Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 20:59

Mitä unta näit viimeksi?

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 17

Vermin

Vermin
Viestimäärä: 122

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Perjantaina, 08.04.2011 klo 22:23  
+
0
Heittelin mädillä mandariineilla leijonia :mietiskel:
Uneen sisältyi kyllä paljon muutakin, mutta niin sekavia juttuja etten rupea selostamaan :D Mitäköhän tällaisetkin jutut sitten mahtaa tarkoittaa?
Paimensukuinen lapinkoiranarttu 06/10

Aberkios

Aberkios
Viestimäärä: 778

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Maanantaina, 11.04.2011 klo 12:54  
+
0
Minulla on sellainen omituisuus, että näen unia pelkästään edellisistä työpaikoista, en koskaan senhetkisistä.

No, olin unessa edellisessä työpaikassani, ja palasin työmatkalta. Paikalla oli työkavereitani, jotka esittelivät työhuoneeni "taidetta". Seinät ja kaapit oli piirusteltu väriliiduin ja kuivamustekynin täyteen kukkia ja eläimiä. Lähikoulun oppilaat olivat edellisenä päivänä käyneet ympäristöpäivän kunniaksi tekemässä aiheeseen liittyviä kuvia. Ihmettelin, kun kukaan ei ollut puuttunut asiaan. Työkaverit siihen, että tähän oli saatu hallintojohtajan lupa.

Minä täysin v..tuuntuneena otin tussin ja menin hallintojohtajan huoneeseen, jossa piirtelin tiettyjä "biologisaiheisia":shifty: kuvia huoneen seinät ja muut pinnat täyteen. Huoneeseeni palatessani työkaverit olivat vastassa ja esittelivät jekkunsa; huoneen pinnat olikin päällystetty muovikalvolla, jonka irrottamisen myötä myös kuvat poistuivat. Työkaverit yhdestä suusta "eikös ollutkin hyvä jekku"? Minä muistelin hallintojohtajan huoneeseen askaroimaani "taidetta" ja vastasin; "oli se vaan niin s..tanan hyvä jekku".

Harvoin on herätessään yhtä iloinen siitä, että kaikki olikin vain unta!:nauru:

eeelisa

eeelisa
Viestimäärä: 469

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Maanantaina, 11.04.2011 klo 19:01  
+
0
Mä tappelin suden kanssa yks yö ja puhkoin siltä silmät. :nauru:
Kotisivut:Ino & Sai
Sai 29.4.2009
Ino 22.2.2008
blogi

suskie

suskie
Viestimäärä: 412

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Perjantaina, 15.04.2011 klo 07:59  
+
0
Suunnittelen ystävälleni polttareita ja näköjään ressaan hieman asiaa, kun olen jo kaksi kertaa nähnyt painajaista niistä. :nauru:

Ensimmäisellä kerralla riitelin koko ajan toisen kaason kanssa, emmekä olleet saaneet mitään tehtyä. Tai oikeastaan toinen kaasoista oli tehnyt jotain, mutta minä en. Huvittavaa oli, kun toinen kaaso oli ostanut illaksi syötävää, ja minä kyselin, että oletko ostanut makkaraa. Hän sitten raivoaa minulle, että hänhän ei mitään makkaraa ostele, hänhän on kasvissyöjä. :nauru:

Toisella kerralla me kaasot tulimme kyllä toimeen keskenämme, mutta en taaskaan ollut muka tehnyt mitään, polttarisankari oli aivan hirveässä humalassa ja itki meille kuin hänen polttarinsa olivat ihan surkeat, huonoimmat polttarit ikinä... :suru: :nauru:

Lisäksi näin viime yönä unta, että kiireiden takia unohdin mennä tälle vlopulle sovitulle valokuvauskeikalla, jonka seurauksena kaverini poisti minut facebookkavereistaan.

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Lauantaina, 23.04.2011 klo 12:58  
+
0
Mä näin viime yönä unta että olin mun äidin luona maalla ja lähdin sitte lenkille ton mun pentu koiran kanssa ja hieman liian pitkälle lähdin koska sillonku käännyin takaisin ni en ois millään jaksanu kävellä,jalat oli ihan poikki ja eikä oikeen koirakaan meinannut jaksaa. Ja olin hieman huolissani ton koiran takia koska se vasta pentu et tuliko vähän liian pitkä lenkki:) Oisko ollut ainakin joku 15kilometrin lenkki mut pääsin kyllä sitte onnellisesti takasi ja ainiin sillon oli vielä talvi ja lumimyräkkä=P Minkähän takia näin tollasta unta.
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

SiVe

SiVe
Viestimäärä: 1170

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Lauantaina, 23.04.2011 klo 19:35  
+
0
Muistan varsin hyvin viime öisen uneni; voitin sellaisessa raaputettavassa arvassa 4000e! :eek:
Muistan vielä suunnitelleeni että mihin sen käytän.

Oli aikamoinen pettymys herätä.

Ei ketään unien asiantuntijaa täällä, joka osaisi sanoa onko kenties enneuni? :viheltel:
- -08 Karjalankarhukoira x samojedi/labradori-mix n. Rape

Tapire

Tapire
Viestimäärä: 236

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Lauantaina, 23.04.2011 klo 22:39  
+
0
Semmosta näin että,
Kävelin jostain kaupungista päin keskellä autotietä koiran kanssa. Olin löytänyt matkan varrelta pari puoliksi juotua isoa oluttölkkiä ja nautiskelin ne siinä loppuun. Olin löytänyt myös sinappi ja ketsuppipurkkeja ja kantelin niitä iloisesti päihtyneenä, kun koira heilui tiellä miten sattuu. Sitten vastaan tuli isoveljeni ja sanoi että kertoo äidille.. :--(
Liinu jenkki, 11.5.2003 - 25.11.2011 ♥

http://minja.kuvat.fi/kuvat/
(Viestiä on muokattu lauantaina, 23.04.2011 klo 22:40)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Lauantaina, 23.04.2011 klo 23:04  
+
0
Voi jestas millaista unta näin viime yönä!

Olin ensin töissä Subin tapaisessa paikassa, mutta se ei kuitenkaan ollut Subway. Joku nainen kertoi, että tulee kyllä varmasti joskus ostamaan patonkia minulta, sillä olen niin mahtava ja on kuullut minusta paljon. Kertoi sitten, että tulee jos hän sitten tahtookin McFeast-hampurilaisen, niin tulee senkin ostamaan minulta. Lopulta minulta loppui ainekset ja yritin peittää sen tunkemalla patonkien väliin roskia ja kassasta seteleitä.... Enkä edes jäänyt kiinni!

Yhtäkkiä olinkin lähdössä laivalla avon kanssa Lontooseen. Jostain syystä laivalla puhkesi jonkinsortin paniikki ja se oli täynnä irtokoiria, jotka purivat kaikkia. Minulla oli Varjo sylissä ja koitin pitää sitä niin, etteivät koirat pääsisi siihen käsiksi. Lopulta annoin Varjon miehelle, joka on minua päätä pidempi, jotta Varjo saataisiin korkeammalle. Koirat sitten vain purivat minua ja muistan miten hurjasti se sattui. Kuitenkin kun koitin itkeä, jotta saisin jonkun auttamaan, sain suustani ulos vain niin tökeröä tekoitkua että muistan ajattelleeni unessakin, ettei tätä tule kukaan uskomaan.
Lopulta läksin jotain ihme lankoja pitkin kysymään laivan sähkömiehiltä neuvoa tilanteeseen ja he käskivät minun poistua. Hyppäsin sitten laivasta maihin, tuosta vain ja mietin, että laiva meni nyt sinne miehen ja koiran kera. Onneksi itse olen vain muutaman kaupungin jäljessä, joten voisin hyvin mennä junalla perille (???).
Läksin sitten seuraavalla junalla kohti Lontoota (:nauru:) ja soitin miehelle, että olen tulossa. Mies kysyi, että missä olen nyt ja katsoessani ikkunasta ulos tajusin olevani Mexicossa.......... Samaan aikaan joku ratsasti jättikanoilla raiteille ja ajattelin että "pirun VR, jos meidät ny kaapataan ja juna jää tähän seisomaan".
Juna kuitenkin jatkoi matkaansa koska kanat haihtuivat ilmaan ja meidät kiikutettiin orpokotiin, joka oli suuri ja mahtava linnakkentapainen.
Eleltiin siellä sitten jonkin aikaa odottaen seuraavaa junaa, joka kuulemma tulisi "kun aika on sopiva". Muistan, että orpokodissa asui myös kaksi poikaa ja entinen luokkakaverini.

Orpokotiin sain mieheltä kirjeen, että hän on palannut Lontoosta ja on nyt Espoossa, jonne toivoisi minun tulevan. Yhtäkkiä alkoikin hurja häly kun kaukaa kuului junapillin vihellys ja tajusimme sen olevan juuri se The juna!
Läksin hurjaa vauhtia juoksemaan ensin laiturille ja sitten kohti orpokodissa olevaa huonettani, tarkoituksenani pakata tavaroitani mukaan. Matkalla näin toisen noista pojista ja tämä heitteli ilmaan pesäpalloja, jotta kiinnittäisi muidenkin asukkaiden huomion. Hän oli asetellut kaikkialle koreja täynnä pesäpalloja ja hänen heittämien pallojen osuessa niihin, kaikki ne romahtivat alas ja koko paikka oli täynnä moisia! Eiköhän se jonkun huomion kiinnittänyt...

Seuraavaksi olinkin jo junassa ja kysyin joltain kanssamatkustajalta, että mikä juna tämä on. Sain vastaukseksi, että se on E ja näyttö kertoi pysähdypaikoiksi paikat Peijas, Rajamäki, Siuntio ja Espoo.................................

Sitten heräsinkin fiiliksin "mitä halvattua?!" :nauru:
Varjo 12/2010 ♥

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Sunnuntaina, 24.04.2011 klo 23:42  
+
0
^no johan.. :wink::hymy::nauru:
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 28.04.2011 klo 21:22  
+
0
Näin unta, että katsoin juonirikasta seikkailuelokuvaa. Elokuvan jälkeen joku kelasi sen alkuun, ja se lähti pyörimään uudestaan, mutta aivan nurinkurisena. Taustat olivat psykedeelisiä, hahmot sekopäisiä ja vuorosanat mielipuolisia. Heräsin omaan nauruuni. :nauru:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 28.04.2011 klo 21:28  
+
0
Näin unta että heitin avon pihalle ja aloin seurustella HIFK:in pelaajan, Kimmo Kuhdan kanssa, jeah. :cool:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

SMR

SMR
Viestimäärä: 75

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 28.04.2011 klo 22:26  
+
0

Tita kirjoitti:

Näin unta, että olin mies ja mulla oli joku ulkomailta (ehkä Venäjältä) tuotu vaimo :eek: Onko kukaan muu nähnyt unta, että olisi vastakkaista sukupuolta? Melko omituinen tunne..



Mä oon pari kertaa nähny unta et oon ollu mies. Ja toisessa unessa paneskelin jonkun naisen kans ja mietin et ai tältä se sit miehistä tuntuu :eek: Välillä epäilen et oonko ihan terve :eitietoo:

Viime yönä näin unta, että olin porukoilla yksin yötä ja yhtäkkiä keskellä yötä jääkappi räjähti. Avasin kaapin oven ja siellä sisällä haisi vaan hirvee savunhaju. (tämä juontaa varmaankin juurensa reilu vuosi sitte tapahtuneeseen tulipaloon)
Kaikkeen tottuu paitsi puukkoon selässä ja siihenkin tottuu jos makaa mahallaan.

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Perjantaina, 29.04.2011 klo 08:51  
+
0
Sipululla vissiin yön jälkeen levätty fiilis? :nauru:

Mä näin unta, että avokin oikeasti hoikka veli oli lihonut ihan todella lihavaksi, ja väitti silti kiven kovaan, ettei paina yli 50 kiloa. Me ei tietenkään uskottu, ja pohdittiin suvun kesken, että miten sen sille nyt sanois kauniisti, että se kyllä painaa oikeasti yli 50 kiloa.
Pohdinta oli siis sellasta kuolemanvakavaa, tyyliin koko ihmiskunnan tulevaisuus kyseessä.

Mistäköhän täkin juontaa...
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

suskie

suskie
Viestimäärä: 412

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Perjantaina, 20.05.2011 klo 07:28  
+
0
Apua, kc on tullut mun uniin :nauru: Näin viime yönä unta, että olin koiran kanssa jossakin puistossa ja Sarahia oli myös siellä Nokin ja Kitan kanssa. Uni oli aika sekava, mutta sen muistan, että Noki kävi meidän luona leikkimässä ja Sarahia näytti aivan eriltä mitä jostain ketjussa olleesta kuvasta muistelen. Mutta unessa tiesin, että se on Sarahia. :nauru:

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 21.06.2011 klo 07:50  
+
0
Hmmm. Näin muutamia öitä sitten unta, että olin avokin kanssa Mallorcalla tai siis se itseasiassa oli Italiaa, mutta se oli sellaisella samaisella "saarella" missä Mallorca.
Käveltiin kylätietä pitkin, joka oli tietty kovin mäkistä ja huomasin, kuinka kaksi pientä mustaa villakoiraa tuli mäkeä alas pienillä polkupyörillä polkien. Nää oli melko tunnettuja kylän "maskotteja", jotka aina fillaroi mäkeä alas... Niillä oli sellaiset viirit fillarien välissä, ettei ne päässyt kaatumaan kovin helpolla... toisen nimi ainakin oli Mio, se luki siinä viirissä.

Nyt näin unta et olin menossa mökille ja pakkailin kamoja, huomasinkin omistavani hevosen. Laittelin siinä sit hevosta kuntoon, et lähettäs sinne mökille vaikka ratsastaen. Hevonen oli siis asunnon sisällä eteisessä, jonne se päättikin sitten paskoa. Hetken mietin, et ömmm milläs mä ne läjät siivoon ja onkohan se ennenkin tänne sisälle tehnyt :D...

TwoBeans

TwoBeans
Viestimäärä: 1258

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 21.06.2011 klo 22:09  
+
0
Mä tunnetusti juttelen, nauran, itken, önisen ja elehdin paljon unissani. Viime yönä mies oli tulossa nukkumaan, ja oli jotain yrittänyt silittää siinä, ja mä olin mennyt piiloon peiton alle. Ukko siinä sitten, että jaaha, ja mä olin oikeen huitomaan ruvennut. Heräsin siinä sitten kun Lunakin tuli siihen häsläämään, ja mies sai selityksen piileskelyyn ja huitomiseen. Mä olin nähnyt unta, että värivirheelliset, pienet hattivatit yritti tartuttaa sitä värivirhettä kaikkiin muihinkin. Ja pakoilin niitä hattivatteja etten olisi muuttunut esim tummansiniseksi. Siis niitä sähkötyyppejä mitä oli muumeissa. Näin meillä, osa 583.

Yhtenä yönä Luna oli valmistanut mulle juhla-aamiaisen ja hakenut lehden valmiiksi (se on niiiin taitava tyttö), mutta ne ruuat oli vähän sillai hutiloiden tehty, eli munakkaassa oli vähän munankuoria, kahvi oli läikkynyt, paahtoleipä kärähtänyt ja juustonsiivuissa oli hampaanjäljet. Se oli jotenkin hirmu liikuttavaa siinä unessa, kun Luna vielä höselsi iloisena jaloissa ja käyttäytyi sitten kyllä ihan koiramaisesti kun nousin ylös, eikä esim puhunut tai mitään. Tiesin vaan siinä, että se oli ne aamiaiset värkännyt. Kai tästä nyt vois joku tulkita että likka on yllättänyt mut osaamisellaan vaikka vähän sählääkin välillä. :hymy:
- beauceron uros Laku 2/2013
- valkoinen paimenkoira Luna 6/2010
- shetlanninlammaskoira Eetu 2/1993 - 1/2007

SpiralCulture

SpiralCulture
Viestimäärä: 199

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 22.06.2011 klo 02:49  
+
0
Seikkailin jossakin hirsitalossa vuodelta nakki ja muusi. Jostain kumman syystä hirsitalo oli ison O:n muotoinen ja ns. sisäpihalle mahtui kokonainen järvi. Olin siellä alkamassa nukkumaan ja yhtäkkiä siellä talossa oli kaksi karhua joita sitten yritin saada pysymään tietyssä talonosassa. Kuitenkin uni teki tepposiaan ja ei päästänyt mua siinä eteenpäin, niin pongahdin aina samaan pisteeseen unessa ja sit se jatkui aina erilaisella karhujatkolla. Yksi meni niin, että olin nukahtanut siinä unessa ja sitten heräsin siihen että joku syntisen iso karhu hengittää kahen sentin päässä mun naamasta ja saan pakokauhukohtauksen. Sitten heräsin niin, että karhu oli kahden oven päässä minusta ja kerkesin lyödä yhden oven siitä välistä kiinni ja juoksin ympäri taloa sitä karkuun aina lyöden edellisen oven kiinni. Sit jossain päädyin sinne sisäpihan järvelle ja lähdin uimaan järven keskellä olevaan saareen (joo, se oli iso järvi ja sitä isompi hirsitalo [plus en ikinä pystyis edes uimaan niin pitkälle järvessä kun mulla on pahan asteen vesifobia]) ja toinen niistä karhuista olikin saaressa ja toinen rannassa niin olin jumissa vedessä ja sit ilmeisesti hukuin sinne.
Jossain vaiheessa ne karhut olikin muka syntisen isoja koiria mut karhuja ne silti oli ja kaikkea ihan sairasta. Ei ollu kiva uni se. :/

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Torstaina, 23.06.2011 klo 13:41  
+
0
Ylex:llä oli edellispäivänä juttua siitä, että Helsingin Kauppatorilla on lokkivahteja tmv, jotka pitää lukua siitä moniko turisti saa osumaa lokinkakkasta ja vahtii ettei ihmiset ruoki niitä jne jne.

Näin sitten unta, että olin kesäteatterissa näyttelijänä ja mun roolihahmo oli kalastaja. Näyttämöllä oli rekvisiittana tietysti kaloja (sellasia isoja, lihavia, kiiltäviä kaloja jotka vielä sätki), ja lokit häiritsi näytöstä varastelemalla niitä kaloja. Mä yritin vaivihkaa sydvästissäni ja kalastushaalarissani potkia niitä lokkeja pois.
Samaan aikaan tosimaailmassa, potkin avokkia kovasti pois sängystä... huokh.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Maanantaina, 27.06.2011 klo 12:07  
+
0
Vähänkö ärsytti herätä tänään ku näin unta että mulle tuli koiranpentu:ylpea: Pentu oli vielä vähän vanhempi (ainakin välillä) ja ääähh, se oli niiin ihana!
Toissa yönä taas näin unta että joku kuuma poitsu pyysi mut reffeille ja tottakai suostuin, mutta sitteppä heräsinkin. Kidutus unia prkl:nauru: Tosin viimeyönä jossain välin näin myös, että mä olin kiinnostunu naisesta:eek:
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Maanantaina, 27.06.2011 klo 12:17  
+
0
Onko kukaan muu nähnyt unta, et teillä on viikset taikka just sellaiset pulisongit? Joskus olen nähnyt näitä unia, nuorempana enemmän... jotenkin villi fiilis siitä aina jää, kun hipelöi omia viiksiänsä :D hehe.

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28165
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6323
Viestejä yhteensä545659
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään8
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 18:30)