Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 04.10.2010 klo 00:38

Nimimerkit

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: NIMIMERKIT - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 17:19  
+
0
Jos se oma nimimerkki on tyhmä ni sen saa kyllä vaihdettua :hymy: Mulle vaan yksityisviestiä niin homma hoituu :peukku:
Ylläpitäjä

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: NIMIMERKIT - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 17:25  
+
0
^^Voi, minä oon aina tykännyt sun nimimerkistä :hymy: Ehkä johtuu siitä, kun mummi nimitti/nimittää meitä lapsenlapsia usein epeleiksi.

Minun nimimerkki tulee omasta nimestä/lempinimestä vuosia vuosia sitten keksitystä irkki-nimimerkistä. On tullut tätä, tai lyhempää (-ia) muotoa käytettyä sitten vuosia foorumeillakin.

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: NIMIMERKIT - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 17:25  
+
0
Ulkomailla ollessa ihmiset ei ole osanneet lausua mun nimeä oikein ja on sit vaan kutsuneet mua "Bird", englannissa tyttöjä muutenkin kutsutaan bird:eiksi. Se sit vääntyi Birdieksi. Lintu on myös tatuoitu mun selkään, tän lempinimen takia.
Follies Neville
09.03.2011

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: NIMIMERKIT - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 17:28  
+
0
Oma nimimerkki tulee yläasteajoilta. Minna nimistä kaveriani kutsuin kerran Minssiksi, tämä ei tykännyt siitä joten "kostoksi" rupesi kutsumaan minua Nenssiksi (Nea). Netissä siitä on muodostunut nenssi pienellä alkukirjaimella. :paapatus:
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: NIMIMERKIT - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 17:37  
+
0
Voisihan sitä vaihtaa, mutta ei mulla ole mielessä kyllä mitään järkevää. :D Hankaloittahan se vähän muidenkin kärryillä pysymistä. Kaikki tietty haluaa tietää mitä mulla on meneillään... :ylpea:

Laitetaan harkintaan!

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: NIMIMERKIT - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 17:39  
+
0
Mun nimimerkki tulee siitä kun mietein nimimerkkiä ja en oikeen meinannu keksii mitään ni sit huomasin et mun tietokonepöydällä oli magic kortsu (huom en tykkää kyseisistä kortsuista erityisemmin) mutta siitä tuo nikki magik! ja vanhalla palstalla nikkini oli hopeanuoli
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 15.01.2012 klo 21:15)

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: NIMIMERKIT - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 18:08  
+
0
Mä en oikeastaan muista tarkkaan miten keksin tän.. Vuonna 2005 kuitenkin piti wowia varten keksiä elffille sopiva nimi, ja Eldarwenhan se sieltä sitten tuli. Omasta päästäni sen vetäsin mutta aika monta Eldarwenia on senjälkeen tullu nähtyä eri paikoissa. Sen jälkeen oon käyttäny tätä nimeä ihan joka paikassa ja peleissäkin pyörin edelleen samalla nimellä. :nauru: Muistaakseni synty ihan sillä että piti alkaa E:llä ja loppua "wen". Eldarwen.

Joskus kauan sitten ku nää foorumit oli kai.. vihreän sävyiset? Kuitenkin tosi tosi monta vuotta sitten, pyörin täällä jollain BlueDragon-nimellä. Siitä taas on niin kauan että tarkkaan en muista, kaikenlaisia merkkejä siinä oli ympärillä.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 15.01.2012 klo 18:09)

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: NIMIMERKIT - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 18:09  
+
0
Ennen Riisistä mulla oli käytössä Riisikakku. Olin jotain nettijuttua varten miettimässä nimimerkki ja pöydällä oli riisikakkupaketti (söin siihen aikaan riisikakkuja ihan hirveästi), joten siitä sitten keksin itselleni erittäin persoonallisen ja tyhmän nimimerkin. :nauru: Myöhemmin Riisikakku lyheni Riisikseen, koska riisikakkujen syönty vähentyi ja viime vuosina en ole syönyt niitä laisinkaan.

Voisihan sitä keksiä jonkun vähän fiksummankin nimimerkin, mutta mennään nyt näin.
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: NIMIMERKIT - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 18:15  
+
0
Minä aina vääntelen noita nimiä omituisesti. Meidän Minnikin on nykyään yleensä Mönniäinen tai sitten Mönni Nölliäinen. Tämä ransa oli afgaanin lempinimi. Panda-afgaanihan vääntyy luonnollisesti hyvin helposti ransa rafkaaniksi.

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: NIMIMERKIT - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 20:41  
+
0
Mulla totta puhuttuna on hieman alkanut ärsyttää liikkua täällä koiran nimellä. :nauru: Liian.. no, vähintäänkin tunnistettavaa ? No joo joo, tuskin on myöskään kovin monta suomalaista Briteissä asuvaa mudiomistajaa, mutta ettei se olisi ihan noin ilmeinen ? Ja lisäksi se on koiran nimi, olisi ehkä hauskempaa olla ns. omalla nimellä/itseen viittaavalla nimellä..

Mun nettinicki on ollut jo vuosia Alerte kaikkialla muualla (ellen halua pysyä täysin tunnistamattomana jonkun höpöhöpönimen takana). Jostain syystä silloin kun rekkasin tänne, halusin jotain uutta, ja tarkoitus ei välttämättä ollut antaa sitä nimeä sitten koiralle. :nauru: Hmm. Mietiskellään.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 15.01.2012 klo 20:41)

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: NIMIMERKIT - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 21:06  
+
0
Mulla on kans alkanut Destroyer vähän tympiin. Oon nimimerkin vaihtoa miettinyt mutta en ole oikein keksinyt mitään. Olis kiva joku ehkä tohon omaan rotuun liittyen, toisaalta taas Tiinasta joku väännös olisi kiva :mietiskel:
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: NIMIMERKIT - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 21:11  
+
0
Taraaa on ylläri pylläri Tarasta. Tara oli varattu(?), kun sitä ei saanut, joten venytimpä nimen.
Aijemmin oli Xena (olikohan *Xena*), ekasta liskosta lähtöisin oleva nimi.
Juu, hirmusesti pähkäillyt :roll: Ei oikein tuo ajatusmyssy toimi nimien valinnassa
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

JenC

JenC
Viestimäärä: 645

VS: NIMIMERKIT - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 21:27  
+
0
No eipä omakaan nimimerkki ole kovin persoonallinen.
Eli nimimerkki tulee omasta nimestäni Jenny ja toisen nimeni ensimmäisestä kirjaimesta, hätkähdyttävän paljon aivotyöskentelyä ;)
Lapset: Poika -08- ja Tyttö -09-

Tulilisko Buster 6v.
Samojedi pentu toiveissa.

Muistoissa: Kääpiöluppakorva vaarimme Sulo 9v
Onni löytyy saippuakuplista :)
http://candyflosscake.blogspot.fi/

Ame

Ame
Viestimäärä: 1119

VS: NIMIMERKIT - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 22:20  
+
0
Mun nimimerkkini tulee japaninkielen sanasta ame (=sade). Nappasin sen joskus muutama vuosi sitten nimimerkiksi, kun olin kiinnostunut kaikista Japani-jutuista ja jotenkin se jäi siltä kaudelta käyttöön. Muita versioita on ollut amaya sekä amie, mutta otin tänne nyt tän Amen. Vähän alkaa nimimerkki tympiä, mutta menkööt nyt. :nauru:

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: NIMIMERKIT - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 22:39  
+
0
Itekkin ois voinu keksiä jonkun kivemmän nimimerkin, mutta eipä tuolla nyt niin väliä:) Oma siis tulee nimestäni. Ja sama tai samantyylinen nimim taitaa olla parissa muussakin paikassa. Kauheen vaikee on kyllä mieluista keksiä minkä vielä muistaskin.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: NIMIMERKIT - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 23:50  
+
0
Mun nimimerkki juontaa alkunsa siitä kun Taru Sormusten Herrasta-friikahtaneena piti keksiä joku kiva haltijanimi ja nettihän oli tuolloin pullollaan "haltijanimi generaattoreita". Jos oikein muistan niin Adurodiel (josta siis mun nimimerkki on lyhennetty) tai olla jopa mun oikean etunimen "vastine". Tai sit vaan löysin jonkun kivan ja päätin et se on se. Eli kaikki netissä esiintyvät Aduro ja Adurodiel nimimerkin omaavat onkin minä oikeesti ;D (Ellei joku oo pöllässy sitä! :eek:).
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

Ilex

Ilex
Viestimäärä: 19

VS: NIMIMERKIT - Lauantaina, 11.03.2017 klo 15:49  
+
0
"Ilex" on latinankielinen nimi orjanlaakerikasveille, ja se vain kuulosti miellyttävältä ja kompaktilta nimimerkkivaihtoehdolta :hymy: (Tuommoinen kasvi siis kyseessä)

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28161
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6321
Viestejä yhteensä545650
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265823
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.04.2024 klo 14:45)