Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 16.04.2010 klo 21:13

Oululaiset koiranomistajat

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 29

Neva

Neva
Viestimäärä: 279

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Tiistaina, 07.09.2010 klo 18:51  
+
0
Mekin ollaan nykyään Oululaisia Nevan kanssa. Nyt suunnilleen kuukaus on tullut asuttua täällä Rajakylässä. Neva on 2v lapinporokoiranarttu ja itse olen 21v mantsan opiskelija. Ollaan viihdytty Oulussa tosi hyvin, vaikka auton puute on osoittautunut välillä melko rankaksi. Tästä kun mun opinnot pääsee kunnolla alkuun ja kaikki alkuhässäkkä (olen siis nyt syksyllä alottanut yliopistossa, eli kaikenmaailman tutustumistapahtumia on vaikka kuinka paljon) on ohitse ja saa vähän tietää kalenteria, ni koitetaan päästä johki harrastaa jottain.

Meitä saa aina pyytää lenkkiseuraksi jos haluaa. Sitä autoa ei kyl löydy mut tääl Rajiksen lähistöl me ollaan :D
lpku 02/14

Hecu

Hecu
Viestimäärä: 81

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Tiistaina, 07.09.2010 klo 19:13  
+
0
Jos joku Oulusta kaipaa lenkkiseuraa tai vaikka apukäsiä koiranhoitoon niin täältä saisi apua :) Olen päivät töissä mutta iltaisin ja viikonloppuisin mulla olisi aikaa auttaa vaikkapa koiran lenkittämisessä tai muussa vastaavassa. Olen 29v nainen, koira- ja hevoshullu ;) Valitettavasti ei kumpaakaan tällä hetkellä omana. Mutta koira ehkä ensi vuonna.. :)

Baia

Baia
Viestimäärä: 102

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Torstaina, 04.11.2010 klo 18:36  
+
0
Mulla olisi tarjolla avattu, mutta lähestulkoon syömätön 10kg säkki JAHTI&VAHTI PENTUA! Jos vaikka kympin tuosta saisin, olisin tyytyväinen :) Normihinta on muistaakseni n. 28e tienoilla. Päätettiin vaihtaa ruokaa heti avaamisen jälkeen, joten joutilaana on. Oulusta siis löytyy.
Bywater Cauyga 11.2.2010 ♥
http://baianpiilo.blogspot.com/
(Viestiä on muokattu torstaina, 04.11.2010 klo 18:37)

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Torstaina, 04.11.2010 klo 18:37  
+
0
^