Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 20:59

Mitä unta näit viimeksi?

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 17

bzzz

bzzz
Viestimäärä: 22

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 22.07.2010 klo 06:29  
+
0
SanttuJ , pääsen vasta nyt vastaaan.Tuo tulkinta minun unista osui oikeasti aika nappiin kaikilta osilta. Kiitos, pitänee varmaan hankkia itekin ko. kirja :cool:
Rakkauteni : Dina -amstaffi/pitbull/collie neiti -05, Milo -pointteri poitsu -09
Maukujat: Niila -06/09 ja Nelli - 11/09
Pilven reunalta meitä suojelee spk poitsuni Otto <3

Rorschack

Rorschack
Viestimäärä: 154

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 22.07.2010 klo 07:59  
+
0
Vauvaunet ovat tulleet takaisin. Liekö alitajunnan tapa viestiä siitä että biologinen kelloni alkaa heräilemään syväjäädytyksestä, mutta kovin ahdistavia ovat. Viime yönä, taas jälleen kerran, olin raskaana ja jossain vaiheessa unta hississä, ja se hissi kuulosti vetelevän viimeisiään. Muistan painaneeni kerroksen nappia ja ajatelleeni, että eipä tässä hätää, jos hissi tippuu niin en suinkaan ole ainoa joka kuolee :mietiskel: Ja ihan normaalielämässä pelkään hissejä aivan järkyttävän paljon.
When God created a Man, she was only kidding.

Dominaattori

Dominaattori
Viestimäärä: 75

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 22.07.2010 klo 12:50  
+
0
Työpaikallani on tien vastakkaisella puolella täysin saman näköinen rakennus, mutta eri firma. Tietysti kahvipöytäkeskusteluissa ja normi p-jauhannassa aina naljaillaan "vihollisyritykselle". Talossa olen ollu noin 5kk. No tietysti alan olemaan jo sitä mieltä alitajuisestikin, että nää vastapäiset on "vihollisia", vaikkei varsinaista kilpailua olekaan. Yks yö näin unta, että kyseisen firman hemmo oli kävelly mun autolle parkkipaikalle ja käyny penkomassa autossa ollutta golf-bägia ja ottanu sieltä pari olutta. Tulin paikalle ja nyrkkitappeluhan siitä synty. Tän jälkeen unessa olin ihan rikki kun aattelin että nytköhän tuli kenkää jne.. huuh kun helpotti herätessä..

HMD

HMD
Viestimäärä: 79

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Perjantaina, 23.07.2010 klo 08:23  
+
0
Näin unta, että olin taas raskaana.

Eilen illalla katsoin AVAlta koirakuiskaajaa ja tunteet nousivat pintaan... itkeä vollotin kaikessa yksinäisyydessäni ja mieleeni juolahti ajatus, että taasko sitä ollaan pieniin päin...
Sitten se ajatus tulikin uneen ja näin unta raskaudesta.

Pelottavaa.
Jos vetää herneen nenään, niin tulee poski kipeäksi: Tytär 4 vuotiaana

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Perjantaina, 23.07.2010 klo 09:29  
+
0
Näin äsken kamalaa unta.
Olin koiran kanssa metsässä keräämässä kukkia kukkakimppuun. Laitoin koiran hihnalla kiinni puuhun ja jatkoin keräämistä. Äkkiä huomasin liikettä koiran luona ja tajusin jonkun napanneen sen irti hihnasta. Lähdin huutaen kohti, mutta koiran vienyt mies oli jo pyöränsä selässä ja polki kovaa pois. Pyöränkorissa keikkui iso sininen villakangas, joka näytti siltä, että siihen ois kääritty eloton koira. Juoksin niin kovaa kuin ikinä pystyin ja kiljuin samalla ja itkin.. mutta unessa en koskaan osaa juosta kovaa, se ei vaan onnistu.
Palasin takaisin metsään itkien etsimään johtolankoja. Vannoin tappavani sen miehen, kunhan löydän. Löysin maasta vain vanhan auton avaimen (auton merkki oli Volvo GTI dir 2000). Kyselin kaikilta ihmisiltä tietävätkö he asiasta jotain. Pysäyttelin tiellä pyöräilijöitä ja kuvasin heille miestä, josta olin nähnyt vain takaraivon.
Lopulta joku rikas ja sliipattu bisnesmies tuli närkästyneenä sanomaan, etten saisi ahdistella ihmisiä heidän parkkipaikallaan ja mitäs täällä oikein kyselen. Huusin sille oikein vihaisesti että "mikäs **ttu sun automerkkis on?! Onko Volvo!!?". Mies sanoi kyllä. Menin auton luo ja riuhdoin jotenkin takaluukun auki. Revin kaikki tavarat ulos ja löysin kontin perältä sinisen kangasmytyn. Nostin vähän kangasta ja sen alta löytyi koirani - vielä elossa, mutta huonossa kunnossa ja ilmeisesti lääketokkurassa.
Itkin ja halasin koiraa. Pidin sitä sylissä ja toistin sen nimeä. Sitten heräsin ahdistuneena.

Hrrr... tosi epämiellyttävä uni.

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 27.07.2010 klo 10:40  
+
0
Koocee alkaa tulla uniinkin. Näin viime yönä unta siitä että kirjoitin jotain ja kun katselin kirjoitusta, mietin mielessäni että "hei tämänhän voisi postata käsialanäyteosioon kooceellä! Harmi vain että teksti on työasioita joita muut eivät oikeastaan saisi nähdä.. Kirjoitanpa vielä toisen tekstin samalla käsialalla!"

Just.. :shifty:
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi

Annny

Annny
Viestimäärä: 273

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Maanantaina, 16.08.2010 klo 08:27  
+
0
Mä oon lukenut liikaa vampyyrikirjoja ja katsonut liikaa vampyyrileffoi/sarjoja. Juuri luin kaikki Twilight kirjat ja viime yönä näin jo unta että olin itsekkin vampyyri ja liitelin ympäri metsiä :roll:
"Anything your dog can do my Border Collie can do better ;)"

MissFields

MissFields
Viestimäärä: 729

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Maanantaina, 23.08.2010 klo 14:09  
+
0
Näin unta että joku kerskaili sillä, että on saanut koiransa koulutettua niin hyvin, ettei tarvitse käydä kuin kerran päivässä lenkillä. Just.

Varmaan alan väsymään jatkuvaan ulkona ramppaamiseen tän pennun kanssa ;)
Berninpaimenkoira "Mischa" s. 8.3.2010

*Hali-berni*
*JUN-EH*

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Maanantaina, 04.10.2010 klo 11:39  
+
0
Nyt tuli taas sellanen uni, et olis keittiöpsykologille tarvetta..

Avokki (jolla oli unessa pitkä tukka :eek:) halusi lähteä / joutui lähtemään eksänsä luo auttamaan sitä sen koiranpentujen hoidossa, ja mä jouduin jäämään Hugon kanssa yksin kotiin, vaikka meille oli just syntynyt vauva.

Wtf??
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

eeelisa

eeelisa
Viestimäärä: 469

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Maanantaina, 04.10.2010 klo 11:46  
+
0
Meitsi näki taas jonkinmoista painajaista. Avokki lähti jostain pileistä autolla (oli selvinpäin) kai hieman vihaisena jostain syystä. No muutamaan päivään ukosta ei kuulunut ja arvasin että jotain kamalaa on sattunut. Olin ihan hysteerinen, kamalaa oli herätä tuohon uneen.. :suru:
Toi on vaan niin suurin pelko mulla et sattuu jotain kun toi isäntä joskus joutuu ajelee työkeikkoja..
Kotisivut:Ino & Sai
Sai 29.4.2009
Ino 22.2.2008
blogi

Roora

Roora
Viestimäärä: 134

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Maanantaina, 04.10.2010 klo 12:13  
+
0
Näin unta missä oli ärsyttävästi pieniä paloja todellisuutta yhdistettynä toisiinsa, esim mökin laituri, joka ei tasan ole sen näköisessä paikassa kuten unessa, olin siinä laiturilla ja sitten siellä vedessä näkyi jotain, olin aluksi varma, että se oli krokotiili ja jostain syystä kaveri meni sinne veteen/ tippu sinne. Sitten se otus olikin virtahepo ja jotenkin tiedostin, että se söi tän mun kaverin. Myöhemmin siinä unessa sitten tämä mun kaveri huuhtoutui rannalle ihan elossa. Toinen kaverini halus liittyä mun kans partioon, mutta siitä en muista enää kauheasti. Siinä unessa oli kans jotain "Hot tub time machine" tyyppistä ja Alan Rickman. Ja näitähän riittää yöstä toiseen :cool:
Avo valittaa aina kun se ei nää mitään "kivoja" unia. :nauru:

suskie

suskie
Viestimäärä: 412

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 07.10.2010 klo 08:46  
+
0
"Olin yhtäkkiä ostanut itselleni bokserin. Ensimmäisenä yönä jätän koiran anoppilaan avon siskon + hänen koiriensa kanssa nukkumaan. Hyppäys seuraavaan päivään, olen vanhempiemme pihalla, pentu näyttää välillä lähinnä aikuiselta yorkshirenterrieriltä, välillä bokseri pennulta. Olen huolissani, että nyt kun koira on ollut yhden yön erossa minusta, että se ei varmaan leimaudu minuun enää. Kutsun koiraa ja se tulee iloisesti luokseni.

Yhtäkkiä koira onkin hihnassa ja näyttää nyt samalta kuin ranskis Brutuksemme pentuna. Koira nuuskuttelee menemään ja itse älyän tilanteen: miksi olen mennyt ostamaan koiran nyt, kun Brutus on vasta vuoden ikäinen? Ja miksi olin vain yhtäkkiä ostanut koiran, perehtymättä ensin sen sukuun ym.? Ajattelen kuitenkin unessa, että koira on nyt tuossa, se on selvittävä siitä mitä vastaan tulee.

Katselen kuinka koiranpentu kävelee lumikinoksessa, jonka vieressä on oja, jossa on jäistä vettä. Koira tietenkin tipahtaa veteen, eikä pääse sieltä pois. Menen äkkiä nostamaan sitä. Päästessäni parin metrin matkan ojalle, siellä vedessä on myös Brutus ja molemmat koirat ovat jo pinnan alla. Nostan ensin lähempänä olen Brutuksen, mutta koira on niin painava, että en meinaa saada sitä ylös. Samalla näen kuinka pieni pentu vajoaa elottomana syvemmälle jäiseen veteen.."

Olipas dramaattinen tuo viimeinen lause :D

Kiva nähdä seuraava vuosi - puolitoista näitä "en kuitenkaan kykene huolehtimaan tulevasta koirasta" unia. Ja miksi niihin monta kertaa liittyy se, että koira ei osaa uida? :D

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 07.10.2010 klo 16:33  
+
0
Olin kaverin kanssa meidän vakiopaikassa, yhdessä kirppiksessä missä käytiin aina jos kaupungille lähdettiin. Siellä etittiin kaverille takkia, jonka joku oli pölliny. Sit kaveri koko ajan unessa viserteli, että sillä on ikävä mua.

Ihan normaali uni siis.

Mutta pelottavinta tässä on se, että samainen kaveri soitti just äsken ja sano, että sillä on mua ikävä kun se on siinä samaisessa kirppiksessä ekaa kertaa ilman mua ettimässä itelleen takkia jonka oli hävittänyt jonnekin baariin viikko sitten....... :eek:
- nimimerkki vaihtunut -

ousa

ousa
Viestimäärä: 477

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Perjantaina, 08.10.2010 klo 10:24  
+
0
Vissiin on lievää ressiä ilmassa ku ei oo saanu töitä vaikka haluais. Vähän taustaa ensin, oon hakenu jo aikaa sitte yhteen työpaikkaan, nuorille kerhontapasen toiminnan ohjaamista yms. No, ku ei koulutusta just tolle alalle niin enhän mä sitä paikkaa saanu.

Eli näin unta, että olin saanu ton työpaikan. Mutta se työpaikan sijainti oliki Rovaniemellä ja mun piti viijä sinne samalla joku auto. Pääsin Rovaniemelle ja se auto, joka sinne piti viijä, oliki hevonen ja rattaat. Menin mun työpaikalle ja mulla oliki kaks koiraa (siis tämä oma karvanaama sekä naapurinkoira, joka unessa oli mussta villakoira vaikka oikeesti on labbis, oli mun kans..) ja koirat lähti huiteleen jonnekki omille teilleen. Mää en kerenny sit huolestua koirista yhtään ku piti alkaa töihin. Meillä oli paikkoina kaks junavaunua, toinen oli lapsille (ala-aste ikäsille) ja toinen nuorille (teinit). Meijän piti järjestää jotku juhlat ja sinne sitte varattiin hirveesti herkkuja. Omituista oli se, että me aijottiin myyä niitä herkkuja niille lapsille. Teinien vaunuissa sama homma, herkkuja löyty, mutta sieltä löyty myös alkoholia jota aijottiin myyä niille :mietiskel:
Sitä mietittiin, että miten me saahaan pijettyä lapset ja teinit erillään toisistaan ku lapset ei saa juoda alkoholia. Sitte mää heräsin.

Musta tuntuu, että oon väärälle alalle kouluttautunu ku oon jo teini-ikäsille myymässä alkoholia.. :viheltel:
tassun jälkiä seuraten..

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Perjantaina, 08.10.2010 klo 10:39  
+
0

ousa kirjoitti:


Musta tuntuu, että oon väärälle alalle kouluttautunu ku oon jo teini-ikäsille myymässä alkoholia.. :viheltel:



Ettet vaan sinä ollut siinä Alkossa, joka laitettiin kiinni kun joku möi alaikäisille? :nauru:
- nimimerkki vaihtunut -

Roora

Roora
Viestimäärä: 134

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Perjantaina, 08.10.2010 klo 10:44  
+
0
Paljoa en muista viime yöstä, mutta se koira joka on nyt kohta vissiin tulossa niin oli jo meillä ja jossakin välissä oli menty sitten avon siskon luo sen koiran kans... Tän enempää en oikeestaan muista, mutta aamulla oli ihan ihme outo olo ja koin hirveää epäluottamusta puolikuristavia pantoja kohtaan, että "se kuitenkin luiskahtaa pois!" jne. :mietiskel:

ousa

ousa
Viestimäärä: 477

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Perjantaina, 08.10.2010 klo 11:16  
+
0
lallimus: Nii, varmahan en voi olla ku ei sitä aina muista mitä tekee.. :nauru: Jos pijetään ihan salassa, että mää oon ollu (unessa) myymässä alaikäsille alkoholia.. :shhh:
tassun jälkiä seuraten..

Banjo

Banjo
Viestimäärä: 112

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Perjantaina, 05.11.2010 klo 17:31  
+
0
Mä nään hirveen harvoin mitään unia tai sit en vaan muista niitä. Sit kun joskus nään jotain unta, niin se on aina ihan sairas.

Viime yönä mulla oli suhde Victoria Stilwellin kanssa :nolo: Olen siis ihan hetero, tai ainakin oon aina luullu niin. Me asuttiin yhdessä ja oltiin tosi rakastuneita. Päivisin kun mä kävin töissä, Victoria koulutti mun beauceronia :nauru: Heräsin siihen, et mun käteen sattu kun olin nukkunu sen päällä ja mietin, et miten kerron tästä äitille.

Beauceronista oon haaveillu, mut Victoriaa kohtaan en oo kyllä tuntenu mitään vetoa.
Nyt en uskalla avata telkkaria, jos se eukko vaikka näyttäytyy siellä. Mitähän tästäkin sit pitäis ajatella... :eitietoo:

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Perjantaina, 05.11.2010 klo 20:26  
+
0

Banjo kirjoitti:



Viime yönä mulla oli suhde Victoria Stilwellin kanssa :nolo: Olen siis ihan hetero, tai ainakin oon aina luullu niin. Me asuttiin yhdessä ja oltiin tosi rakastuneita. Päivisin kun mä kävin töissä, Victoria koulutti mun beauceronia :nauru: Heräsin siihen, et mun käteen sattu kun olin nukkunu sen päällä ja mietin, et miten kerron tästä äitille.



Ihana!! :nauru:

unemelodie

unemelodie
Viestimäärä: 513

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Lauantaina, 06.11.2010 klo 08:30  
+
0
Omat uneni ovat monesti aika tylsiä, mutta joskus aika hupaisiakin.. Viime aikoina olen nähnyt unta siitä kuinka mokaan töissä joka unessa tuntuu järkyttävältä, mutta aamulla naurattaa vain. Olen tyyliin unohtanut tilata jotain tuotetta tukusta joka unessa on maailmanloppu ja uhataan erottamisella.
Painajaisia näen harvoin, mutta silloin kun niitä ilmenee niin ne liittyy aina siihen, että joku koittaa minut murhata. Ehkä karsein uneni näin 12-vuoden ikäisenä, jossa vanhahko harmaahapsinen sarjamurhaaja aurinkolasit päässä seurasi minua koko unen ajan välillä meidän autolla ja välillä juosten. Enkä päässyt karkuun vaikka kuinka koitin pitää vauhtia yllä.. Heräsin siihen ku tää takaa-ajaja sai mut kiinni.. Hyh!
Harmittaa, kun mitkään hauskat unet ei ole jääny nyt mieleen. Useimmiten niissä ei oo kyllä päätä eikä häntää.
En voi tarjota lohtua
sillä olen vain ihminen..
En voi tarjota lämpöä
sillä itsekin palelen..
ja maata astelee
varjo mustuvan taivaan
yllään yön kylmä laulu..

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28165
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6323
Viestejä yhteensä545659
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään8
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265826
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 15:00)