Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 16.04.2010 klo 21:13

Oululaiset koiranomistajat

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 29

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Torstaina, 09.06.2011 klo 07:59  
+
0
^Onko sulla Texas vai Casio? :) Maanantaina on kokeet, joihin mun ei ollut tarkoitus edes mennä, mutta muutin nyt mieleni.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Torstaina, 09.06.2011 klo 11:15  
+
0
^ TI se on. Ei mikkään ihan uusin mut sillä mä oon kaikki pitkän matikan kokeet ja YO-kokeen tehny. Ja teekkarimatikat kans.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

tonitrua

tonitrua
Viestimäärä: 385

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Keskiviikkona, 29.06.2011 klo 13:02  
+
0
Nyt olis Oululaisille pari kysymystä eläinlääkärihommista.

Pitäis Ukolle varata aikaa rokotuksiin ja samalla kysellä kastraatiohinnoista ja -käytännöistä (piilokiveksen poisto myöskin). Mutta ajattelinpa ensin kysässä täällä teän kokemuksia. Missä oletta käyttäny koiraanne kastraatiossa? Vertailittako hintoja ja olittako tyytyväisiä palveluun? Hinnoilla ei ole niin väliä, kaikilla kuulostaa olevan aika pieniä koiruuksia ja hintahan ilmeisesti riippuu koiran koosta. Mutta jos on tietoa, että esimerkiksi "Akuutti huomattavasti kallein ja Lemmikki oli halvin" (tämä siis vain esimerkki, en tiiä muutaku sen, että Akuttii ei taia ainakaan halvin olla).

Olisko ollu sivulla 4 (tai jotain sinnepäin) joku, olisko ollu karvakamu(?), mainitti eläinlääkäri Leena Oksasesta. Vieläkö kyseisellä henkilöllä on pienpraktiikka Myllyojalla (kotisivujen ajankohtaista osiossa päivitys 5 vuotta sitte, ajattelin että voi olla jo vanhat sivut)? Onko muita tämmösiä pienklinikoita, joista kokemuksia kastraatiosta/piilokiveksen poistosta?

Ja sitte semmonen, että asuuko kukaan Maikkula/Iinatti/Heikkilänkangas alueella? :hymy:

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Keskiviikkona, 29.06.2011 klo 14:33  
+
0
Uskallankohan tuppautua vastaamaan näin kissanomistajan näkökulmasta tohon eläinlääkäriasiaan..:shifty:

Me ollaa leikkautettu toi meidän kolli akuutissa tuossa joulun alla. Kyllä tuo Oksasen vastaanotto ainakin sillon oli toiminnassa, ja sitä netissä eri foorumeilla kehuttiin suht edulliseksi ja hyväksi. Tämän kyllä huomasi, kun yritti kyseistä lääkäriä tavoittaa, muistaakseni neljänä päivänä soitettiin melko moneen kertaan, koko ajan varattuna tai vastaajaan.

Sitten yritettiin sinne Lemmikkiin. Ajat oli varattu hamaan tulevaisuuteen, ja jotenki siitä asiakaspalvelustakin sai paskan kuvan.

Sitten viimeisenä, (ehkä juuri kalliina mainostettujen hintojen takia) soitettiin akuuttiin. Saatiin aika seuraavalle illalle juuri toivottuun aikaan, kissoihin ja pienkirurgiaan erikoistuneelta lääkäriltä. Ajat piti paikkaansa, homma oli ohi tunnissa. Saatiin mukaan selkeät hoito-ohjeet ja resepti kouraan. Palvelu oli ystävällistä, eikä se hinta kyllä niin paljon kalliimpi ollut palveluun nähden. Suosittelen!:aurinko:

(Me asustellaan Heikkilänkankaalla, mutta tässä taidettiin tarkottaa enemmän niitä koiran omistavia ihmisiä.:nauru:)
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Keskiviikkona, 29.06.2011 klo 23:17  
+
0
^^ Joo, minä oon varmaan Leena Oksasesta puhunu. Kyllä hän edelleen pitää praktiikkaa Myllyojalla. Nykyään hän on käyttäny hands free-laitetta, joten on vastannu helpommin puhelimeen. Aikoja yleensä on löytyny tosi hyvin, mikä on ihan käsittämätöntä siihen verrattuna kuinka paljon se puhelin soi! Ihmisenä mahdottoman empaattinen ja ihana, siitä minä maksan mielelläni jonku euron enemmänki.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

tonitrua

tonitrua
Viestimäärä: 385

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Torstaina, 30.06.2011 klo 09:22  
+
0
Pittäpä soitella Oksaselle. Olis kyllä kiva tuommonen pieni paikka jossa tuntuis, että just oma koira on sille lääkärille se tärkein potilas. :) Ja olen myös ihminen, joka mielellään maksaa hyvästä palvelusta (ja herkästi äänestän jaloillani jos palvelu ei miellytä). Tähän mennessä käyty pentuajan rokotukset ja yks korvatulehus hoiattamassa Akuutissa, yhet rokotukset Rovaniemellä ja puhelimessa asioitu kaupungin päivystävän ell:n kans. Eikä missään sinänsä ole ollu valittamista, Akuutissa ehkä hinta (katto korviin, otti pumpulipuikolla näytteet ja määräs tipat = 80€).

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Maanantaina, 04.07.2011 klo 17:46  
+
0
LÖYDETTY TÄNÄÄN 4.7. KLO 15.30 ISO, MUSTA SEROPIUROS VAELTELEMASTA OULUN VESALANMÄESTÄ (Heikinharjun takana). Koiralla karhukoiran väritys, mutta luppakorvat. Koiralla kaulassaan sininen nylonpanta. Koira on toimitettu Oulun Löytöeläinkotiin Sanginsuuhun, sieltä saa kysellä.

Toivottavasti omistaja löytyy! Koira on tavattu aiemminkin omilta lenkeiltään. Vältteli ihmiskontaktia, kunnes ruoka kävi liian mielenkiintoiseksi.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

ipanapa

ipanapa
Viestimäärä: 25

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Lauantaina, 09.07.2011 klo 03:47  
+
0
Moikkelis!
Joo mä oon kirjotellu täs viestei kaikille Oululaisille ja ehk vahingos useamminkin.
Mut tosiaan, muutin äsken Oulun Rajakylään, en tunne seutui enkä ihmisii... ;____;
Mulla on belginarttu 6w, ja etsin ystäviä, lenkkiseuraa ja harrastusta. Must ois mukavaa jos joku haluis ystävystyy :3 Opiskelen keskustas ja oon 17, iällä ei oo mitää vaatimuksii, meinaa jos vaa sais koiraihmisii ystäviks.

Ps belgianpaimenkoirien kesäpäivät 12.7 ! klo 18 eteenpäin oyk:sin s-marketin takana. :3

henriikka

henriikka
Viestimäärä: 9

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Tiistaina, 12.07.2011 klo 15:29  
+
0
Moikka kaikki Oulun koira immeiset,

Täällä kirjottelee -88 syntynyt koiraihminen.
Hakusessa ois koirakavereita 17-28v.
Ois kiva saada uusia ystäviä itselle ja koirallekin :)

Omistan dobermannin, leikattu uros, nimeltään Rymy. Rymy on syntynyt 24.7.2008, eli on pian kolme vuotta.
Rymy tullee toimeen aika hyvin kaikkien kanssa, ainakaan vielä ei ole ollut mitään ongelmia. Mutta mieluummin koirakamuiksi koiria jotka ovat sosiaalisia eivätkä tappele. :)
Korkeutta on n.73cm ja paino n. 37kg.
Ihan lepponen kaveri :)
Rymy on tullut Unkarista ja on typistetty versio, sen myötä meidän reenailu on suhteellisen vapaamuotoista eikä ole niinkään pakonomaista ja tavoitteellista, esim kilpailuihin. Toki kehitys on aina tavoitteena :) Ja että meillä molemmilla ois kivaa reenatessa.

Harrastuksia:
pk haku
tottis
koirafrisbee
koirahiihto
temppujen opetteleu :D
verijälki
ja opettelussa pk jälki.


Ja mitä minuun tule nii.. opiskelen Haukiputaalla kampaajaksi aloitin opinnot 2010 syksyllä. Asustelen tällähetkellä Pyykösjärvellä ja auto on sillointällöin käytössä.
Huumorintajua on loputtomiin, uskoisin niin. :D Ettei tää tyttö oo kyllä mikää turhan tiukkis.
Olisi enemmän kuin mahtavaa löytää uusia ystäviä joilla on samoja intressejä, kuten koirat :)
Otaha rohkiasti yhteyttä, et pety :)

Laitteleha viestiä nii jutellaa lissää.
Harjoitus tekee mestarin.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 12.07.2011 klo 15:32)

Maru

Maru
Viestimäärä: 170

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Maanantaina, 18.07.2011 klo 15:22  
+
0
Onko kellään tietoa, läytyykö viime torstain mätsäreistä kuvia netistä mistään? Kuvaajia paikalla kuitenkin oli.

tonitrua

tonitrua
Viestimäärä: 385

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Sunnuntaina, 31.07.2011 klo 16:28  
+
0
Parvo-virusta liikkeellä myös Oulun seudulla

Onko ollu omilla/tuttujen koirilla? Nyt ku pentu on kotiutunu 4 päivää sitte, ei oikein tiiä pitäiskö sitä pitää kuplassa ja olla ylivarovainen, vai elää normaalisti, tavata tuttuja koiria ja kiertää ja tutustuttaa eri paikkoihin ja ottaa riski. :mietiskel:

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Maanantaina, 01.08.2011 klo 12:05  
+
0
^ Meillä sitten varmaan ollaan tossa kuplassa, ja pysytään visusti oman pihan puolella seuraavat viikot, sinne asti että rokotukset on varmasti voimassa. Se aika, mikä tarttee varoa, on kuitenkin verrattain lyhyt koko koiran elinikään suhteutettuna.

Tässä meidän alueella on muutenkin koiria niin pirusti, ja hyvin harva näkyy viittivän sitä kakkapussia lenkillä käyttää, ettei viitti turhaa riskeerata. Ja löytyyhän sitä turvallisiakin alueita ulkoilla, missä ei muita koiria käy. Eilen oli miehellä ja pennelillä kuulemma oikein mukava metsälenkki.:hymy:
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


tonitrua

tonitrua
Viestimäärä: 385

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Torstaina, 04.08.2011 klo 13:19  
+
0
^Me ei näköjään elellä pennun kans kuplassa. On jo nähny tuttuja koiria ja ollaan käyty pieniä hihnalenkkejä (tai oikeastaan se on tepastelua hihnassa). Tottakai olen varovaisempi parvon takia ("onko teän koiralla rokotukset kunnossa? koska rokotettu viimeksi? onko ollu ripulia viime aikoina? jne") ja ei tepastelureissuilla haistella toisten jätkösiä.

En mie ainakaan ole löytäny vielä semmosia mettiä, jossa ei kävis ollenkaan muita koiria. Toki siellä käy vähempi entä tienposkissa, mutta riski se on mettässäki (varsinki jos pentu vapaana, sillonhan pääsee haistelemaan kaikki kakat). Mutta olemma meki käyttäny myös mettässä. Ei minusta vain ole siihen, että pitäisin tuota pikkusta pumpulissa.

Mutta olis mulla taas kysymyski Oululaisille. Mitä koirakouluja suosittelisitta Oulusta/lähikunnista? Tarkotus olis viiä Iita jollekki pentukurssille kuhan saahan rokotukset voimaan. Ja Ukolle olemma ajatellu jotain aktivointi-kurssia (jossain oli esim "aktivointia jäljestä" ja "agilityä aktivointiin", vois muuten olla koomista Ukko agilityradalla :nauru:, mutta se varmasti tykkäis). Mulla ei ole mitään hajua nuista koirakouluista ja olis kiva kuulla kokemuksia, niin hyviä ku ei-niin-hyviäki. Jos ei täällä viitti julkisesti kertoa, nakatkaa yksärillä. :)

katahrin

katahrin
Viestimäärä: 168

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Torstaina, 04.08.2011 klo 13:58  
+
0
^Minnan koirakoulussa järjestetään "fiksu pentu" -kursseja ja myös active dogilla on kaikenlaisia kursseja pennuille. En nyt muista, että onko kummassakaan mitään aktivointi-kursseja, mutta kannattaa vilkaista sivuilta :)
Kennel Atacamigor
4x venäjäntoy + kääpiöpinseri

PenniMyy

PenniMyy
Viestimäärä: 293

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Perjantaina, 05.08.2011 klo 07:58  
+
0
^^Suosittelen Active Dogia Haukiputaalla. Siellä on ainakin pentuagi-kursseja ja ihan perustoko-kursseja. Oon tykänny siellä ohjaajista ja tilatkin on mitä mainiot. =)

Maru

Maru
Viestimäärä: 170

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Torstaina, 18.08.2011 klo 09:33  
+
0
Nyt olikin näköjään tullut Oulun villakoirakerhon sivuille tulokset ja kuvia viime kuun mätsäristä. Tiedoksi vaan, jos täällä pyörii muita tuolla olleita. :)

suskie

suskie
Viestimäärä: 412

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Perjantaina, 19.08.2011 klo 07:00  
+
0
Royal Canin Koiramarssi Oulussa su 21.8.2011

"Royal Canin Koiramarssi järjestetään Oulussa sunnuntaina 21.8.2011. Marssi alkaa Kauppatorilta klo 14.00.

Royal Canin Koiramarssi on hyväntekeväisyystapahtuma, johon kutsutaan mukaan koiranomistajat ja heidän koiransa. Oulun marssin hyväntekeväisyyskohteeksi on valittu Oulun Seudun Eläinsuojeluyhdistys, jolle Royal Canin Finland Oy lahjoittaa jokaista kävelyyn osallistuvaa koiraa kohden kaksi kiloa koiranruokaa."

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Perjantaina, 19.08.2011 klo 08:36  
+
0
^ Tuonne on kyllä pakko lähteä Hippulan kanssa! :hymy:

Anpunen

Anpunen
Viestimäärä: 235

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Perjantaina, 19.08.2011 klo 09:22  
+
0
^^ Mää oon tulossa kaikkien kolmen kanssa kävelemään jos ei sada ihan kaatamalla. Basso on varmaan paperista tehty, kun se ei niin vesisateesta välitä :)
Espanjanvinttikoira vm.-04
Labradori vm.-08
Kääpiöpinseri vm.-10
sekä hihnan päässä Anpunen
Pientä blogitusta

katahrin

katahrin
Viestimäärä: 168

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Perjantaina, 19.08.2011 klo 11:46  
+
0
Minäkin olen tulossa tuonne RC:n koiramarssiin! Vielä en tiedä, että ketä koiria otan mukaan, mutta parin koiran voimin ollaan ainakin tulossa. :wink:
Kennel Atacamigor
4x venäjäntoy + kääpiöpinseri

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 29
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28166
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6324
Viestejä yhteensä545663
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 20.04.2024 klo 11:30)