Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 22.04.2013 klo 21:46

Opiskelupulina

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 33

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: OPISKELUPULINA - Maanantaina, 15.07.2013 klo 14:42  
+
0
^ Ooo mikä reiska susta tulee? Terveisin LVI-asentajatar.
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

OskariCorgi

OskariCorgi
Viestimäärä: 42

VS: OPISKELUPULINA - Maanantaina, 15.07.2013 klo 15:27  
+
0
Mä oon ostanut jo kaikki uudet kynät :D Vihkoja en vielä! En tosin edes tiedä, kuinka paljon sellaisia tarvitaan yliopistossa. Kielissä ainakin?

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: OPISKELUPULINA - Maanantaina, 15.07.2013 klo 15:43  
+
0
^^Vähän erilainen reiska, eläintenhoitaja. :nauru: Ekana vuonna kai maatalouspuolta niin paljon että tarttee kaikenlaisia haalareita ja kenkiä hommailla.

jonzku

jonzku
Viestimäärä: 206

VS: OPISKELUPULINA - Maanantaina, 15.07.2013 klo 18:25  
+
0
Täällä tuli tieto muutama viikko sitten, että sain siirron toiseen kaupunkiin, jee! Ei enää joka viikko ajelua kaupungista A kaupunkiin B pariksi päiväksi ja taas takasin kaupunkiin A ja sama rumba taas viikon päästä, oli suhteellisen kettumaista ja koirakin kiittää, kun loppuu tää reissaaminen!

Onnea kaikille uusille koululaisille! (:nauru:) :peukku:

nolle

nolle
Viestimäärä: 874

VS: OPISKELUPULINA - Maanantaina, 15.07.2013 klo 23:47  
+
0
Itekin alotan elokuussa opinnot. Ei edes niinkään koulu jännitä vaan se, että muutetaan Rollen kanssa asuntolaan! :eek: ja muut on varmaan just noita yläasteelta tulleita :nauru:

Eldarwen minne lähet opiskelemaan (jos saan kysyä)? Ite oon lähdössä Kannukseen kennellinjalle ja mietin just tota et tarviikohan sen ekan vuoden takia hankkia haalareita ja kenkiä yms. koska käsittääkseni pääpaino sielläkin ekana vuonna tuotantoeläimissä. Pitää varmaan soitalla vielä koululle sitten lähempänä :hymy:
spu-Raju s. 03/2014 entinen poliisiprojekti
spu-Roti s. 06/2016 poliisiprojekti

Muistoissa
xu-Rolle s. 10/2010 - 12/2015♥



Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: OPISKELUPULINA - Tiistaina, 16.07.2013 klo 00:53  
+
0
^Kokemäelle oon menossa, tottakai saa kysyä. :hymy: Mulla luki tuossa lapussa ainakin että pitää hommata noita kaikenlaisia työhaalareita ja turvakenkiä. Luki just että isojen eläinten kanssa tarvitsee turvakengät. Lämpöhaalaritkin siinä tosin luki, mutta oletan etten niitä kuitenkaan ihan heti koulun alussa tarvitse. :nauru:

nolle

nolle
Viestimäärä: 874

VS: OPISKELUPULINA - Tiistaina, 16.07.2013 klo 01:52  
+
0
^Lueskelin nyt itekin vielä tarkemmin noita lappusia ja noissa kyllä lukee että "maatilatalouden koulutusohjelma: navettaan omat työhaalarit, päähine... jne", eli en mä sitten varmaan tarvii.. Kuitenkin tossa on erikseen sitten mainittu että kennelopiskelijoiden on tuotava oma patja. Ja mun mielestä tuo kennellinja kuluu eläintenhoidon koulutusohjelmaan, mutta luulis kun mekin alotetaan navettahommista että tarvittais yhtälailla noita turvakenkiä ja muita :mietiskel: ehkä mä vaan soittelen tai laitan s-postia sinne niin saan mielenrauhan :nauru:

Ja joo, toivottavasti ei vielä koulujen alussa mitään lämpöhaalareita tarvii! :nauru:
spu-Raju s. 03/2014 entinen poliisiprojekti
spu-Roti s. 06/2016 poliisiprojekti

Muistoissa
xu-Rolle s. 10/2010 - 12/2015♥



jnonnaa

jnonnaa
Viestimäärä: 204

VS: OPISKELUPULINA - Perjantaina, 19.07.2013 klo 12:07  
+
0
Ääääh, mistä löytää motivaatiota opparin kirjoittamiseen?! Ärsyttää, kun ala kiinnostaa ja opparin aihekin kiinnostais kovasti mutta silti ei saa aikaiseksi mitään. :nolo: Sairaslomalla ollu polvivamman takia jo toista viikkoa eikä silti oppari etene vaikka aikaa ois muille jakaa, eikä kotonakaan ole enää mitään tekemistä.. Ehkä se sit etenee kun koulu taas jatkuu syksyllä?

Vai oiskohan uusien koulutarvikkeiden osto tarpeeks motivoivaa? :nauru: En kai oikeasti ole ainoa, jolla ei löydy motivaatiota kouluhommiin...
Shetlanninlammaskoira Dafi, 05/12

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: OPISKELUPULINA - Sunnuntaina, 28.07.2013 klo 14:37  
+
0
Mun pitäis tehdä hakemus kouluun netin välityksellä, mutta pää lyö ihan tyhjää. En saa mitään aikaiseksi. Ärsyttää.

Ruusunen89

Ruusunen89
Viestimäärä: 506

VS: OPISKELUPULINA - Sunnuntaina, 28.07.2013 klo 22:36  
+
0
Gradu on valmis ja lähtee syyskuussa tarkastukseen! :jjei: Saatan siis saada paperit lokakuun puolivälissä. Alkaa olla voittajaolo!
Labradorinnoutaja Kupla (s. 15.12.2011)
----------------------------------------------------------------------------
RiemuKuplan tassuttelua

smiushki

smiushki
Viestimäärä: 820

VS: OPISKELUPULINA - Tiistaina, 30.07.2013 klo 21:28  
+
0
Eldarwen ja nolle, oletettavasti kaikki eläintenhoitopuolet alkaa sillä navettarumballa. Riippuu ihan opetusnavetoista ym. tiloista miten paljon heillä on vaatteita ja kenkiä tarjota. Minä kävin kouluni semmosessa paikassa, että oikeastaan ei tarvinnut hankkia kuin turvakengät ja nekin lähinnä verstastunteja varten, opetusnavetalta saatiin haalarit ja turvakumpparit kun siellä oltiin. Ja toki tilattiin kaikille samanlaiset työasut, johon tuli koulun tunnukset jne. Olin tosin aikuispuolella, joka kesti vain kaksi vuotta ja siitäkin viimeinen oltiin työssäoppimassa ja koulussa käytiin yksi lähipäivä viikossa.

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: OPISKELUPULINA - Tiistaina, 06.08.2013 klo 16:34  
+
0
Onkohan kellään kokemusta oppisopimuskoulutuksesta?
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Wijusa

Wijusa
Viestimäärä: 11

VS: OPISKELUPULINA - Keskiviikkona, 07.08.2013 klo 08:18  
+
0
^Minä en itse ole oppisopimuksella opiskellut vielä, tarkotus olis ens vuonna päästä. Sivusta olen kyllä seurannut kun lähipiiristä löytyy 4, jotka ovat oppisopimuksella opiskellut niin saatan pystyä vastaamaan. Mikäs siinä oppisopimuksessa mietityttää? :)

iin3

iin3
Viestimäärä: 67

VS: OPISKELUPULINA - Keskiviikkona, 07.08.2013 klo 09:31  
+
0
^^ Mä olen oppisopimuksella tällä hetkellä, jäljellä vielä n 5 kk. Suosittelen kovasti jos tykkää käytännön töistä, itse olisin kaivannut vähän enemmänkin teoriaa.

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: OPISKELUPULINA - Torstaina, 08.08.2013 klo 22:16  
+
0
Lomapäivät sen kun vaan hupenee... Maanantaina se alkaa! :cool: Nippu vihkoja, mappeja, kyniä, kumeja yms. on valmiina.
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: OPISKELUPULINA - Torstaina, 08.08.2013 klo 22:44  
+
0
Maanantaina tosiaan alkaa, viimeinen vuosi amiksessa pikkuisten kanssa! Odotan jo niin paljon että pääsen pois sieltä! :nauru: Meidän luokalla aloitti 18 opiskelijaa kaksi vuotta sitten, yhteensä luokalla on ollut 23 eri ihmistä ja tämän viimeisen vuoden aloittaa 10 oppilasta. Yksi kuoli, mutta loput ovat lähteneet sen takia että opettaja on niin hirveä. Porukka vähenee, pidot paranee. :cool:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: OPISKELUPULINA - Torstaina, 08.08.2013 klo 23:12  
+
0
musta tuntuu kummalliselta kun ei tarvitse lähteäkkään opiskelemaan tänä syksynä, vähän jopa surullinen olo :suru: mutta eiköhän tässä ole ihan kivakin hengähtää ja aloittaa ensi syksynä hurjalla tarmolla opiskelemaan.

mukavaa koulun alkua kaikille :aurinko:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: OPISKELUPULINA - Perjantaina, 09.08.2013 klo 01:08  
+
0
Mulla alkaa kans maanantaina, ja jännittää niin että nytkään en saa nukuttua. :eek: Jännitän aina kaikesta, oonhan mä nyt näitä "koulun ekoja päiviä" kuitenkin ennenkin kohdannu ettei pitäis olla niin kamalaa, mutta silti mua jännittää kaikki. :nauru:

Mutta mulla on söpö ankkapenaali ostettuna ja paljon kaikkia kivoja kyniä. Ja tottakai ne haalarit. Voin sanoa että sain hetken aikaa ettiä sopivia haalareita, ei oo kyllä noita tehty naisille.. Joku kohta ei mahdu sisälle ja toisesta kohdasta on niin isot että ei muutakun ompelukone esiin.

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: OPISKELUPULINA - Perjantaina, 09.08.2013 klo 08:44  
+
0
Mulla alkaa vasta puolentoista viikon päästä koulu. Kävin kyllä ostamassa penaalin ja muistivihkosen. Löysin oikein kätevän penaalin, missä on kolmella vetskarilla varustetut erilliset osat. Mahtuu sitten vaikka lyikkärit, tussit ja siveltimet omiin osastoihinsa :cool:.

tiiuska

tiiuska
Viestimäärä: 111

VS: OPISKELUPULINA - Perjantaina, 09.08.2013 klo 10:37  
+
0
Mulla alkais kans parin vuoden tauon jälkeen opiskelut tuossa reilun kahden viikon päästä. Vähän jänskää! Pitäis alkaa ostelee kans vihkoja ja kyniä jne tarpeellista.. :)
PitaPata - Personal picturePitaPata Dog tickers

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 33
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään10
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 19:15)