Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 16.04.2010 klo 21:13

Oululaiset koiranomistajat

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 29

Neva

Neva
Viestimäärä: 279

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Tiistaina, 07.09.2010 klo 18:51  
+
0
Mekin ollaan nykyään Oululaisia Nevan kanssa. Nyt suunnilleen kuukaus on tullut asuttua täällä Rajakylässä. Neva on 2v lapinporokoiranarttu ja itse olen 21v mantsan opiskelija. Ollaan viihdytty Oulussa tosi hyvin, vaikka auton puute on osoittautunut välillä melko rankaksi. Tästä kun mun opinnot pääsee kunnolla alkuun ja kaikki alkuhässäkkä (olen siis nyt syksyllä alottanut yliopistossa, eli kaikenmaailman tutustumistapahtumia on vaikka kuinka paljon) on ohitse ja saa vähän tietää kalenteria, ni koitetaan päästä johki harrastaa jottain.

Meitä saa aina pyytää lenkkiseuraksi jos haluaa. Sitä autoa ei kyl löydy mut tääl Rajiksen lähistöl me ollaan :D
lpku 02/14

Hecu

Hecu
Viestimäärä: 81

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Tiistaina, 07.09.2010 klo 19:13  
+
0
Jos joku Oulusta kaipaa lenkkiseuraa tai vaikka apukäsiä koiranhoitoon niin täältä saisi apua :) Olen päivät töissä mutta iltaisin ja viikonloppuisin mulla olisi aikaa auttaa vaikkapa koiran lenkittämisessä tai muussa vastaavassa. Olen 29v nainen, koira- ja hevoshullu ;) Valitettavasti ei kumpaakaan tällä hetkellä omana. Mutta koira ehkä ensi vuonna.. :)

Baia

Baia
Viestimäärä: 102

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Torstaina, 04.11.2010 klo 18:36  
+
0
Mulla olisi tarjolla avattu, mutta lähestulkoon syömätön 10kg säkki JAHTI&VAHTI PENTUA! Jos vaikka kympin tuosta saisin, olisin tyytyväinen :) Normihinta on muistaakseni n. 28e tienoilla. Päätettiin vaihtaa ruokaa heti avaamisen jälkeen, joten joutilaana on. Oulusta siis löytyy.
Bywater Cauyga 11.2.2010 ♥
http://baianpiilo.blogspot.com/
(Viestiä on muokattu torstaina, 04.11.2010 klo 18:37)

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Torstaina, 04.11.2010 klo 18:37  
+
0
^
Pari vkoa sitten mietin taas ostaa naminappulaksi tuota, vaan jätin vielä ostamatta, kun vanhaa oli vielä vähän jäljellä. Sattuipa sopivasti :)

(Viestiä on muokattu torstaina, 04.11.2010 klo 18:38)

Baia

Baia
Viestimäärä: 102

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Torstaina, 04.11.2010 klo 18:38  
+
0
^Laita yksäriä ;) Saat tulla hakeen poijes!
Bywater Cauyga 11.2.2010 ♥
http://baianpiilo.blogspot.com/

Tigru

Tigru
Viestimäärä: 2736

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Torstaina, 04.11.2010 klo 23:42  
+
0
Hei oululaiset! Kaipaakos joku muu aurauskeppejä agilitykäyttöön? Bongasin Puuilosta semmoisia ja nyt kun on itselle hamstrattu niin tiedoksi muillekin. Ne on siis semmoisia oransseja muovisia jotka vaan tökitään maahan.
Taigalta (poetry in motion): bedlingtoninterriereitä.

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Perjantaina, 05.11.2010 klo 07:13  
+
0
^Meillä on ollut vuosia niitä. Leikkelin puolikkaiksi. Myöhemmin tosin tuli halvalla käytettynä saatua rautapiikkiset puukepit agireenaukseen, joten nuo aurauskepit on päätyneet lähinnä kukkapenkin rajaustarkoitukseen alkukesästä. Hauska kun kaikki luulivat automaattisesti, että olin tienvarresta käynyt napsimassa ne kepit ja kukaan ei meinannut uskoa, että ihan oikeasti olin ostanut ne :nauru:
Harmi vaan, että meillä on niin surkean pieni piha, ettei sinne oikeen kunnolla mahdu ne kepit, niin lähinnähän nuo kaapissa lojuvat.

ousa

ousa
Viestimäärä: 477

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Perjantaina, 05.11.2010 klo 10:15  
+
0
^^Pitääpä käydä kattomassa ja shoppailemassa (eka vaan kinuta mieheltä viikkorahaa :nauru: )
Kiitti vinkistä =)
tassun jälkiä seuraten..

capsy

capsy
Viestimäärä: 177

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Lauantaina, 13.11.2010 klo 17:50  
+
0
Heippa Oulun tyypit! Huutelin jo tuolla pentutreffit-ketjussa koiratreffiseuraa, mutta siellä on sen verran hiljasta että yritänpä tätä kautta kans.. Mulla on reilu 3kk ikänen suomenlapinkoira urospentu, ja meistä olis mukava treffata muita koiria ja omistajia :) Tuttuja koiria on kuitenkin Oulun seudulla aika vähän, eikä kovin monen rotuiseen olla päästy vielä tutustumaan. Käytössä on auto, eli laajalle päästään. Ottakaa yhteyttä jos mukaan mahtuu! Ja ainiin, itse olen 21v tytsky.
Slku 2010
PkCollieu 2012

Maru

Maru
Viestimäärä: 170

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Maanantaina, 22.11.2010 klo 17:30  
+
0
Laitoin jo tuonne lenkkikaveriketjuun, mutta laitetaas vielä tännekin, että mulle ja koiruuksille kelpaisi joskus seura koirapuistoon tai lenkille. :) Asutaan Välivainiolla, puokkarin ja Tuiran koirikset on tuossa kävelymatkan päässä.
Koirat on kilttejä uros-cockereita kaksinkappalein. Itse 26-vuotias nuori nainen.

SpiralCulture

SpiralCulture
Viestimäärä: 199

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Tiistaina, 23.11.2010 klo 01:03  
+
0
Itsehän pyörin tässä Tuiran koirapuistossa useamman kerran viikossa, satunnaisiin kellonaikoihin. Vertti on todella rauhallinen, 58cm korkea seropi. Kuitenkin komentaa ad/hd häseltäjiä ympärillä :D Ja on vähän neutraali muita koiria kohtaan, ei kovin helposti lähde leikkiin. Mutta jos kiinnostaa tutustella koirien kans, nii saa laittaa viestiä :)

Muoks. Hihnan päässä pian 20v nuori nainen :)
(Viestiä on muokattu tiistaina, 23.11.2010 klo 01:04)

Rose

Rose
Viestimäärä: 866

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Sunnuntaina, 05.12.2010 klo 10:54  
+
0
Ens vuoden puolella kaipaillaan mekin leikkiseuraa pikkuisen shelttitytön kanssa! Asutaan keskustassa, eikä ole autoa käytössä niin aluksi varmaan pyöritään enemmän siellä intiön koirapuistossa kuin kauempana.
Kaikki tutut koirat on aikuisia, ja olis kiva saada pentukavereitakin. Ilmoitelkaa! :>

Nicci

Nicci
Viestimäärä: 13

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Tiistaina, 21.12.2010 klo 21:40  
+
0
Pentuseuraa, ja aikuisten kilttien koirien seuraa kaipaillaan täälläkin :)
Meillä on 10 vko:n ikäinen narttumitteli. Asutaan Kynsilehdossa, että kiva ois saaha seuraa tästä lähistöltä. Mutta mistä päin vaan Oulua käy, auto löytyy.
Mittelityttö Mintgarden's Facula "Lumina" 10/10
Isln Siltamiehen Iskra "Luna" 11/11
Luminan ja Lunan blogi

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Sunnuntaina, 23.01.2011 klo 21:02  
+
0
LAITTAKAA KIERTOON! Valkoinen paimenkoira Bella karkasi eilen viiden aikaan Korvensuoralta. Bella on hirmu arka mutta kiltti puolivuotias tyttö. Kiinni Bellan voisi saada toisen koiran houkuttelemana. Kaikki havainnot Bellasta on kullanarvoisia. Löytäjälle palkkio!!! Yhteydenotot numeroon 0409114014. (23.1)
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Maanantaina, 24.01.2011 klo 08:07  
+
0
Laitetaas itsekin!

Leikkiseuraa etsitään 8vk ikäiselle labbisneidille, painoa löytyy tällä hetkellä viitisen kiloa. Koirakontakteja ei olla saatu vielä, joten toisen pennun seura näin aluksi voisi olla tervetullutta!

Asutaan Mäntylässä, ja tällä hetkellä ei löydy autoa, mutta metsää tästä läheltäkin löytyy ihan kiitettävästi. :hymy:

Jopo

Jopo
Viestimäärä: 9

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Maanantaina, 24.01.2011 klo 18:18  
+
0
^ Meillä ois saman ikäinen ja lähes samankokoinen pentu joka varmasti haluaa leikkiä :) 8-viikkoinen australiankelpie uros. Asutaan Kaijonharjussa ja auto on käytössä. Hihnan päässä on 22-vuotias naisihminen. Jos tänne kirjoittelee muitakin pennunomistajia niin ilmoitelkaahan itsestänne. Olisi kiva saada pennulle leikkikavereita kun meidän vanhempi koira ei ala leikkimään tuon kanssa.
tiibetinspanieli 6/2003
bordercollie 1/2015

Sateenkaarisillalla
australiankelpie 11/2010-6/2014

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Perjantaina, 11.02.2011 klo 10:44  
+
0
Missä oululaiset on tavannu käyttää koiransa eläinlääkärillä? Koiralle tarvis varata aikaa sairastumisen takia, mutta en oo aiemmin käyttäny tän kaupungin el.-palveluja, joten ottaisin mielelläni suosituksia vaikka yksärinä. Edullinen hinta olis plussaa.
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

Aurum

Aurum
Viestimäärä: 108

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Perjantaina, 11.02.2011 klo 10:52  
+
0
^ Minä käytän Lemmikissä, on hieman kalliimpi kuin Akuutti mutta saapahan palvelua ja pääsee ajoissa. Ja tulee oikeesti tunne että asiat kuunnellaan eikä vaan myhäillä ja passiteta kotia.
Akuuttiin en oo ollenkaan tyytyväiven, koko sinä aikana kun täällä ollaan asuttu(6v) ei oo kuin kerran saannut kunnon palvelua ja päässyt vain 10min myöhässä.

(Anteeksi purkautuminen...)
Kultainennoutaja narttu -10
Saksanpaimenkoira narttu -16

Saksanpaimenkoira narttu 2011-2016
Dalmatiankoira narttu 2004-2013
Dalmatiankoira narttu 2003-2014

suskie

suskie
Viestimäärä: 412

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Perjantaina, 11.02.2011 klo 12:40  
+
0
Me käytiin aikaisemmin Akuutissa, mutta ei käydä enää, koska siellä ei "ikinä" vastata puhelimeen. Ollaan käyty kerran myös kaupungin ell, ihan hyvää palvelua saatiin. Mutta tällä hetkellä käydään Lemmikissä ja ollaan tähän mennessä oltu ihan tyytyväisiä. :)

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Perjantaina, 11.02.2011 klo 14:22  
+
0
Näiden viestien perusteella voisin yrittää saada Lemmikkiin aikaa. Kiitos Aurum ja Suskie :hymy:
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 29
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545432
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.03.2024 klo 08:00)