Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 18:22

Pääkaupunkiseudun koirakot

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51

Kettuprinssi

Kettuprinssi
Viestimäärä: 2473

PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 18:22  
+
0
Täältä löytyi ensisilmäyksellä oululaisille ja tamperelaisille omistajille omat topikit. Entäs me helsinkiläiset, vantaalaiset, espoolaiset ja kaunialaiset! :heiluti:

Minkälaisissa ympäristöissä/aloissa elätte, minkälaista vastaanottoa on tullut naapureilta ja muilta kanssaeläjiltä. Liikutteko julkisilla vai autolla? City- vai lähiökoirakkoja tai jotain siltä väliltä tai ei mitään? Pulistaan!

Olen myös utelias, onko täällä muita tuttuja kuin Bellatrix ja pnkd. :cool:
Seropi 2/2000-12/2016
Manteru 3/2012
Manteru 3/2014
Mantern 2/2017

Heartshaped

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 18:24  
+
0
Saako keravalaiset tuppautua tähän vaikkei ihan virallisesti pk-seutuun kuulutakaan? :hymy:
Varjo 12/2010 ♥

vevve

vevve
Viestimäärä: 658

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 18:34  
+
0
Täällä yks pk seutulainen.

Minun mielestä ois ihan siedettävää asua täällä koiruleiden kanssa.

Kettuprinssi

Kettuprinssi
Viestimäärä: 2473

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 18:34  
+
0
Minun puolestani, onhan se Kerava tuossa aika lähellä. :nauru: Samoin jos on jotain muita pienempiä tai suurempia kaupunkeja/kaupunginosia ihan pääkaupunkiseudun vieressä, saa minusta tulla kirjoittelemaan.

Mistä päin Keravaa olet Sipulu kotoisin? Ja onko Keravallakin Martinkylä? Jos on, enoni asuu siellä. Ja Kervossa olen käynyt Keravan lisäksi, mutta siihen se tietämys sitten loppuukin.
Seropi 2/2000-12/2016
Manteru 3/2012
Manteru 3/2014
Mantern 2/2017

Heartshaped

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 18:44  
+
0

Kettuprinssi kirjoitti:

Onko Keravallakin Martinkylä? Jos on, enoni asuu siellä. Ja Kervossa olen käynyt Keravan lisäksi, mutta siihen se tietämys sitten loppuukin.

Martinkylä on Sipoota, olisiko se noin 5 km Keravan rajalta. Kervossa olet käynyt? En ymmärrä, Kervohan on Keravan ruotsinkielinen nimitys. Vai menikö multa nyt joku kokonaan ohi :nauru:

Kotoisin en voi sanoa täältä olevani, sillä muutin vasta reilu vuosi sitten Keravan Saviolle ja viime syksynä sitten miehen kanssa Ahjoon, eli ihan tähän Keravan ja Sipoon rajalle :)
Varjo 12/2010 ♥

Kettuprinssi

Kettuprinssi
Viestimäärä: 2473

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 18:49  
+
0

Martinkylä on Sipoota, olisiko se noin 5 km Keravan rajalta. Kervossa olet käynyt? En ymmärrä, Kervohan on Keravan ruotsinkielinen nimitys. Vai menikö multa nyt joku kokonaan ohi :nauru:

Kotoisin en voi sanoa täältä olevani, sillä muutin vasta reilu vuosi sitten Keravan Saviolle ja viime syksynä sitten miehen kanssa Ahjoon, eli ihan tähän Keravan ja Sipoon rajalle :)



Niinpä onkin. :ttou: Hyvä minä. Mistähän minä tuonkin olen saanut napattua päähäni.
Seropi 2/2000-12/2016
Manteru 3/2012
Manteru 3/2014
Mantern 2/2017

Heartshaped

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 20:37  
+
0
Nurmijärveläinen liittyy seuraanne! :heiluti: Ollaan asuttu myös ihan "oikeella" pk-seudulla, Vantaan Martinlaaksossa joskus 6 vuotta sitten josta päädyttiin Hyvinkäälle ja sieltä Njärven maaseudun rauhaan. :kieli:

Sanni

Sanni
Viestimäärä: 1032

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 20:43  
+
0
Täällä myös pk-seudun porukkaa, Vantaalta hei :heiluti:
"Jotta säilyttäisi todellisen suhteudentajun omasta tärkeydestään, jokaisella pitäisi olla koira palvomassa häntä ja kissa, joka jättäisi hänet huomiotta."
http://vilmaneiti.blogspot.com/

Alia

Alia
Viestimäärä: 16

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 21:50  
+
0
Täältä löytyy yksi melko tuore Helsinkiläinen ja koiranpentu \o
Asutaan Länsi-Helsingissä, Lassilassa. Täällä on läheisyydessä metsää ja iso koirapuisto. (: Joten ulkoiluseutua löytyy. Muut koirat ja niiden omistajat ovat todella mukavaa porukkaa, koirapuistossakin on tullut vastaan vaan kivoja koiria. ^^
Taloyhtiön koiravastaisen oloinen puheenjohtaja taitaa olla ainoa jolta olen negatiivista palautetta saanut koirani suhteen.

Liikutaan julkisista kulkuvälineistä junalla, mutta tulevaisuudessa tulemme käyttämään myös ainakin ratikkaa ja bussia. :)
Shetlanninlammaskoira Golden Rose Kick of Luck "Doni" 5.9.2005 ->
*Asustelee isäni luona.

monirotuinen(i. Tervueren e. Collie/saksanpaimenkoira) uros Katan 13.11.2010 ->

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 23:10  
+
0
Täällä kans ollaan pk-seudulta :heiluti: Asutaan Itä-Helsingin Puotilassa. Täällä on kivoja koirapuistoja (kaks ihan vieressä) ja mukavaa ulkoilumaastoa :) Ja eläinlääkäri alakerrassa :D
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

mmirmeli

mmirmeli
Viestimäärä: 198

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Torstaina, 31.03.2011 klo 07:24  
+
0
Täällä yks pk-seutulainen, asun Helsingissä Pasilassa. Vielä en ole paljoa täällä aikuisten palstalla keskustellut, lähinnä vain tuolla pennunodottajissa, mutta pikkuhiljaa :hymy:
aku FI MVA TK1 Mimosan Villi Vaeltaja - Valo

"For an idea that does not seem insane, there is no hope" - Einstein

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Torstaina, 31.03.2011 klo 10:10  
+
0
Täällä yks itä-Helsinkiläinen myös, koiran kanssa asustelen sekä kolmen marsun kanssa kerrostalossa. Koko ikäni oon asunut Helsingissä eikä valittamista. Luontoa löytyy tälläkin hetkellä ihan vierestä, joten koiran kanssa on helppo ja mukava ulkoilla. Julkisissa matkustan paljon koiran kanssa koska ei ole autoa. Ja sekin sujuu joustavasti, vaan kerran on kuski jättänyt pysäkille kun olin koiran kanssa liikenteessä. Naapurit on mukavia ja ei koskaan ole tullut negatiivista kommenttia koirasta koska se on kotona aika hiljainen tapaus.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Suzuna

Suzuna
Viestimäärä: 1068

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Torstaina, 31.03.2011 klo 10:34  
+
0
Takaisin sivistyksen pariin muutama viikko sitten Lohjalta muuttanut nykyinen Espoolainen HEI :heiluti: Taas tässä on totuttautuminen kaupunki tunnelmaan :nauru:
Shetlanninlammaskoira Siru -08
Saksanpaimenkoira Eve -10
Bordercollie -12

lintuja

lintuja
Viestimäärä: 676

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Torstaina, 31.03.2011 klo 10:42  
+
0
Me ollaan vielä kuukauden verran tapulikaupunkilaisia, sitten muutetaan kesäksi vaarin taloon Tuusulaan. Tai Helmi lähtee Härmään ja minä Islantiin, ei tiedä vielä. Mutta kuitenkin: pääkaupunkiseutua ollaan koluttu aikalailla ympäriinsä (ja Kettuprinssi on tuttu viime kesän agilityistä).

Keravalla pyöritään myös paljon: kotikoti ja ratsastushommat ovat siellä. Tosin Kaleva, Kaskela, Sompio ja keskusta ovat siellä sellaisia missä meihin voi törmätä.
suomenpystykorva-karjalankarhukoira-?: Helmi 05/09.
tanskalais-ruotsalainen pihakoira: Tähti 12/13.

Suzuna

Suzuna
Viestimäärä: 1068

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Torstaina, 31.03.2011 klo 11:10  
+
0

lintuja kirjoitti:

Me ollaan vielä kuukauden verran tapulikaupunkilaisia



Mää vierailen viikottain vieressä Puistolassa :heiluti:
Shetlanninlammaskoira Siru -08
Saksanpaimenkoira Eve -10
Bordercollie -12

Tiainen

Tiainen
Viestimäärä: 976

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Torstaina, 31.03.2011 klo 11:18  
+
0
Tuore helsinkiläinen täällä hei! :heiluti:

Tarkemmin sanottuna majani on viime kesästä sijainnut Länsi-Helsingissä, Lehtisaaressa. Eli asutaan Snön kanssa metsässä keskellä kaupunkia. Naapurusto täynnä koiria ja kotiovelta pääsee metsään ja merenrantareiteille - mikäpä ettei tänne koiran kanssa sopeutuisi, vaikka Helsingissä ollaankin. Kovasti olen tykännyt, vaikka vannoutuneena maalaisena ennen muuttoa vannoinkin etten ikinä tule Helsingissä viihtymään. :wink:

Liikutaan pääosin autolla, ellei olla menossa syystä tahi toisesta keskustaan.

lintuja

lintuja
Viestimäärä: 676

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Torstaina, 31.03.2011 klo 11:58  
+
0
Suzuna, melkein naapurissa siis. Mitä ihmettä Puistolassa voi tehdä? Jos sulla on joskus koirat mukana ja aikaa, niin käydään juoksuttamassa tyyppejä jossain?
suomenpystykorva-karjalankarhukoira-?: Helmi 05/09.
tanskalais-ruotsalainen pihakoira: Tähti 12/13.

Suzuna

Suzuna
Viestimäärä: 1068

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Torstaina, 31.03.2011 klo 12:15  
+
0
lintuja
Olen syntyperäinen Puistolalainen :nauru: Vanhukset vieläkin siellä asuvat, ja heidän luonaan vierailen. Koirat on aina mukana ja yleensä myös aikaa on. Mä pistän sulle yksäriä, oon nyt vklp tulossa kyläilemään niin voisi vaikka Kalkkikallioiden viereisellä pellolla käydä juoksuttamassa?:hymy: (Mä olen kyllä juoksuttanut myös Suuntimopuistossa ilta-aikaan:shifty:)
Shetlanninlammaskoira Siru -08
Saksanpaimenkoira Eve -10
Bordercollie -12

Shane

Shane
Viestimäärä: 946

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Torstaina, 31.03.2011 klo 12:20  
+
0
Me asustellaan Pohjois-Helsingissä tällä hetkellä, vaikka syntyperänen Itä-Helsinkiläinen (Vuosaari *sydän*) olenkin. Kovasti koitetaan kaupungilta kuin myös yksityisiltäkin vuokrakämppiä löytää takas Itään. Ei tää pohjonen mulle sovi, enhän mä osaa liikkua kun ei ole metroa vieressä. :nauru:

Pitäskö meidän pkseutulaisten sopia jonkinmoista Rajasaari-miittiä? Mä oon aina halunnu käydä siellä, mutta ei vaan oo kaveria jonka kanssa lähtis.. Mulle sopis huhtikuun loppu - koko toukokuu miittaamiselle.
Menossa mukana saku Riki, corgi Natu sekä huskyvauva Nova!

Kinoko

Kinoko
Viestimäärä: 1426

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Torstaina, 31.03.2011 klo 12:20  
+
0
Täälläkin helsinkiläinen kera kahden koiran, Jakomäessä vaikutetaan. Olen syntyjäni helsinkiläinen, mutta välillä kävin Porvoossa, asuin siellä ikävuodet 11-18, ja sitten muutin omilleni takaisin helsinkiin, kun täällä on koko elämä - kaverit, koulu (toistaiseksi), harrastukset jne. Liikutaan sekä autolla että julkisilla sen mukaan mihin ollaan menossa, ja kuinka kiire on. :D
Ur kaoset talade en röst som sade: le, och bli glad ty det kan bli värre. Och jag log, och blev glad, och det blev värre!

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28173
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6327
Viestejä yhteensä545676
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265831
(Tilastot päivitetty viimeksi 23.04.2024 klo 12:45)