Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 20:59

Mitä unta näit viimeksi?

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 17

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Lauantaina, 06.11.2010 klo 14:12  
+
0
Viime yön unessa hankin olkapäähän tatuoinnin. Yksi mun opettaja oli harjoitellut tatskaamista ja teki niitä nyt meille oppilaille ihan liukuhihnatyylillä. Minä olin siinä unessa tähän opettajaan kovasti ihastunut ja hän minuun, joten piti tietty mennä siihen tatuointijonoon. Kuvaksi halusin Barbapapoja 5-10 kappaletta. Olin unessa muutenkin jotenkin hillitön barbapapa-fani (varmaan siksi että siskoni 2v tytäs rakastaa niitä?).

Unessa oli myös eksäni jota en ole nähnyt vuosiin (enkä halua nähdä jatkossakaan). Olin jossain festareilla hökkelikylässä. Yhdessä hökkelissä oli soittamassa Muse ja siellä oli sitten eksä kuuntelemassa. Päätin mennä moikkaamaan, joten kävelin sinne sisään. Eksä kääntyi ympäri ja katsoi minuun päin - käännyin äkkiä pois ja lähdinkin juoksemaan jonnekin.

Samassa unessa olin siellä hökkelikylässä vessajonossa. MIKSI mä olen aina unessa vessajonossa :D Mistä sellanen voi kertoa? Varmaan joka toinen yö unessa on jokin lyhyt sivujuoni jossa käyn vessassa. Outoa..

Lisäksi minullla oli nälkä ja kaikki muut saivat upeita kierrepullia paitsi minä :<

muoks. ja olihan siinä unessa vielä lisäksi vaikka mitä! Nyt palautui mieleen vielä että:
- mulla oli täitä. Ne oli todella isoja, kuin koppakuoriasia. Vedin niitä päästäni ja hakkasin sitten minigolfmailalla. Ne puri mun päänahkaan kipeitä haavoja. Lopulta lääkäri selitti, että ne eivät olleet täitä, vaan mulla oli jotenkin erityinen vetovoima.. ja täit häipykin sitten pois.

- olin kahvilla jonkun hullun kanssa. Se jupisi sekavia ja halusi kokoajan täyttää kaikkien vesilasit, jos niistä otti yhdenkin huikan. Hullu kaateli muiden ihmisten vesilaseista kannuun, kannusta laseihin, laseista laseihin, joi kannusta jne.
Kahvilassa oli korkeat hyllyköt, joista piti itse kiivetä hakemaan mitä halusi.

- Kun lähdin kahvilasta, jostain ilmestyi papparazzeja, jotka kuvasivat mua. Koetin päästä pakoon, mutta ne räpsi kuvia kuitenkin. Kaikkein ärsyttävin kujaava oli se kahvilan hullu. Huusin sille jotain että "perkeleen pallinaama, mene pois!". Silloin avokki ilmestyi jostain ja kysyi miksi olin haukkunut sitä. Koetin selittää että huusin sille hullulle, enkä avokille.

Oiskohan tossa nyt kaikki :D
(Viestiä on muokattu lauantaina, 06.11.2010 klo 14:25)

TwoBeans

TwoBeans
Viestimäärä: 1258

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Lauantaina, 06.11.2010 klo 16:20  
+
0
Viime yönä kuorin sipuleita (joita oli kauhea saavillinen siinä) kyykyssä meidän autokatoksessa. Ne oli vielä semmosia inhottavia että se kuori lähti ihan pieninä murusina ja silmiä kirveli. Samaan aikaan oli ukkonen ja vettä satoi niin paljon että sitä lainehti autoatoksen lattiallakin ja persukset kastui siinä kyykkiessä. Noh, paras homma oli se, että yksi tädeistäni istui keinutuolissa siinä vieressä ja naksautti naksuttimella joka kerta kun sain yhden sipulin kuorittua. (jepjep, koiratreenihommat puskee uniin) Mä sitten hiukan hermostuin siinä, ja totesin että "pitäis kyllä joku palkintokin saada aina tuosta naksusta, ei sitä silleen voi pelkästään naksutella" . Täti siihen sitten vastasi, että "ai jaaha, no täytyy ens kerralla sitten muistaa", ja kaatoi saaviin lisää sipuleita kuorittavaksi. Se touhu jotenkin jatkui vielä siitä niin että yhtäkkiä olinkin laivalla ja mies oli hirveessä humalassa (mitä se ei ikinä ole oikeesti) ja niitä sipuleita oli sielläkin, mutta en sitä loppua enää muista kunnolla.

En kyllä ikinä ole yhtään normaalia unta nähnyt, aina jotain tärähtänyttä. Yksi pölhöimmistä mitä yhtäkkiä tulee mieleen, oli se, että mun äiti sai vauvan, joka oli Kekkonen. Siis sillä vauvalla oli Kekkosen pää (silmälasit ja kaikki) ja kaulasta alaspäin ihan normaalin vauvan näkönen. Ja mä juotin sille salaa tuttipullosta jotain anisviinaa, ja kun äiti sai rysän päältä kiinni, se sai kauheat raivarit. (No kukapa ei, jos lapselle viinaa juotetaan). :nauru:
- beauceron uros Laku 2/2013
- valkoinen paimenkoira Luna 6/2010
- shetlanninlammaskoira Eetu 2/1993 - 1/2007

NiinaMaria

NiinaMaria
Viestimäärä: 321

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Lauantaina, 06.11.2010 klo 20:28  
+
0
Muutaman yön nyt nähnyt ihan mitä omituisimpia unia, aiheet vaihtelee yön aikana tivolista homoparien häihin. :nauru: Pelottavinta on se, että paljon oon nähny unia siitä, että joku jahtaa mua, yrittää tehdä jotain enkä saa kiljuttua enkä huudettua. Suusta ei vaan lähde ääntä. Tulee aina mieleen toi ku koiran kanssa yksin iltasin kävelee..

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Maanantaina, 24.01.2011 klo 10:17  
+
0
Näin unta vessanpöntön tukkeutumisesta.
Joskus näitäkin tulee nähtyä, ei mitään uutta ;D Eli vissiin väänsin siinä kakkosta tjmv ja siellä oli jo ennestään paljon paperia ja laittelin vain muina miehinä niitä lisää sinne, kunnes hokasin, et eihän noi kyllä alas mene.

Piti ottaa muutamista papereista kiinni, et ees osa menis ensin alas ja sitten loput... mutta ei... mä menin sinne leikkaamaan vielä lisäksi joitain vanhoja vaatteen kappaleita, farkkua jne. Lopulta löysin sieltä lisää vaatteita (joskus mulla menee vessaunet silleen sekaisin, et kuvittelen, et vaatteet pestään vessanpytyssä :D), kun olin vissiin koittanut niitä pestä siellä...

Avasin sitten koko pytyn (se oli sellainen iso allas), josta löysin ihan hillittömän kokoisen pahvilaatikon ja muovikelmussa olevan kirjan :D... Pahvilaatikko ei ollut sitten mun mielestäni niin paljoa kärsinyt, joten päätin pitää sen ja kerätä siihen roskia. Kirjankin heitin keittiön tiskipöydälle, et sen vois joskus lukia myöhemmin... hitto kun en muista mikä sen kirjan nimi oli.. joku Rannikko tai Saaristo... hmm.

eeelisa

eeelisa
Viestimäärä: 469

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Maanantaina, 24.01.2011 klo 10:38  
+
0
Meitsi on ollu ristiäisissä yks yö ja sit toinen uni samana yönä, seikkailtiin jossain metsässä jollain koiraporukalla ja löydettii talo ja mentii tutkii sitä. Ihan asutun näköinen oli ja sit me varasteltiin sieltä jotain pieniä asioita.?!

Vauva merkkaa mun unikirjan mukaan onnellista aikaa. Ja varastaminen sitä että on tiedossa jotain hyvää.

Viime yönä oltii tulvan kourissa jossain talossa mun perheen kanssa.
Tulva unikirjan mukaan: Liiallinen puheliasuus tuottaa sinulle vahinkoa. Tai tunne-elämä on kaaosmaisessa tilassa. hmm..
Kotisivut:Ino & Sai
Sai 29.4.2009
Ino 22.2.2008
blogi

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 25.01.2011 klo 01:20  
+
0
En varmaan uskalla tänä yönä mennä nukkumaan ollenkaan viime yön jälkeen. Nään tosi usein painajaista mut viime öinen oli sekopäisin kyl vähään aikaan.

Unen tapahtumat sattuivat jossain talossa minkä kyllä muistan selvästi mutta sellaista ei ole oikeassa elämässä kenelläkään kenet tuntisin. Asuin talossa yksin ja sain tietää olevani raskaana enkä halunnut pitää lasta. Isästä ei ollut tietoa, ihan kuin sitä ei olisi ollutkaan. Soitin hädissäni lääkäriin joka sitten ilmoittikin että hän tulee paikanpäälle katsomaan minua. Lääkäri tuli YÖLLÄ kahdelta ja antoi minulle kaksi pilleriä ja sanoi että jos nielen ne niin lapsi tulee alapään kautta tunnissa ulos, vessanpönttöön ja voisin vetää sen menemään. Otin pillerit ja heti tuli olo että nyt on mentävä vessaan. Lääkäri tässä vaiheessa ilmoitti lähtevänsä ja että pärjäisin kyllä yksin.
IStuin vessanpöntöllä odottamassa että ei-toivottu lapsi tulisi ulos.
Kuulin kun ovi kävi ja vessan ovensuuhun ilmestyi yläosaton Jared Leto orjantappura kruunu päässään ja hän alkoi laulaa Hurricane kappaleesta tätä kohtaa :

Do you really want?
Do you really want me?
Do you really want me dead?
Or alive to torture for my sins?

Do you really want?
Do you really want me?
Do you really want me dead?
Or alive to live the lie?


Itkin hillittömästi ja pyysin Jaredia poistumaan ja siinä samassa verinen möykky jysähti pönttöön. Mietin katsonko sinne, uteliaisuus otti vallan ja päätin katsoa. Katsoin ensin Jaredia joka jatkoi lauluaan ja sitten heräsin.

En koskaan saanut tietää miltä se pöntön sisältö näytti mutta sairasta silti. :nauru: Mistähän tällänenkin uni ilmestyy.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 25.01.2011 klo 01:28  
+
0

ellikeksi kirjoitti:

Piti ottaa muutamista papereista kiinni, et ees osa menis ensin alas ja sitten loput... mutta ei... mä menin sinne leikkaamaan vielä lisäksi joitain vanhoja vaatteen kappaleita, farkkua jne. Lopulta löysin sieltä lisää vaatteita (joskus mulla menee vessaunet silleen sekaisin, et kuvittelen, et vaatteet pestään vessanpytyssä :D), kun olin vissiin koittanut niitä pestä siellä...

Avasin sitten koko pytyn (se oli sellainen iso allas), josta löysin ihan hillittömän kokoisen pahvilaatikon ja muovikelmussa olevan kirjan :D... Pahvilaatikko ei ollut sitten mun mielestäni niin paljoa kärsinyt, joten päätin pitää sen ja kerätä siihen roskia. Kirjankin heitin keittiön tiskipöydälle, et sen vois joskus lukia myöhemmin... hitto kun en muista mikä sen kirjan nimi oli.. joku Rannikko tai Saaristo... hmm.



Nauroin tälle kyllä ihan huolella :nauru: Varsinkin kun toteat että välillä "menee vessaunet sekaisin" :nauru: Ihana! Otankin käyttöön käsitteen "vessauni", koska aika usein unet vähintään sivuaa jotenkin vessaa. Joku voiskin kertoa mistä ne vessaunet oikein kertoo.

suskie

suskie
Viestimäärä: 412

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 25.01.2011 klo 11:07  
+
0
Määkin olen vasta nähnyt vessaunta :nauru:

Mun vessaunessa, vessassa oli isohko tuuletuskanava(niin kuin jenkeissä) ja sieltä tuuletuskanavasta tuli aina kyläilemään pienehkö, kiltti karhu. No ylläri tämäkin uni muuttui painajaiseksi. Kun karhua ei vähään aikaan ollut näkynyt, menin huhuilemaan tuuletuskanavan suulle, vaikka tiesin, että sieltä saattaa tulla susia. No kohtahan sudet näkyivätkin kavanasta. Äkkiä työnsin pesukoneen kanavan eteen ja yritin lähteä asunnosta pois ja samalla kuulin kuinka sudet raapivat pesukonetta, jotta pääsisivät asuntoon.

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 17.02.2011 klo 11:26  
+
0
Viime öinen uni alkoi siitä, et sisustin jotain kämpää vanhan koulukaverin kanssa. Me valittiin sinne tuoleja ja ovet. Täältä kämpältä me lähdettiin isommalla porukalla liikkeelle ja kulkuneuvona toimi rullalauta, jonka päällä unennäkijä itse makasi mahallaan ja kauhoi soratiestä käsillään vauhtia (:nauru:). Lähdimme oikomaan porukan kanssa pellon kautta, kunnes tunsimme selkeän vaaran aavistuksen. Muu porukka lähti toisiin suuntiin (avokki yks näistä) ja mä suuntasin pellon reunalla näkyvää tietä kohden. Kiipesin savista rinnettä ylös ja autoin Lunan rinteen laelle, kunnes näin sivusilmällä, et paikalle saapui myös kaks muuta koiraa. Metsästä näkyi tulevan paikalle joku tyttö, joka oli pelastanu kaks hirven vasaa. Tämä tyttö piti taukoa siinä rinteessä, hirvet kainalossa, kunnes yhtäkkiä, luolasta mun alapuolelta syöksyi ihan hillittömän iso leijona. Tää leijona pisti saman tien poskeensa nuoremman vasan ja me muut vaan seisottiin kauhusta kankeina ja katsottiin. Mä ootin siinä rinteessä sen verran, et näin ettei se leijona aikonu sitä tyttöä syödä ja syösyin yhden rakennuksen nurkan taakse piiloon. Nurkan takana oli myös mun sisko, jolle mä kerroin mun pakoidean. Mä kiipesin ikkunasta ulos ja tasapainottelin seinää vasten samalla kun laitoin ikkunan takaisin lukkoon. Mulla oli mukana avain, joka sopi mun rannekellon tapaiseen lukkoon, jonka avulla mä sain muodostettua teleportin avokin ja mun turvapaikkaan. Avokki oli oottanu mua siellä turvapaikassa sen verran kauan, et se oli aikansa kuluksi alkanu repimään tapetteja pois seinistä (Ilmeisesti meillä oli muutenki suunnitelmissa remontoida se talo.). Avokki oli saanu tuotua sinne turvapaikkaan yhden tuoli, joka me oltiin löydetty sillon ku me sisustettiin sitä koulukaverin kämppään. Tuoli oli valittu sen takia, et siinä oli hyvä harrastaa seksiä :nauru:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu torstaina, 17.02.2011 klo 12:01)

metaphnora

metaphnora
Viestimäärä: 276

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 17.02.2011 klo 12:54  
+
0
Näin unta, jossa tilasin kahteenkin otteeseen nougat jäätelöä entisen ala-asteeni opettajilta, mutta en missään vaiheessa saanut tilaamaani jäätelöä itselleni. ;---( Sad.
http://metaphnora-dogs.blogspot.com

Siperianhuskyt Luna & Naos
Kotikissat Aura & Nova

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 17.02.2011 klo 13:35  
+
0
Kettuilen itselleni unissani?
Näin viime yönä unta, jossa mun luokkakaveri kysyi mitä tarkoittaa scheefferi. Minä kysyin että "ai sifonki? vai scheessam? Scheisse?" sun muita jotain suhisevia sanoja. Luokkakaveri kuitenkin intti sitä scheefferiä, kunnes vastasin varovasti että "eikös se ole vaan.. niinkun.. saksanpaimenkoira?".
Samassa hetkessä kaikki alkoivat taputtaa minulle, luokkakaveri oli ihan vedet silmissä ja ylisti nerouttani. "Ah, olet niin viisas, sinä se sitten tiedät kaiken, voi että! Ja lisäksi olet huipputyyppi ja ihana kaikin tavoin" kaveri huokaili ja muut kaikki nyökytteli siinä.
Sitten kun heräsin niin oli vähän sellanen tunne että mun alitajunta vaan kettuilee mulle :D Että joo-o, oletpas tooodella "viisas". Ihan tiesit yhden koirarodun nimen, mikä on yleissivistystä. Juu-u, juhlat pystyyn vaan...

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Lauantaina, 19.02.2011 klo 15:40  
+
0
Mä näin viime yönä unta, että kävin eläintarhassa vissiin jossain entisessä itäblokin maassa. Se oli rakennettu keinovalaistun betonibunkkerin sisälle, keskellä meni käytävä ja käytävän kummallakin puolella oli n. metristen kaltereiden välisissä loosseissa sitte kaikki luomakunnan eläimet iloisesti sekaisin.

Jääkarhun ja leijonan kanssa samassa loossissa oli flamingoja, ne roikkui likaisen vaaleanpunaisina huonoissa sulissa orsilla, kietonu kaulat ja jalat ja siivet niitten orsien ympärille ettei ne putois alas.

Oli vissiin vähän ahdistavaa, koskas heräsin taas siihen että itkin, ja päätä särki ihan julmetusti.

Ilmeisesti mun pitää päästää omat ajatukseni niille sopiviin lokeroihin, eikä tunkea niitä väkisin jonnekin, minne ne ei kuulu :mietiskel:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

banaani

banaani
Viestimäärä: 2252

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Sunnuntaina, 20.02.2011 klo 20:07  
+
0
^Minullakin hieman ahdistava uni: Olimme saunaillassa poikaystäväni kanssa ja näytin hänelle kuka on flirttaillut minulle töissä ja poikaystävä meni ja veti tätä lättyyn.. Sitten uni pomppasi tilanteeseen, jossa Veeti puree pientä pentua :eek:

Taisi väsymys olla aikamoinen kun tuollaisia unia oli. Onneksi kumpikaan noista ''näyistä'' ei ole toteutunut, eikä toivottavasti koskaan toteudukaan :hymy:
papillonmix Veeti 9/10
islanninlammaskoira Eikar 5/12
blogi

TwoBeans

TwoBeans
Viestimäärä: 1258

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Perjantaina, 04.03.2011 klo 22:31  
+
0
Nyt on pakko tulla sepustamaan, oli taas sen verran häiriintynyttä touhua viime yönä.

Olin jonkin sortin tehtaassa / tehtaan jossain ihme osastolla messuilla tai vastaavassa tapahtumassa. Siinä meni liukuhihnalla herkkusieniä, jotka oli täytetty jollain ihme metallimurskeella. Mä kysyin sitten joltain muijalta joka niitä siinä vahti, että onko nuo muka syötäviä. Ei tietenkään! nainen tiuskaisi ja sitten huomasinkin että ei ne olleetkaan sieniä vaan pikkuruisia kahvikuppeja, joissa siis edelleen oli sitä metallimurskaa sisällä. Mua vähän nolotti, että olin kysynyt niiden syömisestä, ja lähdin seurailemaan liukuhihnaa. Kohta ne kupit olikin semmosia suuria, niinkuin Särkänniemessä tai vastaavassa se lasten huvipuistolaite. Ja menin yhteen semmoiseen kuppiin istumaan metallimurskan sekaan ja kuppi lähti liikkeelle. Kohta vastaan tuli mun mies, jolla oli lääkärin maski naamalla ja oranssi kypärä päässä. Ja hän ilahtuneena sanoi, että voi tehdä mulle korun siitä metallista. Ruvettiin vänkäämään, saako siitä muka jotain korua, mutta lopulta kaivoin oikein kiiltävän metallinpalan sille ja se lähti hirveän iloisena tekemään sitä korua. Ja mä jatkoin ajelehtimista siinä kahvikupissa ja rupesin syömään Daim-patukkaa, missä oli jotain kahvinmakusta jäätelöjuttua sisällä. Loppu hämärän peitossa.

Tuli todella täysjärkinen olo aamulla kun muisti tuon unen. Tuommosta Daim-variaatiota rupesi tekemään mieli, kehittäiskö joku semmosen...? Ihan niinkin paljon että oli pakko leipoa Daim-muffinsseja illalla.
- beauceron uros Laku 2/2013
- valkoinen paimenkoira Luna 6/2010
- shetlanninlammaskoira Eetu 2/1993 - 1/2007

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Lauantaina, 05.03.2011 klo 00:09  
+
0
^:nauru:

Näin muutama yö sitten omituista unta, että kyläilin ystävälläni ja huomasin hänellä olevan ihan jumalattoman hienoja ja kalliita designlautasia pinossa... menin niitä tietenkin hipelöimään ja kolautin niistä yhden halki. Laitoin sen äkki takaisin, niin ettei halkeamaa näkynyt ollenkaan.

Painiskelin siinä tovin, et uskallanko kertoa et menin hajottamaan, mutta en uskaltanut. Ne oli sellaisia uniikkeja tosi kalliita käsin tehtyjä. Mut sit jostain syystä ystäväni meni itse nostamaan lautasia ja hajotti niistä puolet. En siltikään kehdannut kertoa, että hajotinkin niistä itseasiassa aikaisemmin pari...

Tää uni vissiin johtui siitä, kun tosiaan kyläilin tän ystävän luona muutamia kuukausia sitten ja hänellä oli niin hienoja arabian/iittalan astioita ja muumimukeja ja yritin niin sievästi niitä käsitellä, etten vaan hajottas. Kummallista et uni tuli näin viiveenä... Saati et miksi mun oli syytä pohdiskella mun moraaliani kertoako vaiko ei?

Aberkios

Aberkios
Viestimäärä: 778

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 10.03.2011 klo 12:35  
+
0
Tämä nyt ei varsinaisesti liity unen näkemiseen vaikka uneen liittyykin. Tarkoitan unihalvausta, josta kärsin reilun vuoden ajan. REM-univaiheen aikana lihakset normaalistikin lamaantuvat, jotta ihminen ei lähtisi unessa kävelemään tai muutoin "toteuttamaan itseään" ja joutuisi vaaroille alttiiksi. Unihalvauksessa tämä lamaannustila kuitenkin jatkuu sekunneista jopa useisiin minuutteihin. Eli tällöin ei pysty liikkumaan eikä puhumaan. Itse joskus tulipalosta pelastuneena kuivittelin sitten tilanteen, jossa herään tulipalon ääniin, mutta en pysty tekemään mitään. Ei kiva! Tästä ei oireita ole ollut nyt pariin vuoteen, toivotaan ettei uusiudu!

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 10.03.2011 klo 12:49  
+
0
^Ei ne nyt niin hurjia ole, unihalvaukset siis. Mä ainakin, nyt kun tiedän mitä ne on, melkein odotan niitä. Pelkoakin oppii siis käsittelemään kun tietää mistä se juontuu... ja sitä pelkoa on siis muillakin kuin elämässään aikaisemmin traumatisoituneilla.

Ja nyt kun niitä ei enää pelkää, ei niitä tulekaan. Myös stressin vähentäminen auttaa, samoin se, ettei nuku ns. huonon omantunnon kanssa, nukkuma-asento & syödyt lääkkeet vaikuttaa, nukkuma-aika ym.

*muoks* Lisätään nyt vielä tohon pelko-osioon, että nimi painajainen juontuu todennäköisesti unihalvauksista - moni tuntee unihalvauksessa painon päällään ja hallut esim. paholaiseen rinnastettavasta kiinnipitävästä henkilöstä on aika yleisiä.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/
(Viestiä on muokattu torstaina, 10.03.2011 klo 12:52)

Suzuna

Suzuna
Viestimäärä: 1068

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 10.03.2011 klo 14:08  
+
0
Uuh, näin unta että deittailin 70 Showsta tuttua Ericiä :nauru: Aika namu nykyisin :viheltel::wink:
Shetlanninlammaskoira Siru -08
Saksanpaimenkoira Eve -10
Bordercollie -12

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 10.03.2011 klo 14:16  
+
0
^ Mä taas näin unta että olin Lauri Ylösen kanssa, oih :love:.

Miksi piti herätä :ttou:.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 10.03.2011 klo 18:27  
+
0
Näin viime yönä unta, että olin äidin kanssa Thaimaassa. Mentiin johonkin näköalajuttuun, missä istuttiin semmosiin koppeihin, jotka sitte kiersi ihan hurjan korkeella ilmassa. Vähän niinku karuselli, mutta tosi korkeella ja koppeja oli vähemmän, eikä ne menny peräkkäin. Rupesin kattomaan sitä kohtaa, mistä se mun "koppi" oli kiinni siinä itse laitteessa ja huomasin että se on kiinnitetty vaan semmosella läpinäkyvällä muovilla, joka alko venymään pahaenteisesti. Ja sitte "NAPS" se katkes ja vitsi, tunnen vieläki mahassa sen, miltä tuntu ku se mun koppi lähti tippumaan! Tavallaan siinä ajattelin, että nyt tulee kuolema, mutta tavallaan kuitenki tiesin, että se on vaan unta.

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28165
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6323
Viestejä yhteensä545659
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 20.04.2024 klo 03:00)