Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 18:22

Pääkaupunkiseudun koirakot

Siirry sivulle: 1 ... 49 50 51

shayas

shayas
Viestimäärä: 125

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Torstaina, 14.02.2013 klo 17:57  
+
0
^ Mun kyydillä mahtuis jos oisit yhtään samalta suunnalta tulossa? Asun itse siis Kontulassa. Mulla on tuollainen ruosteinen farkku jossa takapenkit on käännetty ja takaosio on koirille, mut etupenkillä on tilaa ihmiselle ja koiralle jos saapi koiran/koirat pidettyä sylissä :)
C'mon Kiss For You "Ronja", s. 18.2.2012, tanskandoggi

peura

peura
Viestimäärä: 56

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Torstaina, 14.02.2013 klo 18:22  
+
0
Oi miten kiva, että tähän propleemaan sai näin paljon innokkaita osanottajia.
Periaatteessa eihän paikan tarvitse olla kenttä? Kunhan vain löytyisi tiet, joilla on rauhallista liikkua koirien kanssa esimerkiksi Länsi-Herttoniemestä alkavat Viikin luonnonsuojelu- ja peltoalueet? Kyllähän siinä olisi lääniä missä pistää koiria aisoihin.
Sekarotuinen uros Bobi [11/2010]
Kiinanharjakoira narttu Unna [3/2014]

Kettuprinssi

Kettuprinssi
Viestimäärä: 2473

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Torstaina, 14.02.2013 klo 18:44  
+
0
Mulle passaa Viikkikin hyvin, siellä on tilaa. Joskus siellä peuran kanssa rämmitykin Bellan ja Akun kanssa... :nauru: Mielenkiintoisia seikkauluja maaliskuun loskalumessa.

Mulle sopisi jo sunnuntaina, aamusta lähden viehetreeneihin Tuomarinkylään, mutta palailen sieltä puolenpäivän maissa, klo 12 eteenpäin.
Seropi 2/2000-12/2016
Manteru 3/2012
Manteru 3/2014
Mantern 2/2017

Heartshaped

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Torstaina, 14.02.2013 klo 19:41  
+
0

Kettuprinssi kirjoitti:

Vuosaari on kaunista seutua, samoin Herttoniemi ja Herttoniemenranta.
Halvemmasta päästä on Mellunkylä ja Roihuvuori, joillakin on ennakkoluulonsa, että täällä on pelkkiä örveltäjiä ja huumekauppiaita, mutta itse tykkään. Paljon luonnonsuojelualueita, metsää, peltoja, meri on lähellä ja viheralueisiin panostetaan paljon. Koirapuistojakin on tosi hyvin lähekkäin.



Kiitos paljon vinkkeleistä!
Paljonhan se naapureista riippuu millaista on asua missäkin. Mekin asuttiin yli vuosi sellaisella alueella, joka on melko kuuluisa siitä, että levottomuuksia on ja rikoksia (ja muutamia murhiakin sattui sinä aikana kiven heiton päässä...:shifty:). Onnekkaasti kuitenkin satuttiin sellaiseen taloon ja rappuun, jossa satunnaisesti naapurissa juhlittiin eikä mitään hämäräperäistä muutenkaan tapahtunut. Ja taatusti tavataan jos huudeille muutetaan :)

shayas

shayas
Viestimäärä: 125

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Torstaina, 14.02.2013 klo 20:13  
+
0
Mulle käy kans melkeinpä mikä vaan paikka, kuhan on tosiaan rauhallista. :D Ja joku tietää jonkun osoitteen että osaa navigaattorin kanssa sitten suunnistaa x)
C'mon Kiss For You "Ronja", s. 18.2.2012, tanskandoggi

peura

peura
Viestimäärä: 56

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Torstaina, 14.02.2013 klo 20:15  
+
0
Sunnuntai ois mullekin aika bueno esim just silloin kello 12 aikaan. Missä suunnalla siellä näkisi? Itelle tuttua seutua lähteä raivaamaan viikkiä on esimerkiksi se osuus missä on länsi-herttoniemen koirapuisto. (plus pääsen sinne suunnalle suhteellisen kätevästi täältä Espoosta 550 bussilla eikä tarvitse matkata tuhannella kulkuneuvolla). Onnistuisko tällainen meno ja meininki?
Sekarotuinen uros Bobi [11/2010]
Kiinanharjakoira narttu Unna [3/2014]

  Siirry sivulle: 1 ... 49 50 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545431
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään9
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265759
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.03.2024 klo 17:45)