosi kauan ku ei sais olla vehnää ruuassa.. Ja sit siinä ulkona myytiinkin jäisiä vadelmia! Ni ostin sit niitä ja meinas koiranruoka unohtuu :D Sitten jotain tosi hämyjä unia et oltiin parin nettitutun kanssa jossain raunioilla ja sit toinen niistä uppos johonki jäihin ja kuoli ja sit me tehtiin siitä laulu o_o

Oli varmaa kuuma yöllä kun niin jäisiä unia!

Muoks: ^ Niin nuo hampaidenlähtemisunet on aika usein stressin merkki.. Koita rentoutuu :)
4.10. Eläinten päivänä saapui meille welsh corgi pembroke -uros Kulkurin-Tähden Elonkerjuu, "Letu"
(Viestiä on muokattu perjantaina, 04.06.2010 klo 12:54)

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Lauantaina, 05.06.2010 klo 07:48  
+
0
Viime yönä mulle tuli tiibetinspanieli. Se oli niin kiltti ja rauhallinen että kysyin jo siskoltakin että "eihän siitä tule mitään ongelmia kun se on näin hiljaa?". Ja kun mentiin sen kanssa hissiin, vedin sitä perässäni (näytti siinä vaiheessa ihan pehmolelulta). Hississä olevat naiset tokaisivat hieman pilkallisesti että "hieno koira sinulla" johon sanoin leikkisästi että "ja uskokaa tai älkää, se on vielä elävä". Naiset nauroivat.
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi

MissFields

MissFields
Viestimäärä: 729

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 12:19  
+
0
Toissayönä näin unta että annoin Mischan pois ja hain nuoremman pennun joltain epäilyttävältä kasvattajalta. Kun kysyin kasvattajalta, missä muut pentueen pennut ovat, hän ei vastannut. Pitkin hampain otin pennun mukaani. Voi jessus mitä painajaisia :roll:
Berninpaimenkoira "Mischa" s. 8.3.2010

*Hali-berni*
*JUN-EH*

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 12:50  
+
0
Viime yönä näin unta, että hampaista tippui paikat pois. Tuntui oudolta. Todellisuudessahan mulla ei ole yhtäkään reikää hampaissa, eikä paikkoja myöskään.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Murmuu

Murmuu
Viestimäärä: 457

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 14:19  
+
0
Yök, näin unta, jossa mulle oli tullut kasvoihin ja rintakehään kauheeta ihottumaa ja lisäksi mun iho eritti jotain rasvaa. Mun iholla oli siis sellaisia rypsiöljymäisiä läikkiä, joita sitten pyyhin vessapaperilla pois.

Shamalai

Shamalai
Viestimäärä: 27

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 20:44  
+
0
^- Yh painajaisia

Minä näin ihan tosi tosi tosi mielenkiintoista unta: olin kaupassa :D
No mutta näin minä myös unta eilen törmäämästäni aika kivannäköisestä koiranomistajasta ja sen koirista.
Laika/Muttnik's Space Dog Laika Lou- s.11.04.2009

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 21:00  
+
0
Mä tuppaan näkemään aika lennokkaita unia, ja muistan yleens viel tosi hyvin et mitä on tullu uneksittua. Herään myös aika usein, varmaan kerran viikossa, siihen et itken tai nauran oikeestikin, kun oon unessa itkeny tai nauranu... :p

Viime yönä me kuuluttiin hyvän ystävän kanssa jääkiekkojoukkueeseen, ja meillä oli reenit, mutta ilman mailoja. Tultiin joukkueen bussilla takas reeneistä ja se bussi jätti meidät tohon meidän "omalle" bussipysäkille, ja siinä oli kaks koiraa vastassa.
Toinen oli vähän vähemmän komea, ja selkeesti pehmeempi, ja sit taas toinen oli komee kuin mikä mut myös melkein aggressiivinen. Ne koirat tuli sinne bussiin sisälle, ja se aggressiivisempi tukki koko käytävän. Pujoteltiin vaan siitä ohi, ja otettiin koirat mukaan.

Oikeassa elämässä tää kaveri painiskelee juur koiranoton kanssa, ja vaihtoehdot tulikin jo tossa unessa selvitettyä (paitsi että tää "ruma nöösö" on tod.näk. rotukoira, porokoira vahvana vaihtoehtona, ja "komee pahis" on jo ikään kuin valmiiksi valkattu mahtavan näkönen löytökoira itärajan takaa). Kerroin unesta ja kaverille, ja todettiin sit yhdessä, et onneks mulla ei oo taipumusta nähdä enneunia.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Perjantaina, 25.06.2010 klo 00:46  
+
0

Jaijah kirjoitti:

Viime yönä näin unta, että hampaista tippui paikat pois.


Lainaanpa itseäni kun näin taas saman unen viime yönä. Alkaa jo ihmetyttämään, että mitäs tämä nyt oikein on.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 29.06.2010 klo 09:24  
+
0
Hehe. Ajattelin ruveta jo kirjoittamaan ylös omia uniani ja nitoa niitä tarinoiksi.

Koira-aiheisen unen näin eilisyönä. Meille on tulossa siis oikeasti koira, joka ei ole vielä ihan 100% sisäsiisti.

Näin unta, että tämä koira oli jo meillä ja pissasi meidän sänkyyn. Ja sain tietää, että sen edelliset omistajat oli kuolleet listeriaan, kun he antoivat koiran vaan pissiä ja kakkia heidän sänkyynsä :D Ja nukkuvat silti tyytyväisinä siellä seassa.

Yök.

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 29.06.2010 klo 11:20  
+
0
Kiva uni ellikeksillä... :D

Mä taas silvoin lohikäärmeitä tmv dinosauruksia viime yönä (vissiin ihan urakalla, koskas ranteet oli aamulla miekanheiluttelusta ihan hellänä...). Purjeveneillä niitä pakenimme. Jepjep.

(Tää juontaa varmaan siihen, kun avokki pelaa Facebookissa jotain "redblooddragonslayercastlemistressfortress"-peliä. En siis koskaan muista mikä pelin nimi on, tai mikä se niistä peleistä on, ja heitän läppänä jotain aiheeseen liittyviä sanoja putkeen.)
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 29.06.2010 klo 12:39  
+
0

Jaijah kirjoitti:

Viime yönä näin unta, että hampaista tippui paikat pois.


Jaijah kirjoitti:

Lainaanpa itseäni kun näin taas saman unen viime yönä. Alkaa jo ihmetyttämään, että mitäs tämä nyt oikein on.


Toistuva uni tarkoittaa yleensä sitä, ettei unennäkijä ole tajunnut unen viestiä. Pieni unikirja sanoo hampaista näin:"Jos hampaat ovat terveet ja voimakkaat, se merkitsee elämänvoimaa ja vahvaa seksuaalista itsetuntoa. Hampaiden putoaminen viittaa impotenssiin tai sen pelkoon." Tuossa tulkinnassa ei paikoista puhuta, mut paikkojen putoaminen vois tarkottaa seksuaalisuuden vähentymistä tai omien seksuaalisten tunteiden heikkenemistä. Ja jos niitä paikkoja tippui useimpia se vois myös tarkoittaa ongelmia parisuhteessa.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

nevermind

nevermind
Viestimäärä: 498

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 12:36  
+
0
^Hmm mulle on aina sanottu hampaiden putoamis-unista että se merkitsee jonkun läheisen kuolemaa. Mutta ainakaan toistaiseks ei kukaan mun piiristä oo pois lähteny vaikka oon hampaani menettäny monena yönä. :mietiskel: Tuo selitys kuulostaa paljon järkevämmältä minkä tuolta sun unikirjasta oot katsonu.
Mä nään aina kaikenlaisia seikkailu-unia. Usein niihin liittyy jotenkin, että mun pitää pelastaa koko ihmiskunta esim. zombeilta tai joltain muilta hirviöiltä ja kaikki kaverit on jo poissa. Ahdistavia tuommoset. Mutta parhaita unia on semmoset missä tajuaa olevansa unessa ja sitten pystyy hallitseen koko unen kulkua, kun tietää että kaikki on mahdollista. :peukku: Mä rupeen aina lentämään paikasta toiseen kun tiedän pystyväni siihen. :nauru:
Bokseri Oona 25.11.2009

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6329
Viestejä yhteensä545679
Uudet käyttäjät tänään7
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265838
(Tilastot päivitetty viimeksi 24.04.2024 klo 21:15)