Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 16.08.2012 klo 10:34

Palstan kätköilijät

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: PALSTAN KäTKöILIJäT - Lauantaina, 11.05.2013 klo 20:28  
+
0
Toimii. :)

Possu on taas näköjään käynyt Skotlannissa ja hengaa nyt lähellä Leedsiä.

Meillä on nyt myös ensimmäinen oma kätkö rakenteilla, ollaan käyty paikka jo katsomassa ja kirjoitettu kuvaus sun muut härpäkkeet valmiiksi. Jossain sopivassa rakosessa vaan pitäisi rakentaa itse kätkö valmiiksi.
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: PALSTAN KäTKöILIJäT - Lauantaina, 11.05.2013 klo 20:35  
+
0
^Jee, nyt seuraillaan possulan matkaa :).
Meidän piti muuten ottaa oma bugi Skotlannin reissulle mukaan, mut unehtui... Ehkä sitten ensikerralla.

Cattleya

Cattleya
Viestimäärä: 7

VS: PALSTAN KäTKöILIJäT - Lauantaina, 11.05.2013 klo 23:29  
+
0
Noiden matkaajien matkaa on kyllä kiva seuraila. Itellä ei ole yhtään omaa, mutta oon tykkäily seurata noita, joita oon liikuttanut. Tarkoitus olisi hankkia ja ideaakin olisi sen missioksi ^^

Mulla kätköily otti pienen askeleen eteenpäin, kun puhelimeen laitoin netin ja sain siinä gepsin toimimaan. Ei tarvitse enää muistinvarassa purkkeja etsiskellä. Multejakin voi nyt helpommin hakea, kun välissä ei tarvitse kotona koneella käydä katsomassa seuraavaa pistettä. Wherigotkin toimii, voi että mie tykkään niistä.

Mullakin on oman kätkön tekeminen mielessä. Mulla olis pari aluetta minne mahdollisesti vois laittaa. Alkuviikosta aattelin käydä kurkkimassa toisesta paikasta olisiko siellä mahdollisesti mitään hyvää kätkönpaikkaa. Ja siitä kait se sitten lähtee ^^
Sitten kun olen iso ja aikuinen, niin minulla on oma koira

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: PALSTAN KäTKöILIJäT - Lauantaina, 11.05.2013 klo 23:50  
+
0
En ole vielä löytänyt yhtään kätköä. Kahta olen käynyt ohimennen etsimässä kun sielläpäin olen liikkunut mutta joko talvi on piilottanut ne hyvin tai sitten en vain osannut etsiä. Ajattelin nyt kesällä ottaa oikein asiakseni lähteä metsästämään kätköjä, ainakin nämä paikalliset ajattelin etsiskellä. Jos vaikka olisi parempi onni kun ei ole lunta.
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi

Eevus

Eevus
Viestimäärä: 596

VS: PALSTAN KäTKöILIJäT - Keskiviikkona, 22.05.2013 klo 10:37  
+
0
Täällä yksi kätköilijä, hei vaan! :heiluti: Aloitettiin miehen kanssa tämä kätköily 2011 kevät/kesä aikoihin, talvella pidettiin taukoa ja 2012 ei haettu yhtään. Se oli aika sekava kesä, oli kaikennäköstä juttua, remonttia ja evakkoa jne joten se touhu jäi hetkeksi. No nyt ollaan taas viritelty tänä vuonna gepsit uudestaan (kännyköitä käytetään ainakin toistaseksi) ja kova vauhti päällä:hymy: välivuoden takia kätköjä on haettu vain 50, mutta ehkä tästä eteenpäin viittis jopa talvellakin käydä hiukan. Paras harrastus mitä maan päältä löytyy!

Suosittelen ihmisille joilla on mahdollista tutustua Ruissaloon kätköjen kautta, siellä on kivoja ja hienoja paikkoja esittelyssä paljon.
Shetlanninlammaskoira Viivi<3

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: PALSTAN KäTKöILIJäT - Keskiviikkona, 14.08.2013 klo 13:23  
+
0
Voi rähmä! Siis eikö olisikin aika kohteliasta käydä aina kiittämässä henkilöitä, jotka on ottaneet meidän seurattavia esineitä mukaansa paikasta toiseen?
Mut nyt mulla on ollut yksisarvinen sellaisten henkilöiden matkassa, joille ei voi Geo-sivujen kautta lähettää yksityisviestiä ollenkaan! Siellä on niiden oma mailiosoite pelkästään... Ja mä en halua lähettää omasta mailistani kenellekkään viestejä ;D... Eli olenko sitten vain hiljaa ja toivon, ettei ne pahastu hiljaisuudesta...?

annajaada

annajaada
Viestimäärä: 675

VS: PALSTAN KäTKöILIJäT - Torstaina, 15.08.2013 klo 12:23  
+
0
Oon tässä koko kesän ihmetellyt, että mikä tän lähialueen ihmisiä oikein vaivaa, kun ne harhailee tuolla meidän lähipuistossa ja tutkii jotain puita. Ei sitten käynyt aiemmin mielessä että siellähän on geokätkö :) Pari päivää sitten olin siinä puistossa tekemässä agitreeniä kun joku nainen pamahtaa siihen koiran kanssa ja alkaa kävellä kännykkä kädessä edestakaisin. Vasta silloin tajusin, mistä on ollut koko ajan kyse :D
"Dogs are the leaders of the planet. If you see two life forms, one of them's making a poop, the other one's carrying it for him, who would you assume is in charge?" -- Jerry Seinfeld

Mikene

Mikene
Viestimäärä: 382

VS: PALSTAN KäTKöILIJäT - Keskiviikkona, 04.12.2013 klo 14:21  
+
0
Mitä kätköilijälle joululahjaksi? Perus otsalamppu + fikkari, käsigps, vyölaukku jne. setti on olemassa. Mutta olisko jotain, mikä olisi iloksi harrastuksessa?
tarupi Hippu (9/2009)

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: PALSTAN KäTKöILIJäT - Keskiviikkona, 04.12.2013 klo 16:30  
+
0
^onko Kivenalla tuttu kauppa? Kattele tuolta vinkkejä ;) Mulle tulis mieleen joku apuväline vaikeassa paikassa olevien kätköjen poimintaa, pihtien tyyppiset, ja magneetit ja peilit on kans jees. Viilto-/pistosuoja käsineet ois kans aika kivat.
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

tytyclaudia

tytyclaudia
Viestimäärä: 16

VS: PALSTAN KäTKöILIJäT - Keskiviikkona, 04.12.2013 klo 17:00  
+
0
En ole ikinä tästä kuullutkaan, mutta ihme innostus tuli päälle! Pitäsköhän sitä kokeilla, vaikka ohjekirjasessa on kauheat varoitukset ettei kannata aloittaa koska on niin koukuttavaa :wink: Oon kyllä vähän sellanen, että jos jostain innostun se vie kaiken aikani, iiiks..
Irlanninterrieriuros Nemo
PitaPata Dog tickers

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: PALSTAN KäTKöILIJäT - Keskiviikkona, 04.12.2013 klo 20:29  
+
0
^Kokeile ihmeessä! Puhelimen gepsi saattaa hyvinkin riittää kokeiluun ja sit kun innostuu niin voi ostaa gepsin :peukku:
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

henh

henh
Viestimäärä: 1158

VS: PALSTAN KäTKöILIJäT - Keskiviikkona, 04.12.2013 klo 20:41  
+
0
Talvella on vähän huono alotella harrastusta kerta useimmat kätköt ei oo lumen takia talvihaettavia. Mutta mukava harrastus ja koirankin kans on mukava kierrellä kätköjä kun koira saa lenkkiä ja toimii samalla hyvänä tekosyynä kykkiä epäilyttävissä paikoissa :nauru:

Puhelimen gepsi riittää kyllä varsin hyvin, varsinkin kun "kätkösilmä" kehittyy eli tietää vähän mitä etsiä.
Dalmatiankoira Jali -11
Muistoissa seropi Piki

blogi

Mikene

Mikene
Viestimäärä: 382

VS: PALSTAN KäTKöILIJäT - Keskiviikkona, 11.12.2013 klo 12:20  
+
0
Kiitos vinkistä Aduro! Olenhan mä tuon joskus nähnyt, mutta en taas muistanut. Nyt on paketti tulossa. :cool:
tarupi Hippu (9/2009)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PALSTAN KäTKöILIJäT - Sunnuntaina, 26.04.2015 klo 14:56  
+
0
Viime viikolla latasin Geocacing sovelluksen puhelimeen ja tänään löysin ensimmäisen kätkön täältä Kemistä :aurinko:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Cinderellla

Cinderellla
Viestimäärä: 1316

VS: PALSTAN KäTKöILIJäT - Sunnuntaina, 26.04.2015 klo 22:28  
+
0
Mä lueskelin tänään tätä ketjua ja vinkkasin asiasta avolle.
Hetken päästä kummalekin oli luotuna profiilit Geocachingiin ja tänä iltana käytiin jo etsimässä kolme kätköä, joista jokainen saatiin logattuakin! Huikeen hauskaa ja varmasti jatketaan :)
Tiibetinspanieli u 1/2005
Belgianpaimenkoira groenendael n 7/2012
Belgianpaimenkoira tervueren u 4/2014
Belgianpaimenkoira tervueren n 4/2017

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PALSTAN KäTKöILIJäT - Sunnuntaina, 26.04.2015 klo 23:08  
+
0
Minäkin sain tänään avon innostumaan! :hymy: Varmaan tässä joku päivä käydään illasta katselemassa paria kätköä vähän vilkkaamilta paikoilta, kun ei ihan keskellä päivää viitsi alkaa penkomaan. Ja nyt kun sulaisi lumet vähän enemmän metsistä, niin voisi alkaa lähimetsien kätköjä etsimään. Koirakin saa siinä samalla mainion lenkin kun irti pääsee juoksemaan.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Lifo

Lifo
Viestimäärä: 231

VS: PALSTAN KäTKöILIJäT - Maanantaina, 27.04.2015 klo 21:04  
+
0
Hei tääl on tämmönenkin! Mä alotin viimekesänä tän homman, ihan puhelimen gepsillä ja cgeo ohjelmalla mennään. Talvella ei tullut haettua yhtään mutta tänään kävin pitkästä aikaa. Mä en oo viel hakenut mitään muita kun noita peruskätköjä, ehkä pitäisi joku mysteerikin uskaltaa kohta haastaa. Mä asun niin mettässä että tässä lähellä ei oo kätköjä eli aina pitää lähtee kauemmas (autolla) mut kivasti tulee uusia maisemia katteltua ja lenkkejä tehtyä sit samalla. Ja koira on kyllä niin hyvä hämäys tässä lajissa, kun sen varjolla voi vähän jossain pusikoissakin rymytä!
Täytyy kävellä ennenkuin voi juosta - lentämisestä puhumattakaan.

Luu

Luu
Viestimäärä: 49

VS: PALSTAN KäTKöILIJäT - Tiistaina, 28.04.2015 klo 19:41  
+
0
^ Ja harhautushommien lisäksi koiran voi opettaa lisäavuksi vielä etsimäänkin niitä kätköjä. :) Mut mukavinta on käydä etsiskelemässä luontokätköjä, kun samalla tulee hyvällä syyllä lähdettyä uusiin ulkoilumaisemiin koirien kanssa. Yleensä kun sitä vaan kulkee samaa kotimetsää ristiin ja rastiin.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PALSTAN KäTKöILIJäT - Tiistaina, 28.04.2015 klo 20:13  
+
0
Me käytiin tänään etsimässä avon kanssa kolme kätköä vähän syrjemmästä, kaikki löytyi aika helposti, vaikka useampi tunti siihen touhuun vierähti. Ensin oli tarkoitus etsiä vain kätkösarjan ensimmäinen kätkö, mutta ei maltettu olla etsimättä kahta muutakin :nauru: Mukavaa tutustua kätköilyn myötä uusiin paikkoihin ja tuonne varmasti mennään ulkoilemaan muulloinkin!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PALSTAN KäTKöILIJäT - Sunnuntaina, 24.05.2015 klo 14:35  
+
0
Hei helppiä kyselen! Löysin ensimmäisen travelbugin, joka on menossa kohti pohjoista. Otin sen matkaan ja ensi viikolla vien sitä vähän pohjoisemmaksi jatkamaan matkaansa. Mutta täytyykö minun kirjata se löydetyksi tuonne nettisaitille nyt vai vasta sitten kun sen olen jonnekin jättänyt?
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545431
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään9
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.03.2024 klo 21:45)