Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 20:59

Mitä unta näit viimeksi?

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 17

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Maanantaina, 27.06.2011 klo 12:23  
+
0
^Nyt lensi kahvit näytölle!:nauru: Voi apua. En kyllä ite oo ainakaan muistaakseni nähnyt.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 28.06.2011 klo 10:00  
+
0
Mä nään ihan säännöllisesti unta, että mulla on parta. Johtuu varmaan ihan siitä, että JOS naisilla kasvais kunnolla partaa (samalla tavalla kuin miehillä), niin mulla olis ihan kunnon ZZ Top -lookki xD
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 28.06.2011 klo 10:08  
+
0
Näin pari yötä sitten kyllä niin outoa unta ettei mitään rajaa... Olin joidenkin tuntemattomien ihmisten kanssa oudossa talossa, ja pihaan tuli yhtäkkiä iso karhu. Se tappoi pihalla jo olleen leijonan, haistoi meidät sisältä, muuttui hevoseksi ja potkaisi oven rikki, tuli sisään karhuna, alkoi puhumaan ja söi akvaariokalat. :nauru:

Leijona ja puhuva karhu joka osaa muuttua hevoseksi...
Shetlanninlammaskoira (05/05)



ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 28.06.2011 klo 10:08  
+
0
^haha :D En siis ole yksin. Olishan sellainen mukava... sinne vois piilottaa vaikka eväät mukaansa. Tai muuta... ja tehdä palmikkoa ja nypläillä muutenkin.

TwoBeans

TwoBeans
Viestimäärä: 1258

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Tiistaina, 28.06.2011 klo 22:50  
+
0
Toissa yönä oli ihme sekavaa, oli puoliksi hereillä ja puoliksi unessa. Näin unta että mulla oli kyynärtaipeessa iso punkki. Ja sitten se ei ollutkaan mussa, vaan Lunassa. Ja sitten taas mussa. Ja sitten niitä oli ihan pirun paljon sängyssä, ja rupesin yöllä ravistelemaan peittoja ja tyynyjä. Sitten lähdin yks kaks keittiöön ja otin e-pillerin, jonka siis olin jo illalla ottanut... Ja luulin hetken sitäkin punkiksi. (WTF) Ja siinä vesilasillista tyhjentäessäni rupesin miettimään, että mitäs v*ttua... Punkkeja ei sitten ihan oikeasti löytynyt kummastakaan (metsässä, heinikossa ja kaislikossa rymyämisestä huolimatta), mutta tuli mieleen, että tarvisko vaihtaa lakanat... Ja jättää yksinäisten iltojen jekkupaukut ottamatta. :shifty:
- beauceron uros Laku 2/2013
- valkoinen paimenkoira Luna 6/2010
- shetlanninlammaskoira Eetu 2/1993 - 1/2007

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 29.06.2011 klo 13:09  
+
0
Viime yönä näin unta että sekoitin sumutepulloon kaikkea mahdollista; hoitoainetta, shampoota, kasvovettä, käsirasvaa ym. Ja sitä sekoitusta sitten sumuttelin hiuksiini. Käsittelyn jälkeen minulla olikin todella ihanat pitkät tuuheat kiharat.

Kiva nähdä tuollaisia unia kun oikeasti mulla on hiukset tippumassa päästä :roll:

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 29.06.2011 klo 14:08  
+
0
^ Sun tarvii kokeilla jos vaikka auttais! :nauru:
Shetlanninlammaskoira (05/05)



weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 29.06.2011 klo 14:13  
+
0
^ Tosiaan, jos toimii vielä niin patentoin tuon ihmeellisen kutrienkasvattajan :hymy:

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Keskiviikkona, 29.06.2011 klo 14:19  
+
0
Ja miulle heti pari putelia! :nauru: nimim. todella lättänät, hauraat ja ohuet hiukset.
Shetlanninlammaskoira (05/05)



ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Perjantaina, 14.10.2011 klo 20:25  
+
0
Löysin unipäiväkirjan 10 vuoden takaa...
Miltäs kuulostaa nämä kootut palat:
1. Lähdin Ruotsiin matkalle, join kyläkojun Cokista, joka maistui pahalle. Mentiin mereen uimaan, mutta yllättäen meri oli täynnä haita.. loppujen lopuksi ne olivatkin psykedeelisesti kuvioituja delfiinien ja virtahepojen sekoituksia, jotka söivät takapuolellaan...

2. Kauniiden ja Rohkeiden Taylorilla ja Deac...onilla (who?) oli suhde. Deacon osti heidän yhteisille lapsilleen Nalle Puh T-paitoja, joista Tailor oli onnesta soikeana.

3. Sain lemmikiksi vyötiäisen, joka osasi taputtaa käpäliään yhteen käskystä...

4. Ystävälläni oli yllättäen pikkusisko (ei siis oikeassa elämässä ole). Ihmettelin asiaa, mutta oma siskonikin oli samaa mieltä, että kyllä sillä on oikeasti on pikkusisko. Yllättäen tajusin, että ystävälläni skitsofrenia, jolloin hän tokaisikin "ihmettelinkin kauanko teillä menee huomata asia". Sitten hän puki päälleen kireän aniliininpunaisen topin ja kireät lyhyet shortsit, alkoi laulamaan ja kuvitteli olevansa Britney Spears :D Tämän jälkeen ystäväni yritti tappaa meidät.

Miksi mä en ole kirjottanut näitä ylös lisää!!! Huvittavia :D

JenC

JenC
Viestimäärä: 645

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Lauantaina, 15.10.2011 klo 19:55  
+
0
Minulla jää yleensä mieleen vain painajaiset ja viikko takaperinhän näin sen tähänastisista karmeimman.

Kuluneen viikon aikana olen joka yö nähnyt painajaisia, mutta eivät ole saaneet pumppua rytmihäiriön partaalle, vaan olen herännyt tyyli "no hohhoijaa".

Pariyötä takaperin näin unta, että omistin lelukaupan Amsterdamissa ja onnellisena sitä hoidin ja asiakkaita kävi paljon.
Eräänä päivänä Ryan Reynolds yritti tulla iskemään (joo ei taas mitään käsitystä mistä näitä äijiä satelee uniin) eikä pyynnöistäni huolimatta poistunut putiikistani. Päätin sitten posauttaa tyypin olemattomiin varas karkoittimella, joka olikin luultua tujakampi, eli ihan kunnon pommi ja miesparka olikin sitten soossina ja raajan palasina pitkin kauppaa (itse kauppa ei kärsinyt tai minä, mutta liha mössöä valuin pitkin söpöjä pehmo pupuja). Löysin miehen pään, joka vielä "eli" ja pyysin anteeksi ja annoin herralle suukon.:eek::eitietoo:

Enneunet on myös minun juttu, liian moni käynyt toteen, lähinnä raskaus uutisia ja vauvan syntymis ajankohtia pituuksineen ja painoineen, mutta onhan näitä muitakin.
Toisinaan mietin onko minun alitajunta ihan oikeassa osoitteessa:nolo:
Lapset: Poika -08- ja Tyttö -09-

Tulilisko Buster 6v.
Samojedi pentu toiveissa.

Muistoissa: Kääpiöluppakorva vaarimme Sulo 9v
Onni löytyy saippuakuplista :)
http://candyflosscake.blogspot.fi/

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Lauantaina, 15.10.2011 klo 20:09  
+
0
Näin painajaista että tein monta raskaustestiä jotka oli kaikki positiivisia :eek:

Pakko oli seuraavana päivänä tehdä testi kun oli niin ahdistava ja todentuntuinen uni :shifty:

JenC

JenC
Viestimäärä: 645

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Lauantaina, 15.10.2011 klo 20:17  
+
0
^minä näin myös tuollaisen unen, kun kuopus oli 2kk, oli pakko testata seuraavina viikkoina, mutta eipä mitään näkynyt onneksi. Varsin ahdistavaa oli kyllä odotella niitä ekoja menkkoja, jotka kyllä alkoivat 3kk synnytyksestä imetyksestä huolimatta, helpotus oli suuri :)
Lapset: Poika -08- ja Tyttö -09-

Tulilisko Buster 6v.
Samojedi pentu toiveissa.

Muistoissa: Kääpiöluppakorva vaarimme Sulo 9v
Onni löytyy saippuakuplista :)
http://candyflosscake.blogspot.fi/

Dawkes

Dawkes
Viestimäärä: 787

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Lauantaina, 15.10.2011 klo 21:03  
+
0
Pitäisköhän mun huolestua, kun muistan kuka Deacon on :shifty: Ellikeksin viestiin siis viitaten :D Kauniita ja rohkeita en oo edes koskaan sen paremmin seuraillut, että onhan tää vähän pelottavaa.

Harmi etten oo itse koskaan kirjotellut ylös uniani, ois kiva lukea jälkeenpäin.
Yhden lapsuusajan unen kyllä muistan varmaan loppuelämäni, siinä eräs tuttu saapui meille kylään vessanpöntöstä :nauru:
Aina kun tuntee ikävää
tietää, että omisti jotain tärkeää.

Kazi

Kazi
Viestimäärä: 305

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Sunnuntaina, 16.10.2011 klo 09:43  
+
0
Unipaivakirjan pito kylla kannattaa. Itekin naureskelen aina kippurassa kaikille hullutuksille. On se ihmisen alitajunta kekselias :nauru:

Viime yon unessa miun kaks kaveria ja joku random mies kiipes meijan hostellin parvekkeen kautta huoneeseen vihrean valomiekan kanssa. Ne huito silla jotain ja lahti. Harmi kun en muista miten taa uni jatku...

Ja todentuntuset painajaiset on hirveita! Miun viimesin tammonen oli varmaan se kun aiti ja molemmat mummot tatuoi miun kasivarteen kilpaa jotain my little ponyja, kukkia, sateenkaaria ja kaikkee muuta allottavan tyttomaista. Mietin viela just heratessani mistahan mie saan ihonsiirron tai jotain kun ei kuvat ihan miellyttany :nauru: Oli suuri helpotus huomata etta se oli unta.
wecope Frodo 10/2014
beagle Kössi 10/2002-12/2015

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Sunnuntaina, 16.10.2011 klo 09:49  
+
0
Vessanpytyistä tuli mieleen, et näen usein unta et pesen PYYKKIÄ vessanpytyssä. Tosin siis huomaan unessa kyllä ongelman, et tukkeutuuhan se kun mä vedän sen, kuinka monta sukkaa on sen jälkeen ilman paria?... Yleisissä käymälöissä käyntikin on hankalaa, kun ne aina on likaisia, rikkinäisiä (tyyliin Trainspotting), ja jos muuten oliskin jees, niin siellä on kummituksia.

Pitäis kai alkaa kirjottamaan uudelleen :) Voi sitten taas muutamien vuosien päästä niitä naureskella.

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Sunnuntaina, 16.10.2011 klo 11:14  
+
0
Näin ihan kamalaa painajaista missä paviaanit jahtasi mua ja jostain syystä uskoin että ne yritti öhömöhöm.. raiskata minut. Joten kiipesin lyhtypylvääseen ja potkin niitä paviaaneita alas aina kun ne kiipesi ylös. Niillä paviaaneilla oli vielä haarukat kädessä mille ne yritti raapia ja tökkiä mua. Kun mun voimat alkoi loppua hyppäsin lyhtypylväästä jonkun rakennuksen päälle ja otin yheltä paviaanilta haarukan ja "puukotin" sillä itseäni sydämeen. Just kun olin puukottanut itseäni tuli mun kaveri autolla pelastamaan mut. En tiedä kuka kaveri se oli? Mutta sillä oli ase ja se ampu niiitä paviaaneja. Unen lopussa istuin autossa ja vuodin kuiviin ja tunsin miten tein kuolemaan. Kipua en tuntenut enemmänkin vain mun vartalosta lähti tunto ja en pystynyt enään puhumaan.
Follies Neville
09.03.2011

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Sunnuntaina, 16.10.2011 klo 11:28  
+
0
Näitä on hauska lukea. :nauru:

Mä näin viime yönä unta, jossa makasin meidän keittokomeron räsymatolla ja nukuin siinä. Kun sitten siinä unessa heräsin, olin pissannut sen maton päälle. :D Sitten heräsin oikeasti ja oli pakko tarkistaa etten vaan ollut laskenut alleni. :nauru:
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

JenC

JenC
Viestimäärä: 645

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Sunnuntaina, 16.10.2011 klo 12:27  
+
0
Monesti tulee unissa näitä "kävelen alasti keskustassa" tilanteita. Sitä häpeän määrää :D

Viime yönä minä vain siivosin ja siivosin ja likatahrat ei meinanneet millään lähteä, vaikka sormet verillä hinkkasin ja jynssäsin eri tököteillä.
Tuo unissaan siivoaminen johtui vain siitä, että eilen päätin puunata tämän päivän ja jatkaa sitten pienemmillä järjestelyillä ensiviikon, että on sitten kiva päästää vieraita kemuttelemaan perjantaina, pientä siivousstressiä mahtollisesti :D
Lapset: Poika -08- ja Tyttö -09-

Tulilisko Buster 6v.
Samojedi pentu toiveissa.

Muistoissa: Kääpiöluppakorva vaarimme Sulo 9v
Onni löytyy saippuakuplista :)
http://candyflosscake.blogspot.fi/

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: MITä UNTA NäIT VIIMEKSI? - Maanantaina, 07.11.2011 klo 07:45  
+
0
Ensin näin unta että olin vanhempieni naapuriin oli muuttanut joku kissamummo jolla oli aivan älyttömästi katteja joka nurkassa. Sitten heräsin, ja kun nukahdin uudelleen niin tavallaan palasin tuohon samaan uneen paitsi yksi sen mummon kissoista oli muuttunut zombikissaksi ja kierteli pihalla jahdaten kaikkia. Onneksi mulla on kyky herätä epämiellyttävästä unesta. Mutta ei tällä kertaa, palasin vaan kerta toisensa jälkeen samaan painajaiseen. Ja mikäpä sen ihanampaa kun juosta karkuun hullunkiilto silmissä kohti tulevaa zombikissaa, kun omat jalkasi tuntuvat olevan todella kankeat liikkumaan :roll:

Toisessa unessa pääsin Big Brother taloon, mutta ei siitä sen enempää :nauru:

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28165
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6323
Viestejä yhteensä545659
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 20.04.2024 klo 03:15)